Fi
door Fikbaas Jun 20, 2018 om 17:52
Winkels & webshops

Kan Gilette dit zomaar doen?

Recentelijk heb ik deelgenomen aan een actie van Gilette. Bij aankoop van een blister scheermesjes krijgt men een JBL speaker cadeau. Op de kassabon staat een unieke code waarmee deze speaker besteld kan worden. Als het een valide bestelling is krijg je een bevestigingsmail. Na deze bevestigingsmail te hebben ontvangen ( verwachte levertijd 2 a 3 weken ) kreeg ik een mail dat het wegens groot succes een levertijd van 5 a 6 weken zou worden omdat Gilette de speakers moet laten bijbestellen. Wat schets mijn verbazing; vandaag een mail ontvangen dat ik ( de door mij inmiddels weggegooide ) aankoop bon moet inscannen en opsturen anders krijg ik geen speaker!? Dit staat niet in de actievoorwaarden en is ook niet medegedeeld. Ik denk dat Gilette erop rekent dat veel consumenten geen aankoop bon meer hebben en dat ze zodoende geen speakers hoeven bij te bestellen. Mijns inziens is dit een onrechtmatige actie.


 Ik wil gewoon de speaker die ik middels een valide aankoopcode en waarvan ik een bevestigingsmail heb gekregen, ontvangen zoals in de actie vermeld.


 

18474 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Jun 20, 2018 om 18:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En wat schreef Gilette toen u naar de eerder ontvangen mail verwees?

chris74
door chris74 - Jun 20, 2018 om 18:05
564 Antwoorden / 44 Vragen
6

Heb je deze bij het kruidvat gekocht.

Dit zijn de actie voorwaarden. Daar staat toch duidelijk in dat je de kassabon moet bewaren.

Wil jij een JBL GO 2 speaker t.w.v. 34.99 euro gratis ontvangen?

Bij aankoop van een Gillette voordeelpak mesjes in de winkel of online ontvang je een actiecode waarmee je een gratis JBL GO 2 speaker t.w.v. 34.99 euro ontvangt! 
 
 

Jouw actiecode

Koop je jouw producten in de winkel? Dan ontvang je een 2e kassabon met daarop een unieke actiecode. Bewaar je kassabon goed, want zonder originele kassabon kom je niet in aanmerking voor de prijs. 
Koop je jouw producten online? Vergeet dan niet de JBL voucher toe te voegen aan je winkelmand. 
 

Doe mee

Vul hieronder jouw actiecode en gegevens in en vraag je speaker aan. De verwachte levertijd van de speaker is 6-8 weken.
De actie loopt van 28 mei t/m 10 juni 2018. Je kunt je actiecode t/m 24 juni 2018 via de button hieronder verzilveren. 
 

hutch
door hutch Jun 20, 2018 om 19:15
4517 Antwoorden / 29 Vragen

Het zal nu, aan de zijde van TS, wel angstvallig stil blijven.......

Gr
door Grunn1 Jun 20, 2018 om 23:44
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ts komt niet meer terug

diumenge
door diumenge - Jun 20, 2018 om 18:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

En die actievoorwaarden heb je nog wel?

panter22
door panter22 - Jun 20, 2018 om 18:27
6599 Antwoorden / Vragen
0

Er zullen wel dubbele actiecodes ingeleverd zijn. Meer codes ingeleverd dan pakken scheermesjes verkocht.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 20, 2018 om 19:06
7246 Antwoorden / 3 Vragen
1

De actie loopt nog een paar dagen en er staat bij zolang de voorraad strekt, m.a.w. op = op.
https://www.freeforone.nl/gillette/

hutch
door hutch - Jun 20, 2018 om 19:13
4517 Antwoorden / 29 Vragen
1

Zoals @Chris74 heel duidelijk heeft aangegeven, heeft u niet voldaan aan een van de voorwaarden.
Dus u heeft nu geen recht meer op die speaker.

Het is dus wel een rechtmatige actie van Gilette.

TS, kijk nog eens in de spiegel en lees dan nogmaals uw topic.

tenormin
door tenormin Jun 21, 2018 om 00:04
16872 Antwoorden / 108 Vragen

@hutch, TS kijkt wel uit. Alleen in de spiegel om zich niet te beschadigen tijdens het scheren.

Br
door BramFred - Aug 11, 2018 om 16:00
1 Antwoorden / Vragen
0

Helaas heb ik hetzelfde probleem, buiten dan dat ik de kassabon wel bewaard heb. Ik heb 10-6-2018 een extra pak gilettemesje speciaal vanwege de actie gekocht. De meegegeven bon met de code heb ik volgens de aanwijzingen ingevoerd, vervolgens kreeg ik een foutmelding dus heb ik de gegevens nogmaals ingevoerd. Het wachten begon, het was mij al duidelijk dat dit lang kon duren, maar 18-7-2018 toch maar met de klantenservice van Kruidvat gebeld. Daar werd ik allervriendelijkst doorverbonden met de firma Freeforone, zij deden immers de afhandeling. De meneer die ik aan de telefoon kreeg wist eerst van niks, vervolgens zag hij mijn aanmelding toch en deelde mij doodleuk mee dat ik de gegevens dubbel had ingevoerd en dus uitgesloten was van deelname. Ik heb deze meneer fijntjes meegedeeld dat het normaal is dat je de gegevens nogmaals invoer op het moment dat je een foutmelding krijgt. Dat was meneer met mij eens en hij heeft de code alsnog handmatig goedgekeurd. Ik zou de box 23, 24 uiterlijk 25 juli ontvangen. U begrijpt het al, het is nu 11 augustus en ik heb nog steeds niets ontvangen. De bon met code heb ik nog steeds en ik vind toch écht dat Kruidvat dit netjes moet afhandelen! Zij hebben mij deze box beloofd met grote reclames in hun reclamefolder én in de winkel en dit afwimpelen kan ik niet waarderen en daarnaast vind ik het bijzonder klantonvriendelijk en voel ik mij bedrogen.

tijger1
door tijger1 Aug 11, 2018 om 16:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En al contact opgenomen met Kruidvat, Gilette, of Freeforone?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer