st
door stanleyvc Nov 9, 2015 om 17:46
Auto & vervoer

ANWB bied zijn excuses aan!!

Na aanleiding van de "Belbus" van afgelopen Kassa uitzending, bied de ANWB zijn excuses aan:
Zie:

Ja ja dit moeten wij ANWB leden maar geloven. Volgens mij is het afpoeieren van klanten / leden de normaalste zaak van de ANWB!

869 10 Rapporteer

st
door stanleyvc - Nov 9, 2015 om 18:10
15 Antwoorden / 5 Vragen

URL moet zijn:

diumenge
door diumenge - Nov 9, 2015 om 18:40
11969 Antwoorden / 15 Vragen

[quote=stanleyvc schreef op maandag 9 nov 2015, 18:10]URL moet zijn: KLIK
Heb 'm maar even zichtbaar gemaakt voor je.

Ongeloofwaardig verder...

mahadma
door mahadma - Nov 9, 2015 om 20:07
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Die persvoorlichter heeft ook een beste datum uitgekozen voor deze blunder, een ander woord heb ik er niet voor. Het is per slot weer de jaarlijkse ANWB opzeg Blues tot de 15 de november ....... met jaar verlenging ........ en vragen rond begin december: "Ik kan niet meer opzeggen".

hutch
door hutch - Nov 9, 2015 om 23:40
4515 Antwoorden / 29 Vragen

"24 uur per dag, 7 dagen per week is de persdienst van de ANWB bereikbaar voor journalisten en vertegenwoordigers van de media."

Behalve voor zo'n arrogant persoontje als die M. van Tol, (senior press spokesman at ANWB). De arrogantie druipt er van alle kanten van af.
Gezien de excuses van de ANWB zijn zij ook niet blij met die Van Tol.

Hoofddirecteur ANWB: "Hij belooft dat we hiervan zullen leren en er alles aan zullen doen om zulke situaties in de toekomst te voorkomen."

Hopelijk (voor de ANWB) wordt er voor dat persoontje een andere functie gezocht en wel een waarbij hij geen contact meer krijgt met het publiek, laat staan met de pers.

Klik * *.

En daar heb ik wel .. ;-) .. behoefte aan om dat even kenbaar te maken!!

In mijn kring hebben er al meerdere opzeggingen plaats gevonden.

mahadma
door mahadma - Nov 9, 2015 om 23:46
11569 Antwoorden / 51 Vragen

In mijn kring hebben er al meerdere opzeggingen plaats gevonden.

En dàt verwonderd mij ook weer niet. Het is dat ik vanwege woonplaats, auto en buitenland nog goed af ben bij de ANWB, anders had dit voor mij ook een opzegtelefoontje waardig geweest.

tijger1
door tijger1 - Nov 10, 2015 om 00:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dan durft de ANWB zich nog een belangenbehartiger te noemen. Al een schande zoals ze eerst dat schadegeval afgewimpeld hadden. "Zij zijn niet asnsprakelijk tijdens de opslag van een vervoermiddel", en dan die persvoorlichter. Het toppunt.

Het is dat ik geen lid ben van die club, maar anders zou dat een gegronde reden zijn om op te zeggen,

st
door stanleyvc - Nov 10, 2015 om 06:21
15 Antwoorden / 5 Vragen

Het lijkt mij dat deze zogenaamde persvoorlichter snel op zoek kan naar een andere baan. Misschien is een baantje bij de gemeentereiniging iets. Dan hoeft deze ... niet meer met klanten / leden en de pers te communiceren, iets wat deze absoluut niet kan.
O-ja dit is de linked-in van deze arrogante zak link

door 1953 - Nov 10, 2015 om 08:53
3725 Antwoorden / 95 Vragen

Pappen en nathouden!

jo
door jorisw - Nov 10, 2015 om 11:52
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom wordt je lid van een vereniging die je afpoeiert? Of draai het om: wordt actief in de vereniging om het beleid te veranderen als je denkt dat het beter kan.

edrick3
door edrick3 - Nov 10, 2015 om 12:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

.....ANWB biedt zijn excuses aan!.....
En terecht!