susan_nico
door susan_nico Apr 4, 2014 om 12:58
Auto & vervoer

Mogen nieuwe keramische kranen al direct gaan lekken

Een kennis van ons heeft een complete keuken gekocht bij Tulp Keukens Heerhugowaard, nu na een jaar mankeert er nog van alles aan, maar haar grootste ergernis is de keramische mengkraan, Deze lekt vanaf dag 1 en volgens Tulp hoor dat zo, alle keramische kranen lekken zeggen zij daar, en weigeren een oplossing te bieden. Zou misschien de Belbus van jullie een uitkomst voor haar zijn, kunnen jullie haar misschien uitkomst geven a.u.b.

450 3 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 4, 2014 om 13:02
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo susan_nico,

Als je een item wil aanmelden voor 'de belbus', dan kun je je berichtje beter even 'knippen' en 'plakken' in een mailtje en dat sturen naar belbus@vara.nl want je hebt je bericht nu op een openbaar forum geplaatst.

Suc6

ph
door philip36 - Apr 4, 2014 om 21:01
2275 Antwoorden / 4 Vragen

Het hoort niet.
Een keramische kraan behoort niet te lekken.
Het fijne van keramische kranen is dat ze heel soepel te bedienen zijn en na jaren nog niet gaan lekken.
Wat een onzin verhaal van die keukenboer.

zoekster
door zoekster - Apr 4, 2014 om 22:34
10966 Antwoorden / 34 Vragen

Uw kennis had allang haar klachten bij de geschillencommissie wonen moeten voorleggen. Ik snap niet waarom ze dat niet heeft gedaan.