ec
door eckhardt_1 Jan 14, 2006 om 10:40
Auto & vervoer

E-ticket

Heeft er iemand ervaring met het reizen met een E-ticket ? Wij hebben via cheaptickets.nl een reis geboekt naar Minnesota. Deze week kregen we bericht dat we de tickets niet op hoefde te halen, maar dat het E-tickets waren en dat vergemakkelijkt ons inchecken. Wij hebben nog nooit per vliegtuig gereisd en vragen ons af of dit betrouwbaar is.

837 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mariska_1
door mariska_1 - Jan 14, 2006 om 16:55
8 Antwoorden / 4 Vragen
0

Hallo,


Ik heb zelf al vele malen met e-tickets gereisd, en moet zeggen dat het erg prettig is. Voordeel is ook dat het nooit mogelijk is om je ticket kwijt te raken (het ticketnummer noemen is voldoende), en zoals al aangegeven is in het andere antwoord: je kan vaak al thuis inchecken (scheelt tijd, wachtrijen, je kan je stoel alvast kiezen, etc.). Dit overigens wel afhankelijk van de maatschappij waar je mee vliegt.


E tickets komen meer en meer in de vliegwereld.

ho
door hoekvd - Jan 16, 2006 om 18:53
10 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ik kan me aansluiten bij vorige antwoorden. Ik heb zelf ook 2x mbv een E-ticket een vliegreis gemaakt (1x German Wings rechtstreeks en 1x via reisbureau). Hartstikke makkelijk. Gewoon printen en meenemen.

am
door amri1955 - Jan 17, 2006 om 10:28
4 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo,


Het reizen met een E-ticket is volledig veilig. Je gaat naar het vliegveld en met je reserverings nummer en/of je paspoort wordt je ingechecked. In veel gevallen kun je thuis al via de computer zelf al inchecken, reuze makkelijk. Dan is het melden aan een speciale balie op het vliegveld en dan geef je de bagage af en krijg je de instapkaart.


Geen probleem en volledig betrouwbaar.


Doegies                                                                                             


Amri. 

ec
door eckhardt_1 - Jan 17, 2006 om 10:30
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hartelijk dank voor de snelle reacties. We hebben nu nog meer voorpret en we denken dat het zeker gaat lukken

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer