mo
door moes Jun 19, 2008 om 11:35
Auto & vervoer

Fiets computer sigma b c 500

wiel /banden maat invoeren

banden maat 42-590

velg maat   25 x 590

welk getal moet ik in voeren

                                camille

2525 9 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 19, 2008 om 11:40
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Heb je een braintrainer gekocht ofzo ?

Je moet ze dan natuurlijk wel zelf oplossen, dit is vals spelen........

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 19, 2008 om 14:34
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Camille:

36, als dit tenminste het aantal spaken is.

Als je nog even doorgaat, verwacht ik dat de redactie je blokkeert, zodat je ook geen vragen over bijen kunt bedenken.

Stel je voor, er zijn mensen welke werkelijk problemen hebben een gebruiksaanwijzing te lezen. Laat deze vragen aan hen over.

H.

poltol
door poltol - Jun 19, 2008 om 14:50
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Moes,

Het staat gewoon in de gebruiksaanwijzing. U kunt typen dus moet u ook kunnen lezen. Als u geen zin heeft om het te lezen stel dan geen vragen.

http://www.gebruikershandleiding.com/handleiding-5-23070.html

• In tabel C “Wheel Size Chart” uw juiste bandenmaat

zoeken en de gegevens ingeven zoals aangegeven.

• Alternatief: WS berekenen (Tabel A of Tabel B).

• Met SET bevestigen en instellingen verlaten.

km/h:

Meet de diameter van de band in millimeters.

WS = mm x 3,14

Doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

johanpc
door johanpc - Jun 19, 2008 om 23:25
1379 Antwoorden / 2 Vragen

Staat  duidelijk in de handleiding die ik nu nu voor mij heb  liggen.

of kan je niet lezen.

Stop aub met dit soort onzin.

mo
door moes - Jun 19, 2008 om 23:33
31 Antwoorden / 87 Vragen

ik heb deze snorfiets 2 e hands gekocht er was geen gebruiks aan wijzing of handleiding bij

dank voor de oplossing                        camille

mo
door moes - Jun 19, 2008 om 23:44
31 Antwoorden / 87 Vragen

wielmaat komt niet voor in de tabel

poltol
door poltol - Jun 19, 2008 om 23:47
3885 Antwoorden / 22 Vragen

Hallo bijdehandje,

Lees dan maar naast de tabel de voorbeelden A en B. En stop met het gezeur hier.

Vr.gr. poltol

hu
door hugodevos - Aug 5, 2008 om 01:11
7 Antwoorden / 1 Vragen

hallo camille

Ik heb een ligfiets met 20 inch velgen, dus ook een probleem , niet in het boekje te vindendie waarde.
het is eenvoudig op te lossen door een streepje op de weg te zetten en daar het wiel op zetten met het ventiel op de streephoogte, dan een hele omwenteling en dan bij de ventiel hoogte op nieuw een streep zetten, die afstandmaat moet ingegeven worden in de computer
Uittesten langs de weg met HM paaltjes

ba
door bakeds - Jan 8, 2009 om 22:27
1 Antwoorden / 0 Vragen

invoeren 2198 meestal