Plus supermarkt
Sinds afgelopen week heeft de Plus een nieuwe app en kan ik niet meer inloggen. Al van alles geprobeerd, App verwijderd, nieuw WW opgevraagd, terwijl ik de mijne niet kwijt ben en met de service contact gezocht. Er wordt wel op gereageerd, maar het schijnt onmogelijk te zijn om mijn account en gespaarde koopzegels terug te vinden. Voor de nieuwsbrief kunnen ze me nog wel vinden. Ik ben hier niet blij mee. Laatste mail was of ik tevreden was over de geboden service, nee dus.
De vraag is dus, hebben meer mensen dit en het misschien opgelost?
Ik kan zelfs niet meer inloggen op de gewone website via de PC. Scherm wordt grijzig en er verschijnt een blok midden im het beeld waar ik niets mee kan.
Vreemd, ik kan er zo weer in, na inloggen. Ook via de PC.
Veel mensen hebben een ad blocker geïnstalleerd die ook problemen geeft met pop-ups op inlogschermen van site waar je wel de inhoud van wil zien. Een z.g.n. exceptie kan worden aangemaakt in de ad blocker extensie voor de desbetreffende site of tijdelijk de ad blocker helemaal uitzetten.
Kent u deze site waar u kunt zien of er bij superplus een storing is? https://storingschecker.nl/webshops/plus-supermarkt
en ook pleeg een telefoontje met de Plus waar u winkelt of ga daarheen. Het lijkt mij dat men u dan ook daar kan helpen/addviseren.
Bij nader bekijken van de site: er lijkt inderdaad sprake te zijn van storingen vanmiddag
Vreemd, ik kan zo inloggen, via PC.
@TENORMIN, storingen kunnen ook meer regionaal zijn en volgens de curve op de site was er ook niet gedurende de gehele middag sprake van storing.
Regionaal lijkt me niet. In een klein landje als Nederland zal een supermarkt geen geografisch gedistribueerde databases gebruiken. Maar het kan wel een storing zijn die slechts bepaalde accounts treft.
Er was precies 1 melding op die storingschecker, dan spreek je niet over een storing. Staat er dus ook "er lijkt geen storing te zijn".
Topantwoord
Wellicht is uw telefoon te oud voor de nieuwe app. Draait uw telefoon op Android of Apple en welke versie wordt nog door de app ondersteund?
Kunt u nog wel inloggen via een laptop of PC?
De appstore van de desbetreffende telefoon herkent of je besturingssysteem te oud en zal dus aangeven dat de app niet geschikt is voor de telefoon. Je kan het dus ook niet installeren. Tenzij je een z.g.n sideload doet. Ik verwacht niet dat dit het geval is.
Inloggen doe ik al niet meer omdat de app niet goed werkt, alleen nog de aanbiedingen bekijken.
Ik laat niet bezorgen en reken af aan de kassa ipv de zelfscan.
Goedenavond,
Ik heb de Plus app inderdaad moeten upgraden en opnieuw geprobeerd in te loggen.
In de eerste poging lukte dit niet, daarna wel.
Oja mijn smartphone is uit 2018.
Heb wel een nieuw wachtwoord aan moeten maken
Ik heb een pc van 1 jaar oud en 2 android telefoons van 1 en 3 jaar oud en op alledrie lukt het niet. Ook al contact met Plus en die vinden het heel vervelend, maar kunnen het blijkbaar niet oplossen.
Ook mijn reactie hier: ga naar een winkel van + en men zal u ongetwijfeld kunnen helpen.
Yep, zelfde probleem. Vrijdag gechat, nog niet alle accounts waren omgezet. Zojuist opnieuw geprobeerd en nu kan ik wel inloggen. In eerste instantie zijn de gespaarde punten niet zichtbaar maar na ever geduld is dat ook opgelost. Dus probeer het nog een keer of neem morgen contact op via de chat.
Dankjewel voor je reactie, net geprobeerd en het werkt weer op PC en 1 telefoon, wel de oudste en alleen als ik inlog via de e-mail met de wachtwoord aanvraag. sluit ik de e-mail en wil ik de app openen, krijg ik weer dat wachtwoord niet goed is. We blijven proberen, ooit komt het goed.
Goh ja, waren toch wel handig he, gewoon papieren zegels en boekjes?
T.o.v. een enkele keer een storing blijven zegels en boekjes onhandig. Hoogstens leuk voor mensen die niets anders te doen hebben.
RJW. Het is ook zoveel werk en kost zoveel tijd om een paar zegeltjes in te plakken.
Ik kan wel inloggen en mijn spaarsaldo klopt nog, uitbetalen lukte niet in winkel. Weten er zelf ook geen raad mee.
Enige tijd terug was een soortgelijk iets bij Jumbo. Kon wel gewoon de klantenpas in de jumbo app scannen, maar kon het account niet benaderen. Ik heb contact gezocht met Jumbo en daar kreeg ik te horen dat ze niets konden doen. De klantenservice van de winkel kon ook niets doen, maar die vertelde me wel dat het leek dat accounts stapsgewijs werden overgezet. en idd, na ca 3 weken kon ik weer in mijn account en de complete historie was ook weer up-to-date. Misschien speelt hetzelfde ook bij Plus.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag mijn tandarts mij weigeren als ik mijn tanden bij een specialist behandel
Beste Kassa,
Ik heb een vraag over de rechten van een patiënt bij het kiezen van tandheelkundige zorg.
Ik sta momenteel ingeschreven bij mijn huidige tandarts en heb een plakbrug bij mij voortanden die vervangen moet worden en een gehele restauratie van mijn kiezen.
Voor mijn inschrijving bij deze tandarts had ik al aangegeven dat ik ook gesprekken had lopen bij een
...
Lees meer
Wielerflits zoekt telefoonnummers van anonieme gebruikers op
De afgelopen dagen heeft de hoofdredacteur van Wielerflits anonieme forumleden gebeld. Dit met betrekking tot reacties onder een nieuwsbericht waarbij de website bekritiseerd werd op slechte journalistiek. De hoofdredacteur licht zijn werkwijze zelf netjes toe:
"(Gebruikers)naam intikken in de zoekmachine. Paar slimme zoektermen en je vindt vaak een adres of 06."
Zie hier bijvoorbeeld
...
Lees meer
Meer mensen problemen met huismerk PrintAbout?
7 jaar lang print ik dagelijks met 2 grootformaat Canon printers met de originele Canon cartridges.
In al deze jaren slecht 1 printkop moeten vervangen.
Na een aankoop bij PrintAbout werd ik net als velen telefonisch benaderd of ik het huismerk niet wou proberen.
Ze beloven zelfde kwaliteit en levenslange garantie en dan voor minder geld.
Te mooi om waar te zijn? Ja inderdaad!
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer