oo
door ookdorus Dec 13, 2011 om 22:39
Winkels & webshops

Mag mediamarkt hondje op straat opknopen?

ik ging naar mediamarkt in de cruquius.
mijn hondje, keurig opgevoed aan de riem.
mocht niet mee de winkel in.
Maar wel op de arm of op het rooster van een winkelwagen.
Dat vond ik geen optie.
Dus zette ik mijn hondje buiten de deuren in de toegangshal vast.
Weer kommentaar.
DE HOND MOCHT OOK DAAR NIET OP HET TAPIJT
Ik Liep de winkel in om een klein dingetje te kopen,
Zag die hele winkel vol vlekken op het tapijt, dat echt niet van hondjes afkomstig was.
Hondje weg.
Ik keek naar buiten en daar zat mijn hondje OPGEKNOOPT AAN DE RELING TUSSEN TROTTOIR EN AUTOWEG.

Ik was ziedend.
Bevreidde mijn hondje, deed zijn riem en halsband af en stuurde hem de winkel in, ik rioep tegen hem schijten maar en pissen maar.
Maar ja, hondje goed opgevoed, doet dat natuurlijk niet.
Daar kwam dat verkoopstertje van 18 weer aanzetten, weer roepen dat die hond eruit moest en ik de winkel ontzegd was, dus heb ik mijn hondje al zijn losse haren er nog even uitgeroskamd,
En ze beloofd nooit meer een stap in die winkel te zetten.

Dat een hond de winkel niet in mag heb ik respect voor.
Dat een hondje netjes aan een paaltje uit de weg bij de ingang niet eens mag zitten en door personeel eigenhandig naar buiten wordt gelazerd en opgeknoopt wordt aan een reling aan de weg en zich niet eens normaal meer kan bewegen en het risico loopt onder een auto te komen gaat ver buiten alle proporties van burgerfatsoen.

Ik ga hier dan ook aangifte van doen.

15920 177 Rapporteer

tdehond
door tdehond - Dec 14, 2011 om 08:44
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Bevreidde mijn hondje, deed zijn riem en halsband af en stuurde hem de winkel in, ik rioep tegen hem schijten maar en pissen maar.

Dit klinkt m.i. niet als respect voor de regels v.d. winkel in de oren.

Was er op de winkeldeur een bordje bevestigd waaruit blijkt dat het verboden is om honden in de winkel mee te nemen?

In dat geval heeft men het recht uw hond in de zaak te weigeren.

U werd aangeboden om de hond op de arm of in de winkelwagen mee te nemen.

U bond uw hond vast in de toegangshal. Men heeft u meegedeeld dat dit niet mocht.

Als ik honden bij me heb en zij mogen niet een zaak in, dan ga ik de zaak niet in als ik hen bij me heb.

Gisteren gingen we met 3 honden lunchen in een restaurant na een wandeling in de duinen. Ik ben eerst naar binnen gegaan om te vragen of de honden naar binnen mochten. Als dat niet had gemogen dan hadden wij daar niet geluncht.

Als gast hoor je je m.i. te conformeren aan het beleid van het bedrijf t.a.v. honden.

Of de winkelier op die plek uw hond mocht verwijderen en elders vastbinden zou u moeten vragen aan de plaatselijke politie.

eva369
door eva369 - Dec 14, 2011 om 09:37
308 Antwoorden / 2 Vragen

waarom neemt u, uw hond mee om te winkelen? sorry, maar honden horen niet thuis in winkels of restaurants.

naitsoezn
door naitsoezn - Dec 14, 2011 om 09:56
842 Antwoorden / 1 Vragen

Honden in een winkel of voor de ingang van een winkel: voor mij reden om de winkel voorbij te lopen (zelfs als ik er iets uit nodig heb).

tdehond
door tdehond - Dec 14, 2011 om 10:14
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=eva369 schreef op woensdag 14 dec 2011, 09:37]waarom neemt u, uw hond mee om te winkelen? sorry, maar honden horen niet thuis in winkels of restaurants.

In een plaats aan het strand wordt in restaurants wel eens een uitzondering gemaakt. Uiteraard ga je dan eerst zonder hond naar binnen om te vragen of de honden binnen mogen.

Mag dat niet, dan respecteer je de wens van de eigenaar en ga je er niet met honden naar binnen.

Ik zal nooit voor een zaak mijn hond vastbinden uit angst dat ze gestolen worden.

ae
door aerox - Dec 14, 2011 om 13:02
49 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vind uw reactie ver buiten alle proporties. De consument van nu lijkt wel alle realiteitszin verloren.

De klant is koning maar enkel als deze zich ook koninglijk gedraagd.

jpm
door jpm - Dec 14, 2011 om 13:17
820 Antwoorden / 28 Vragen

Beste ookdorus. Is het u niet opgevallen dat, blijkens het optreden van het winkelpersoneel, ze er geen prijs op stelden dat u een hond mee naar binnen nam? Het gegeven dat u uw hond mee naar binnen wilt nemen kan ik goed billijken, maar het gaat nu eenmaal niet als het u wordt verboden. Thuis bent u de baas (en onderweg die van de hond natuurlijk) en in de winkel is er iemand anders die bepaalt wat mag en wat niet.
Veelal is het een kwestie van even vragen als er geen sticker op het raam is geplakt, misschien had het plaatsen in de toegangshal gemogen als u dit tevoren netjes had gevraagd?
Het is in het leven toch altijd geven en nemen? Om uw huisdier nu naar binnen te sturen en hem te commanderen zijn behoefte in de winkel te doen gaat echt te ver. U zegt dat de hond niet luisterde omdat het goed is opgevoed. Een hond luistert altijd als het goed is opgevoed. Blijkbaar heeft ze nog een paar positieve lesjes nodig? Misbruik dat dan niet ten koste van de hygiëne in een winkel. U brengt uw hond daarmee in verlegenheid.
Prettige kerstdagen.

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 14, 2011 om 13:39
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom neem je uberhaupt je hond mee als je naar de MM gaat??

Je hebt je te houden aan de regels van de winkel, zij hadden je de kans gegeven om de hond mee naar binnen te nemen maar dat was ook niet goed.

Dan zet je hem ergens vast waar het niet mag en dan ben je ook nog verbaasd dat ze de hond weghalen.

Ik geef MM groot gelijk, want als ze het bij jou hond toestaan is het hek van de dam.

De hond leeft nog, heeft niks, dus eigen schuld dikke bult.

vladja
door vladja - Dec 14, 2011 om 14:08
8293 Antwoorden / 27 Vragen

M A G M E D I A M A R K T . H O N D J E . O P . S T R A A T . O P K N O P E N ?

Die kop doet mij denken aan een groot landelijk sensatie-ochtendblad (één van de kranten, die ik lees).

De vlag dekt de lading weer eens niet. Het hondje is niet opgeknoopt, maar leeft vrolijk verder. Het is de winkel uitgezet. Ondanks dat het hondje een lopend toegangsverbod kreeg, is het hondje toch IN de winkel vastgezet door zijn baas. En net als een onwelkome bezoeker, die niet zelf wil vertrekken, is het hondje de zaak uit gezet en netjes stevig vastgezet op een andere plaats zodat het niet los kon komen en zoek kon raken.

En nu huilt de baas krokodillentranen over het onrecht wat hem en zijn hondje is aangedaan en beschuldigt volkomen ten onrechte een bedrijf voor zijn eigen dwarsigheid, betweterigheid en stommiteit.

Get a life, wees een vent en biedt je excuses aan voor de lasterlijke kop boven deze discussie.

Vladja

empyria
door empyria - Dec 14, 2011 om 15:17
504 Antwoorden / 3 Vragen

Ik ben het volledig met Vladja eens.

Met het hondje heb ik medelij, met zo'n baas...:-/

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 14, 2011 om 16:33
1961 Antwoorden / 1 Vragen

In mijn beleving is opknopen opgehangen worden en het leven laten. Wilde het niet zeggen maar de titel is inderdaad lichtelijk overdreven.

diumenge
door diumenge - Dec 14, 2011 om 18:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nou ookdorus, het is wel duidelijk hè. Hondje is blijkbaar beter opgevoed dan u zelf. Terecht weinig bijval hier.

marjon1
door marjon1 - Dec 14, 2011 om 19:24
284 Antwoorden / 3 Vragen

Beste ookdorus,
Als ik u was zou ik met dit verhaal geen aangifte gaan doen, mischien krijgt u wel een boete voor dierenmishandeling.

oo
door ookdorus - Dec 14, 2011 om 20:19
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

stacey
door stacey - Dec 14, 2011 om 21:51
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?

Tja, daarom heb ik ook geen hond..............
Wil hem niet hele dag alleen laten zitten of overal maar naar toe meeleuren............

[quote=ookdorus] Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen
Volgens mij werd je niet afgebekt maar verzocht je hond in kar te zetten - wat je zelf weigerd - of je hond buiten te zetten........
Waar je vervolgens Schijt aan hebt - bepaald al niet koninklijk- door hem toch binnen vast te zetten.........

vladja
door vladja - Dec 14, 2011 om 22:00
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Je bent er klaar mee. Want jij hebt gelijk, vind je, alleen je hebt het niet gekregen.

Geen toegang voor honden met uitzondering van in het karretje of op de arm is een duidelijk uitgesproken toegangsbeleid.

Hoe de vloerkleden vuil worden doet niet ter zake. Net als een heleboel andere argumenten. Een toegangsverbod = toegangsverbod.

Hoe was die hele oude mop ook al weer? Van die gek, die zei dat er allemaal gekken rondliepen, omdat hij de enige normale was? Over wie is er gek gesproken.

Vladja

sonjaatje
door sonjaatje - Dec 14, 2011 om 22:26
1961 Antwoorden / 1 Vragen

Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten

Nu dus wel en dat is de winkel zijn goed recht.

empyria
door empyria - Dec 15, 2011 om 06:35
504 Antwoorden / 3 Vragen

"...Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij..."

En ik begrijp dat u verwacht dat iedereen zich daar dan maar aan aanpast...???

Raar! :-/

(Bij mij thuis zijn ook honden niet welkom...dus buiten aangelijnd laten a.u.b.!)

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 08:19
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.

Het kwartje is blijkbaar niet gevallen dat u zich onbehoorlijk heeft gedragen.
U respecteert niet de gang van zaken bij - in dit geval - de mediamarkt.
M.i. was het personeel bij de mediamarkt erg welwillend t.o.v. u dat u wel de hond op de arm of in de wagenkar mocht meenemen.

Pluim voor het gedrag van het personeel van de mediamarkt.

eva369
door eva369 - Dec 15, 2011 om 08:47
308 Antwoorden / 2 Vragen

tenzij het een hulphond/blindegeleidenhond was, vind ik dat mediamarkt in zijn recht staat. waarom denken sommige mensen dat omdat zij hun hond als kind zien, iedereen hun hond als kind moet behandelen?

ma
door marnix1 - Dec 15, 2011 om 10:14
256 Antwoorden / 22 Vragen

Dit topic gaat een mooie kant op, ik vind het reclame voor de genoemde winkel, goed te horen dat er winkels zijn waar je bij betreding niet besprongen wordt door zo'n schattige viervoeter. Mag reclame eigenlijk wel?

naitsoezn
door naitsoezn - Dec 15, 2011 om 10:21
842 Antwoorden / 1 Vragen

[quote]En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
De Mediamarkt in Cruquis grenst niet aan een autoweg waar auto's rijden, maar aan een parkeerplaats. Er staan altijd direct voor de ingang van de mediamarkt daar veel auto's geparkeerd, dus te allen tijde zou er tussen je geliefde hondje en rijdende auto's nog geparkeerde auto's staan. Er wordt dus ook over dit feitje schromelijk overdreven...

merryweather
door merryweather - Dec 15, 2011 om 12:01
50 Antwoorden / 0 Vragen

"Ik was ziedend.
Bevreidde mijn hondje, deed zijn riem en halsband af en stuurde hem de winkel in, ik rioep tegen hem schijten maar en pissen maar.
Maar ja, hondje goed opgevoed, doet dat natuurlijk niet.
Daar kwam dat verkoopstertje van 18 weer aanzetten, weer roepen dat die hond eruit moest en ik de winkel ontzegd was, dus heb ik mijn hondje al zijn losse haren er nog even uitgeroskamd,
En ze beloofd nooit meer een stap in die winkel te zetten.| "

Dit stukje tekst maakt dat u overkomt als een ronduit asociaal mens en wat mij betreft mag uw topic van de site worden verwijderd!

jo
door johros - Dec 15, 2011 om 12:02
8 Antwoorden / 1 Vragen

nou als je met hondjes gaat winkelen begrijp je dan wel hoeveel last je er sommige mensen mee kunt bezorgen??? ik ben allergisch kan geen restaurant in want roken mag niet hond wel winkelcentrum zitten honden in een soort kinderwagen lijken wel vervangende inderen bij gebrek aan kinderen denk ik maar ik kom altijs ziek en snotterig thuis door die hondjes dieren waaronder honden vallen horen niet in winkels of restaurants ik neem mijn vissen toch ook niet mee??? en ja het winkelpersoneel mag ze verplaATSEN NAAR BUITEN DE TOEGANGSHAL ALS IK IN UW WONING IN DE HAL EEN KAT NEERZET VERWIJDERT U DIE TOCH OOK?? LAAT EENS JE HERSENS WERKEN LIJKT ME BETER

merryweather
door merryweather - Dec 15, 2011 om 12:04
50 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=johros schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:02]nou als je met hondjes gaat winkelen begrijp je dan wel hoeveel last je er sommige mensen mee kunt bezorgen??? ik ben allergisch kan geen restaurant in want roken mag niet hond wel winkelcentrum zitten honden in een soort kinderwagen lijken wel vervangende inderen bij gebrek aan kinderen denk ik maar ik kom altijs ziek en snotterig thuis door die hondjes dieren waaronder honden vallen horen niet in winkels of restaurants ik neem mijn vissen toch ook niet mee??? en ja het winkelpersoneel mag ze verplaATSEN NAAR BUITEN DE TOEGANGSHAL ALS IK IN UW WONING IN DE HAL EEN KAT NEERZET VERWIJDERT U DIE TOCH OOK?? LAAT EENS JE HERSENS WERKEN LIJKT ME BETER

En bij deze reactie sluit ik mij volledig aan!

guilli_1
door guilli_1 - Dec 15, 2011 om 12:05
13 Antwoorden / 2 Vragen

Speciaal voor tdehond die het volgende schreef:

"Gisteren gingen we met 3 honden lunchen in een restaurant na een wandeling in de duinen. Ik ben eerst naar binnen gegaan om te vragen of de honden naar binnen mochten. Als dat niet had gemogen dan hadden wij daar niet geluncht.

Als gast hoor je je m.i. te conformeren aan het beleid van het bedrijf t.a.v. honden."

Het is wettelijk verboden om honden mee te nemen naar plaatsen waar eten bereid of genuttigd wordt....vreemd dat U dat conformeren noemt...en die restaurateur kiest kennelijk voor klanten mét honden en het negeren van de wet....zal wel meer omzet opleveren....ik vind het gewoon smerig als honden in een restaurant zijn en zal daar dus zeker NOOIT binnen gaan ..kennelijk is de boete niet hoog genoeg of de controle toereikend...BAH

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 12:30
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=guilli schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:05]

Speciaal voor tdehond die het volgende schreef:

..ik vind het gewoon smerig als honden in een restaurant zijn en zal daar dus zeker NOOIT binnen gaan ..kennelijk is de boete niet hoog genoeg of de controle toereikend...BAH

Ik raad u dus aan om niet in Hoek van Holland een restaurant te bezoeken, waar wij welkom waren. Er was zelfs belangstelling voor een foto van mijn hond die nog opgehaald moest worden erna bij de dierenkliniek waar zij geopereerd was.

Zoals eerder aangegeven: als de restauranthouder had aangegeven dat wij niet met honden welkom waren, dan hadden wij onze honden niet buiten vastgezet

lijnvb
door lijnvb - Dec 15, 2011 om 12:31
27 Antwoorden / 2 Vragen

Ik hoop, ookdorus, dat je inmiddels doorhebt dat je geen sympathie krijgt voor je verhaal. Sorry, maar de aso in dit hele verhaal dat ben jij. Ik heb als hondenbezitter gewoon plaatsvervangende schaamte voor jouw gedrag in die winkel. Het komt niet in me op om mijn hond mee te nemen als ik ga winkelen.

monique12
door monique12 - Dec 15, 2011 om 12:33
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Hallo Dorus, het moet niet gekker worden hier in Nederland! Ik geef je groot gelijk als je zegt naar de politie te gaan, ze zullen waarschijnlijk wel weer niks doen maar ik zou het ook niet pikken als iemand mijn huisdier verplaatst en dan ook nog op een gevaarlijke plaats...We hebben nou dankzij de PVV de dierenpolitie (animal cup) en daar ben ik maar wat blij mee! Alleen erger ik me dan weer dood als je s' avonds op tv in een debat hoort dat de rest van de kamer het "hamsterpolitie" heel vernederend noemt. En dan weer het voorstel om de dieren allemaal te verdoven voor het afmaken in de "andere rituele godsdiensten"
Nee, men vindt het belangrijker om de dieren 4 minuten te laten stikken in hun eigen bloed want de geloofsovertuigingen zijn toch wel belangrijker!
Ik moest dit even kwijt na al die negatieve reacties.
Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

ja
door jaspoe - Dec 15, 2011 om 12:36
2 Antwoorden / 0 Vragen

Heb toch het idee dat de baas van het hondje zelf beter opgevoed had moeten worden.

merryweather
door merryweather - Dec 15, 2011 om 12:36
50 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:33][quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Hallo Dorus, het moet niet gekker worden hier in Nederland! Ik geef je groot gelijk als je zegt naar de politie te gaan, ze zullen waarschijnlijk wel weer niks doen maar ik zou het ook niet pikken als iemand mijn huisdier verplaatst en dan ook nog op een gevaarlijke plaats...We hebben nou dankzij de PVV de dierenpolitie (animal cup) en daar ben ik maar wat blij mee! Alleen erger ik me dan weer dood als je s' avonds op tv in een debat hoort dat de rest van de kamer het "hamsterpolitie" heel vernederend noemt. En dan weer het voorstel om de dieren allemaal te verdoven voor het afmaken in de "andere rituele godsdiensten"
Nee, men vindt het belangrijker om de dieren 4 minuten te laten stikken in hun eigen bloed want de geloofsovertuigingen zijn toch wel belangrijker!
Ik moest dit even kwijt na al die negatieve reacties.
Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Ook uw reactie mag terstond van de site verwijderd worden en bevestigd alleen maar het aso gedrag van sommige hondenbezitters!!

traporgel
door traporgel - Dec 15, 2011 om 12:40
191 Antwoorden / 4 Vragen

Beste ookdorus,

U lijkt mij niet direct te gemakkelijkste in de omgang. Uw hondje de winkel in bonjouren en dan krijsen "schijten en pissen, kreng!" getuigd niet van een geduldige aard.

Hebt u wel eens toevallig in de leesmap de strip "Klepzeiker" gezien/gelezen?

Ik weet 100% zeker dat u de hoofdpersoon bent van die strip.

[Ben honden eigenaar, 2 zeer groot uitgevallen herders | Liggen dagelijks bij de super aangelijnd, maar NOOIT NEVER bij de ingang. Anderen willen graag ongehinderd boodschappen kunnen doen. En voor deze twee had ik al 7 andere honden gehad. (ja, ik ben al zo oud)]

monique12
door monique12 - Dec 15, 2011 om 12:43
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:36][quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:33][quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Hallo Dorus, het moet niet gekker worden hier in Nederland! Ik geef je groot gelijk als je zegt naar de politie te gaan, ze zullen waarschijnlijk wel weer niks doen maar ik zou het ook niet pikken als iemand mijn huisdier verplaatst en dan ook nog op een gevaarlijke plaats...We hebben nou dankzij de PVV de dierenpolitie (animal cup) en daar ben ik maar wat blij mee! Alleen erger ik me dan weer dood als je s' avonds op tv in een debat hoort dat de rest van de kamer het "hamsterpolitie" heel vernederend noemt. En dan weer het voorstel om de dieren allemaal te verdoven voor het afmaken in de "andere rituele godsdiensten"
Nee, men vindt het belangrijker om de dieren 4 minuten te laten stikken in hun eigen bloed want de geloofsovertuigingen zijn toch wel belangrijker!
Ik moest dit even kwijt na al die negatieve reacties.
Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Ook uw reactie mag terstond van de site verwijderd worden en bevestigd alleen maar het aso gedrag van sommige hondenbezitters!!
Of deze reactie verwijderd moet worden is niet aan U gelukkig, we hebben hier nog vrijheid van meningsuiting! En ik ben geen hondenbezitster, ik heb 2 parkietjes maar ik hou van ALLE dieren.

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 12:43
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Er zijn mensen die van honden houden en mensen die er last van hebben.

Mensen die er problemen mee hebben dat ik met honden in een restaurant eet, hebben gelijk. Ik beschouw dit echter als hun probleem omdat ik keurig gevraagd heb, terwijl de honden buiten de zaak stonden, of honden toegestaan waren.

Als ik geweigerd was met honden, dan had ik dat gerespecteerd zonder drie honden onaangelijnd de zaak in te sturen met het commando aldaar hun behoefte te doen.

traporgel
door traporgel - Dec 15, 2011 om 12:53
191 Antwoorden / 4 Vragen

[quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Wat me opvalt aan uw gedrag in dit door u gestartte topic:

1) U bent grof en lomp.
2) Als ik lees over een "hondje met stront aan zijn kont" dan kan ik als hondenliefhebber (al bijna 40 jaar lang, altijd 1 of meer honden gehad) dan begrijp ik meteen dat u bar weinig verstand hebt van honden. U moet toch uw hondje de meest afgrijselijke bagger te vreten geven vooral eer een hond stront aan zijn kont heeft hangen.

Met al uw uitlatingen hebt u zich inmiddels voldoende gediskwalificeert. Mijn advies: stuur uw klacht voortaan naar Geert Wilders. U liegt er gewoon even bij dat de medewerkster in het rif-gebergte geboren is, en hoppa: Geert gaat meteen twitteren.

[ Of, kan ook nog, Wilders heeft een heldere bui, en twittert dat 'tuig het land uit moet". ]

U ziet, ik wens u best wel een zonnige toekomst toe.

vl
door vlinder30 - Dec 15, 2011 om 12:56
52 Antwoorden / 3 Vragen

tja, ze hadden er u toen u uw hondje in de hal achterliet er nogmaals op kunnen wijzen dat ook dit niet de bedoeling was en dan was de keuze aan u geweest om te vertrekken of mee op de arm/cq winkelkarretje de winkel in.
Heb zelf honden, deze gaan in principe al niet mee de stad in, te lastig, vinden ze zelf ook niet leuk trouwens en aan een haak achterlaten bij een winkel doe ik al helemaal niet, straks zijn ze gestolen als ik terug kom! Daarbij zijn er ook mensen die honden niet leuk vinden of er bang voor zijn, deze mensen moeten er ook langs dan, respecteer dat. De manier waarop ze het hebben gedaan keur ik niet goed, maar dit was ook niet de juiste plek om uw hond achter te laten en dat was duidelijk gezegd.

du
door dutchess5678 - Dec 15, 2011 om 12:58
3 Antwoorden / 2 Vragen

Hoewel ik Kassa àltijd lees, maar zelden reageer, kan ik het niet laten op dit artikel even te zeggen hoe ik erover denk.
Ik ben het namelijk volkomen eens met Dorus en Monique, je kan niet altijd je hond thuislaten, en om een hond vast te binden langs een autoweg, is volkomen asociaal.
Het is mode geworden dat de minderheid in Nederland altijd moet zegevieren over de meerderheid , en niks kan en mag nog. Men mag niet roken in een restaurant, nou dan ga je toch lekker naar een niet-rook restaurant, wil je geen honden zien in een restaurant, dan ga je toch lekker naar een voor honden verboden restaurant.
De anti-honden reacties van hierboven lap ik aan mijn laars, maar ik hoop wel dat ik die hondenhaters eens tegenkom in een restaurant waar wèl honden zijn toegestaan, en waar ik ze graag van repliek zal dienen.

guilli_1
door guilli_1 - Dec 15, 2011 om 13:00
13 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:30][quote=guilli schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:05]

Speciaal voor tdehond die het volgende schreef:

..ik vind het gewoon smerig als honden in een restaurant zijn en zal daar dus zeker NOOIT binnen gaan ..kennelijk is de boete niet hoog genoeg of de controle toereikend...BAH

Ik raad u dus aan om niet in Hoek van Holland een restaurant te bezoeken, waar wij welkom waren. Er was zelfs belangstelling voor een foto van mijn hond die nog opgehaald moest worden erna bij de dierenkliniek waar zij geopereerd was.

Zoals eerder aangegeven: als de restauranthouder had aangegeven dat wij niet met honden welkom waren, dan hadden wij onze honden niet buiten vastgezet

Kennelijk verwacht men dus dat iedereen zich maar conformeert aan mensen met honden...ik hoop dat de VWA meeleest en gepast reageert want het kan niet waar zijn dat niet-hondenbezitters gedwongen worden om te eten in een restaurant met honden en de daarbijhorende lucht na een lange wandeling...hetzelfde gebeurt in Leende bij een pannenkoeken huis en een eetcafe waar de eigenaar ook de hut vol honden heeft en ik dus zeker niet zal binnengaan en zo weet ik nog wel een paar...allemaal mensen die hun eigen regels maken ten gunste van de omzet.En voordat er gezegd wordt dat ik een hondenhater ben alvast dit ..ik heb een verschrikkelijke hekel aan LOS lopende honden,ik haat stront op het speelveldje en de trottoirs,ik verafschuw de stank van honden in restaurants maar vooral haat ik de hondenbezitters die altijd maar vinden dat iedereen hún hond leuk moet vinden en dan roepen: "hij doet niks hoor"....nee dat moet er nog bijkomen ook....maar honden haten ..nee.

sk
door skyjack - Dec 15, 2011 om 13:05
121 Antwoorden / 0 Vragen

Als de hond daadwerkelijk langs een autoweg was vastgebonden, dan was er wellicht iets voor te zeggen dat dit niet netjes is van de MM medewerkers. Alleen ik ken die MM in Cruquius. De railing waarnaar verwezen wordt staat op het trottoir naast de parkeerplaatsen. En rijden dus geen auto's langs en al helemaal met niet met hoge snelheid. Ik zie dan ook niet in dat er hier risico was dat uw hondje doorgereden zou worden, op dat vlak vind ik u schromelijk overdrijven.

Daarbij is u gemeld dat u uw hondje ook niet in de hal voor de winkel mocht achterlaten, u had de keuze of uw hondje buiten aanbinden of de winkel niet betreden. U heeft ervoor gekozen dat de instructies te negeren en de medewerkers hebben toen een juiste actie ondernomen door het hondje buiten voor de deur vast te leggen aan het hekje. Dit hekje is wel geteld 2 meter van de ingang verwijderd en uw hondje loopt daar geen risico.

Ik ben hondenliefhebber (helaas geen eigenaar meer nu ik te weinig tijd heb voor een hond) maar ik ben van mening dat u hier zelf fout zit en veel te hoog van de toren blaast.

haagee
door haagee - Dec 15, 2011 om 13:05
80 Antwoorden / 0 Vragen

Oh meneeer heeft een kort lontje als hij wordt aangesproken op zijn gedrag. En dan krijgt meneer ook nog de wind van voren als hij zeer verongelijkt denkt zijn gelijk te krijgen. Da blijkt dat de meerderheid van de reacties niet zo zijn als meneer gedacht heeft en dan is hij er klaar mee. Meneer kan niet tegen feedback en is er dan klaar mee. Ik denk dat kassa klaar is met dit soort topics

guilli_1
door guilli_1 - Dec 15, 2011 om 13:09
13 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=dutchess5678 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:58]
.........De anti-honden reacties van hierboven lap ik aan mijn laars, maar ik hoop wel dat ik die hondenhaters eens tegenkom in een restaurant waar wèl honden zijn toegestaan, en waar ik ze graag van repliek zal dienen.

Kijk das nou duidelijke taal heh ....de aso ten voeten uit.... lak aan de wet ,lak aan fatsoen en eigenlijk lak aan alles iedereen...je kunt een "repliek" krijgen als je je wél aan de wet houdt...dat is de omgekeerde wereld meneer ....asociaal dus,van het zelfde allooi als de eerste klager....soort zoekt soort..gefeliciteerd

mostertpot
door mostertpot - Dec 15, 2011 om 13:12
162 Antwoorden / 13 Vragen

Aanstellen, overdrijven, verongelijkt zijn, te kortgedaan, arme Ookdorus, het leven is hard en dan wordt je als troost ook nog eens op je nummer gezet door iedereen op het forum, het is niet eerlijk....ik heb met je te doen! Ook met je hondje trouwens, want iemand die zo kort door de bocht is en geen begrip kan en wil opbrengen voor anderen, zal ook niet altijd even lief zijn voor fikkie. Lees alle reacties hier nog eens opnieuw en krab eens op je hoofd, vraag je af of je niet doorgeschoten bent.
En verder voor iedereen die hier commentaar op gaf: leuk dat iedereen het hier eens een keertje eens is:) dat gebeurt maar zelden.

kl
door kleinduimpje123 - Dec 15, 2011 om 13:12
5 Antwoorden / 0 Vragen

arme hondje zal maar zo"n baasje hebben,waarom laat je dat beest niet gewoon lekker thuis,je weet nu eenmaal dat honden niet de winkels inmogen, je mocht hem zelfs in een winkelwagentje meenemen maar dat weigerde je,is dat koppigheid???

an
door ankhor - Dec 15, 2011 om 13:20
122 Antwoorden / 0 Vragen

Ah, ik zie dat u keizerlijke eisen heeft.
Maar helaas ziet niet iedereen u als keizerin.

En de hond mag in veel winkels niet meer naar binnen, vaak om hygiene eisen,
zoals bij supermarkten, en houdt de winkelier er zich niet aan dan kan deze een boete krijgen. Nu is Mediamarkt geen levensmiddelzaak, maar er staan wel apparaten voor het bereiden van etenswaren bij, misschien daarom ook daar de strengere regels betreffende dieren. En in de tas en op het rooster van het karretje
is een coulance regel, want feitelijk mag dat dus ook niet. Ik heb zelfs als beveiliger meegemaakt dat er mensen met een vogel (papegaai) of rat op de schouder de winkel in liepen, niet en fris idee, met al die levensmiddelen. Die weigerde ik dus ook, en dan liepen ze, net als u, te zeuren hoe ze dan boodschappen moesten doen. Gewoon als je het dier niet bij u heeft. Eenvoudig toch?
En veel winkels hebben die haken niet meer hoor, voor honden.
En bij de ingang, ja ik zie hoeveel mensen bang zijn voor een hond, als ze naar binnen willen, want je kent het dier niet en die is vaak in onrustige toestand omdat het baasje weg is. Maar bij de super waar ik stond mochten ze best bij de ingang staan en als het regende een stukje binnen. Maar dat mag misschien niet overal.
En dan zou ik het dier ook verwijderd hebben, en u waarschijnlijk een winkelverbod gegeven hebben (met overleg filiaalhouder dan natuurlijk)
omdat er duidelijk was aangegeven de hond daar niet te plaatsen.
Sommige mensen denken echt dat ze alles mogen.

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 13:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ guilli

U was daar niet, anders neem ik aan dat u mij vriendelijk verzocht had elders de lunch te gebruiken. :)

Nogmaals uw zienswijze t.o.v. ons bezoek aan een restaurant is niet mijn probleem.

de
door dewollf - Dec 15, 2011 om 13:22
54 Antwoorden / 0 Vragen

oef, dat valt tegen. post je een bericht om gelijk stemde te krijgen, wordt je terecht neergesabeld.

stacey
door stacey - Dec 15, 2011 om 13:23
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=guilli schreef op donderdag 15 dec 2011, 13:00]
ik vind het gewoon smerig als honden in een restaurant zijn en zal daar dus zeker NOOIT binnen gaan ..kennelijk is de boete niet hoog genoeg of de controle toereikend...BAH

ik hoop dat de VWA meeleest en gepast reageert want het kan niet waar zijn dat niet-hondenbezitters gedwongen worden om te eten in een restaurant met honden en de daarbijhorende lucht na een lange wandeling....

Je wordt Niet gedwongen ergens te eten............
Is je eigen keus, graag of niet.............

Honden mogen gewoon mee(eten) in restaurants van de voedsel en waren autoriteit.........
(zolang er in restaurant enkel voedsel geServeerd wordt en Niet Bereid.................
Honden mogen Niet in de Keuken of voedselopslag............

---In de Warenwet staat vermeld dat op plaatsen waar voedsel wordt bereid geen huisdieren aanwezig mogen zijn. Een bereidplaats is bijvoorbeeld een keuken, maar niet een restaurant; tenzij er sprake is van een open keuken. Er zijn immers restaurants waar maaltijden ter plekke worden bereid. Supermarkten, warenhuizen en winkels zijn geen bereidingsplaatsen tenzij er bv een open slagerij is.----

Zijn honden/dieren volgens warenwet wel toegestaan maar wenst eigenaar het niet dan mag hij zelf het beleid daaromtrent bepalen........

mr
door mrmitu - Dec 15, 2011 om 13:27
14 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een aso-gedrag (van de hondeneigenaar wel te verstaan)

vr1944
door vr1944 - Dec 15, 2011 om 13:39
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ik keek naar buiten en daar zat mijn hondje OPGEKNOOPT AAN DE RELING TUSSEN TROTTOIR EN AUTOWEG.

Dat is inderdaad niet goed oplost door het personeel van MM.Ze hadden jouw aan dat hekwerk moeten opknopen en de hond gewoon binnen moeten laten.Dan had misschien een goeie sociale baas gevonden.

ma
door marnix1 - Dec 15, 2011 om 13:41
256 Antwoorden / 22 Vragen

Vreemd, dat taalgebruik van sommige hondenliefhebberds is anders van toon dan ik hier gewoon ben.

vr1944
door vr1944 - Dec 15, 2011 om 13:49
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@Monique
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Als ik jouw was zou ik wat minder hondebrokken eten ,want daar word je dom van en ga je rare kreten uitkramen.Een dierenliefhebber laat zijn huisdier thuis of laat hem in de auto zitten.

jpm
door jpm - Dec 15, 2011 om 13:55
820 Antwoorden / 28 Vragen

Niemand heeft zich afgevraagd hoe het hondje zich zal hebben gevoeld. TS in de allereerste plaats niet. Dat begint al bij het verlaten van het huis. Ga je met de hond wandelen in een hondenuitlaatgebied en het beestje zal zich prettig voelen, zeker als er ook nog plek is om even los van de riem te mogen uitrazen. Een beetje moe worden is goed. Maar een hond mee de winkel innemen? Dat vindt een hond alleen fijn als hij weet daarvoor een beloning te krijgen, en dat krijgt hij dan niet. In de winkel kan het druk zijn en bedreigend voor de hond. Hij mag niemand die hem bedreigt bijten, dus zichzelf verdedigen mag ook niet.
Kortom, voor de hond is het beter dat hij niet de winkel in mag. Aan de haak buiten? Als het iedereen de gelegenheid geeft om er ruim omheen te gaan lijkt me het niet verkeerd, maar een poos zonder baas en geen vrijheid om wat verder weg te lopen? Lijkt me niet goed. Alleen thuis laten is, indien de hond goed is opgevoed, nog het allerbeste. Dit moet niet te lang duren maar dat geldt ook voor de haak buiten de winkel. Ik ben een fervente dierenliefhebber en denk daarom ook eerst aan het belang van de hond. Daarmee heb ik liever te maken dan met mensen die zich misdragen omdat ze denken overal de baas te kunnen spelen.

be
door beardies - Dec 15, 2011 om 13:57
2 Antwoorden / 0 Vragen

Mevrouw groot gelijk dat u in het vervolg de Mediamarkt mijd.
Dat ze u niet toelaten met een hond, kan ik mij iets bij voorstellen, maar ze moeten met hun handen van de hond afblijven. Ze hadden dat ook kunnen zeggen.
Ik denk dat mensen meer kapot maken dan dieren doen. Ach ja, tegen een hond kun je schoppen, maar tegen een mens niet, want dan wordt je teruggeschopt.
Het valt mij altijd op met zulke discussies, dat er veel dierenhaters zijn en die reageren dan wel erg agressief.

ja
door jaspoe - Dec 15, 2011 om 14:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

Gefelicteerd Mediamarkt. Zo'n klant zou ik ook liver niet in mijn winkels zien

mostertpot
door mostertpot - Dec 15, 2011 om 14:04
162 Antwoorden / 13 Vragen

Vreemd dat als je over het gedrag van de baas praat, je in één keer als honden/dierenhaters wordt bestempeld. Zelf heb ik altijd huisdieren gehad, honden en katten, ik was gek op die dieren en volgens mij zij op mij, maar toch was mij er alles aan gelegen om anderen geen overlast te bezorgen, door stank, uitwerpselen, haren, springen, voor de voeten lopen, snuffelen, blaffen enz.. Maar verschijnen dan een paar 'deirenliefhebbers' die denken dat kritiek op hen, uitstraalt naar de dieren. Nee baasjes, jullie veroorzaken de overlast, niet jullie huisdieren, alleen maar door geen rekening te houden met de omgeving. Hoe haal je het in je hoofd om honden (meervoud) een restaurant mee binnen te nemen. Ook al vindt de restauranthouder dat goed, het is gewoon vervelend voor anderen. Enig idee hoeveel mensen bang zijn voor honden? Ook al is jullie pitbill de liefste teddybeer, zo voelen anderen dat niet en dat kunnen ze ook niet ruiken. Hou er dan rekening mee. Ook al ruik je je eigen honden niet meer, anderen ruiken ze wel: eet smakelijk.

az
door azriaxx - Dec 15, 2011 om 14:07
9 Antwoorden / 3 Vragen

Pfoeh, wat een posts hier allemaal. Beiden hebben hier een punt. De MediaMarkt omdat het hun goed recht is om een hond te weigeren. Hier in mijn woonplaats worden ze wel toegelaten, maar als ze waar dan ook honden besluiten te weigeren heb je je daar als klant aan te houden. Het gedrag wat jij daarna laat zien is op geen enkele manier goed te praten, maar toen was het kwaad al geschied.

Los van dat gedrag dus, vind ik het ook onbehoorlijk dat de MediaMarkt zonder hier om te vragen een hond verplaatst naar een (naar eigen zeggen) gevaarlijke plek. Als ze mijn fiets of auto zouden verplaatsen word ik ook niet vrolijk.

Echter, ook al had u misschien een punt, heeft u dat met het daaropvolgende gedrag gecompenseerd met bruut asociaal gedrag. Mijn (wellicht ietwat genuanceerder antwoord) is dan: laat het hier lekker bij en voortaan wat coulanter.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 15, 2011 om 14:15
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik zet mijn hond altijd vast in de hal van de Media Markt.
Nog nooit een probleem mee gehad.
Het is een afgerichte hond.
Als je te dichtbij komt scheurt ie je de kleren van het lijf.
Hij waarschuwt wel eerst.
Dat wel.

jpm
door jpm - Dec 15, 2011 om 14:34
820 Antwoorden / 28 Vragen

@wimmi20. Alles wijst erop dat uw hond bang is, in de eerste plaats voor mensen. De waarschuwing zal bestaan uit hevig blaffen, want dat is wat bange honden doen alvorens te bijten. Wellicht dat uw hond dit gedrag niet vertoont als hij bij een groep andere honden los mag lopen. Indien de hond dan ook een gedragafwijking vertoont kan dit komen omdat uw hond dominantie vertoont. Dit kan worden verholpen. Uw hond mag beslist niet bijten, u bent daarvoor zelf verantwoordelijk en ook voor de schade die dat met zich meebrengt. In het ergste geval kan worden bepaald dat uw huisdier wordt afgemaakt. In dat geval moet hij toch van zijn angst worden verlost hetgeen met een goede therapie meestal wel lukt, maar na een bijtincident zal uw hond vast niet meer de kans krijgen om deze therapie te volgen.
Gaat u ook na of de Media Markt waar u uw hond vastzet in de hal dit officieel toestaat. U loopt de kans dat ook dat filiaal vroeg of laat (misschien daartoe gevraagd door andere klanten) u verbiedt om uw hond daar vast te zetten.
Ik wens u nog veel plezier met uw hond.

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 14:36
16849 Antwoorden / 108 Vragen

In strandpaviljoens worden honden vaak gedoogd; baasje en hond(en) hebben lekker kunnen rennen en willen daarna iets nuttigen. Geen probleem voor veel mensen. Maar ik neem zelf mijn hond nooit mee naar een winkel of restaurant (zelfs als het zou mogen: ik zelf vind het niet kunnen ten opzichte van andere gasten. Sommige mensen zijn nu eenmaal bang van honden. ookdorus lijkt me wel iemand die op zijn strepen blijft staan. Ik adviseer hem dan ook van harte dit te blijven doen, in veel winkels! Dan komt er onherroepelijk een moment waarop een winkelverbod aan de orde komt. Honden horen niet thuis in winkels, mega markten en noem maar op. Dat "meneer of mevrouw" de hond zelfs in een wagentje van Mediamarkt mocht zetten vind ik al vreemd; zelfs al verkopen ze daar geen voeding. Dadelijk zit je peuter op zo'n plekje.

merryweather
door merryweather - Dec 15, 2011 om 14:44
50 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,kassa medewerkers.............is er misschien iemand die deze zinloze grove discussie van de site kan verwijderen.

Voor dergelijke uitlatingen is dit forum niet bedoeld lijkt mij.De topic lijkt wel het slechte in mensen naar boven te halen en ook het onvrdraagzame.Het lijkt wel of ik reactie's op de site van een bepaalde krant aan het lezen ben.Die zijn ook vaak grof,ongenuanceerd en getuigen van onverdraagzaamheid!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een wat verdraagzamer 2012!

ma
door marnix1 - Dec 15, 2011 om 14:52
256 Antwoorden / 22 Vragen

merryweather, eerst wilt u dit topic gesloten hebben, (vind ik altijd al zo raar, zo'n oproep), dan geeft u weer een bijdrage en daarna wilt u het draadje weer dicht hebben. Wat bedoelt u nu?

diandra
door diandra - Dec 15, 2011 om 14:54
32 Antwoorden / 24 Vragen

Wie koopt er uberhaupt nog iets bij de Media Markt ?

merryweather
door merryweather - Dec 15, 2011 om 14:57
50 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=marnix1 schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:52]merryweather, eerst wilt u dit topic gesloten hebben, (vind ik altijd al zo raar, zo'n oproep), dan geeft u weer een bijdrage en daarna wilt u het draadje weer dicht hebben. Wat bedoelt u nu?

Wat ik wel of niet wil doet niet ter zake.Ik geef een mening en zie dat na ruim 2 uur over en weer gedoe dit draadje nog steeds lekker door loopt en dat Kassa zelf blijkbaar niets leest.Er worden namelijk redelijk wat beledigende uitspraken gedaan.En wat wil u nu Marnix1?Volgens mij heb ik niet 1 onvertogen woord of uitdrukking neer geschreven dus als u zich stoort aan mijn reactiés en niet aan die van menig ander op deze site dan raak ik nu het spoor enigzins bijster toch eerlijk gezegd

jpm
door jpm - Dec 15, 2011 om 15:02
820 Antwoorden / 28 Vragen

Geachte merryweather. Alle reacties tesamen vormen een discussie. Deze wordt door u als zinloos en grof ervaren. Daarmee trekt u de serieuze bedoelingen van veel mensen in twijfel. Waar grove reacties aan de orde zijn ben ik het met u eens: een fatsoenlijke reactie is altijd op zijn plaats.
Het beste lijkt me dat u een keuze maakt: via de 'waarschuw de redactie' mogelijkheid laat u de redactie weten wat u niet als fatsoenlijk ervaart of anderzijds laat u deze discussie links (dan wel rechts, afhankelijk van uw voorkeur) liggen.
Misschien een beetje vroeg, maar ik wens u alvast een prettig weekend.

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 15:10
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:44]Hallo,kassa medewerkers.............is er misschien iemand die deze zinloze grove discussie van de site kan verwijderen.

Voor dergelijke uitlatingen is dit forum niet bedoeld lijkt mij.De topic lijkt wel het slechte in mensen naar boven te halen en ook het onvrdraagzame.Het lijkt wel of ik reactie's op de site van een bepaalde krant aan het lezen ben.Die zijn ook vaak grof,ongenuanceerd en getuigen van onverdraagzaamheid!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een wat verdraagzamer 2012!

Grove reacties? U bedoelt waarschijnlijk ookdorus die de opdracht gaf aan zijn hond: schijten maar en pissen maar. Bijna iedereen haakt hier op een nette manier op in, behalve onze discussie leider zelf. Ik denk dat in deze de hond het baasje maar moet opvoeden!

wimmi20
door wimmi20 - Dec 15, 2011 om 15:15
2154 Antwoorden / 7 Vragen

JPM

u begrijpt er weer helemaal niks van.
U weet niet veel van honden.
Ik schrijf toch dat het een afgerichte hond is ?
U schrijft dat mijn hond bang is voor mensen.
Dat heb ik hem net verteld, hij ligt nu op zijn rug te gieren van het lachen !
U schrijft dat mijn hond niet mag bijten.
Het is een afgerichte hond, die bijten op commando.
En hij is NERGENS bang voor.
U schrijft dat een bange hond eerst blaft voordat hij bijt.
Alweer mis : blaffende honden bijten niet.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++============

=jpm schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:34: @wimmi20. Alles wijst erop dat uw hond bang is, in de eerste plaats voor mensen. De waarschuwing zal bestaan uit hevig blaffen, want dat is wat bange honden doen alvorens te bijten. Wellicht dat uw hond dit gedrag niet vertoont als hij bij een groep andere honden los mag lopen. Indien de hond dan ook een gedragafwijking vertoont kan dit komen omdat uw hond dominantie vertoont. Dit kan worden verholpen. Uw hond mag beslist niet bijten, u bent daarvoor zelf verantwoordelijk en ook voor de schade die dat met zich meebrengt. In het ergste geval kan worden bepaald dat uw huisdier wordt afgemaakt. In dat geval moet hij toch van zijn angst worden verlost hetgeen met een goede therapie meestal wel lukt, maar na een bijtincident zal uw hond vast niet meer de kans krijgen om deze therapie te volgen.
Gaat u ook na of de Media Markt waar u uw hond vastzet in de hal dit officieel toestaat. U loopt de kans dat ook dat filiaal vroeg of laat (misschien daartoe gevraagd door andere klanten) u verbiedt om uw hond daar vast te zetten.
Ik wens u nog veel plezier met uw hond.

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 15:18
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=vr1944 schreef op donderdag 15 dec 2011, 13:49]
@Monique
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Als ik jouw was zou ik wat minder hondebrokken eten ,want daar word je dom van en ga je rare kreten uitkramen.Een dierenliefhebber laat zijn huisdier thuis of laat hem in de auto zitten.

Een hondenliefhebber laat zijn hond zeker niet in de auto zitten. M.n. in de zomer overlijdt de hond aan een hitteberoerte.

Een hondenliefhebber neemt niet het risico om de hond zonder toezicht in de auto te laten ( diefstal auto met inhoud).

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 15:24
4744 Antwoorden / 9 Vragen

U schrijft dat een bange hond eerst blaft voordat hij bijt.
Alweer mis : blaffende honden bijten niet.

Je weet alleen niet wanneer ze ophouden met blaffen en beginnen te bijten. :)

Het is zeker niet zo dat elke blaffende hond over gaat tot bijten.
Toen ik b.v. een keer aangevallen werd door een agressief figuur stond mijn hond hevig te blaffen en mijn hond heeft de aanvaller niet gebeten. Dat heeft de baas liever niet.

ha
door habaak - Dec 15, 2011 om 15:25
9 Antwoorden / 0 Vragen

ROFL!

Tjsa, Honden-"Bezitters"....
Zeer aparte "Soort"!

Dit mag van mij nog wel even doorlopen!

jantje
door jantje - Dec 15, 2011 om 15:38
123 Antwoorden / 12 Vragen

Woef, wanneer mijn baasje naar de winkel gaat neemt hij altijd wat lekkers voor me mee, ggglgl en als hij thuis is (ik hoor de auto al als hij de straat in rijdt) dan duik ik gelijk in die grote bak met ristel dingen. Mmmjamm, een bot, woef en dan SPELEN.
Vrouwtje vraagt ook altijd als ze naar een ander huis wil of ik mee mag. En op dagen mag ik mee naar het bos, een groot veld en dan RENNEN. en dan met de kop in de mollegangen. Beestjes zoeken.. ppfff. Winkels, wat is dat? Mag je daar je poot optillen en geurtjes achterlaten?

++
Tot zover de reactie van hondje. Op de t.v. zie ik op het ogenblik ook iedere keer een reclamespotje waar mensen met hun hond de Intratuin winkel uit komen lopen. Ook daar mogen geen honden naar binnen. Tenzij hij op een karretje zit. Dat gaat goed als hij in een kartonnen doosje geplaatst word. Kan hij ook nog mooi in het rond kijken.
+ +

empyria
door empyria - Dec 15, 2011 om 15:46
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:44]Hallo,kassa medewerkers.............is er misschien iemand die deze zinloze grove discussie van de site kan verwijderen.

Voor dergelijke uitlatingen is dit forum niet bedoeld lijkt mij.De topic lijkt wel het slechte in mensen naar boven te halen en ook het onvrdraagzame.Het lijkt wel of ik reactie's op de site van een bepaalde krant aan het lezen ben.Die zijn ook vaak grof,ongenuanceerd en getuigen van onverdraagzaamheid!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een wat verdraagzamer 2012!

Hoezo? Kostelijk vermaak deze discussie!
Juist zo voor de Kerst...! LOL!

ma
door martin wiltink - Dec 15, 2011 om 15:49
21 Antwoorden / 0 Vragen

KOPEN KOPEN KOPEN KOOPAVOND BIJ MEDIAMARKT!!

Maar niet voor mij. Stelletje schreeuwers

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 15:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=moin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:38]Winkels, wat is dat? Mag je daar je poot optillen en geurtjes achterlaten?

Van Ookdorus mag dat.
Zijn hondje kreeg zelfs opdracht dit te doen.

De wondere wereld van zo maar een hondenbezitter.

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 15:55
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=martin wiltink schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:49]KOPEN KOPEN KOPEN KOOPAVOND BIJ MEDIAMARKT!!

Maar niet voor mij. Stelletje schreeuwers

Wat doen de hoofdletters dan in uw bericht? Hoofdletters op deze site betekent immers: Schreeuwen!

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 15:59
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:55][quote=martin wiltink schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:49]KOPEN KOPEN KOPEN KOOPAVOND BIJ MEDIAMARKT!!

Maar niet voor mij. Stelletje schreeuwers

Wat doen de hoofdletters dan in uw bericht? Hoofdletters op deze site betekent immers: Schreeuwen!

U voelt zich toch niet aangesproken door deze opmerking?

BTW
Naar de Mediamarkt? Ik ben toch niet gek. :)

jantje
door jantje - Dec 15, 2011 om 16:04
123 Antwoorden / 12 Vragen

TdeHond,

Vandaar dat mijn hond dus niet mee gaat in een winkel, tenzij het ergens toegestaan is.

Moin

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 16:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=moin schreef op donderdag 15 dec 2011, 16:04]TdeHond,

Vandaar dat mijn hond dus niet mee gaat in een winkel, tenzij het ergens toegestaan is.

Moin

Klopt.

Mijn hond krijgt vervolgens een luier om om te voorkomen dat deze in een winkel markeert. Ook dat heeft de baas liever niet. :)

mostertpot
door mostertpot - Dec 15, 2011 om 16:30
162 Antwoorden / 13 Vragen

Ik wilde pas een winkel in met een 'hot dog' mocht ook al niet....hondenhaters alle winkeliers.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 15, 2011 om 16:46
2154 Antwoorden / 7 Vragen

TDEHOND geeft ook een reactie.
Mijn hond is afgericht.
Maar deze hond spant de kroon.
Hij kan lezen en schrijven !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===

=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:54:
=moin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:38: Winkels, wat is dat? Mag je daar je poot optillen en geurtjes achterlaten?

Van Ookdorus mag dat.
Zijn hondje kreeg zelfs opdracht dit te doen.

De wondere wereld van zo maar een hondenbezitter.

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 16:52
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:59][quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:55][quote=martin wiltink schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:49]KOPEN KOPEN KOPEN KOOPAVOND BIJ MEDIAMARKT!!

Maar niet voor mij. Stelletje schreeuwers

Wat doen de hoofdletters dan in uw bericht? Hoofdletters op deze site betekent immers: Schreeuwen!

U voelt zich toch niet aangesproken door deze opmerking?

BTW
Naar de Mediamarkt? Ik ben toch niet gek. :)

Het gaat hier over een hond, niet (weer af)katten.

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 16:53
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op donderdag 15 dec 2011, 16:46]TDEHOND geeft ook een reactie.
Mijn hond is afgericht.
Maar deze hond spant de kroon.
Hij kan lezen en schrijven !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++===

[quote=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:54][quote=moin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:38]Winkels, wat is dat? Mag je daar je poot optillen en geurtjes achterlaten?

Van Ookdorus mag dat.
Zijn hondje kreeg zelfs opdracht dit te doen.

De wondere wereld van zo maar een hondenbezitter.

familie van ene Maurice??? ( not)

Deze kan ook opinie peilingen doen! < LOL >
Klik hier

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 16:54
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 16:52][quote=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:59][quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:55][quote=martin wiltink schreef op donderdag 15 dec 2011, 15:49]KOPEN KOPEN KOPEN KOOPAVOND BIJ MEDIAMARKT!!

Maar niet voor mij. Stelletje schreeuwers

Wat doen de hoofdletters dan in uw bericht? Hoofdletters op deze site betekent immers: Schreeuwen!

U voelt zich toch niet aangesproken door deze opmerking?

BTW
Naar de Mediamarkt? Ik ben toch niet gek. :)

Het gaat hier over een hond, niet (weer af)katten.

ROTFL!

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 16:58
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Geen idee wat u hiermee bedoelt. Misschien de afkorting even in het geheel?

tdehond
door tdehond - Dec 15, 2011 om 17:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 16:58]Geen idee wat u hiermee bedoelt. Misschien de afkorting even in het geheel?

Rolling on the Floor laughing.

U had overigens mijn reactie verkeerd begrepen. Ik gaf u een hint dat u het woord "schreeuwers" niet op u zelf moest betrekken. U schreeuwde immers niet.

monique12
door monique12 - Dec 15, 2011 om 18:30
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=vr1944 schreef op donderdag 15 dec 2011, 13:49]
@Monique
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Als ik jouw was zou ik wat minder hondebrokken eten ,want daar word je dom van en ga je rare kreten uitkramen.Een dierenliefhebber laat zijn huisdier thuis of laat hem in de auto zitten.

Misschien zou jij wat meer hondenbrokken moeten eten zodat je het karakter van een hond beter leert kennen....Maar nee, jij gaat naar de winkel en laat het dier waarschijnlijk midden in een hete zomer de hele dag in een dichte auto zitten, zo zijn jullie wel. Achterlijke opmerking vr1944

tenormin
door tenormin - Dec 15, 2011 om 18:38
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=tdehond schreef op donderdag 15 dec 2011, 17:37][quote=tenormin schreef op donderdag 15 dec 2011, 16:58]Geen idee wat u hiermee bedoelt. Misschien de afkorting even in het geheel?

Rolling on the Floor laughing.

U had overigens mijn reactie verkeerd begrepen. Ik gaf u een hint dat u het woord "schreeuwers" niet op u zelf moest betrekken. U schreeuwde immers niet.

Neen, totaal niet begrepen, ben immers alleen maar gewend aan... vult U zelf maar in, reacties gewend.

monique12
door monique12 - Dec 15, 2011 om 18:38
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:44]Hallo,kassa medewerkers.............is er misschien iemand die deze zinloze grove discussie van de site kan verwijderen.

Voor dergelijke uitlatingen is dit forum niet bedoeld lijkt mij.De topic lijkt wel het slechte in mensen naar boven te halen en ook het onvrdraagzame.Het lijkt wel of ik reactie's op de site van een bepaalde krant aan het lezen ben.Die zijn ook vaak grof,ongenuanceerd en getuigen van onverdraagzaamheid!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een wat verdraagzamer 2012!

Oordeel eerst over jezelf en dan pas over een ander! BLONT!!

wimmi20
door wimmi20 - Dec 15, 2011 om 19:01
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Monique12,

ik geef u groot gelijk wat de reactie's betreft.
Het lijkt verdorie wel de Volkskrant of het NRC.
U eindigt uw stukje met : BLONT !!.
Ik begrijp niet wat u daarmee bedoeld.
Het zal toch niet zo zijn dat u blonD bent en niet weet hoe je dat schrijft ?
Dan bent u dus van nature blond en niet uit een potje.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++========

=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 18:38:
=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 14:44: Hallo,kassa medewerkers.............is er misschien iemand die deze zinloze grove discussie van de site kan verwijderen.

Voor dergelijke uitlatingen is dit forum niet bedoeld lijkt mij.De topic lijkt wel het slechte in mensen naar boven te halen en ook het onvrdraagzame.Het lijkt wel of ik reactie's op de site van een bepaalde krant aan het lezen ben.Die zijn ook vaak grof,ongenuanceerd en getuigen van onverdraagzaamheid!

Ik wens iedereen fijne feestdagen en een wat verdraagzamer 2012!

Oordeel eerst over jezelf en dan pas over een ander! BLONT!!

ch
door chantal3 - Dec 15, 2011 om 19:15
7 Antwoorden / 0 Vragen

@monique12
"Flikker toch allemaal op dieren haters!"

Monique, jij snapt het niet helemaal denk ik...
De reacties in deze discussie zijn niet gericht op dieren, in dit geval het hondje, maar op de eigenaar!!!

monique12
door monique12 - Dec 15, 2011 om 19:45
10 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=chantal3 schreef op donderdag 15 dec 2011, 19:15]@monique12
"Flikker toch allemaal op dieren haters!"

Monique, jij snapt het niet helemaal denk ik...
De reacties in deze discussie zijn niet gericht op dieren, in dit geval het hondje, maar op de eigenaar!!!
Jawel, ik snap het wel maar ging in mijn oordeel te snel....Ik ben het niet eens met de woord keuze van deze persoon en ook vind ik het enigszins asociaal om gelijk zo te reageren....Maar de mensen zijn zo hard tegenwoordig en dieren hebben toch nog hun pure onschuld, of ze moeten verpest zijn door de mens....:( En dan krijg je toch hier zoveel rare reacties van mensen die het volgens mij allemaal niks kan schelen wat er met de dieren gebeurd (en de natuur)). Maar gelijk heb je, dit wijkt af van de reactie.....Ik blijf het eens met de eigenaar maar hij had er boven moeten staan en gewoon weg moeten rijden met zijn hond.

abarth
door abarth - Dec 15, 2011 om 20:13
845 Antwoorden / 19 Vragen

KNOPEN KNOPEN KNOOPAVOND

Het kon natuurlijk niet helemaal een verrassing zijn

tr
door truvanu - Dec 15, 2011 om 23:00
51 Antwoorden / 0 Vragen

Dank aan allen.
Heb me kostelijk geamuseerd.

vr1944
door vr1944 - Dec 15, 2011 om 23:13
1210 Antwoorden / 5 Vragen

@Monique,

Ik weet niet waar jij woont,maar hier is het op een paar dagen na winter.Dus kun je de hond best ff in de auto laten zitten en laat je hond s ' zomers thuis.Wordt er ook niet bij je ingebroken.

=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 18:30:
=vr1944 schreef op donderdag 15 dec 2011, 13:49:
@Monique
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Als ik jouw was zou ik wat minder hondebrokken eten ,want daar word je dom van en ga je rare kreten uitkramen.Een dierenliefhebber laat zijn huisdier thuis of laat hem in de auto zitten.

Misschien zou jij wat meer hondenbrokken moeten eten zodat je het karakter van een hond beter leert kennen....Maar nee, jij gaat naar de winkel en laat het dier waarschijnlijk midden in een hete zomer de hele dag in een dichte auto zitten, zo zijn jullie wel. Achterlijke opmerking vr1944

vr1944
door vr1944 - Dec 15, 2011 om 23:14
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Graag gedaan hoor ook namens de koningin

=truvanu schreef op donderdag 15 dec 2011, 23:00: Dank aan allen.
Heb me kostelijk geamuseerd.

jantje
door jantje - Dec 15, 2011 om 23:42
123 Antwoorden / 12 Vragen

wwwrwoef, ;k heb met plezier meegedaan, deze keer mocht het van m'n baasje, ik heb toch liever een stok om op te kauwen. In die grote ruimtes wat mensen winkels noemen daar zijn ook veel te veel hoge pieptonen. doet zeer aan m'n oren.
En nu ga ik lekker opgerold in m'n eigen mandje slapen. Pfhehe.

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 09:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 19:45][quote=chantal3 schreef op donderdag 15 dec 2011, 19:15]@monique12
"Flikker toch allemaal op dieren haters!"

Monique, jij snapt het niet helemaal denk ik...
De reacties in deze discussie zijn niet gericht op dieren, in dit geval het hondje, maar op de eigenaar!!!
Jawel, ik snap het wel maar ging in mijn oordeel te snel....Ik ben het niet eens met de woord keuze van deze persoon en ook vind ik het enigszins asociaal om gelijk zo te reageren....Maar de mensen zijn zo hard tegenwoordig en dieren hebben toch nog hun pure onschuld, of ze moeten verpest zijn door de mens....:( En dan krijg je toch hier zoveel rare reacties van mensen die het volgens mij allemaal niks kan schelen wat er met de dieren gebeurd (en de natuur)). Maar gelijk heb je, dit wijkt af van de reactie.....Ik blijf het eens met de eigenaar maar hij had er boven moeten staan en gewoon weg moeten rijden met zijn hond.

Net als in RL ( Real Life) zijn er ook op deze site mensen die verbaal agressief reageren.

Over het algemeen is toch wel de strekking dat de respondenten vonden dat de klant moeite had om de huisregels van het bedrijf op te volgen. Dit leidde tot onacceptabel gedrag v.d. baas v.d. hond.

Een enkele respondent deelde de mening van t.s.

Bij dit topic was een behoorlijke dosis relativeren nodig om de humor van de bijdragen te blijven inzien.

mostertpot
door mostertpot - Dec 16, 2011 om 10:11
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tdehond schreef op vrijdag 16 dec 2011, 09:32][Net als in RL ( Real Life) zijn er ook op deze site mensen die verbaal agressief reageren.

Over het algemeen is toch wel de strekking dat de respondenten vonden dat de klant moeite had om de huisregels van het bedrijf op te volgen. Dit leidde tot onacceptabel gedrag v.d. baas v.d. hond.

Een enkele respondent deelde de mening van t.s.

Bij dit topic was een behoorlijke dosis relativeren nodig om de humor van de bijdragen te blijven inzien.

Al dat geblaf, gekef en gegrom maakte hondsmoe, maar gelukkig bleven de meeste respondenten kwispelen van plezier, ook al was het aaibaarheidsgehalte van sommigen nihil. Een hond heb je voor de gezelligheid, op een enkele blindegeleridehond of helpende hond na, de gezelligheid was hier even weg, tot ammusement van anderen, ook dat van mij. Goed weekeinde allen en ga eens lekker uitwaaien op het strand met de hond en als je geen hond heb leen je er maar even eentje, want je kan echt extra van een hond genieten op die manier.

empyria
door empyria - Dec 16, 2011 om 10:14
504 Antwoorden / 3 Vragen

Mag ik ook uitwaaien op het strand zonder hond?

LOL! (> = Lots Of Laughter)

;-)

mostertpot
door mostertpot - Dec 16, 2011 om 10:16
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=empyria schreef op vrijdag 16 dec 2011, 10:14]Mag ik ook uitwaaien op het strand zonder hond?

LOL! (> = Lots Of Laughter)

;-)
Altijd lekker, goed voor een gezonde, frisse en heldere geest, het verdrijft spoken en werp nieuw licht op problemen, die eigenlijk geen problemen zijn zolang je die er zelf niet van maakt.

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 10:29
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=mostertpot schreef op vrijdag 16 dec 2011, 10:16][quote=empyria schreef op vrijdag 16 dec 2011, 10:14]Mag ik ook uitwaaien op het strand zonder hond?

LOL! (> = Lots Of Laughter)

;-)
Altijd lekker, goed voor een gezonde, frisse en heldere geest, het verdrijft spoken en werp nieuw licht op problemen, die eigenlijk geen problemen zijn zolang je die er zelf niet van maakt.

Dinsdag j.l. waaide het zo hard dat het onaangenaam wandelen was op het strand. Wandelen in de duinen was een genoegen omdat de zon doorbrak en meer beschutting was tegen de wind. Zowel bazen als honden genoten met volle teugen.

Een aanrader.

loreleigil
door loreleigil - Dec 16, 2011 om 10:46
678 Antwoorden / 3 Vragen

Ik lees in het hele verhaal van TS nergens dat het personeel van MM de hond heeft verplaatst. Nu ook nog eens blijkt dat de hond niet naast een snelweg was vastgebonden, blijft enkel het asociale gedrag van TS over, die zich heel diep meot schamen. Ik ben gek op dieren en dol op mijn kat. Maar als ik naar de Jumbo ga, blijft dat beestje toch echt thuis hoor! De trend om je hond (hulphonden uitgezonderd) maar overal mee naartoe te nemen, is werkelijk onbegrijpelijk. Het is een HUISdier. Soms kom ik bij de supermarkt en liggen er drie honden vastgebonden op een rijtje in de regen. Die beesten worden wild, want ze zien een rolstoel/scootmobiel en mijn broek zit onder de modder omdat die beesten tegen je op springen. Nu ben ik niet bang voor honden, maar je zult er maar bang voor zijn! Heb je even een labrador op je schoot in je scootmobiel. En de baas staat rustig zijn kratje bier af te rekenen. En waag het niet er iets van te zeggen, dan krijg je een grote mond. Mensen, laat je hond thuis. Ben je te veel van huis om een dier aandacht te geven? Begin dan gewoon niet aan dieren!

vr1944
door vr1944 - Dec 16, 2011 om 10:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ik ging met mijn bazin naar de mediamarkt in de cruquius. Keurig opgevoed loop ik de winkel binnen, ik ben best harig moet ik toegeven en mijn bazin liet mij achter in de toegangshal om een klein dingetje te kopen. Aangezien ik de winkel niet naar binnen kon werd mijn bazin door de klantenservice tot 3 keer toe opgeroepen, maar ze vertikte het om naar mij toe te komen. Onder begeleiding is het MM personeel met mij naar buiten gegaan. Geamuseerd zat ik lekker buiten, nieuwe klanten van de mediamarkt te bestuderen. Toen kwam mijn bazin ziedend en tierend naar buiten. Ze stuurde me de winkel in en beval mij te schijten en te pissen op dat tapijt! Toen ik dat niet deed kwam ze op me af en begon ze wild door mijn haren te schudden, ik schaamde me kapot, dit gaat toch buiten alle proporties van het burger fatsoen!

Gelukkig heb ik na afloop een koekje gekregen en ben ik lekker in mijn mandje gaan slapen, maar ik kom nooit meer af van de schaamte die mijn bazinnetje mij heeft bezorgd door mij binnen de winkel tegen de regels in van de mediamarkt vast te binden.

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 11:02
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Deze eigenares zal bij Mediamarkt:

Welkom zijn als een hond in een kegelspel

ja
door jans2 - Dec 16, 2011 om 12:05
311 Antwoorden / 4 Vragen

Het zal je baas maar wezen, die je alleen laat op een openbare plek waar iedereen van alles met je uit kan spoken.
Het hondje is hier het kind van de rekening, bedankt baas.
En? Hoe ging het met de aangifte?

vliegenderob
door vliegenderob - Dec 16, 2011 om 13:55
292 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:33][quote=

Flikker toch allemaal op dieren haters!

Ookdorus is dus niet de enige a-soos op deze site, hij heeft een medestandster, klopt, a-socialen heb je overal. Gelukkig manifesteren de meesten zich door a-sociaal taalgebruik, normaal converseren is bij hen niet mogelijk, zodat je ze meteen herkent. Monique is, net als de meeste gekken zoals reeds vermeld, zó overtuigd van haar gelijk dat ze, totaal overbodig, het hele stukje proza nog maar even herhaalt en andere normale mensen voor gek uitmaakt.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 16, 2011 om 13:55
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Wat niets met het onderwerp te maken heeft, maar als waarschuwing is bedoeld:
een kennis van mij bond haar hond vast bij een supermarkt buiten aan de aanwezige muurhaak.
Bij buitenkomst : hond weg.
Vlakbij is een politie bureau, en in paniek gaat ze naar binnen om hulp te vragen.
Ach mevrouw, u bent niet de eerste, krijgt ze te horen, dat gebeurt wel vaker, u moet wel zelf gaan zoeken.
En de agent vertelt haar dat junken wel vaker honden stelen op deze manier om te verkopen.
Ze haalt thuis haar fiets en struint de buurt af.
Ze ontdekt een junkachtig figuur met haar hond.
Hij komt dreigend over, en verlangt 20 euro voor de hond.
Die heeft ze hem maar gegeven.
Moraal van dit verhaal : bindt niet je hond onbewaakt buiten vast.

vr1944
door vr1944 - Dec 16, 2011 om 14:29
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Persoonlijk vind ik dat de redactie alles al had moeten verwijderen.Ookdorus opent een dag later als Hondfikkie een nieuwe discussie en zet vervolgens als ookdorus haar verhaal als antwoord neer.Hoe dom kun je zijn om te denken dat wij dat aso gedrag niet door hebben.

=wimmi20 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 13:55: Wat niets met het onderwerp te maken heeft, maar als waarschuwing is bedoeld:
een kennis van mij bond haar hond vast bij een supermarkt buiten aan de aanwezige muurhaak.
Bij buitenkomst : hond weg.
Vlakbij is een politie bureau, en in paniek gaat ze naar binnen om hulp te vragen.
Ach mevrouw, u bent niet de eerste, krijgt ze te horen, dat gebeurt wel vaker, u moet wel zelf gaan zoeken.
En de agent vertelt haar dat junken wel vaker honden stelen op deze manier om te verkopen.
Ze haalt thuis haar fiets en struint de buurt af.
Ze ontdekt een junkachtig figuur met haar hond.
Hij komt dreigend over, en verlangt 20 euro voor de hond.
Die heeft ze hem maar gegeven.
Moraal van dit verhaal : bindt niet je hond onbewaakt buiten vast.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 16, 2011 om 14:40
2154 Antwoorden / 7 Vragen

VR1944

waarom koppelt u mijn inbreng aan uw opmerking ?
Beetje vreemd.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=

=vr1944 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 14:29: Persoonlijk vind ik dat de redactie alles al had moeten verwijderen.Ookdorus opent een dag later als Hondfikkie een nieuwe discussie en zet vervolgens als ookdorus haar verhaal als antwoord neer.Hoe dom kun je zijn om te denken dat wij dat aso gedrag niet door hebben.
=wimmi20 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 13:55: Wat niets met het onderwerp te maken heeft, maar als waarschuwing is bedoeld:
een kennis van mij bond haar hond vast bij een supermarkt buiten aan de aanwezige muurhaak.
Bij buitenkomst : hond weg.
Vlakbij is een politie bureau, en in paniek gaat ze naar binnen om hulp te vragen.
Ach mevrouw, u bent niet de eerste, krijgt ze te horen, dat gebeurt wel vaker, u moet wel zelf gaan zoeken.
En de agent vertelt haar dat junken wel vaker honden stelen op deze manier om te verkopen.
Ze haalt thuis haar fiets en struint de buurt af.
Ze ontdekt een junkachtig figuur met haar hond.
Hij komt dreigend over, en verlangt 20 euro voor de hond.
Die heeft ze hem maar gegeven.
Moraal van dit verhaal : bindt niet je hond onbewaakt buiten vast.

eenigma
door eenigma - Dec 16, 2011 om 14:45
252 Antwoorden / 14 Vragen

ROFLOL (Rolling On the Floor Laughing Out Loud)

Wat een heftige discussie over niks, nou ja iemand die meent dat algemene regels van fatsoen en gedrag niet voor hem/haar gelden, pfffff

Net als een kind zet je een hond, als je echt van het dier houd, niet aan een haak buiten op straat voor een winkel. Iedere gek kan het dier dan wat aan doen, meenemen, stelen, schoppen of rotzooi te eten geven. Je laat je kind ook niet in de kinderwagen zonder toezicht op de openbare weg staan en hetzelfde geld voor je hond. Iedereen weet dat in de meeste winkels men geen honden toelaat dus om dan hoog van de toren te gaan staan blazen omdat je meent dat jij jouw hond moet mogen vastzetten waar jij dat wilt is onzin en de politie zal een leuke dag hebben als jij daar aangifte gaat doen van het verplaatsen van je hond, onder welk wetsartikel denk je dat dit moet vallen? Hahahahaha

Wat dit je leert is dat het niet verantwoord of veilig is jouw hond uit je zicht buiten aan een haak vast te zetten want hij gaat blijkbaar zonder moeilijk te doen mee als iemand de riem van de haak losmaakt en met hem wegloopt. Volgende keer kan het dan weleens de laatste keer zijn dat je dit doet en vind je hem nooit meer terug omdat hij gebruikt wordt om vechthonden op te laten trainen waardoor jouw hond een gruwelijke dood sterft. Denk niet dat het in Nederland niet voor komt want er wordt ontzettend veel geld in verdiend en dat het illegaal is vinden sommigen juist een extra kick. voorbeeld artikel over vechthonden in Nederland

ch
door chantal3 - Dec 16, 2011 om 14:56
7 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=eenigma schreef op vrijdag 16 dec 2011, 14:45]

Net als een kind zet je een hond, als je echt van het dier houd, niet aan een haak buiten op straat voor een winkel. Iedere gek kan het dier dan wat aan doen, meenemen, stelen, schoppen of rotzooi te eten geven. Je laat je kind ook niet in de kinderwagen zonder toezicht op de openbare weg staan en hetzelfde geld voor je hond. Iedereen weet dat in de meeste winkels men geen honden toelaat dus om dan hoog van de toren te gaan staan blazen omdat je meent dat jij jouw hond moet mogen vastzetten waar jij dat wilt is onzin en de politie zal een leuke dag hebben als jij daar aangifte gaat doen van het verplaatsen van je hond, onder welk wetsartikel denk je dat dit moet vallen?

]

Helemaal mee eens!
Ik heb heel veel dieren, maar ik zou ze nooit meenemen naar de winkel, daar worden ze niet gelukkig van. En ten 2e zou ik ze NOOIT alleen achterlaten!!!

jpm
door jpm - Dec 16, 2011 om 15:05
820 Antwoorden / 28 Vragen

Ik heb genoeg gelachen. Hopelijk heeft TS geleerd dat je een hond niet zomaar ergens kunt vastbinden en je gal kunt spugen op dit forum. Het feit dat hij beweert een 'afgerichte' hond te hebben maakt dat ik het idee krijg dat het een valse hond is. Een hond ga je niet africhten als je niet bij de politie bent. Zelfs blindengeleidehonden worden niet afgericht, maar getraind. Hulphonden idem dito, maar dan op sociale en praktische taken.
Dus sluit ik hierbij af, in de hoop dat de betreffende hond ook nog eens een fijn baasje zal krijgen.

ch
door chantal3 - Dec 16, 2011 om 15:08
7 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het zo jammer dat ookdorus niet meer reageert. Meerdere mensen vragen hoe de aangifte verlopen is, maar er komt geen reactie...

wimmi20
door wimmi20 - Dec 16, 2011 om 15:25
2154 Antwoorden / 7 Vragen

En voor diegenen diie commentaar hadden op mijn grommende, dreigende, afgerichte hond waar niemand aan durfde te komen in de hal van de Mediamarkt :
wat heb ik gelachen, ik heb een heeeeel klein hondje !

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 15:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 15:25]En voor diegenen diie commentaar hadden op mijn grommende, dreigende, afgerichte hond waar niemand aan durfde te komen in de hal van de Mediamarkt :
wat heb ik gelachen, ik heb een heeeeel klein hondje !

Kleine honden, kleine wonden.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 16, 2011 om 16:07
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Hondmans,

zal ik je eens wat vertellen.
Ik kan mijn hondje niet eens in een boodschappenkar meenemen in de Mediamarkt.
Hij is zo klein dat ie door het rooster valt.
Laatst zei iemand dat het een witte muis was.
Kwaaier kan je niet me krijgen.
Hij zit me nu aan te kijken met zijn leuke rode oogjes.

Om bij het onderwerp te blijven:
TS Ookdorus zijn verhaal neem ik met een kilo zout.
Die Dorus beweert dat hij wel met zijn hond de Mediamarkt in mocht als hij zijn hond in een WINKELWAGEN plaatste.
En daar wordt het verhaal al twijfelachtig, dat wou onze Doris niet, hij liet de hond zgn in de hal achter.
En van twijfelachtig wordt het verhaal leugenachtig.
Mediamarkt Cruqius heeft helemaal geen winkelwagentjes !
Geen enkele Mediamarkt heeft winkelwagentjes !
En die mogen daar ook niet naar binnen !
En als 1 ding bewezen gelogen is zal de rest ook wel niet kloppen.
Gelukkig trapte iedereen in het verhaal, deskundigen konden hun ei kwijt, en er werd beschaafd gecommuniceerd.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=========

=tdehond schreef op vrijdag 16 dec 2011, 15:37:
=wimmi20 schreef op vrijdag 16 dec 2011, 15:25: En voor diegenen diie commentaar hadden op mijn grommende, dreigende, afgerichte hond waar niemand aan durfde te komen in de hal van de Mediamarkt :
wat heb ik gelachen, ik heb een heeeeel klein hondje !

Kleine honden, kleine wonden.

tdehond
door tdehond - Dec 16, 2011 om 16:35
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ wimmi20

Zoals ik aangaf: kleine honden, kleine wonden. Kijk eens om u heen naar die agressief uitvallende keffertjes van het ras: chihuahua. Daar hebben veel honden en hun eigenaren behoorlijk last van.

Ook die kleine hondjes kunnen een vinger doorboren en u een punctuurwond bezorgen waardoor het tot een handgemeen komt waarbij de hand gemeen zeer doet. :)

tenormin
door tenormin - Dec 16, 2011 om 16:43
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Wimmie20, daaruit blijkt dat ookdorus gewoon een ordinaire leugenaar is. Want ook zijn verhaal dat de hond aan een paal was gebonden met een weg met voorbijrazende auto's blijkt niet waar te zijn daar mensen die dat gebied kennen, dat ontkennen. Maar, als U naar de Media Markt site gaat hebben ze wel : in de winkelwagen. Grapje. We hebben dus met ons alles 8 pagina's volgeschreven over een fantast. Zijn we nu allemaal simpel of is TS zo geraffineerd?

wimmi20
door wimmi20 - Dec 16, 2011 om 17:09
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Hopelijk het laatste wat ik toevoeg aan deze toch wel komische discussie:
Ik ken de situatie bij Mediamarkt Cruqius.
Er is een breed trottoir en er staat een lage metalen barriere met openingen om over te steken.
De auto's staan geparkeerd met de neus naar dit lage hek.
Vanaf dit hek is de rijbaan minstens 6 meter verwijderd.
En er staan geparkeerde auto's tussen hek en rijbaan.
Om het beschaafd te houden : Dorus converseert uit de achterkant van zijn hals
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++==========

=tenormin schreef op vrijdag 16 dec 2011, 16:43: Wimmie20, daaruit blijkt dat ookdorus gewoon een ordinaire leugenaar is. Want ook zijn verhaal dat de hond aan een paal was gebonden met een weg met voorbijrazende auto's blijkt niet waar te zijn daar mensen die dat gebied kennen, dat ontkennen. Maar, als U naar de Media Markt site gaat hebben ze wel : in de winkelwagen. Grapje. We hebben dus met ons alles 8 pagina's volgeschreven over een fantast. Zijn we nu allemaal simpel of is TS zo geraffineerd?

vr1944
door vr1944 - Dec 16, 2011 om 18:21
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Mediamarkt Cruqius heeft helemaal geen winkelwagentjes !
Geen enkele Mediamarkt heeft winkelwagentjes !

Onzin,in Amsterdam Noord ,Arena ,Alkmaar en Groningen staan winkelwagentjes bij de ingang.Handig om iets naar je auto te brengen.Ze zijn wel ongeschikt om een hond mee te vervoeren.

littlemissg
door littlemissg - Dec 17, 2011 om 02:17
44 Antwoorden / 1 Vragen

Hahahha ik lach me kapot hier... dat mensen hier nog serieus op reageren zeg :)

tdehond
door tdehond - Dec 17, 2011 om 07:32
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=littlemissg schreef op zaterdag 17 dec 2011, 02:17]Hahahha ik lach me kapot hier... dat mensen hier nog serieus op reageren zeg :)
Al was de aanleiding tot deze discussie te genant voor woorden ( gedrag hondeneigenaar in MM). Ik vind het leuk dat Kassa de ruimte heeft gegeven tot inderdaad een hoogst amusante discussie.

maanaap
door maanaap - Dec 17, 2011 om 11:52
45 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:36][quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:33][quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Hallo Dorus, het moet niet gekker worden hier in Nederland! Ik geef je groot gelijk als je zegt naar de politie te gaan, ze zullen waarschijnlijk wel weer niks doen maar ik zou het ook niet pikken als iemand mijn huisdier verplaatst en dan ook nog op een gevaarlijke plaats...We hebben nou dankzij de PVV de dierenpolitie (animal cup) en daar ben ik maar wat blij mee! Alleen erger ik me dan weer dood als je s' avonds op tv in een debat hoort dat de rest van de kamer het "hamsterpolitie" heel vernederend noemt. En dan weer het voorstel om de dieren allemaal te verdoven voor het afmaken in de "andere rituele godsdiensten"
Nee, men vindt het belangrijker om de dieren 4 minuten te laten stikken in hun eigen bloed want de geloofsovertuigingen zijn toch wel belangrijker!
Ik moest dit even kwijt na al die negatieve reacties.
Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Ook uw reactie mag terstond van de site verwijderd worden en bevestigd alleen maar het aso gedrag van sommige hondenbezitters!!

Het moet niet gekker worden, dat we dieren al belangrijker als mensen gaan stellen.

Het sympatiseren met de PVV zegt al genoeg, als je wat voor figuren voor de PVV in de kamer zitten.

mostertpot
door mostertpot - Dec 17, 2011 om 12:43
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=maanaap schreef op zaterdag 17 dec 2011, 11:52Het moet niet gekker worden, dat we dieren al belangrijker als mensen gaan stellen.

Het sympatiseren met de PVV zegt al genoeg, als je ziet wat voor figuren voor de PVV in de kamer zitten.

Ik snap het niet. Je vindt dieren toch automatisch belangrijker dan mensen, als je de PVV-leden in de Tweede kamer ziet?

Maar fijn dat de politiek nu ook in deze discussie komt.

maanaap
door maanaap - Dec 17, 2011 om 13:02
45 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=eenigma schreef op vrijdag 16 dec 2011, 14:45]ROFLOL (Rolling On the Floor Laughing Out Loud)

Wat een heftige discussie over niks, nou ja iemand die meent dat algemene regels van fatsoen en gedrag niet voor hem/haar gelden, pfffff

Net als een kind zet je een hond, als je echt van het dier houd, niet aan een haak buiten op straat voor een winkel. Iedere gek kan het dier dan wat aan doen, meenemen, stelen, schoppen of rotzooi te eten geven. Je laat je kind ook niet in de kinderwagen zonder toezicht op de openbare weg staan en hetzelfde geld voor je hond. Iedereen weet dat in de meeste winkels men geen honden toelaat dus om dan hoog van de toren te gaan staan blazen omdat je meent dat jij jouw hond moet mogen vastzetten waar jij dat wilt is onzin en de politie zal een leuke dag hebben als jij daar aangifte gaat doen van het verplaatsen van je hond, onder welk wetsartikel denk je dat dit moet vallen? Hahahahaha

Wat dit je leert is dat het niet verantwoord of veilig is jouw hond uit je zicht buiten aan een haak vast te zetten want hij gaat blijkbaar zonder moeilijk te doen mee als iemand de riem van de haak losmaakt en met hem wegloopt. Volgende keer kan het dan weleens de laatste keer zijn dat je dit doet en vind je hem nooit meer terug omdat hij gebruikt wordt om vechthonden op te laten trainen waardoor jouw hond een gruwelijke dood sterft. Denk niet dat het in Nederland niet voor komt want er wordt ontzettend veel geld in verdiend en dat het illegaal is vinden sommigen juist een extra kick. voorbeeld artikel over vechthonden in Nederland [quote=merryweather schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:36][quote=monique12 schreef op donderdag 15 dec 2011, 12:33][quote=ookdorus schreef op woensdag 14 dec 2011, 20:19]Ik heb al sinds 1990 hondjes.
Nog nooit heeft men er iets van gezegd als mijn hondje, bij de buitendeur keurig aangelijnd, niet blaft, zit te wachten.
De meeste normale winkels hebben een plekje met een hondenhaak, zoals ze ook een plek hebben voor hun klanten met de fiets.
Het is aan mij of ik mijn hondje ergens mee naar toe neem.
Ik voel me ook in het geheel niet geroepen om antwoord te geven waarom ik mijn hondje meeneem naar een winkel inplaats van thuis te laten zitten, dat is aan mij.
Wel eens bedacht dat mensen ook wel eens een heleboel dingen moeten doen onderweg en dan de hele dag van huis zijn?
Vast niet, gezien de hoeveelheid honden die de bench kunnen uittekenen of de keukendeur.

Een hondje opknopen is niet alleen doodmaken, maar kan ook betekenen op een onmogelijke manier ophangen.
Dat is hier gebeurd waardoor de titel dan ook niet overdreven is.

En wel aan de reling grenzend aan de autoweg waar auto's rijden.
Door iemand die absuluut geen idee heeft hoe je een hond, hondvriendelijk en veilig vastzet.
Gelukkikg heeft mijn hondje zich niet uit zijn halsband gewurmd en is er niks gebeurd, maar dat gevaar was wel reeël aanwezig.

Als een winkel buiten de winkeldeuren een toegang heeft voor meerdere winkels is dat naar mijn idee geen winkel.
Alle vorige keren dat ik met mijn hondje bij dezelfde media markt was, heb ik nog nooit ook maar een woord over mijn hondje gehoord.
Mijn hondje hoeft nooit met mij mee de winkel in, maar is gewensd om rustig bij de uitgang te wachten.
De reacties lijken koren op de molen van hondenhaters.

Ik denk dat kinderen met hun snottebellen, kleefhanden en stinkende luiers jankend, krijzend en gillend door winkels rennend of scheeuwend op de vloer liggen te teroriseren meer kwaad kunnen voor dat keurige tapijt van mediamarkt, dan een klein hondje met een schoonvachtje zonder kwijlende bek of stront aan zijn kont.

Wat mij betreft mag media markt zijn reklame wel veranderen. "Wij zijn toch niet gek "in "wij zijn blijkbaar toch gek"

Van klantvriendelijkheid is hier geen sprake en mijn euro's kan ik overal kwijt.

Als een klant afgebekt wordt, hoeft een klant zich echt niet koninklijk te gedragen.
Het personeel van tegenwoordig in die winkelas vol straling staan standaard al op tilt.

maar ik ben klaar bij mediamarkt, gelukkig zijn er nog heel veel winkels waar een hondje gewoon op de mat mag wachten en winkelmedewerkers aardig zijn tegen klanten.

ik ben klaar met dit onderwerp.

Hallo Dorus, het moet niet gekker worden hier in Nederland! Ik geef je groot gelijk als je zegt naar de politie te gaan, ze zullen waarschijnlijk wel weer niks doen maar ik zou het ook niet pikken als iemand mijn huisdier verplaatst en dan ook nog op een gevaarlijke plaats...We hebben nou dankzij de PVV de dierenpolitie (animal cup) en daar ben ik maar wat blij mee! Alleen erger ik me dan weer dood als je s' avonds op tv in een debat hoort dat de rest van de kamer het "hamsterpolitie" heel vernederend noemt. En dan weer het voorstel om de dieren allemaal te verdoven voor het afmaken in de "andere rituele godsdiensten"
Nee, men vindt het belangrijker om de dieren 4 minuten te laten stikken in hun eigen bloed want de geloofsovertuigingen zijn toch wel belangrijker!
Ik moest dit even kwijt na al die negatieve reacties.
Veel succes Dorus, ik steun je!
Flikker toch allemaal op dieren haters!

Ook uw reactie mag terstond van de site verwijderd worden en bevestigd alleen maar het aso gedrag van sommige hondenbezitters!!

Deze site wordt door Norton internetsecurity geblokkeerd het is een onveilige site.

tdehond
door tdehond - Dec 17, 2011 om 14:46
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Deze site wordt door Norton internetsecurity geblokkeerd het is een onveilige site.
@ maanaap

Hoe komt u erbij? Norton blokkeert deze site niet. :)

wimmi20
door wimmi20 - Dec 17, 2011 om 22:22
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Norton heeft terecht geblokkeerd.
Het is wel een onveilige site !
Met al die loslopende en scheldende gekken !
++++++++++++++++++++++++++++++++++============

=tdehond schreef op zaterdag 17 dec 2011, 14:46: Deze site wordt door Norton internetsecurity geblokkeerd het is een onveilige site.
@ maanaap

Hoe komt u erbij? Norton blokkeert deze site niet. :)

tdehond
door tdehond - Dec 18, 2011 om 07:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen

IRL vind ik de situatie veel zorgwekkender. Zoals bleek uit het gedrag van t.s. in een winkelgebied.

eenigma
door eenigma - Dec 18, 2011 om 11:34
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tdehond schreef op zaterdag 17 dec 2011, 14:46]Deze site wordt door Norton internetsecurity geblokkeerd het is een onveilige site.
@ maanaap

Hoe komt u erbij? Norton blokkeert deze site niet. :)

@maanaap
Norton is sowieso niet bepaald de beste als het om beveiliging gaat, duur ja, goed nee, ontzettend agressief k*tprogramma dat je nooooooit meer van je pc afkrijgt echt wel, dus als jij een melding krijgt dat deze site onveilig is volgens Norton is dat onzin of je spreekt de waarheid niet. Het betreft een artikel op de site van de Telegraaf; http://www.telegraaf.nl/binnenland/7576594/__Vaker_gevechten_met_honden__.html bij deze nogmaals de link artikel hondengevechten in Nederland en als je Norton dan nog weigert hier de tekst van betreffend artikel:

Vaker gevechten met honden in Rotterdam’

07 sep 2010, door Roelien Wierstra

ROTTERDAM - De Dierenbescherming Rijnmond heeft sterke aanwijzingen dat het aantal hondengevechten in Rotterdam toeneemt. Zo zijn het afgelopen jaar meer dode vechthonden gevonden en verschijnen steeds meer afgedankte pitbull terriers, die gebruikt worden voor de gevechten maar niet agressief genoeg zijn, in de asielen. Dat zegt Rinus Hitzert, algemeen directeur van de Rotterdamse Dierenbescherming, naar aanleiding van de thriller ’Trip’ van de Rotterdamse schrijfster Judith Visser (32). Haar nieuwste boek is een aanklacht tegen de beestachtige gevechten, die naar verluidt wekelijks plaatsvinden.

Visser kwam op het idee voor haar zesde boek toen haar 13-jarige hond Romy in het park aangevallen werd door een pitbull. Toen ze een dag later in een bericht las dat de dierenambulance een in stukken gesneden pitbull had gevonden, besloot ze zich in de vechthonden te verdiepen. „Ik wil niet alle pitbulls zwart maken”, vertelt de geboren en getogen Rotterdamse tijdens een wandeling in een zonnig Zuiderpark met haar twee honden, „maar het ras wordt misbruikt. Pitbulls zijn zo extreem loyaal. Zelfs als je ze iedere dag mishandelt, doen ze nog alles voor hun baasje.”

Visser stuitte op tal van aanwijzingen dat de gruwelijke hondengevechten, waarbij de verliezer genadeloos wordt afgemaakt en gedumpt, daadwerkelijk plaatsvinden in de Maasstad. Zo worden regelmatig dode honden gevonden met bijtsporen van een andere hond. De vechthonden zijn gecoupeerd, wat verboden is, om de tegenstander zo weinig mogelijk houvast te bieden. En er worden regelmatig huishonden gestolen om de vechthonden op te laten oefenen. Een eventuele chip wordt rücksichtslos uit het dier gesneden.

Visser kwam er ook achter waar de keuringen van de pitbulls plaatsvinden. Ze ging zelf poolshoogte nemen op het Kalverpad, op een afgelegen parkeerterrein vlak bij de manege Charlois.De gevechten zouden plaatsvinden in een bedrijfspand in de buurt van De Kuip, maar iedere keer op een ander tijdstip zodat de politie er geen vat op krijgt. Een bewijs daarvoor, aldus de schrijfster, is dat er met enige regelmaat dode honden worden gedumpt op het eiland Van Brienenoord. Met een sterke hond kan op een avond wel 15.000 euro worden gewonnen.

In ’Trip’, dat vanaf vandaag in de boekhandel ligt, laat Visser haar hoofdrolspeelster Amber met haar TsjechoSlowaakse wolfhond Yuriko verzeild raken in de wereld van de hondengevechten. „Een gevaarlijke wereld”, waarschuwt Hitzert van de dierenbescherming, „waar hopelijk tegen opgetreden gaat worden.” Visser hoopt dat haar boek ertoe zal leiden dat de gevechten aangepakt zullen worden. „En dat mensen die ’s avonds laat gasten ergens naar binnen zien gaan met pitbulls of zien dat een bepaalde buurman wel heel vaak een nieuwe pitbull heeft aan de bel trekken.”

tdehond
door tdehond - Dec 18, 2011 om 11:45
4744 Antwoorden / 9 Vragen

@ Eenigma,

Dit jaar is nog in Engeland een door Pittbulls gemolde Whippet terug gevonden en met moeite gered van de dood.

In Nederland hebben jongeren een kleine hond die voor een supermarkt stond gestolen en verdronken.

Reden genoeg lijkt mij om nooit een hond zonder toezicht bij de deur v.e. winkel neer te zetten. Want tegen dergelijke gevallen van dierenmishandeling is nog geen beveiligingsprogramma uitgevonden.

mostertpot
door mostertpot - Dec 18, 2011 om 12:28
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tdehond schreef op zondag 18 dec 2011, 11:45
In Nederland hebben jongeren een kleine hond die voor een supermarkt stond gestolen en verdronken.

Reden genoeg lijkt mij om nooit een hond zonder toezicht bij de deur v.e. winkel neer te zetten. Want tegen dergelijke gevallen van dierenmishandeling is nog geen beveiligingsprogramma uitgevonden.

Los van dat voorval; de honden die ik voor winkels vastgebonden zie zitten, zijn zelden gelukkige honden, meestal kijken ze zo triest als hun baas is. Vaak zijn het bange honden en zelden of nooit zag ik daar een kwispelende hond staan. Baasjes laten blijkbaar de hond uit omdat ze toch naar de winkel moeten, de liefde en aandacht die dieren echt verdienen, gaat aan hen voorbij.

tenormin
door tenormin - Dec 18, 2011 om 12:30
16849 Antwoorden / 108 Vragen

wat men ook van ookdorus mag vinden: er wordt wel op ingegaan. Weet nu niet eens meer (bijna) of het een vraag of discussie was.
@tdehond; misschien is het wel daarom dat er in ons nieuwe (bijna klaar) winkelcentrum geen haken meer bevestigt worden om honden buiten te laten; als dat de reden is: supergoed.

tdehond
door tdehond - Dec 18, 2011 om 12:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=tenormin schreef op zondag 18 dec 2011, 12:30]wat men ook van ookdorus mag vinden: er wordt wel op ingegaan. Weet nu niet eens meer (bijna) of het een vraag of discussie was.
@tdehond; misschien is het wel daarom dat er in ons nieuwe (bijna klaar) winkelcentrum geen haken meer bevestigt worden om honden buiten te laten; als dat de reden is: supergoed.

Perfect!

Hopelijk staan de honden straks niet aan de overkant aan een boom vast gebonden.

mostertpot
door mostertpot - Dec 18, 2011 om 12:48
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=tdehond schreef op zondag 18 dec 2011, 12:39]

Hopelijk staan de honden straks niet aan de overkant aan een boom vast gebonden.

Nee joh, dat doen we pas als we op vakantie gaan. Daarna komen we terug met een zielig hondje uit Griekenland of Spanje, die we vervolgens de deur weer uit doen omdat die straathond aanpassings problemen heeft als knusse knuffel hond.

vliegenderob
door vliegenderob - Dec 18, 2011 om 15:28
292 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=mostertpot schreef op zaterdag 17 dec 2011, 12:43][quote=maanaap schreef op zaterdag 17 dec 2011, 11:52Het moet niet gekker worden, dat we dieren al belangrijker als mensen gaan stellen.

Het sympatiseren met de PVV zegt al genoeg, als je ziet wat voor figuren voor de PVV in de kamer zitten.

Ik snap het niet. Je vindt dieren toch automatisch belangrijker dan mensen, als je de PVV-leden in de Tweede kamer ziet?

respecteer een ieders mening ook al is het de uwe niet.
Met bovenstaande quote van jou plaats je jezelf nóg lager dan de door jou gewraakte PVV leden. Die partij is overigens gekozen door bijna het grootste deel van het electoraat! Dat heet democratie, waar sommigen onder ons wel eens moeite mee hebben. Door het enorme succes kon men mogelijk niet zo snel voldoende kamerleden vinden die aan jouw eisen voldoen, waarbij ik me afvraag of die wel bestaan!

tdehond
door tdehond - Dec 18, 2011 om 15:34
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Met bovenstaande quote van jou plaats je jezelf nóg lager dan de door jou gewraakte PVV leden.

Deze opmerking getuigt m.i. niet van respect.

jantje
door jantje - Dec 18, 2011 om 15:46
123 Antwoorden / 12 Vragen

Ik denk dat we nu wel weten dat men beter geen hondjes buiten bij de winkels kan laten staan/ zitten/ liggen.
En dat honden in de meeste winkels niet welkom zijn. Alleen als er een speciaal riempje aangemeten moet worden mogen ze even mee de dierenspeciaalzaak in.

Deze topic gaat daar al lang niet meer over. Voor mij is het wel klaar nu.

mostertpot
door mostertpot - Dec 18, 2011 om 15:51
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=vliegenderob schreef op zondag 18 dec 2011, 15:28][quote=mostertpot schreef op zaterdag 17 dec 2011, 12:43][quote=maanaap schreef op zaterdag 17 dec 2011, 11:52Het moet niet gekker worden, dat we dieren al belangrijker als mensen gaan stellen.

Het sympatiseren met de PVV zegt al genoeg, als je ziet wat voor figuren voor de PVV in de kamer zitten.

Ik snap het niet. Je vindt dieren toch automatisch belangrijker dan mensen, als je de PVV-leden in de Tweede kamer ziet?

respecteer een ieders mening ook al is het de uwe niet.
Met bovenstaande quote van jou plaats je jezelf nóg lager dan de door jou gewraakte PVV leden. Die partij is overigens gekozen door bijna het grootste deel van het electoraat! Dat heet democratie, waar sommigen onder ons wel eens moeite mee hebben. Door het enorme succes kon men mogelijk niet zo snel voldoende kamerleden vinden die aan jouw eisen voldoen, waarbij ik me afvraag of die wel bestaan!
Vliegenderob;
Ik reageerde op een opmerking van Maanaap als onderdeel van deze discussie en ook al is het uw humor niet, ik heb het recht om zo'n opmerking te maken. Als je dan over respect praat, ga dan toch nog eens luisteren naar de PVVers in onze kamer en vooral hun 'almachtige roerman', als hun uitspraken dan uw grote voorbeeld voor respect zijn, dan is de mijne hier nog heilig. En u heeft het over democratie, daar ben ik een grote voorstander van, vandaar dat ik een partij als de PVV niet zie zitten: net als u roeptoeteren ze dat ze democratisch gekozen zijn; maar vergeten dat onder hun eigen gelederen in praktijk te brengen. Daarmee is mijn grote zorg dan ook, dat die partij ooit aan de macht komt, weergegeven. Waar haal je het lef vandaan om te stellen dat er geen kamerleden kunnen zijn die het goed genoeg doen in mijn ogen, nogmaals over respect gesproken. U kent mij niet, maar gaat uit van een veronderstelling, onderbuik gevoel, juist datgenen waar de PVV mee werkt. Er zijn aardig wat politici die ik wel waardeer, zelfs in de rechtse hoek, maar die zitten dus niet bij de PVV dat klopt.
Overigens waarom stelt u dat ik respectloos ben? Omdat ik geen waardering heb voor de PVV? Omdat ik een grotere liefhebber ben van dieren dan van de PVV partijleden? Zegt u zelf niet dat men door het succes niet zo snel geschikte kandidaten kon vinden? Begeef je dan niet in de politiek, als je niet kan waarmaken wat je verkondigt. Wel gek dat PVV fans, net als de PVV, altijd als eerste op hun chiwawateentjes zijn getrapt, terwijl ze zelf met deensedogpoten op de voeten van anderen stampen. U gaf hier wederom een mooi voorbeeld daarvan. Chiwawa en deensedog, we hadden het tenslotte over honden, dus die wilde ik wel even terugbrengen in de discussie.

tenormin
door tenormin - Dec 18, 2011 om 15:54
16849 Antwoorden / 108 Vragen

lieve moin, dat ligt niet aan u noch aan mij om dit topic te sluiten. Ben het er wel mee eens.

wimmi20
door wimmi20 - Dec 18, 2011 om 16:31
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ja nou weet ik het onderwijl wel.
We hebben alles al gehad.
Van vechthonden, frustranten, en van dierenhaters tot PVV kamerleden.
Conclusie :
PVV kamerleden moeten hun vechthonden niet vastbinden bij de Mediamarkt, anders worden ze overreden door voorbijracende hondenhaters.

Waarschuwing : laatst deed ik boodschappen met mijn hondje in de winkelwagen.
Moest ik hem van de cassiere ook op de band zetten.
Was verplicht zei ze.
Ze scande hem en ik moest 50 piek extra betalen !
Ruzie, dat begrijp je zeker wel ?
In mijn gemeente is de hondenpenning van plastic met een barcode.
Anders denkt u misschien dat ik het verzin.

tdehond
door tdehond - Dec 18, 2011 om 16:37
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Ja nou weet ik het onderwijl wel.
We hebben alles al gehad.
Van vechthonden, frustranten, en van dierenhaters tot PVV kamerleden.

Ik mis nog een bijdrage van de dierenpolitie.

tenormin
door tenormin - Dec 18, 2011 om 17:13
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Sneeuwt het bij u allen ook zo? Iedereen is aan het skien hier. En die honden liggen allemaal te rollebollen in de sneeuw. Geen PVV'er te bekennen, ook geen dierenpolitie, alleen maar vreugde.

mostertpot
door mostertpot - Dec 18, 2011 om 19:14
162 Antwoorden / 13 Vragen

Eigenlijk was ik het eens met Moin, maar Tenormin, Wimmi20 en Tdehond maken mij op deze koude zondag steeds warm aan het lachen, dus toch maar doorgaan. Vandaag zijn de meeste winkels toch gesloten en dus zijn er geen honden vast- of opgeknoopt, behalve een vergeten hondje in Sliedrecht. Of was dat een vergeten gehandicapt persoon in een taxibusje? Krijgen we daar dan een gehandicapte politie voor?

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 18, 2011 om 19:22
632 Antwoorden / 58 Vragen

Ik vraag me toch af door wie dat hondje van ts zo keurig is opgevoed, vast niet door ts zelf, misschien kan hij ook eens een lesje in opvoeding gebruiken!
Verder heb ik me vooral vermaakt met alle antwoorden, vooral het antwoord van Wimmi20 hahahaha.

tenormin
door tenormin - Dec 18, 2011 om 20:13
16849 Antwoorden / 108 Vragen

hi orgelmuts, ja, die was goed hè? @ mosterdpot, ik was het ook met moins eens maar zelf mogen we dit item niet opheffen en als er dan weer iemand doorgaat, tja, dan gaat deze hond ook weer door (nou ja, hondje), prettige avond.

jantje
door jantje - Dec 18, 2011 om 21:08
123 Antwoorden / 12 Vragen

Omdat er nog steeds mensen zijn die het hier zo leuk en gezellig vinden, ach dan kan ik ook nog wel even doorgaan. Mijn hond spreekt:

Nu moet ik met baasje naar buiten, de laatste rondje voor de nacht. Hij denkt dat ik pis om de blaas te legen, welnee, ik ben de baas hier in de straat en daarom til ik mijn poot overal op om geurtjes af te geven.
Hij heeft me ook een rode licht op de rug vastgebonden, een fietslamp zegt ie. En vrouwtje wil me laarsjes maken voor als ik in dat koude witte goedje moet lopen. Wwroef, dan til ik één voor één mijn pootjes zo ver omhoog met lopen. Dan lijk ik Pluto wel.. de hond van Mickey. Als ik weer thuis ben, een snoepje en dan lekker in de mand. of nee.. eerst speeelen.. gggggerwroeoef, pak me dan...

wimmi20
door wimmi20 - Dec 18, 2011 om 23:22
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Zegguh Orgelmuts,

wat zijn dat voor rare fratsen ?
U stelt over TS :
misschien kan HIJ een lesje in opvoeding gebruiken.
En daar gaat u aardig de fout in !
Gezien het taalgebruik is het beslist geen HIJ maar iemand van het vrouwelijk andere geslacht !
Dacht u nou echt dat een echte man gaat roepen : gaat schijten en pissen ?
Daggutniet.
Dorus is gewoon een schuilnaam, ze heet vast Doortje.
Wat was het onderwerp ook alweer ?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=================

=orgelmuts schreef op zondag 18 dec 2011, 19:22: Ik vraag me toch af door wie dat hondje van ts zo keurig is opgevoed, vast niet door ts zelf, misschien kan hij ook eens een lesje in opvoeding gebruiken!
Verder heb ik me vooral vermaakt met alle antwoorden, vooral het antwoord van Wimmi20 hahahaha.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 18, 2011 om 23:46
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op zondag 18 dec 2011, 23:22]Zegguh Orgelmuts,

wat zijn dat voor rare fratsen ?
U stelt over TS :
misschien kan HIJ een lesje in opvoeding gebruiken.
En daar gaat u aardig de fout in !
Gezien het taalgebruik is het beslist geen HIJ maar iemand van het vrouwelijk andere geslacht !
Dacht u nou echt dat een echte man gaat roepen : gaat schijten en pissen ?
Daggutniet.
Dorus is gewoon een schuilnaam, ze heet vast Doortje.
Wat was het onderwerp ook alweer ?

Ik ben ook ff het spoor bijster, hihihi.
Tja....wat het taalgebruik betreft......ik ging van het taalgebruik van mijn man uit ;) en dat is toch een echte man hoor (kort geleden nog gecontroleerd)
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=================

[quote=orgelmuts schreef op zondag 18 dec 2011, 19:22]Ik vraag me toch af door wie dat hondje van ts zo keurig is opgevoed, vast niet door ts zelf, misschien kan hij ook eens een lesje in opvoeding gebruiken!
Verder heb ik me vooral vermaakt met alle antwoorden, vooral het antwoord van Wimmi20 hahahaha.

mostertpot
door mostertpot - Dec 19, 2011 om 00:24
162 Antwoorden / 13 Vragen

[quote=orgelmuts schreef op zondag 18 dec 2011, 23:46] schreef op zondag Ik ben ook ff het spoor bijster, hihihi.
Tja....wat het taalgebruik betreft......ik ging van het taalgebruik van mijn man uit ;) en dat is toch een echte man hoor (kort geleden nog gecontroleerd)

So you played his organ?

wimmi20
door wimmi20 - Dec 19, 2011 om 00:32
2154 Antwoorden / 7 Vragen

A pot does not know the difference between an organ and a flute !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=============

=mostertpot schreef op maandag 19 dec 2011, 00:24:
=orgelmuts schreef op zondag 18 dec 2011, 23:46: schreef op zondag Ik ben ook ff het spoor bijster, hihihi.
Tja....wat het taalgebruik betreft......ik ging van het taalgebruik van mijn man uit ;) en dat is toch een echte man hoor (kort geleden nog gecontroleerd)

So you played his organ?

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 19, 2011 om 13:01
632 Antwoorden / 58 Vragen

@mosterdpot

ahum................ja wat moet ik dáár nu weer op zeggen, hahaha.

@wimmi20

1 ding kan ik zeggen: zowel een orgel als een fluit werken op lucht ;-)

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2011 om 13:50
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@orgelmuts, dat lucht blazen op orgel en fluit (wimmie20), doe je dat nog met de mond of een pompje?

jantje
door jantje - Dec 19, 2011 om 14:11
123 Antwoorden / 12 Vragen

Zou men AUB wel bij het onderwerp willen blijven?
Dit slaat nergens op.

empyria
door empyria - Dec 19, 2011 om 14:59
504 Antwoorden / 3 Vragen

[quote=moin schreef op maandag 19 dec 2011, 14:11]Zou men AUB wel bij het onderwerp willen blijven?
Dit slaat nergens op.

Het onderwerp wél dan...?

:-/

wimmi20
door wimmi20 - Dec 19, 2011 om 15:20
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Redactie,

kunnen dit soort opmerkingen misschien verwijderd worden ?
Heeft niets met het onderwerp te maken !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=======

=moin schreef op maandag 19 dec 2011, 14:11: Zou men AUB wel bij het onderwerp willen blijven?
Dit slaat nergens op.

eenigma
door eenigma - Dec 19, 2011 om 15:31
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op maandag 19 dec 2011, 15:20]Redactie,

kunnen dit soort opmerkingen misschien verwijderd worden ?
Heeft niets met het onderwerp te maken !
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=======

[quote=moin schreef op maandag 19 dec 2011, 14:11]Zou men AUB wel bij het onderwerp willen blijven?
Dit slaat nergens op.

ROFLOL

Kom op, mensen stel je niet zo aan en maak van een mug geen olifant, een beetje lachen moet kunnen hoor in een onderwerp dat te belachelijk voor woorden is, nou ja behalve dan in de ogen van de TS-er die er een halszaak van heeft gemaakt ;-) Ben toch zooooooo benieuwd hoe men op het politiebureau heeft gereageerd toen ze aangifte kwam doen van het "opknopen" van haar hondje LOL wie weet kreeg ze wel een boete voor het onbeheerd achterlaten van haar huisdier ..........

Burgerlijk Wetboek, artikel 5:8 lid 3: “Indien de gevonden zaak een dier is, is de burgemeester na verloop van twee weken, nadat het dier door de gemeente in bewaring is genomen, bevoegd het zo mogelijk tegen betaling van een koopprijs, en anders om niet, aan een derde in eigendom over te dragen. Mocht ook dit laatste zijn uitgesloten, dan is de burgemeester bevoegd het dier te doen afmaken. De termijn van twee weken behoeft niet te worden in acht genomen, indien het dier slechts met onevenredig hoge kosten gedurende dat tijdvak kan worden bewaard, of afmaking om geneeskundige redenen vereist is”.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 19, 2011 om 18:22
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=moin schreef op maandag 19 dec 2011, 14:11]Zou men AUB wel bij het onderwerp willen blijven?
Dit slaat nergens op.

orgels, fluiten en honden hebben alles met elkaar te maken hoor, hahaha.

jantje
door jantje - Dec 19, 2011 om 20:54
123 Antwoorden / 12 Vragen

@Orgelmuts,
U bedoelt waarschijnlijk een politiehond die heeft altijd zijn pistooltje bij zich. In dat geval een reu.
Maar wat met vrouwtjes honden? (Teefjes)

eenigma
door eenigma - Dec 19, 2011 om 22:53
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=moin schreef op maandag 19 dec 2011, 20:54]@Orgelmuts,
U bedoelt waarschijnlijk een politiehond die heeft altijd zijn pistooltje bij zich. In dat geval een reu.
Maar wat met vrouwtjes honden? (Teefjes)

Die laatste zijn van zichzelf al Bitch genoeg ;-)

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2011 om 23:24
16849 Antwoorden / 108 Vragen

En ga je Bitch weer vertalen zijn al die vrouwtjeshonden een heks.

eenigma
door eenigma - Dec 19, 2011 om 23:47
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=tenormin schreef op maandag 19 dec 2011, 23:24]En ga je Bitch weer vertalen zijn al die vrouwtjeshonden een heks.

LOL maar je hebt ook heel lieve heksjes, echt heus waar my sweet witch en heksehondje en heeeeel lief

mostertpot
door mostertpot - Dec 19, 2011 om 23:48
162 Antwoorden / 13 Vragen

tenormin
Ook al is je schoonmoeder mogelijk een bitch en in jouw ogen een heks, is het Engelse woord voor heks: witch en dus niet bitch. Het zou anders wel het zinnetje : 'Life is a bitch' in een ander licht stellen, want als je kan toveren, is het leven zo zwaar nog niet.

tenormin
door tenormin - Dec 19, 2011 om 23:54
16849 Antwoorden / 108 Vragen

ja mosterdpot, mijn Engelse schoonmoeder was inderdaad an old witch, daarom zeiden we altijd: bitch. Maar niks dan goeds over de doden, hoor.

an
door anna4u - Dec 20, 2011 om 11:21
4 Antwoorden / 0 Vragen

Het is al een aantal keer genoemd, ik neem aan dat u dondersgoed weet dat uw huisdier niet de winkel in mag dus het nut om het beestje mee te nemen zie ik totaal niet.

U praat over burgerfatsoen, wellicht een goed idee voor u om een assertiviteitscursus/gedragscurcus te volgen, want het volgende, en ik quote u:

Bevreidde mijn hondje, deed zijn riem en halsband af en stuurde hem de winkel in, ik rioep tegen hem schijten maar en pissen maar. past in mijn ogen absoluut niet onder fatsoen.
Boos of niet, hondje verplaatst of niet, u toont zelf ook geen enkel fatsoen.

U mag blij zijn dat de politie niet is gebeld.

En nee, ik ben niet werkzaam bij een dergelijke winkel.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 20, 2011 om 17:36
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=anna4u schreef op dinsdag 20 dec 2011, 11:21]Het is al een aantal keer genoemd, ik neem aan dat u dondersgoed weet dat uw huisdier niet de winkel in mag dus het nut om het beestje mee te nemen zie ik totaal niet.
U praat over burgerfatsoen, wellicht een goed idee voor u om een assertiviteitscursus/gedragscurcus te volgen, want het volgende, en ik quote u:

Bevreidde mijn hondje, deed zijn riem en halsband af en stuurde hem de winkel in, ik rioep tegen hem schijten maar en pissen maar. past in mijn ogen absoluut niet onder fatsoen.
Boos of niet, hondje verplaatst of niet, u toont zelf ook geen enkel fatsoen.

U mag blij zijn dat de politie niet is gebeld.

En nee, ik ben niet werkzaam bij een dergelijke winkel.

Zelfs dát klopt niet, het hondje mocht wel de winkel in, alleen in het winkelwagentje óf op de arm van zijn baasje.
Maar dat vond ts geen van beide een optie en bindt zijn hondje tegen beter weten in bij de ingang vast.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 20, 2011 om 17:40
632 Antwoorden / 58 Vragen

Ik heb ook de andere kant van het verhaal even gelezen, hahahaha.
Toch knap hoe zo'n hondje kan typen ;-)

wimmi20
door wimmi20 - Dec 20, 2011 om 18:50
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ja, zo is het wel mooi geweest.
Nu allemaal koest en af.

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2011 om 18:59
16849 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op dinsdag 20 dec 2011, 18:50]Ja, zo is het wel mooi geweest.
Nu allemaal koest en af.

Het is toch aan de redactie van KASSA om dit onderwerp (?) te stoppen?

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 20, 2011 om 21:38
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op dinsdag 20 dec 2011, 18:50]Ja, zo is het wel mooi geweest.
Nu allemaal koest en af.

ieoewwww, ja wimmi ;-)

*druip af met staart tussen de achterpoten*

in
door inekepim - Dec 23, 2011 om 23:25
10 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb met gemengde gevoelens al deze reactie's gelezen. Het staat buiten kijf dat de reactie van T.S. asociaal is geweest. Maar verder zijn de reacties tegenover hondenbezitters ook niet altijd fair. Voor sommige mensen is de hond inderdaad als een kind, ook al worden ze wel als hond behandeld, maar ze zijn er wel zo gek mee als was het hun kind. Sommige mensen kunnen inderdaad geen kinderen krijgen en kunnen wel hun liefde en zorggevoelens kwijt aan een hond. Staan een uur eerder op om hun hond uit te laten voor ze naar hun werk gaan om een grote wandeling te maken. Dit zeg ik omdat ik las dat dit wel een beetje belachelijk werd gemaakt door iemand. Zelf heb ik nu geen hond meer omdat ik op een appartement woon, maar hiervoor heb ik 18 jaar een hond gehad die door mijn man en kinderen zijn aangeschaft omdat ik anders niet naar buiten durfde en door de hond moest ik wel naar buiten. In eerste instantie gingen we met z'n allen en tot slot durfde ik alleen met de hond. Nu ik geen hond meer heb kom ik nergens meer, ook niet om te winkelen. Mijn kleding bestelde ik via internet en nu nog steed omdat ik niet naar buiten durf en nu zonder hond ook niet meer hoef. Honden zijn belangrijk als hulphond voor blinde mensen enz. maar ook voor mensen met een verborgen handycap. Ik mis dus mijn hond heel erg maar ben wel blij voor hem dat hij niet mee hoefde naar het appartement. Gelukkig kan ik af en toe op andere honden passen en weer een wandeling maken, dus scheer niet altijd alle hondenbezitters over 1 kam. Niemand heeft normaal gesproken last van een hond als het goed is. Sorry dit moest ik even kwijt.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 23, 2011 om 23:41
632 Antwoorden / 58 Vragen

@inekepim

Mediamarkt is ook niet 'hondonvriendelijk'.
TS had 2 opties notabene! om het hondje mee naar binnen te nemen.
Als het hondje als een kind wordt beschouwd, kun je het toch op de arm nemen in de winkel? Of in het winkelwagentje.
TS kiest er zelf voor om zijn/haar hondje op een plaats achter te laten waar dat niet is toegestaan.
En dan over het 'belachelijk' maken, tja.......mijn mening is dat TS van een mug een olifant maakt en schromelijk loopt te overdrijven, dan vraag je erom.......
Nu denk ik dat de meeste hondenbezitters hier zich absoluut niet aangesproken hebben gevoeld toen er met het hele verhaal van TS de draak werd gestoken.
Ik heb tenminste een paar dagen helemaal in een deuk gelegen van de reakties hier ;-) en ja......wij hebben ook altijd een hond gehad.
Voor u vind ik het jammer dat u niet meer naar buiten kan/durft zonder hond en wens u daar veel sterkte bij!

mostertpot
door mostertpot - Dec 24, 2011 om 00:19
162 Antwoorden / 13 Vragen

Wat doen we toch moeilijk? Haal op een rommelmarkt een oude kinderwagen, doe vlak voordat je een winkel naar binnen gaat daar je hond in, een deken er over, eventueel een muts op en loop zo door de winkel. Als mensen zeggen dat je baby 'bijzonder' is, zeg je toch gewoon dat hij op je partner lijkt. Behalve TS, die kan zeggen dat de hond op hem lijkt.

ri
door rissiejjj - Dec 26, 2011 om 15:01
26 Antwoorden / 6 Vragen

Moet eerlijk toegeven, heb niet alles gelezen, werd me een iets te lang verhaal.
Wel wil ik hierop even reageren als hondeneigenaar en hondenliefhebber.

In de beginpost lees ik iets waar ik mij gruwelijk aan kan ergeren.
Je mag je hondje zelfs meenemen op de arm de winkel in, nou dat pleit absoluut voor een winkel. Wees ook blij dat je die optie voor je hebt.
Die optie zou mij never nooit aangeboden worden daar ik eigenaar ben van een Herder.

Verder zie ik hier reacties dat je een hond niet mee hoeft te nemen naar de stad/winkelcentrum etc. Nou, mijn hond gaat vaak mee, supermarkt gaat hij mee als ik iets kleins moet hebben, netjes buiten aan het hondenhaakje en klaar.
Ik zorg er altijd voor dat niemand last heeft van mijn hond, dat is nergens voor nodig, ik kies voor een hond en de rest van de mensen misschien niet. Waar ik als hondeneigenaar zelfs van gruwel zijn honden die bij het voorbijlopen altijd aan je gaan snuffelen, kwestie van opvoeden, dan doet je hond zoiets niet.

Wat me verder opvalt is dat het vaak de mensen zijn met kleine hondjes die de regels aan hun laars lappen. Verboden voor honden sticker op het raam, en ja hoor, tas op de schouder met een hondje erin. Hoef ik met de mijne niet te proberen, sjouw me een breuk met hem. Maar verbod is verbod toch?
Net als opvoeding lijkt ook bij de kleintjes niet nodig te zijn, je ziet ze de baas uitlaten, blaffen naar andere honden. (Let wel, er zijn natuurlijk uitzonderingen en bazen die ook hun kleine hondje perfect hebben opgevoed!!)

Vind dat er nog veel te zeggen valt over de samenleving en de honden daarin. Winkels hebben regels, daar dien je je aan te houden. Maar daarbij moet de samenleving ook opgevoed worden met honden. Hoe vaak komen er op mij wel niet kinderen afgerend en gaan zonder te vragen mijn hond aaien. Dat vind ik ook asociaal want als er iets gebeurd ben ik schuldig. Tegenwoordig loopt mijn hond met een tuig met duidelijk erop NIET AAIEN, want ja mijn hond "snapt" wel is uit enthousiasme, en tja ik ben schuldig.
Maar dit is offtopic.

Laten we de regels gewoon waarderen. En laten we accepteren dat we in een samenleving leven waar honden ook in horen. Zij zijn een onderdeel van het straatbeeld tegenwoordig. Ik voed mijn hond op, anderen voeden hun kinderen op. Iedereen blij.

orgelmuts
door orgelmuts - Dec 26, 2011 om 15:05
632 Antwoorden / 58 Vragen

[quote=mostertpot schreef op zaterdag 24 dec 2011, 00:19]Wat doen we toch moeilijk? Haal op een rommelmarkt een oude kinderwagen, doe vlak voordat je een winkel naar binnen gaat daar je hond in, een deken er over, eventueel een muts op en loop zo door de winkel. Als mensen zeggen dat je baby 'bijzonder' is, zeg je toch gewoon dat hij op je partner lijkt. Behalve TS, die kan zeggen dat de hond op hem lijkt.

@mostertpot

Nou, eigenlijk niet, het hondje is keurig opgevoed, kan ik over zijn baasje niet zeggen ;-)

pauls0
door pauls0 - Jan 5, 2012 om 23:41
149 Antwoorden / 2 Vragen

Ohhh wat een heerlijke discussie. Jammer dat oodorus al zo vroeg is afgehaakt. Hij mist alles van deze discussieforum..

wimmi20
door wimmi20 - Jan 6, 2012 om 06:03
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Mijn verloofde mag met haar poes in elke winkel komen.
Nog nooit een opmerking over gehad.

mostertpot
door mostertpot - Jan 6, 2012 om 07:53
162 Antwoorden / 13 Vragen

wimmi20 gedraag je :)

wimmi20
door wimmi20 - Jan 6, 2012 om 15:26
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik begrijp uw reactie niet Mostertpot.
Typisch een opmerking van iemand die waarschijnlijk zelf geen poes heeft.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=====================

=mostertpot schreef op vrijdag 6 jan 2012, 07:53: wimmi20 gedraag je :)

mostertpot
door mostertpot - Jan 6, 2012 om 15:43
162 Antwoorden / 13 Vragen

wimmi20 ja, dan maak ik eens een opmerking en zit ik gelijk met de kater. Maar ik heb dan ook geen verloofde met poes, begin ik ook niet meer aan, zoveel onderhoud kan ik niet meer aan.