Me
door Melissa22222 Jul 23, 2024 om 08:04
Winkels & webshops

Retourneren bij Sarenza onmogelijk

Ik heb op 24 juni twee paar schoenen bij Sarenza besteld. Op 28 juni zijn deze afgeleverd. Helaas moeten ze beiden retour. Maar toen begon het: sinds 28 juni staat de order op 'in voorbereiding' en daarom kan ik geen retour aanmaken. Ik heb al meer dan tien keer met Sarenza gebeld, geappt, gemaild (sowieso heel lastig om contact met ze te krijgen omdat de lijn er steeds uitgegooid wordt), maar steeds is het antwoord: het is een systeemfout waar meer mensen last van hebben, we hebben je klacht doorgestuurd naar de betreffende afdeling en je krijgt bericht van ons als het opgelost is. 


We zijn nu bijna een maand verder en nog steeds geen oplossing. 


Wat kan ik doen? 

3009 7 Rapporteer

Topantwoord

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 23, 2024 om 08:19
7341 Antwoorden / 3 Vragen
13
Me
door Melissa22222 Jul 23, 2024 om 08:34
Antwoorden / 1 Vragen

Jeetje dat wist ik niet. Jaren geleden bestelde ik vaker bij ze en geen enkel probleem gehad. Zou je ook niet verwachten bij een bedrijf met 130.000 insta volgers (ze zijn echt heel groot).
Maar hun klantenservice is echt bagger...

sira
door sira Jul 23, 2024 om 17:57
2521 Antwoorden / 24 Vragen

Als de klantenservice bagger is, is de rest ook bagger hoor. Alles valt en staat met de leiding. Er is geen enkel bedrijf dat goed kan draaien als de leiding geen leiding geeft.

sira
door sira - Jul 23, 2024 om 09:11
2521 Antwoorden / 24 Vragen
4
Ja
door JannyBoe Jul 23, 2024 om 12:14
570 Antwoorden / Vragen

Deze internetwinkel heeft niet de kenmerken van een dropshipper.
Wel van een internetshop waar je misschien beter 'even' niet kunt bestellen gezien de reviews.

Thijs12
door Thijs12 - Jul 23, 2024 om 09:26
601 Antwoorden / Vragen
0

Franse dropshipper is nog lastiger dan een Nederlandse dropshipper.
Adres Nederlandse kvk?

in
door inno1 - Jul 23, 2024 om 09:49
138 Antwoorden / Vragen
1

Niks, Aansluiten bij de honderden andere negatiieve reviews  - sinds 2016

mahadma
door mahadma - Jul 23, 2024 om 14:17
11706 Antwoorden / 51 Vragen
2

Eerst lezen, er zijn bijna meer dropshippers als eerlijke zaken op FB.

Thecla58
door Thecla58 - Jul 23, 2024 om 14:39
920 Antwoorden / 3 Vragen
3

Wachten tot Sint Juttemis als de kalveren op het ijs dansen. Dat zei mijn moeder altijd... Daarmee bedoelde ze te zeggen dat heteen onmogelijkheid is. Sint Juttemis bestaat niet. Zoals nu in jouw geval.


gerbera
door gerbera Jul 29, 2024 om 12:17
7455 Antwoorden / 14 Vragen

 Juttemis☺☺

Thecla58
door Thecla58 Jul 29, 2024 om 12:32
920 Antwoorden / 3 Vragen

@Gerbera, hahahahahahah ik glij van mijn stoel af...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ri
Rick van Oosten - Sep 17, 2024 om 23:02
Vakantie & reizen

Kan Booking.com alles maken?

Ik had een hotel geboekt voor 5 nachten.  Nu wil ik 1 nacht eerder weg. Voor het hotel geen probleem, maar Booking.com verhoogt de totaalprijs met 50%. Dat is toch misdadig???? Lees meer

Re
ReeNee - Sep 18, 2024 om 11:57
Huishouden & energie

Klacht over Ista

Ik heb een klacht over Ista. Het gaat om de eindafrekening. Ik heb 2 appartementen in dezelfde flat. Het zijn allebei 1 persoonshuishoudens en overdag aan het werk. De ene huurder betaalt een voorschot van 80 euro en krijgt nog 57 euro terug. De andere huurder betaalt een voorschot van 140 euro en moet......941 euro bij betalen. Hier klopt iets niet.
Ista geeft als antwoord: De meters liegen ... Lees meer

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer