hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 18:22
Winkels & webshops

Online aankoop

heb voor 5 maanden terug een tuinset gekocht bij Blokker van bijna €400. nu is een stoel stuk en niet meer leverbaar en willen ze me afschepen met €35.ik heb een nieuwe set geeist van dezelfde waarde of het aankoop bedrag terug. dit gaat zeiden ze omdat het alleen om een stoel ging, maar heb het toch gekocht als set?

7331 18 Rapporteer

Ka
door Kassagebruiker - Sep 14, 2018 om 18:30
683 Antwoorden / 5 Vragen

Leuk bedacht, ja, het is verkocht als set, echter, u heeft één stoel die kapot is, dat wil zeggen dat als ze kunnen, dat ze die stoel exact vervangen. Kan dat niet (meer) dan wordt het een financiëel verhaal. U heeft geen recht op een totaal nieuwe set. Als dit een verzekerings verhaal was, zou u er 'beter' van worden omdat een 5 maanden oude set vervangen zou worden voor een nieuwe set, en dat gebeurd niet. De schade aan de ene stoel zou vergoed worden. Dus Blokker heeft gelijk dat ze u € 35 bieden. Dat is geen afschepen, maar terecht. Het gehele aankoopbedrag terug kan natuurlijk helemaal nooit. Ik denk trouwens, uitgaande van 4 stoelen en er zijn 5 mensen, dan is er gegarandeerd een niet passende stoel bijgezet bij die andere 4. Accepteer die euro's en leef vrolijk verder. U heeft geen been om op te staan in deze.

Vraagje: Wat is er precies kapot aan die ene stoel?

ma
door marleenvanh Sep 17, 2018 om 17:22
451 Antwoorden / 1 Vragen

Waar leest u dat er 5 mensen zijn? Er staat 5 MAANDEN..... over mensen wordt niet geschreven.

ma
door marleenvanh Sep 17, 2018 om 17:34
451 Antwoorden / 1 Vragen

Dat u slechts 1 stoel vergoed krijgt lijkt me correct. Wanneer u 4 glazen en een karaf koopt en er gaat er 1 kapot dan verwacht u ook geen nieuwe set toch?!. Dat de stoel (het in inmiddels herfst) niet meer leverbaar is, tja jammer dan, maar niet vreemd. Binnen een half jaar al kapot lijkt echter redelijk slecht fabrikaat. En Blokker dient derhalve wel de nieuwprijs van de stoel te vergoeden. De vraag is dus: Kosten de stoelen inderdaad -maar- € 35,= per stuk? De tafel in zijn eentje zou dan (bijna) 260,- kosten. Misschien is er meer te krijgen 'in euros'.

Ka
door Kassagebruiker Sep 17, 2018 om 19:58
683 Antwoorden / 5 Vragen

Marleenvanh:
Ik schreef: Ik denk trouwens, uitgaande van 4 stoelen en er zijn 5 mensen, dan is er gegarandeerd een niet passende stoel bijgezet bij die andere 4.Dit is een "stel dat situatie". Dus stel dat er 5 mensen zijn dan staat er ook een niet set stoel bij.

Je schrijft: Waar leest u dat er 5 mensen zijn? Er staat 5 MAANDEN..... over mensen wordt niet geschreven.
Bergrijpend lezen is wel zo handig. Ik weet dat er 5 maanden staat, ik kan lezen en ben niet doof (hoofdletters!=schreeuwen).

Bovendien is het topic door de vraagsteller al gesloten.

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2018 om 18:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En war bestaat die tuinset uit?

hermien
door hermien - Sep 14, 2018 om 18:44
3 Antwoorden / 1 Vragen

set bestaat uit 4 stoelen en een tafel en 5 maanden oud,het vervelende is dat de stoel niet meer leverbaar is

diumenge
door diumenge - Sep 14, 2018 om 19:24
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Hoe komt het dat die stoel stuk is, fabrieksfout en dus garantiekwestie of is de stoel stuk gegaan door eigen toedoen?

hermien
door hermien - Sep 14, 2018 om 19:42
3 Antwoorden / 1 Vragen

de zitting laat los aan een kant terwijl er bijna niet op gezeten is daar ik alleenstaand ben dus ik neem aan een fabrieksfout. dit mag toch niet na 5 maanden?

ne
door neodutchio - Sep 14, 2018 om 19:47
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Een zitting gaat natuurlijk niet zomaar kapot. Vreemd is wel dat het maar om 1 stoel gaat, bij een productfout zou je verwachten dat meerdere stoelen er last van zou moeten hebben.
Maar.... U zit nog binnen de 6 maanden van aankoop, dan ligt de bewijslast bij de verkoper. Zij moeten bewijzen wiens schuld het is dat de stoel kapot is gegaan. Mochten zij dit niet kunnen, dan mag je er van uit gaan dat het toch een productklacht is. Dan heeft u recht op herstel of vervanging. Beide zijn schijnbaar niet mogelijk, dan blijft ontbinding over.

U heeft het als set gekocht, maar is het ook een set die in 1 doos geleverd is, of is het bv een tafel met 4 losse stoelen? In het eerste geval zou de hele set terug kunnen, in het tweede geval enkel de stoel.

Ka
door Kassagebruiker Sep 14, 2018 om 19:54
683 Antwoorden / 5 Vragen

UItgaande van "maar is het ook een set die in 1 doos geleverd is, of is het bv een tafel met 4 losse stoelen?", ik vraag mij dan af hoe die doos eruit zou moeten zien. Een beetje tafel zal  met zelf te monteren poten in een platte doos zitten. Dat zou kunnen als de stoelen een bouwpakket zouden zijn geweest.

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 20:59
3 Antwoorden / 1 Vragen

vind dat je wel erg moeilijk doet, op de site van blokker stond de hele set aangeboden voor een vast bedrag dus niet per stoel of apart zonder tafel dus in het geheel 5 delig, kan het niet anders uitleggen

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 21:10
3 Antwoorden / 1 Vragen

heb inderdaad de andere stoelen gelijk nagekeken en voor zover ik kan zien mankeert daar niets aan. tafel staat niet apart te koop en hoezo is het vreemd dat het maar om een stoel gaat? dat kan idd een productiefout zijn toch?

Ka
door Kassagebruiker Sep 14, 2018 om 21:12
683 Antwoorden / 5 Vragen

Het is niet moeilijk doen, het is uitzoeken hoe het precies zit. (Vergelijk het met een bestek set voor 6 personen, waarvan één mes, vork of lepel kapot gaat, het is dan niet reeel om de gehele set vergoed te krijgen). Het lijkt er nu op dat het (naar ik aanneem) een klaptafel moet zijn omdat die samen met de klapstoelen in één doos geverd zijn. En een zitting is wel mogelijk om te herstellen maar heeft u al gevraagd of dat kan?

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 21:19
3 Antwoorden / 1 Vragen

het is geen klaptafel maar een tafel met 4 poten en een glazen blad en de stoelen zijn ook geen klapstoelen maar stoelen die je in vier standen achterover kunt doen. de stoel is niet meer leverbaar dus kwamen ze met het voorstel van €35 korting

Ka
door Kassagebruiker Sep 14, 2018 om 21:23
683 Antwoorden / 5 Vragen

En dat zat allemaal in één doos?

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 21:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja en de doos was zo groot dat ik er niet overheen kon kijken, maar waarom is het zo belangrijk hoe het verpakt was? ik heb het als een set gekocht en zo is het ook geleverd

Gr
door Grunn1 Sep 14, 2018 om 22:02
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@LEnovo
Vergelijk het met een bestek set voor 6 personen, waarvan één mes, vork of lepel kapot gaat, het is dan niet reeel om de gehele set vergoed te krijgen

En waarom dan niet? Dan vergelijk ik het eens met een home cinema set met 4 speakers waarvan 1 speaker kapot gaat binnen 5 maanden. Geld terug voor 1 speaker en niks meer hebben aan je home cinema set? Flauwekul.

Voor wat  betreft de tuinset ik zou zeggen kijk eens of die stoel te repareren is voor dat geld en zo nee informeer eens bij het juridisch loket over je rechten.

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 22:11
3 Antwoorden / 1 Vragen

ga ik ook doen, dacht hier het juiste antwoord te krijgen maar het gaat hier hoofdzakelijk om hoe groot de doos was waarin het verpakt zat.en het eerste antwoord wat ik hier kreeg begon al met , ja hoor leuk bedacht en een stoel gaat niet zomaar kapot, pffff ben een vrouw van 70 jaar dus heb er echt niet op staan te dansen

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 08:58
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Het gaat niet om de doos of grootte, maar hoe en wat er verkocht is. Een tuinset is altijd 1 tafel met 4 stoelen. Er zijn sets die je echt alleen als set kan kopen. Dus geen losse stoelen er bij. Wat je ook hebt is dat je tafel x hebt met 4 stoelen y. De tafel is los verpakt en je krijgt 4 losse verpakte stoelen. Stel dat de verkoper nog tafels overhoud omdat mensen graag 6 stoelen kopen, of 2 voor het balkon, dan kan diezelfde tafel weer als setprijs aangeboden worden met andere stoelen.

Om het vergelijk van het bestek erbij te pakken. Je kan een box kopen met een bestekset voor 4 personen. Dit is alleen in een dichte box te kopen. Is er dan een productklacht op bv 1 vork, dan mag de hele box terug. Stel dat er een actie is dat je zelf uit het schap 4 vorken, 4 lepels, 4 messen en 4 theelepels pakt voor een bepaalde setprijs, dan kan alleen het kapotte artikel terug.

Als voorbeeld: https://www.keessmit.nl/forza-barga-bravo-220cm-dining-tuinset-7-delig-114608.html?gclid=EAIaIQobChMIvJuggra83QIVx7TtCh0r5w_3EAQYByABEgLOfvD_BwE. Dit wordt als setprijs aangeboden, maar je koopt 1 tafel met 6 stoelen. Ook al is het een setprijs, garantie geldt op elk los onderdeel. Je koopt namelijk tafel Barga met 6 stoelen Bravo. Je kan, als je wilt, ook andere stoelen bij deze tafel krijgen, of een andere tafel bij deze stoelen.
Dit is een tuinset waar je dan weer geen losse onderdelen van kan krijgen: https://www.tuinpizzaoven.nl/index.php?option=com_hikashop&ctrl=product&task=show&cid=37&name=houten-tuinset-met-stalen-onderstel-zwart&Itemid=119&category_pathway=15. Het wordt ook als set verkocht, maar hier is het dan weer niet mogelijk om bv 2 banken met rugleuning te krijgen, of een extra bank. Of wellicht een bank met een andere kleur.

Een setprijs zegt dus niet zo veel. Heeft u wellicht de kassabon nog dat u de artikelnummers en/of de namen van de tafel en stoelen kunt delen?

Ka
door Kassagebruiker Sep 15, 2018 om 18:07
683 Antwoorden / 5 Vragen

Ik heb ervaren, welliswaar een aantal jaren geleden, dat er een aanbieding was: "Een film set". Bestaande uit verschillende merken camera, filmzon, statief, projector, tafel, viewer, plakpers, scherm, batterijen en films. Dit stond ook geprijsd als "set". Maar dit terzijde.

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 23:23
3 Antwoorden / 1 Vragen

en hoe was dat verpakt, allemaal in een doos en hoe groot was die doos? en was alles nog heel of????

hermien
door hermien - Sep 14, 2018 om 19:53
3 Antwoorden / 1 Vragen

het stond als een set op de website en is geleverd in een doos en nogmaals , er is bijna geen gebruik van gemaakt

Ka
door Kassagebruiker Sep 14, 2018 om 19:57
683 Antwoorden / 5 Vragen

Was het een bouwpakket? Of was het gemonteerd geleverd?

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 20:14
3 Antwoorden / 1 Vragen

gemonteerd geleverd

Ka
door Kassagebruiker Sep 14, 2018 om 20:23
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dan kan dat m.i. nooit in één doos geleverd zijn. Dan zal het om vervanging van die ene stoel gaan of financieel geregeld worden voor één stoel.

hermien
door hermien Sep 14, 2018 om 20:40
3 Antwoorden / 1 Vragen

ja hoor, de stoelen kan je inklappen, het werd aangeboden als een tuinset dus heb het zo besteld en niet afzonderlijk van elkaar

Tr
door Trostomaat Sep 15, 2018 om 00:01
239 Antwoorden / Vragen

Maakt helemaal niets uit hoe het geleverd is. Het is een tuinset. Dát is het product. Niet vier stoelen en een tafel.

hermien
door hermien Sep 15, 2018 om 00:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

bedankt voor je advies tros, hier kan ik wat mee, niet met die onnozele antwoorden die ik hiervoor kreeg. tjee zeg wat een moeilijk geval is dat.volgens mij denkt hij dat ik om vergoeding van een doos vraag

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 09:28
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Hermien, heeft u een link naar het artikel dat u gekocht heeft, of een naam van de set?
Het is wel degelijk van belang om te weten wat u exact gekocht heeft. Een setprijs is iets anders dan een vaste set gekocht hebben. Dat zeg ik niet om u dwars te zitten, het is belangrijk dat u de juiste informatie krijgt. Dat er helaas 1 persoon is die uitspraken doet die nog niet controleerbaar zijn, maar wel uw kant op praat is zonde. Dit kan u ook verkeerde hulp opleveren.

Zoals ik al eerder schreef heeft u in het geval van een vaste set (dus geen losse tafel met 4 losse stoelen die als setprijs aangeboden wordt) recht op ontbinding, maar als het een 'gemaakte' set is (dus tafel x met 4 stoelen y), dan niet.

Even als voorbeeld: https://www.vidaxl.nl/e/8718475969860/vidaxl-tuinset-inklapbaar-aluminium-zwart-7-delig. Dit wordt verkocht voor een bepaalde prijs. Alleen als u die tafel met 6 stoelen koopt is het die setprijs. Maar in feite zijn het losse onderdelen. De stoel kan je immers ook los kopen: https://www.vidaxl.nl/e/8718475969808/vidaxl-tuinstoelen-inklapbaar-2-stuks-aluminium-zwart. De tafel kan ik zo snel even niet vinden. Maar je kan dus ook een andere tafel kiezen met deze stoelen. De setprijs is echter alleen geldig op die afgebeelde tafel. Maar het is dan geen vaste set in de zin van 1 product.

Dus een setprijs wil niet zeggen dat het een vaste set is. Daarom is het van belang te weten over welke meubelen we hier spreken.

tijger1
door tijger1 - Sep 14, 2018 om 20:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik vind € 35 voor een stoel wel erg weinig. Stel dat een tafel € 150 kost, dan kost een stoel al € 62,50.

Kunt u daar zien wat een tafel ongeveer moet kosten? U moet toch minstens het bedrag voor een stoel terugkrijgen.

Kunt u altijd nog een andere stoel bijkopen als u dat wilt. Set terug zal niet lukken.

Zijn de andere stoelen echt nog wel volkomen goed? Zou dat maar eerst zorgvuldig controleren.

Tr
door Trostomaat - Sep 15, 2018 om 00:02
239 Antwoorden / Vragen

Ja, Hermien, ik snap wat je bedoelt. De verpakkingsdiscussie is in dit geval niet van belang en leidt af van waar het echt om gaat. U kocht een tuinset, vijfdelig. Het product wordt op die manier beschreven op de website van Blokker en dezelfde omschrijving staat ook op een factuur of een garantiebewijs of misschien wel op bijgeleverde documentatie van de fabrikant. Dat het product uit vijf delen bestaat is bijzaak, het is en blijft één, ondeelbaar, product.
U heeft recht op een deugdelijk product, een tuinset. Omdat het defect (aan een deel van het product, nl. één stoel) zich binnen 6 maanden na aflevering heeft geopenbaard, zegt de wet dat wordt vermoedt dat het product bij aflevering al niet in orde was. De verkoper zal (onder de wettelijke garantie) moeten zorgen voor reparatie of vervanging van het product tenzij hij afdoende kan bewijzen dat het product bij aflevering wél in orde was, bijvoorbeeld door te laten zien dat het defect is ontstaan door onjuist gebruik.
Wat zegt Blokker hierover? Ze doen u een voorstel, maar hebt u, liefst zwart op wit, ook de erkenning van Blokker dat dit defect onder wettelijke garantie verholpen zou moeten worden? Of laat men zich daar niet over uit, of, nog ongunstiger, doet men u dit aanbod 'uit coulance'? Als niet ter discussie staat dat deze stoel het product 'tuinset' ondeugdelijk maakte, dan dient Blokker dit op te oplossen. De tuinset dient tot 'conform product' gemaakt te worden door het defecte onderdeel (één van de stoelen) te repareren of te vervangen. Indien dat, zoals hier gebleken niet mogelijk is, zou u de overeenkomst kunnen ontbinden, maar misschien krijgt u niet het gehele aankoopbedrag terug.

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 09:09
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Dat iets als 5 delige set wordt aangeboden wil niet zeggen dat het ook een vaste set is. Als je een bed koopt met matras, lattenbodem, dekbed en overtrekset kan er prachtig bijstaan dat het bed als 5 delige set verkocht wordt. Nu gaat het dekbedovertrek kapot. Dezelfde kleur is niet meer te leveren, denkt u dan echt dat je het hele bed terug kan geven? Ook al is het een set, het bestaat uit verschillende onderdelen.
Ander voorbeeld, een toiletset. Je kan in de bouwmarkt een complete doos kopen met hangend toiletpot, spoelknop, inbouwreservoir en toiletbril. Dit is 1 set voor 1 prijs. 1 type naam met 1 artikelnummer. Gaat daar 1 onderdeel van kapot die niet meer te leveren is kan de hele set terug. Mits binnen garantie en aan alle voorwaarden voldaan. Als er een actie is van 'stel uw eigen pot samen', dan pak je uit het schap pot a, kan je kiezen uit bedieningspaneer b, c, d, e of f, inbouwreservoir g en toiletbril h, i of j. Je koopt dan losse onderdelen die ook als losse onderdelen op de bon staan. Ook al betaal je een setprijs, het blijven losse producten. Gaat er dan 1 onderdeel kapot, dan kan je alleen daar garantie op claimen.
Een stuk naar boven heb ik 2 voorbeelden gegeven van 2 verschillende tuinsets.
Blokker kennende verkopen ze loungesets. Dit zijn vaste pakketten van tafel bank en stoelen. Dit is 1 set en kan je geen losse onderdelen van krijgen. In het geval van standenstoelen worden er setprijzen gemaakt voor een set. Een setprijs wil niet zeggen dat het ook als 1 vaste set verkocht wordt. Tafel x kan je kopen met 4 stoelen y voor een prijs, maar je kan ook kiezen voor stoelen z bij tijfel x voor een prijs. Maar als je wil kan je ook 2 losse stoelen y kopen voor op het balkon. Je bent dus neit verplicht om alleen die set te kopen. Waar u ook de fout mee in gaat, als een artikel niet conform is en je ontbind de overeenkomst krijg je het gehele aankoopbedrag terug. Dus niet van je krijgt misschien niet alles terug. Echter is het van belang om te weten of het 1 artikel is geweest wat verkocht werd (vaste set, niet los te krijgen voor 1 prijs), dan mag e de de hele set inleveren. Of dat het losse artikelen zijn die voor een bepaalde prijs aangeboden is, dan kan alleen de stoel terug.

Tr
door Trostomaat Sep 15, 2018 om 14:15
239 Antwoorden / Vragen

'Dat iets als 5 delige set wordt aangeboden wil niet zeggen dat het ook een vaste set is.'
Het ging om dit geval en de wijze waarop Blokker het aanbiedt en omschrijft. Een vaste set. Er staan zelfs artikelnummers bij, per tuinset één nummer.
Uw beddenvergelijking raakt kant nog wal. Niemand zou claimen dat in dat geval alles teruggenomen moet worden. Een betere vergelijking zou zijn: je koopt een dekbedovertrekset bestaan staande uit een dekbedovertrek en twee kussenslopen. Allemaal in met hetzelfde bloemetjesmotief. Eén van de kussenslopen blijkt ondeugdelijk. Reparatie is onmogelijk en exact hetzelfde bloemetjesmotief wordt niet meer geleverd. Voldoet de verkoper dan aan zijn verplichtingen als hij het defecte kussensloop vervangt door een effen rood exemplaar?
Het is een interessante juridische kwestie (wat is een product, is dat deelbaar/ondeelbaar, wanneer kan het wel/niet als samenstelling van losse delen beschouwd worden etc.) waarin argumenten gewisseld kunnen worden maar waarin het lastig een onderbouwing te geven: bij mijn weten staat er niets over in de wet en is er ook geen jurisprudentie bekend. Uiteindelijk geven die juridische aspecten de doorslag als het gaat om wat mag en wat niet mag. Een discussie hierover is het nemen van een voorschot op een uitspraak van een rechter: hoe zou die moeten beslissen in dergelijke zaken en vooral waarom, wat zijn de relevante criteria? De voorbeelden die u geeft helpen zeker bij het helder krijgen wat kan en wat mag.
De situatie met 'stel uw eigen 'aankoop' samen' is duidelijk: het zijn inderdaad losse producten.
De sets die Blokker aanbiedt op haar website behoren tot het andere uiterste: ze worden aangeboden als 'set, x-deling' en er wordt beschreven waar ze uit bestaan en er staat zelf één artikelnummer bij. Het artikelnummer van die set dus. Dat in zo'n geval (niet dit geval) je óók bepaalde delen van de aangeboden set los zou kunnen kopen, is verder niet relevant.
In principe heb je bij ontbinding in dit soort gevallen natuurlijk recht op het volledige aankoopbedrag terug. Van de informatie dat dat niet altijd en overal zo is, vond ik bevestiging op Consuwijzer.nl: Vraag: 'Wat gebeurt er als ik de koopovereenkomst ontbind? Antwoord: 'U moet het product teruggeven. Dan hebt u er recht op dat u uw geld terugkrijgt. Soms krijgt u niet het hele bedrag terug. Bijvoorbeeld als u het product een lange tijd gewoon hebt kunnen gebruiken.' Ik sluit echter niet uit dat deze informatie van Consuwijzer onjuist is. U stelt dat er geen uitzonderingen zijn en de consument altijd recht heeft op het volledige aankoopbedrag terug. Waarop baseert u dat?

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 16:01
5152 Antwoorden / 12 Vragen

En u heeft geroken om welke artikelen het gaat? Zelfs na meerdere keer vragen krijg ik geen antwoord op welk artikel TS gekocht heeft.

Dat het 1 artikelnummer heeft zelf ook niets. Wij gebruiken ook verzamelnummers. Je besteld 1 nummer en daar onder komen automatisch alle artikelnummers van de nodige artikelen.

Tr
door Trostomaat Sep 15, 2018 om 16:28
239 Antwoorden / Vragen

'Wij gebruiken ook verzamelnummers'.
Wie is wij en waarom is dat relevant?
Ik heb onderzocht om welk artikel het zou kunnen gaan. Dat kunt u ook doen. En dan komt u mogelijk tot dezelfde conclusie als ik.
Het is een tuinset, verkocht en geleverd door Blokker (dus niet door een andere partij via het platform van Blokker).
Dan blijven er een aantal mogelijkheden over op de website en kunt u uw conclusies trekken.

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 17:18
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Een aantal mogelijkheden? U kunt terug kijken wat de Blokker 5 maanden geleden midden in het zomerseizoen voor artikelen had staan? Nu wordt al het assortiment voor de zomercollectie van 2019 gemaakt. Deze artikelen zullen na de Kerst al geleverd gaan worden in het magazijn van Blokker. Zodra het de winkel in gaat, medio februari, zal de verkoop beginnen. dan vind ik het knap dat u nu kan zien welke artikelen er in april nog te krijgen waren.

En graag zal ik je les willen geven in hoe het werkt met artikelnummers en bestellen. Elk individueel artikel heeft een artikelnummer. Dan heb ik het niet over de EAN code, maar elke winkelier hangt een eigen artikelnummer aan elk artikel. Aan dat nummer kan de verkoper achterhalen waar het vandaan komt, wat de inkoopprijs is, de verkoopprijs, voorraad, verkoop, locatie in het magazijn, enz enz. De tafel heeft een apart artikelnummer en de stoelen ook. Zoals u in mijn eerdere link als voorbeeld kon zien zijn de stoelen ook los te leveren. Blokker heeft geen dubbele voorraden liggen. Dus niet dezelfde stoel op locatie 1 met tafels en op locatie b met alleen stoelen. Hetzelfde met de tafel, ook die ligt op 1 locatie in het magazijn.
Op het moment dat Blokker een actieprijs maakt voor 1 tafel met 4 stoelen kan je dit administratief verwerken door een rekenmodule in het kassasysteem in te bouwen dat als er 4 keer een stoel x i.c.m. 1 keer tafel y daar een bepaalde korting op gegeven moet worden. Dit is niet uitvoerbaar. Ook zal de klant zelf op de webshop beide artikelen moeten selecteren om zowel de tafel als stoelen te krijgen. Dit werkt dus niet. Daar wordt een verzamelnummer voor aangemaakt. In 1 nummer wordt als omschrijving meegenomen wat er in de actieprijs zit. Automatisch valt onder dit nummer meerdere artikelnummers. Dit is nodig om het administratief te verwerken. De computer heeft immers geen inkoopprijs en voorraadgegevens van dat verzamelnummer. De klant heeft het voordeel dat die maar 1 artikel hoeft te selecteren en het magazijn ziet meerdere nummers en van welke locatie welke artikelen gepicked moeten worden. Op de factuur van de klant zal staan welk type stoel er geleverd gaat worden en welk type tafel.

Een tuinset is in uw ogen 1 artikel. Dat hoeft het dus niet te zijn. Je kan namelijk stoel x combineren met tafel y, maar ook met tafel z. Om met uw vergelijk te spreken, koopt u een dekbedovertrekset in 1 verpakking, dan is dat een vaste set. Als er een bord boven een schap hangt met tekst "kies uw eigen set", dan gaat het om losse artikelen. Kussensloop in het wit/zwart/rood/roze/paars/groen/geel kost € 1,00 en de dekbedovertrek in het wit/zwart/rood/roze/paars/groen/geel € 2,00. Maar als u nu witte kussensloop met zwarte dekbedovertrek koopt betaal je € 2,50. Heb je 2 kussens neem je een dus extra kussensloop mee, iets wat bij de vaste set niet kan. Je kiest je eigen kleur dekbedovertrek en je eigen kleur kussensloop. De een wil een rode kussensloop met een roze dekbedovertrek, die betaald € 3,00 en een ander wil een combinate van zwart en wit en betaald de actieprijs van € 2,50
Oftewel in dit geval kost een stoel een bepaalde prijs en de tafel een bepaalde prijs. Kiest u stoel x bij tafel y, dan krijgt u nu een special actieprijs.

Tr
door Trostomaat Sep 15, 2018 om 18:03
239 Antwoorden / Vragen

Je kunt gewoon zien hoe Blokker haar eigen tuinsets aanbiedt. Dat is consequent op dezelfde wijze.
Ik zeg nergens dat iedere samenstelling van stoelen en tafel die je kunt gebruiken als zgn. tuinset 1 artikel is, maar als iets wordt aangeboden als 1 artikel dat beschreven wordt als 'meerdelig', nota bene aangeduid met uniek artikelnummer, en gepresenteerd onder de motto 'dit is een tuinset, dan is dat natuurlijk 1 artikel.
Dat je delen van dat artikel ook los zou kunnen krijgen, is voor de beoordeling daarvan niet relevant.
Pas als er zou staan: 'stel zelf uw tuinset samen', dan hebben we het mogelijk over een andere situatie.

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 18:38
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Leest u mijn vorige reaktie nou eens terug. En lees ook even de reactie van Lenovo van 18:07 die een stukje naar boven staat.
Dat iets als set wordt aangeboden wil niet zeggen dat het een vaste set is. Ik heb onlangs een eetkamerset gekocht. Oftewel, gewoon een tafel met 4 stoelen. Het is een set omdat de stoelen bij de tafel passen. Maar dat wil niet zeggen dat ik de tafel kan terug geven als ik een probleem met de stoelen heb. Overigens komt de tafel bij een andere winkel vandaan als de stoelen. En toch is het een set.
Dat ook iets als set wordt aangeboden bij Blokker wil niet zeggen dat ik ook perse die stoelen bij die tafel wil. Als ik andere stoelen wil hebben kan dat gewoon. En ook dat is weer een set. De term set zegt dus helemaal niets.
Maar ik laat mij graag verrassen door u. Dus kom alstublieft met de folder van 5 maanden geleden waarin de aanbieding van TS staat.

panter22
door panter22 - Sep 15, 2018 om 08:43
6599 Antwoorden / Vragen

Online worden tuinsets aangeboden door een partner van Blokker, Vidaxl.
Mocht je bij een partner hebben gekocht, dan moet je bij die partner klagen.
Een tuinset met 3 stoelen met er voor die €35 een andere stoel bij kopen,dat staat niet.
Je hebt een tuinset gekocht, geen losse stoel.
Je hebt nog garantie, maar Blokker biedt alleen €35 compensatie omdat de stoel niet meer leverbaar is.
Daar ga je niet mee akkoord, dus zul je moeten proberen met Blokker  hier uit te komen.
Heb je de klacht wel schriftelijk ingediend?
Zo niet, dan nog maar even doen.
Kijk hier voor een voorbeeldbrief:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/aankoop/voorbeeldbrief-herstel-vervanging-ondeugdelijk-product-binnen-garatieperiode
Je hebt de tuinset online gekocht, van toepassing zijn de algemene voorwaarden van Thuiswinkel org.
Kijk voor de klachtenregeling bij artikel 16.
https://www.blokker.nl/klantenservice/algemene-voorwaarden

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 15, 2018 om 18:19
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Opk als er sprake is van een fabrieksfout gelden de wettelijke regels. Repareren, vervangen of geld terug als adequate vervanging niet mogelijk is.

Ik ben het helemaal eens met hetgeen@trostomaat aangeeft. U heeft een complete set gekocht en ik zou ern afwijkende stoel (ook) niet accepteren.

De 'ham' vraag, is repareren echt niet mogelijk. Ook daarbij de opmerking dat  een fabrieksfout bij slechts 1 stoel vragen oproept.

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 18:47
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Als ik een paard met paardentrailer koop, koop ik ook een set. Kan ik de paardentrailer dan inleveren als het paard ziek is? En een bed met lattenbodem. Koop je als set, maar stel dat je door de bodem zakt. Zal je dan een andere bodem kunnen nemen, of lever je het bed ook in? Het woordje set zegt niets. Zoals ik zojuist heb aangegeven heb ik een eetkamerset staan. Het is een set omdat het 4 stoelen en een tafel is. Tafel komt van winkel 1 en de stoelen van winkel 2. En toch is het een set. Met mijn vrouw ben ik ook een setje. Dump ik haar en neem een nieuwe vriendin, ben ik weer een setje.
Dat je iets als set koopt wil niet zeggen dat het 1 artikel is. Een tafel is geen stoel. Beide hebben andere eigenschappen. Dat je bewust die 4 stoelen koopt met die tafel is omdat er een bordje opstaat dat die combinatie een korting heeft.
Stel dat er een actie is met melk. 1 pak is 1 euro, bij 5 pakken betaal je 80 cent per pak en bij 10 pakken betaal je 60 cent per pak. Ik koop het pakket met 10 pakken en 1 pak blijkt zuur. Breng ik dan alleen die zure terug, of alle pakken? In uw bewoording alle omdat het 1 artikel is geweest die ik gekocht heb. Ik koop namelijk een set van 10 pakken melk.

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 15, 2018 om 20:05
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ach ja, zo kan ik het ook. Maar een tafel met daarbij een set stoelen van een ander merk of fabrikaat o.f. is toch echt iets anders dan een compleet bij elkaar passende set.

Een paard en paardentrsiler een set die je ineens koopt? Paard lijkt op de trailer of omgekeerd? Zelfde kleur? Zelfde materiaal? Pasrd van metaal of kunsstof en de trailerer van paardenvlees? En een set van 10 pakken melk? Dat zijn gewoon 10 pakken melk van hetzelfde merk en kwaliteit.

Neem even de moeite en ga bijv. via een zoekmachine naar het begrip set ter lering. Ik bedoel uiteraard niet het tennisbegrip.

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 21:44
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Definitie van set (in deze contex):
1) aantal dingen die bij elkaar horen; Bij een tafel horen stoelen. Maar dat kan elke tafel zijn met elk type stoel.

Daarbij, mijn houten tafel heeft dezelfde kleur als mijn stoelen. Dat is dus wel degelijk een set en bijpassend. Maar als u mij een link kan geven naar een definitie dat een set meubelen van dezelfde merk of fabrikaat moeten zijn. En moet het ook van hetzelfde materiaal zijn? Heeft een stoel dezelfde materialen als een tafel? Het frame kan in beide gevallen van hetzelfde materiaal zijn, maar dan houdt het ook op. Overigens worden de stoelen en tafels vaak niet in dezelfde fabriek gemaakt. Ja, de kunststof varianten in Nederland wel, maar wicker stoelen komen echt uit een andere fabriek dan de bijpassende houten of aluminium tafels met glazen blad.

hermien
door hermien Sep 15, 2018 om 22:30
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik ben er helemaal klaar mee, heb blokker voorgesteld om de €56 maar te betalen zodat ik miss de stoel kan laten maken omdat ik wel vier dezelfde stoelen wil  nu maar wachten op een reactie. djw allemaal

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 22:42
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Dus reparatie is mogelijk? Dat is mooi, zo is het bij wet namelijk geregeld. Jammergenoeg geeft u geen antwoorden op de gestelde vragen waardoor niet is te achterhalen of de hele set terug kan.

hermien
door hermien Sep 15, 2018 om 22:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

staat er wel tussen hoor, kon niet en ze wilden me €35 korting geven dus heb ik dit voorstel maar gedaan. weet ook nog niet of reparatie mogelijk is en anders (pech). ben helemaal klaar met blokker..... nooooooit weer!!!

ne
door neodutchio Sep 15, 2018 om 23:13
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Het enige dat u loslaat is dat u een set gekocht heeft van geen €400,- met klapstoelen. Dan nog weet niemand van ons wat u gekocht heeft. Daardoor blijft hier de discussie doorgaan met speculaties. Als u hier al zo vaag blijft, kan ik mij voorstellen dat Blokker ook niet echt meewerkend is. U wilt hulp, maar bent alleen maar blij met mensen die met u mee praten. Mensen die juist het wat en hoe willen weten krijgen de deksel op hun neus. Hoe kunnen we u dan van hulp voorzien als we niet weten welk artikel u gekocht hebt?

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 09:02
3 Antwoorden / 1 Vragen

zo, eindelijk geregeld met blokker, fijne zondag allemaal en leef in vrede verder.

tijger1
door tijger1 Sep 16, 2018 om 09:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@hermien
,

tijger1
door tijger1 - Sep 16, 2018 om 09:29
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En mogen wij de regeling die u met Blokker getroffen hebt ook weten?

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 09:56
3 Antwoorden / 1 Vragen

€35 en dan maar kijken of ik hem daarvoor kan laten maken, zoniet jammer dan maar nooit geen blokker meer!

panter22
door panter22 Sep 16, 2018 om 10:59
6599 Antwoorden / Vragen

Hermien, dit kan bij iedere winkel gebeuren.
Recht hebben en recht krijgen zijn 2 verschillende dingen.
Je merkt wel aan dat geleuter en geteuter van die mannen dat het niet zondermeer duidelijk waar je precies recht op zou hebben als de stoel niet meer gerepareerd of vervangen kan worden.
Bel morgen eens met Consuwijzer, daar kunnen ze je beter helpen.
Heb je Blokker al bericht gestuurd dat je die €35 wel wilt?
Kun je nog wel een mailtje achteraan sturen en schrijven dat je eerst nog even contact wilt opnemen met Consuwijzer en dat je nog niet akkoord bent. De klantenservice werkt toch niet op zondag.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 16, 2018 om 10:52
16848 Antwoorden / 202 Vragen

Ook ik ben erg benieuwd wat u met Blokker heeft geregeld, reparatie?

marita5
door marita5 - Sep 16, 2018 om 10:56
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Hermien ,

Zoals @panter22 al heeft aangegeven , Blokker is aangesloten bij Thuiswinkel.org , dien daar een klacht in , klik op de rode regel .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 11:20
3 Antwoorden / 1 Vragen

ik stop met dit hele gedoe, slecht voor m,n gezondheid en nogmaals ,ik accepteer de €35 en laat de stoel maar repareren *indien mogelijk*. ze hadden ook nog een andere optie namelijk, dat ik zelf maar filialen moest bellen en kijken of hun nog eenzelfde stoel hadden staan........die moest ik dan wel zelf ophalen! kunnen mensen zich indenken dat ik hier dus helemaal klaar mee ben?

marita5
door marita5 Sep 16, 2018 om 11:26
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@hermien , ik kan me voorstellen dat u het hele gedoe beu bent , maar ik zou het er niet bij laten zitten , zo komen ze er gemakkelijk mee weg . U heeft garantie , belachelijk dat u dan ook nog andere filialen moet gaan bellen of deze nog èèn dezelfde stoel hebben , dit is de taak van Blokker en niet van u . ik zou op alle sociale media een klacht plaatsen , aanhouder wint .

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 11:32
3 Antwoorden / 1 Vragen

dit is dus de service van blokker. heb al toegezegd dat ik het maar accepteer en ze gaan zorgen dat ik €35 terug krijg.

marita5
door marita5 Sep 16, 2018 om 11:35
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is dan een waardeloze service , als u tevreden bent met € 35,- dan moet u doen waar u zich prettig bij voelt .

Pi
door Pitbulleke Sep 17, 2018 om 10:08
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nou ja , doe ik moeite  en krijg lees dit nu pas. Dan gewoon nooit meer iets posten op deze site. Denk dan eerst aan je gezondheid in niet meer aan geld

ne
door neodutchio - Sep 16, 2018 om 11:59
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U laat het er bij zitten en gaat nooit meer naar Blokker. Maar even serieus, wat is uw idee geweest achter dit topic? U vraagt om hulp, maar wat heeft u met die hulp gedaan? U geeft zelf geen nodige informatie en klaagt. Nu zegt u dat het opgelost is, terwijl er op zondag niet gewerkt wordt bij Blokker. Ik snap werkelijk niets van u. U wilt de forumvrijwilligers aan het werk houden, of had u echt hulp willen hebben?

hermien
door hermien Sep 16, 2018 om 12:47
3 Antwoorden / 1 Vragen

dus dan gelooft u dat ik vanmorgen geen bericht heb gehad van blokker? mede door deze antwoorden sluit ik dit topic.

ne
door neodutchio Sep 16, 2018 om 13:13
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Waarom geeft u niet gewoon antwoord op de gestelde vragen? Mensen die meepraten vindt u goed, mensen die vragen stellen niet. U vraagt hier om hulp. Hulp kan geboden worden als er meer informatie bekend is. U wilt die informatie niet delen, dus zal het gissen worden. Met die reden kunt u geen juist advies krijgen. U gaat nu akkoord met een afscheping van €35,- terwijl er wellicht meer mogelijk is. Dat meer wilt u schijnbaar niet hebben. U gooit de handdoek in de ring, maar hoe verwacht u hulp als niets wil zeggen?

Ka
door Kassagebruiker Sep 16, 2018 om 13:24
683 Antwoorden / 5 Vragen

Dan zal blokker wel eens failliet kunnen gaan als we er allemaal niet meer zouden komen ...............

(Maar wellicht een tip: Geef aub informatie,complete informatie en eventueel antwoorden op dingen die niet duidelijk zijn, dàn kunt u een correct antwoord verwachten).

Pi
door Pitbulleke - Sep 17, 2018 om 10:02
2 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Hermien,

dat afschepen door Blokker mag je niet laten gebeuren, je mag het niet over je kant laten gaan, die [edit-redactie] bij de klantenservice hebben het juridisch buskruit niet uitgevonden. Je mag verwachten dat een SET langer meegaat dan een paar zomermaanden voor de prijs die je betaalde. We leven al in een wegwerpmaatschappij en Blokker doet daar dus gewoon aan mee.

Je moet ze in gebreke stellen binnen een half jaar na aankoop en zorgen dat ze de ingebrekestelling ontvangen.
Dat betekent: de CEO mailen [edit-red.]  met een ontvangstbevestiging via de mail of anderszins, bijvoorbeeld track en trace pakketje of aangetekende postverzending.

Je hebt recht op vervanging of teruggave geld en daarbij geldt het non-conformiteitesbeginsel.
Non-conformiteit houdt in dat een verkochte zaak niet de eigenschappen bezit die de koper op grond van de koopovereenkomstmocht verwachten.
Wat de koper mocht verwachten is afhankelijk van de aard van de zaak en de mededelingen die de verkoper over de zaak heeft gedaan.

De koper kan zich niet op non-conformiteit beroepen als het hem bekend was of kon zijn dat de zaak niet aan de overeenkomstbeantwoordt.

Een geheel verwijtbare toerekenbare tekortkoming van Blokker denk ik.

De tekst die je kunt schrijven / mailen waarin je jouw rechten claimt.

Op ----kocht ik bij u een tuintafelset voor het bedrag van....Deze set vertoont nu al gebreken, u heeft een product geleverd wat niet voldoet. Als een product binnnen een half jaar kapot gaat, wordt deze geacht direct al niet goed te zijn geweest. Dan is er dus een gebrekkig product geleverd.
Dit schrijven kunt u dan ook beschouwen als een ingebrekestelling.
Ik stel u voor dat u binnen redelijke termijn (voor 31 oktober 2018) zorgt voor deugelijke reparatie herstellen/vervangen. Indien u dit nalaat treedt in in verzuim en zal de overeenkomst worden ontbonden. Alle (bijkomende) schade (wwaronder tijd en kosten,  ook telefonische) die voortvloeit uit uw nalatig handelen wordt op u verhaald ofwel u bent schadeplichtg.

U voldoende geinformeerd hebbbende teken ik......

tijger1
door tijger1 Sep 17, 2018 om 10:20
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Domme dozen? Ongepast.

panter22
door panter22 Sep 17, 2018 om 13:01
6599 Antwoorden / Vragen

Je bent te laat Pitbulleke. Hermien is al akkoord gegaan met een vergoeding van €35.
Je doet je naam wel eer aan. wat een gegrom en gescheld.

hermien
door hermien Sep 17, 2018 om 14:53
3 Antwoorden / 1 Vragen

pitbulleke ik heb het voorstel van blokker ingetrokken en je tekst verstuurd.     djw voor je advies.hoop dat ik eruit kom.

ne
door neodutchio Sep 17, 2018 om 17:17
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Dat hoop ik niet dat u dat gedaan heeft. Binnen 6 maanden na aankoop is er geen mogelijk om te zeggen dat het artikel bij aankoop al kapot geweest zou zijn. Er geldt wel een omgekeerde bewijslast. De verkoper moet aantonen waardoor de klacht is ontstaan. Na de 6 maanden moet de koper aantonen dat het een productklacht is.

Overigens wonen wij ook niet in Amerika, dus een schadevergoeding zal hooguit bestaan uit telefoonkosten (terwijl er per mail gecommuniceerd wordt). En mocht er uit komen dat de stoel of de hele set retour gaat, dan gaat het om de transportkosten. Tijd is geen schade. Ook leidt Hermien geen schade als er 1 stoel ter reparatie weg gaat. Dus schade.... in iemands dromen.

Daarbij is nog steeds niet de vraag beantwoord wat er gekocht is. Je kan dus gaan dreigen met een hele tuintafelset (nooit van gehoord, een set tuintafels?), maar als het gaat om een setprijs van verschillende onderdelen, dan kan er echt niet alles terug.

Maar ja, Hermien is blij met iedereen die met haar meepraat. Ook al staat het vol fouten en aannames.

hermien
door hermien Sep 17, 2018 om 17:41
3 Antwoorden / 1 Vragen

over dom gesproken, ik heb nooit gesproken over een tuintafelset of een set tuintafels en het gaat ook niet om een set met verschillende onderdelen. lees aub alles ipv wat je alleen maar WILT lezen

panter22
door panter22 Sep 17, 2018 om 19:38
6599 Antwoorden / Vragen

Voorstel van Blokker ingetrokken? Je bent schriftelijk akkoord gegaan met een korting op de stoel.
Blokker zou zorgen dat het geld overgemaakt werd. Einde verhaal. Daar kun je niet meer op terug komen als jou dat beter uitkomt. Blokker kan coulant zijn, maar kan je aan de gemaakte afspraak houden.

  1. Terugbetaling van een gedeelte van de koopprijs en ontbinding van de koopovereenkomst
    Is herstel en vervanging van het product onmogelijk of kan dit niet verlangd worden van de verkoper, dan kan de koper de koopovereenkomst ontbinden,
    of eisen dat een gedeelte van de koopprijs wordt terugbetaald.

Het gaat om een situatie waarin de verkoper niet in staat is om het product te herstellen en te vervangen. Bijvoorbeeld omdat het product uit een eenmalige aanbieding afkomstig was, en reparatie in geen verhouding staat tot de waarde van het product.

De koper kan de koopovereenkomst schriftelijk ontbinden. Hij moet het product aan de verkoper teruggeven en de koper krijgt zijn geld terug. In de plaats daarvan kan de koper ook, eveneens schriftelijk, van de verkoper verlangen dat deze een deel van de koopprijs terugbetaalt. Welk deel van de koopprijs hij kan terugvragen is afhankelijk van de mate waarin het product niet voldoet aan de verwachtingen van de koper van het product.
http://www.conformiteit.nl/conformiteit-conformiteitbeginsel_garantie.html

ne
door neodutchio Sep 17, 2018 om 19:55
5152 Antwoorden / 12 Vragen

@Hermien, u zegt toch zelf dat u de tekst van Pitbulleke verstuurd hebt? Schijnbaar weet u dus niet wat daar in staat. Of u bent hier gewoon aan het trollen, of u neemt klakkeloos aan wat er in uw straatje past. In beide gevallen bent u geen topic waardig hier.

mo
door mof - Sep 17, 2018 om 11:32
3619 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft het als set gekocht, dus alles ineen. De set is niet onbeschadigd aangekomen dus u heeft recht op reparatie danwel een gelijkwaardige set danwel uw geld terug. Wat Blokker doet is niet correct.

ne
door neodutchio Sep 17, 2018 om 17:19
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Ik koop een bed, matras, dekbed en een overtrekset. Dat is ook een set. Mag dan alles terug als de overtrekset krimpt in de was. Dat iets als set gekocht is wil niet zeggen dat het ook een set is. Een setprijs is ook iets anders dan een set voor een prijs. Helaas wil Hermien niet zeggen wat ze gekocht heeft, het blijft dus gissen.

hermien
door hermien Sep 17, 2018 om 17:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

wat een vergelijking weer pffff  koop een nieuwe wasmachine

hermien
door hermien Sep 17, 2018 om 17:52
3 Antwoorden / 1 Vragen

en daarbij ik wil met jou niet verder dus je hoeft niet meer te reageren

ne
door neodutchio Sep 17, 2018 om 20:01
5152 Antwoorden / 12 Vragen

@Hermien, waarom niet? U wilt toch hulp hebben of niet? Meerdere mensen hebben aan u verdere informatie gevraagd. Die komt maar niet. Hoe kunnen wij u dan het juiste advies geven? En met het juiste advies bedoel ik dus niet het advies wat u alleen wilt horen.

U stelt een vraag en vraagt om hulp. Verdere informatie geeft u niet wat dus zou inhouden dat u wel degelijk weet hoe de zaken er voor staan. Uiteindelijk gaat u klagend en zuchtend akkoord met het voorstel van Blokker en heeft dus niets gedaan met alle hulp van alle mensen hier. Dan kunt u op mij gaan afgeven, maar heeft u de andere reacties ook gelezen dan? Meerdere mensen zijn aan het werk gegaan voor u. En waarom? U doet er niets mee. Laat mij dan maar de gebeten hond zijn en de vinger op de zere plek leggen.

In mijn ogen een klaagtopic om Blokker zwart te maken. Echter, zonder onderbouwing zal een wraaktopic geen zin hebben.

hermien
door hermien Sep 17, 2018 om 20:25
3 Antwoorden / 1 Vragen

sorry maar heb vanmiddag al iets gedaan met informatie en wacht nu op antwoord, de mensen die me hiermee geholpen hebben wil ik bij deze dan ook bedanken.

ne
door neodutchio Sep 17, 2018 om 20:57
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Dat gaat ook van de hak op de tak. En zoals voorspelbaar bedankt u niemand persoonlijk. Dus wederom niets controleersbaar. Uw keuze, maar het bevestigd alleen maar meer.