Sneakershop
Hallo,
Ik heb op Black Friday een bestelling gedaan bij Sneakershop. Besteld, betaald en niks ontvangen. Helaas ben ik niet de enige.
Contact met de webshop geprobeerd op te nemen, via mail, telefoon en whatsapp en uiteraard geen reactie.
Welke actie kan ik ondernemen?
Ik heb het ook al bij de betaalprovider Buckaroo gemeld.
Ik wacht jullie reactie af.
Dat u de enige niet bent heeft u inmiddels zelf al achterhaald. Zal moeilijk worden met geld terugkrijgen.
https://nl.trustpilot.com/review/www.sneakershop.nl
Hallo Annemieke84 ,
Als u klikt op de Home knop , staat er een melding dat ze telefonisch en via e-mail slecht te bereiken zijn , ten gevolge van Black Friday .
Voor de tekst te lezen , houd de muisknop ingedrukt , anders verspringt dit .
U kunt uw bestelling annuleren , dan krijgt u uw geld terug .
Let ook op , deze site is nergens bij aangesloten .
https://www.sneakershop.nl/
Beste Sneakershop klant, Het klopt dat wij al enige tijd telefonisch en per mail slecht bereikbaar zijn ten gevolge van onze Black Friday actie. Wij zijn een klein bedrijf met een klein team die er alles aan doet om onze klanten al ruim 10 jaar mooie sneakers en boots te leveren tegen scherpe prijzen. Echter zijn ook wij sterk afhankelijk van de aanlevering van de merken die wij verkopen. Martens, Panama Jack en UGG niet tijdig onze orders aan waardoor er ernstige vertragingen zijn ontstaan in de uitleveringen aan onze klanten. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. De paniekreactie die nu onder onze klanten is ontstaan op diverse sociale media en Trustpilot is duidelijk begrijpelijk maar tevens voor ons zeer frustrerend omdat wij er met ons hele team alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen. Al ruim 10 jaar hebben wij al vele tienduizenden tevreden klanten voorzien van mooie sneakers en laarzen van de beste merken met een goede service. Natuurlijk staat het om alle tijden vrij om uw bestelling te annuleren waarop wij uw betaling zullen retourneren. Wij kunnen aan u, onze klant, enkel begrip vragen voor de situatie weergeven wij ons nu en hoop dat u vertrouwen heeft en houdt in ons bedrijf. De Directie van Sneakershop en haar Team
Nogal zwak. Dat je niet kunt leveren is vervelend, maar kan gebeuren bij veel orders. Een beetje bedrijf, hoe klein ook, zorgt wel dat de communicatie naar de klanten toe goed verloopt. Even een mailtje sturen of de telefoon opnemen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik lees ook dat mensen lang op een terugbetaling wachten. Als jullie oplichters zijn, dan lijkt het me reuze goed geslaagd. Dan zou ik als ik klant (ben ik niet) aangifte doen bij de politie. Als jullie daadwerkelijk een normaal bedrijf zijn, dan hebben jullie je zaakjes bepaald niet op orde. Ook kleine bedrijfjes kunnen goede klantenservice leveren. Juist daarin kunnen ze uitblinken en verder groeien.
Op 18 -1 een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen.
Telefonisch niet te bereiken en de mail wordt ook niet beantwoord.
Wat moet ik doen om mijn bestelling geleverd te krijgen of te annuleren.
Heb helaas te laat deze reviews gelezen. Anders had ik er nooit iets besteld.
Hoe druk een bedrijf is. Communicatie moet altijd door blijven gaan. Daar toen je begrip mee. Nu kweekt een bedrijf argwaan.
Ik heb tot gisteren geen reactie gehad, nadat ik ongeveer elke week heb gemaild. Nu krijg ik een mail dat ze geen geld meer hebben?!? En ik mag iets anders uitzoeken, maar dat wil ik helemaal niet! Ook het aanbod in mijn maat is beperkt, dus het is een oplossing, misschien voor anderen een goede maar voor mij helaas niet!
Triest dat een bedrijf al ruim 10 jaar bestaat en 1x met een mega actie meedoet en eigenlijk gelijk failliet gaat! Althans zo doen ze overkomen! De soap gaat door.....
Wilt u laten weten of, gezien de reactie van @PAARDEWORTEL hetgeen daar wordt gesteld ook inderdaad wordr nagekomen. Op zich is de reactie als positief te beschouwen. De vraag bojft wel of @PAARDEWORTEL ook inderdaad namens Sneakershop spreekt.
Ik heb tot gisteren geen reactie gehad, nadat ik ongeveer elke week heb gemaild. Nu krijg ik een mail dat ze geen geld meer hebben?!? En ik mag iets anders uitzoeken, maar dat wil ik helemaal niet! Ook het aanbod in mijn maat is beperkt, dus het is een oplossing, misschien voor anderen een goede maar voor mij helaas niet!
Dank voor uw reactie. Een 'fraaie' melding dat men geen geld meer heeft. Dat zou dan betekenen dat zij surceance van betaling aangevraagd zouden moeten hebben hetgeen mij onwaarschijnlijk omdat 'u wel iets anders mag uitzoeken'.
Dit lijkt mij nu iets voor de 'Belbus' https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/mail-je-probleem-naar-de-belbus en u kunt dit m.i. ook voorleggen bij 'Radar' van AVROTROS. https://radar.avrotros.nl/over/contact/ omdat er dan mogelijk 'doorheen geprikt kan worden'.
Ik had ook sneakers besteld bij sneakershop.nl , deze zouden de volgende dag bezorgd worden 19-12.
Deze nog niet mogen ontvangen en inmiddels mijn bestelling geanuleerd dus ik ben benieuwd of ik netjes wordt terug betaald.
Dat het te maken heeft met black friday geloof ik niet zo omdat ze al vanaf augustus 2018 zo handelen.
Je kan een voorbeeld brief ontbinding koop tijdens bedenktijd zoeken op Google en deze sturen naar info@sneakershop.nl
En dan maar hopen of het verder netjes wordt afgehandeld.
Mocht dit niet gebeuren, hoop ik hier toch veel reacties te mogen zien welicht dat de Vara Kassa / belbus dit kan melden in de uitzending
.?.Sinds augustus zo handelen? Waarom bestelt u daar dan nog?
Als u in de decembermaand op 18/12 iets besteld, kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Het is nu 23/12 en daar heeft het weekend ook nog tussengezeten. Het kan i.v.m. de drukte ook nog aan de vervoerder liggen. Hebt u geen track en trace ontvangen?
Bij haast en de zekerheid dat het de volgende dag binnen is, kunt u beter naar een stenen winkel gaan.
Indien het waar is dat deze klachten zich al sinds augustus 2018 voordoen, had ik hier nooit besteld. Er zijn vast wel meer van dit soort winkels te vinden.
Mijn dochter heeft ook van haar spaarcentjes Dr. Martins gekocht en na het verstrijken van de levertijd is er op geen mogelijke manier in contact te komen via telefoon, Whatsapp, Messenger en e-mail. Meerdere keren aangegeven dat ze de bestelling mogen annuleren en binnen de wettelijke 14 werkdagen haar geld terug moeten storten, maar ook daar komt geen enkele reactie op. Wat kan ik nu het beste doen? Vind het rond uit asociaal aangezien ze de schoenen nog steeds aanbieden met een levertijd van 3-5 werkdagen. #dezemamaisboos
Sneakershop annuleert geen bestelling, je dochter moet een beroep doen op het herroepingsrecht, Voorbeeldbrief:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-ongedaan-maken-overeenkomst-tijdens-bedenktijd
Ook ik ben een gedupeerde van deze situatie. Inmiddels al geregeld gemaild, gebeld, alle social media kanalen benanderd, een melding gedaan bij rader en opgelicht en nu ook vandaag bij Kassa. Twee weken geleden al op mijn herroepingsrecht gewezen en dus mijn bestelling geannuleerd, geen reactie en geen geld terug.. welke vervolgstappen zijn nu nog handig?!
Die lui liggen gewoon aan het strand van uw geld. Waarom niet EERST naar de klachten gekeken?
Ook hier bij sneakershop besteld een puma hoody maat 164.
Begin december besteld en ze reageren niet op mails e.d. telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
1x een bericht terug gehad via facebook dat hij onderweg was vanaf engeland naar hun en dat hij daarna naar mij zou komen. (dat was vorige week).
Nu weer berichten gestuurd, maar hoor helemaal niets meer. gewoon oplichterij..
Hallo
Ik heb ook voor me zoon uggs gekocht!
Na een week heb ik geprobeert te bellen en mailen maar nooit reactie gehad tot vandaag!
Op hun web site staat een whatssup nr en daar reageerde ze wel op 1e x keer. Ik heb duidelijk verteld als ik ze dat week niet zou krijgen dat ik het wil annuleren. En dat persoon vertelde mij dat het dat week zou worden geleverd, we zijn nu 2 weken verder na dat gesprek en nog steeds niks ontvangen! Ik heb per whatssup en per mail mijn bestelling geannulleerd maar zoals gewoonlijk geen reactie ook geen geld terug niks. Ik wacht nog af tot 1 januarie als ik dat me geld niet heb dan ga ik aangifte doen!
Ik heb op 10 december een reactie gehad dat sneakershop mijn schoenen retour heeft ontvangen en dat binnen 14 dagen ik mijn geld terug zou hebben. Tot op heden, 7 januari 2020,heb ik nog niks ontvangen. Op mail en telefoon reageert men niet.
ik wacht nog 1week en als het geld niet gestort is doe ik aangifte.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Waar is het pensioen gebleven van he Pannevis metaaltechniek bedrijf uit Utrecht?
Het bedrijf pannevis machinefabriekuit utecht is opgeheven. Maar wie is nu de rechtsopvolger? Het pensieon is het poseidon fonds blijkbaar maar dat bestaat ook al niet meer. Wie weet waar dit pesioen heen is gegaan? We lopen vast. Bedankt voor iedere tip die u kunt geven. Lees meer
Zero sugar jumbo
tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer
Wie weet de naam van het metaalbedrijf dat in de Kanaalstraat zat in Utecht?t
Waarschijnlijk in de jaren 60 - 60. Het kan ook een zinkbedrijf geweest zijn of gieterij maar het was iets met metaal. Tips welkom. Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer