An
door Annemieke84 Dec 20, 2019 om 14:32
Winkels & webshops

Sneakershop

Hallo,

Ik heb op Black Friday een bestelling gedaan bij Sneakershop. Besteld, betaald en niks ontvangen. Helaas ben ik niet de enige.
Contact met de webshop geprobeerd op te nemen, via mail, telefoon en whatsapp en uiteraard geen reactie.
Welke actie kan ik ondernemen?
Ik heb het ook al bij de betaalprovider Buckaroo gemeld.

Ik wacht jullie reactie af.

14150 21 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 20, 2019 om 14:49
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Dat u de enige niet bent heeft u inmiddels zelf al achterhaald. Zal moeilijk worden met geld terugkrijgen.
https://nl.trustpilot.com/review/www.sneakershop.nl

marita5
door marita5 - Dec 20, 2019 om 14:50
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Annemieke84 ,

Als u klikt op de Home knop , staat er een melding dat ze telefonisch en via e-mail slecht te bereiken zijn , ten gevolge van Black Friday .
Voor de tekst te lezen , houd de muisknop ingedrukt , anders verspringt dit .
U kunt uw bestelling annuleren , dan krijgt u uw geld terug .

Let ook op , deze site is nergens bij aangesloten .

https://www.sneakershop.nl/

Pa
door Paardewortel - Dec 20, 2019 om 15:55
1 Antwoorden / Vragen

Beste Sneakershop klant, Het klopt dat wij al enige tijd telefonisch en per mail slecht bereikbaar zijn ten gevolge van onze Black Friday actie.  Wij zijn een klein bedrijf met een klein team die er alles aan doet om onze klanten al ruim 10 jaar mooie sneakers en boots te leveren tegen scherpe prijzen.  Echter zijn ook wij sterk afhankelijk van de aanlevering van de merken die wij verkopen.  Martens, Panama Jack en UGG niet tijdig onze orders aan waardoor er ernstige vertragingen zijn ontstaan ​​in de uitleveringen aan onze klanten.  Hier kunnen wij helaas niets aan doen.  De paniekreactie die nu onder onze klanten is ontstaan ​​op diverse sociale media en Trustpilot is duidelijk begrijpelijk maar tevens voor ons zeer frustrerend omdat wij er met ons hele team alles aan doen om onze klanten tevreden te stellen.  Al ruim 10 jaar hebben wij al vele tienduizenden tevreden klanten voorzien van mooie sneakers en laarzen van de beste merken met een goede service.  Natuurlijk staat het om alle tijden vrij om uw bestelling te annuleren waarop wij uw betaling zullen retourneren.  Wij kunnen aan u, onze klant, enkel begrip vragen voor de situatie weergeven wij ons nu en hoop dat u vertrouwen heeft en houdt in ons bedrijf.  De Directie van Sneakershop en haar Team

zoekster
door zoekster Dec 24, 2019 om 14:14
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Nogal zwak. Dat je niet kunt leveren is vervelend, maar kan gebeuren bij veel orders. Een beetje bedrijf, hoe klein ook, zorgt wel dat de communicatie naar de klanten toe goed verloopt. Even een mailtje sturen of de telefoon opnemen, hoe moeilijk kan het zijn? Ik lees ook dat mensen lang op een terugbetaling wachten. Als jullie oplichters zijn, dan lijkt  het me reuze goed geslaagd. Dan zou ik als ik klant (ben ik niet) aangifte doen bij de politie. Als jullie daadwerkelijk een normaal bedrijf zijn, dan hebben jullie je zaakjes bepaald niet op orde. Ook kleine bedrijfjes kunnen goede klantenservice leveren. Juist daarin kunnen ze uitblinken en verder groeien.

Na
door Nathalie74 Jan 29, 2020 om 12:55
Antwoorden / Vragen

Op 18 -1 een bestelling geplaatst en nog niets ontvangen.
Telefonisch niet te bereiken  en de mail wordt ook niet beantwoord.
Wat moet ik doen om mijn bestelling geleverd te krijgen of te annuleren.
Heb  helaas te laat deze reviews gelezen. Anders had ik er nooit iets besteld.
Hoe druk een bedrijf is. Communicatie moet altijd door blijven gaan. Daar toen je begrip mee. Nu kweekt een bedrijf argwaan.

An
door Annemieke84 Feb 5, 2020 om 11:56
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb tot gisteren geen reactie gehad, nadat ik ongeveer elke week heb gemaild. Nu krijg ik een mail dat ze geen geld meer hebben?!? En ik mag iets anders uitzoeken, maar dat wil ik helemaal niet! Ook het aanbod in mijn maat is beperkt, dus het is een oplossing, misschien voor anderen een goede maar voor mij helaas niet!

Triest dat een bedrijf al ruim 10 jaar bestaat en 1x met een mega actie meedoet en eigenlijk gelijk failliet gaat! Althans zo doen ze overkomen! De soap gaat door.....

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 20, 2019 om 19:06
16851 Antwoorden / 202 Vragen

Wilt u laten weten of, gezien de reactie van @PAARDEWORTEL hetgeen daar wordt gesteld ook inderdaad wordr nagekomen. Op zich is de reactie als positief te beschouwen. De vraag bojft wel of @PAARDEWORTEL ook inderdaad namens Sneakershop spreekt.

An
door Annemieke84 Feb 5, 2020 om 11:54
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb tot gisteren geen reactie gehad, nadat ik ongeveer elke week heb gemaild. Nu krijg ik een mail dat ze geen geld meer hebben?!? En ik mag iets anders uitzoeken, maar dat wil ik helemaal niet! Ook het aanbod in mijn maat is beperkt, dus het is een oplossing, misschien voor anderen een goede maar voor mij helaas niet!

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 5, 2020 om 12:04
16851 Antwoorden / 202 Vragen

Dank voor uw reactie. Een 'fraaie' melding dat men geen geld meer heeft. Dat zou dan betekenen dat zij surceance van betaling aangevraagd zouden moeten hebben hetgeen mij onwaarschijnlijk omdat 'u wel iets anders mag uitzoeken'.

Dit lijkt mij nu iets voor de 'Belbus' https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/mail-je-probleem-naar-de-belbus en u kunt dit m.i. ook voorleggen bij 'Radar' van AVROTROS. https://radar.avrotros.nl/over/contact/  omdat er dan mogelijk 'doorheen geprikt kan worden'.

De
door Dennis Scheltema - Dec 23, 2019 om 11:57
1 Antwoorden / Vragen

Ik had ook sneakers besteld bij sneakershop.nl , deze zouden de volgende dag bezorgd worden 19-12.
Deze nog niet mogen ontvangen en inmiddels mijn bestelling geanuleerd dus ik ben benieuwd of ik netjes wordt terug betaald.
Dat het te maken heeft met black friday geloof ik niet zo omdat ze al vanaf augustus 2018 zo handelen.
Je kan een voorbeeld brief ontbinding koop tijdens bedenktijd zoeken op Google en deze sturen naar info@sneakershop.nl
En dan maar hopen of het verder netjes wordt afgehandeld.
Mocht dit niet gebeuren, hoop ik hier toch veel reacties te mogen zien welicht dat de Vara Kassa / belbus dit kan melden in de uitzending

tijger1
door tijger1 Dec 23, 2019 om 12:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

.?.Sinds augustus zo handelen? Waarom bestelt u daar dan nog?

sira
door sira Dec 23, 2019 om 13:24
2340 Antwoorden / 24 Vragen

Als u in de decembermaand op 18/12 iets besteld, kan ik me daar wel iets bij voorstellen. Het is nu 23/12 en daar heeft het weekend ook nog tussengezeten. Het kan i.v.m. de drukte ook nog aan de vervoerder liggen. Hebt u geen track en trace ontvangen?
Bij haast en de zekerheid dat het de volgende dag binnen is, kunt u beter naar een stenen winkel gaan.

Indien het waar is dat deze klachten zich al sinds augustus 2018 voordoen, had ik hier nooit besteld. Er zijn vast wel meer van dit soort winkels te vinden.

la
door lauracollens - Dec 23, 2019 om 16:09
1 Antwoorden / Vragen

Mijn dochter heeft ook van haar spaarcentjes Dr. Martins gekocht en na het verstrijken van de levertijd is er op geen mogelijke manier in contact te komen via telefoon, Whatsapp, Messenger en e-mail. Meerdere keren aangegeven dat ze de bestelling mogen annuleren en binnen de wettelijke 14 werkdagen haar geld terug moeten storten, maar ook daar komt geen enkele reactie op. Wat kan ik nu het beste doen? Vind het rond uit asociaal aangezien ze de schoenen nog steeds aanbieden met een levertijd van 3-5 werkdagen. #dezemamaisboos

panter22
door panter22 Dec 24, 2019 om 19:10
6599 Antwoorden / Vragen

Sneakershop annuleert geen bestelling, je dochter moet een beroep doen op het herroepingsrecht, Voorbeeldbrief:
https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kan-ik-van-de-overeenkomst-af/voorbeeldbrief-ongedaan-maken-overeenkomst-tijdens-bedenktijd

me
door merlevanveen - Dec 23, 2019 om 21:09
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik ben een gedupeerde van deze situatie. Inmiddels al geregeld gemaild, gebeld, alle social media kanalen benanderd, een melding gedaan bij rader en opgelicht en nu ook vandaag bij Kassa. Twee weken geleden al op mijn herroepingsrecht gewezen en dus mijn bestelling geannuleerd, geen reactie en geen geld terug.. welke vervolgstappen zijn nu nog handig?!

tijger1
door tijger1 Dec 23, 2019 om 23:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Die lui liggen gewoon aan het strand van uw geld. Waarom niet EERST naar de klachten gekeken?

Su
door Susanne_1982 - Dec 23, 2019 om 23:40
1 Antwoorden / Vragen

Ook hier bij sneakershop besteld een puma hoody maat 164.
Begin december besteld en ze reageren niet op mails e.d. telefonisch zijn ze niet bereikbaar.
1x een bericht terug gehad via facebook dat hij onderweg was vanaf engeland naar hun en dat hij daarna naar mij zou komen. (dat was vorige week).
Nu weer berichten gestuurd, maar hoor helemaal niets meer. gewoon oplichterij..

Ba
door Battal - Dec 25, 2019 om 12:48
1 Antwoorden / Vragen

Hallo

Ik heb ook voor me zoon uggs gekocht!
Na een week heb ik geprobeert te bellen en mailen maar nooit reactie gehad tot vandaag!
Op hun web site staat een whatssup nr en daar reageerde ze wel op 1e x keer. Ik heb duidelijk verteld als ik ze dat week niet zou krijgen dat ik het wil annuleren. En dat persoon vertelde mij dat het dat week zou worden geleverd, we zijn nu 2 weken verder na dat gesprek en nog steeds niks ontvangen!  Ik heb per whatssup en per mail mijn bestelling geannulleerd maar zoals gewoonlijk geen reactie ook geen geld terug niks. Ik wacht nog af tot 1 januarie als ik dat me geld niet heb dan ga ik aangifte doen!

Jo
door Jonkheer Jonker - Jan 7, 2020 om 16:40
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb op 10 december een reactie gehad dat sneakershop mijn schoenen retour heeft ontvangen en dat binnen 14 dagen ik mijn geld terug zou hebben. Tot op heden, 7 januari 2020,heb ik nog niks ontvangen. Op mail en telefoon reageert men niet.
ik wacht nog 1week en als het geld niet gestort is doe ik aangifte.

li
door liza16 - Jan 8, 2020 om 12:09
1 Antwoorden / Vragen

Ook hierbij een gedupeerde klant. Ik heb op 29/12 een bestelling met Dr Martin geplaatst. Na 2 weken niks gehoord te hebben, telefonisch contact opgenomen en is mijn verteld dat ze onderweg waren vanuit Frankrijk. Ik kreeg toen nog de mogelijkheid om de bestelling te annuleren maar gaf aan nog geduld te kunnen opbrengen. Sindsdien niks meer vernomen of ontvangen. Op emails wordt niet gereageerd en ook de telefoon nemen ze niet op. Helaas is het herroepingstermijn ook verstreken. Is er een manier om deze webshop aan te pakken?

da
door danokh - Jan 27, 2020 om 15:38
1 Antwoorden / Vragen

ik heb mijn schoenen 3 weken geleden terug gestuurd en nog geen enkel antwoord van sneakershop, wanneer krijg ik mijn 100euro terug? oplichters

panter22
door panter22 Jan 27, 2020 om 15:41
6599 Antwoorden / Vragen

Heb je bericht gehad dat de schoenen ontvangen zijn. Of zelf gekeken op de site van Post.nl met de track&trace code?

Re
door Reinoud Vierwinden - Feb 6, 2020 om 22:50
1 Antwoorden / Vragen

Deze mail heb ik vandaag gekregen van de sneakershop

Beste

Door enorme problemen ontstaan buiten onze schuld om zijn wij op het punt gekomen dat ons bedrijf geen geld meer in kas heeft. En dus geen geld terug kan betalen.

Toch willen wij proberen zoveel mogelijk de schade voor onze klanten te beperken. Daarom willen wij aanbieden dat u een alternatief kiest uit ons assortiment van een model en merk van uw keuze voor het bedrag dat u van ons tegoed heeft.

Wij begrijpen dat dit geen prettige situatie is maar het is nog het enige wat wij kunnen aanbieden.

Ook zijn wij inmiddels benaderd door de tv-programma’s Boos en Kassa, en ook door de organisatie Autoriteit Consument en Markt (ACM) met het verzoek om klanten een reactie te geven en deze enige keuze aan te beiden.

Daarom willen we nogmaals benadrukken dat een alternatief echt de enige oplossing is. Wij ontvangen dan ook graag de link van het artikel of artikelcode met vermelding van de gewenste maat!

Alle Dr. Martens modellen die momenteel online staan zijn direct leverbaar en kunnen binnen 1-3 werkdagen worden verzonden.

We willen graag eerlijk en transparant met je zijn en hopen dat je wilt meedenken om toch samen tot een passende oplossing te komen.

Wij betreuren dat wij als bedrijf in de problemen zijn gekomen en kunnen inmiddels geen geduld meer vragen, enkel begrip en medewerking tot het komen van een alternatief als enige oplossing. Tevens willen wij u erop wijzen dat ook een faillissement van ons bedrijf op korte termijn niet ondenkbaar is.

Wij verzoeken u dan ook vriendelijk doch dringend om uw keuze voor een alternatief zo spoedig mogelijk aan ons door te geven zodat wij deze direct kunnen versturen.

Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hopen wij samen tot deze passende oplossing te komen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Chris

Ro
door Robbert Holtkamp - Feb 8, 2020 om 13:30
1 Antwoorden / Vragen

Ondanks alle ellende, Black Friday bestelling niet op tijd leveren, bestelling annuleren, weken telefonisch niet bereikbaar...heeft de sneakershop uiteindelijk toch begin deze week contact met ons opgenomen via email en mijn dochter een voorstel gedaan om haar oorspronkelijk bestelde Dr. Martens alsnog te leveren. En kijk eens, gisteren konden we het pakketje via DHL ophalen en hadden we een hele blije dochter met haar nieuwe boots. Gelukkig geen geld kwijt bij elkaar gespaard met vele oppasuren. Kortom de sneakershop heeft toch woord gehouden zoals boven aangegeven en is haar verplichtingen middels levering nagekomen. En daar wil ik toch waardering voor uitspreken ondanks alles. Maar opnieuw bestellen gaan we daar niet meer doen, te onzeker...helaas. Ik denk dat jullie je webshop beter kunnen opdoeken nadat jullie alle shit hebben opgeruimd want het vertrouwen van de consument is onherstelbaar beschadigd sinds jullie Black Friday actie. Let wel, ik ben klant en geen medewerker van hun!

Th
door Thijs124 Feb 8, 2020 om 14:06
289 Antwoorden / Vragen

Goed dat je dat terug meldt! Dat geeft andere gedupeerden misschien ook weer moed om nog eens heftig aan te dringen! Ze kunnen ook nog een incassobureau inschakelen voordat er een faillissement is aangevraagd!

panter22
door panter22 Feb 8, 2020 om 14:24
6599 Antwoorden / Vragen

De zaak is bijna failliet. Er valt niets meer te bestellen. Een incassoburo inschakelen is zinloos, er is geen geld meer. Het enige wat je kunt doen is een alternatief bestellen, wil je nog iets van je geld terugzien.Gelukkig heb je direct gereageerd en waren de schoenen er nog. Bedankt voor het terugmelden.

Dj
door Djoelleboegheim - Feb 27, 2020 om 14:09
1 Antwoorden / Vragen

Ik wacht al 2 maanden op mijn geld terug die ze beloofd hadden! Ik krijg niks en na 10 tallen keren bellen en mailen ook geen contact mogelijk.

Ri
door Richard valk - Feb 27, 2020 om 17:01
1 Antwoorden / Vragen

Goedendag ik heb 2 maanden geleden 2 paar sneakers terug gestuurd naar sneakershop Ik kreeg keurig na 2 dagen een bericht dat ze goed zijn aangekomen , en dat mijn retour geld na 14 dagen gestort zou worden  Maar ik heb nog streeds geen geld gezien Na 8 mails nog steeds geen reactie .Nu heb ik een voorstel gedaan als jullie geen geld in kas hebben Dan wil ik er ook evt andere schoenen voor uitzoeken .Maar hier ook geen reactie op ontvangen Wat voor stappen kan ik evt nog meer betreden mvg Richard

Thijs12
door Thijs12 - Feb 27, 2020 om 17:20
538 Antwoorden / Vragen

Ga ze opzoeken, schrijven, bellen of neem een incassobureau in de arm.

https://www.sneakershop.nl/bedrijfsgegevens/#

Ri
door Richard valk Feb 27, 2020 om 18:46
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb ze al 15 keer gebeld maar krijg ze niet te pakken Zins vandaag krijg ik te horen dit nummmer bestaat niet meer

Nazile
door Nazile - Jun 17, 2020 om 22:40
2 Antwoorden / Vragen

Sinds december 2019 heeft Sneakershop ons ook voor de gek.
Mijn dochter heeft Dr. Maartens laarzen gekocht van hard werken bij de supermarkt.
De laarzen waren te groot, retour gedaan om te ruilen, volgens tracke en trace is in ontvangst genomen in Dordrecht, adres staat er ook bij.  door Casper ondertekend, vermeld op DHL ontvangstbewijs.
Ze reageren niet, geen mail, geen telefoon.
Zullen we hun gaan opzoeken op P  Zeemanweg 131?

ne
door neodutchio Jun 17, 2020 om 23:04
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Zoals u hierboven al kon lezen was er maanden geleden al geen geld meer in kas. De website is uit de lucht en het adres is van een logistiek centrum. Daar zal dus niets te halen zijn. U mag best naar dat adres gaan, maar wij gaan niet met u mee.

Nazile
door Nazile Jun 18, 2020 om 23:26
2 Antwoorden / Vragen

Neodutchio, wie bent u dan als ik mag vragen? Werkt u soms voor Sneakershop?
U schrijft in meervoud 'we gaan niet met u mee'. Bepaalt u dat voor iedereen die opgelicht is?

ne
door neodutchio Jun 19, 2020 om 00:22
5152 Antwoorden / 12 Vragen

U praat toch ook in meervoud, "zullen we hun gaan opzoeken". Ik durf bijna wel voor de vaste forumleden hier te praten dat zij ook niet mee zullen gaan naar een warehouse. Wat hebben we daar te zoeken?

Oplichting is niet bewezen. Overigens niet slim om een dergelijke uitspraak te doen. Een bedrijf dat failliet gaat is niet per definitie een oplichter.
Het getoonde adres is van een logistiek centrum, dat geeft al aan dat het dus niet om een hobbiest ging, maar een grotere (web)winkelier.

Maar helaas ben ik weer door de mand gevallen. Niet verder vertellen aan PostNL, DHL, AH, Jumbo, alle eerder genoemde dropshippers dat ik er nog een baan bij heb. Maar gelukkig dat u er mij aan helpt herinneren, ik heb mijn vakantiegeld nog niet ontvangen van Sneakershop.

gerbera
door gerbera Jun 19, 2020 om 09:05
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@neodutchio mag ook namens mij, als forumlid, praten. Ook ik ga niet met u mee en de meeste forumleden werken bij Sneakershop maar worden helaas niet meer betaald want het geld is op. Dus als u opgelicht denkt te zijn doet u gewoon aangifte.

Nazile
door Nazile Jun 19, 2020 om 11:47
2 Antwoorden / Vragen

Aangifte gedaan, word vervolgd.

ne
door neodutchio Jul 6, 2020 om 16:05
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Nazile, hoe staat het met de aangifte? En waar precies hebt u dan aangifte van gedaan?

Nazile
door Nazile - Jun 17, 2020 om 22:51
2 Antwoorden / Vragen

Sinds december 2019 heeft Sneakershop ons ook voor de gek.
Mijn dochter heeft Dr. Maartens laarzen gekocht van hard werken bij de supermarkt.
De laarzen waren te groot, retour gedaan om te ruilen, volgens tracke en trace is in ontvangst genomen in Dordrecht, adres staat er ook bij.  door Casper ondertekend, vermeld op DHL ontvangstbewijs.
Ze reageren niet, geen mail, geen telefoon.
Zullen we hun gaan opzoeken op P  Zeemanweg 131?

mi
door miennaamishaaz Jun 19, 2020 om 19:00
725 Antwoorden / 1 Vragen

Alsjeblieft Zo kan je de website nog benaderen.

https://web.archive.org/web/2019*/https://www.sneakershop.nl/

br
door breha38 - Jun 19, 2020 om 11:12
13 Antwoorden / 0 Vragen

LS.
inmiddels is naar mijn mening de website van sneakershop van Internet verwijderd? Voor mij is het onmogelijk om de website te benaderen.

mi
door miennaamishaaz Jun 19, 2020 om 19:00
725 Antwoorden / 1 Vragen

Alsjeblieft Zo kan je de website nog benaderen.

https://web.archive.org/web/2019*/https://www.sneakershop.nl/

Gi
door Gill.v - Jul 6, 2020 om 15:36
1 Antwoorden / Vragen

Ik heb na diverse mails en verzoeken nog geen reactie ontvangen ook geen geld terug.
:(

nog meer mensen die nog wachten?!

ne
door neodutchio Jul 6, 2020 om 16:05
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Waar hebt u heen gemaild dan? De winkel bestaat niet meer.