Be
door Berend1na Nov 18, 2020 om 16:15
Auto & vervoer

Navigatie Connect niet meer met Iphone

Heb een half jaar geleden een nwe navigatie van Tomtom Go Essential gekocht.  Heb er van het begin problemen mee gehad.  Bij updaten slaat het op hol z`odat ik de stekker eruit moet trekken en de connectie met Tomtom Drive werkt ook niet altijd.
 Nu weer niet.  Mijn provider heeft een nwe simkaart geleverd en alles werkt er gewoon op alleen ..... hetnavigatie systeem niet. Weer sloeg de boel op hol en maakt het geen connectie met " Mydrive" van Tomtom.
Een klacht via de klachtenkompas levert ook niets op tot nu toe.  Erg vervelend wat een flut zaak.  You tube filmpjes zijn in het Engels wat ook erg storend is mar ook dan lukt het niet een verbinding tot stand te brengen.

3940 5 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Nov 18, 2020 om 18:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik moest van de week eerst My drive connect updaten voordat ik mijn TomTom kon updaten.

Njonken Lytsen
door Njonken Lytsen Nov 20, 2020 om 12:25
14 Antwoorden / Vragen

Klopt, updaten of soms opnieuw installeren. Ik heb elke drie maanden hetzelfde probleem.

Dave lubeck
door Dave lubeck - Nov 20, 2020 om 12:38
88 Antwoorden / 2 Vragen

Tom Tom de pers container in ! Koop een garmin !

Topantwoord

koekeloer
door koekeloer - Nov 20, 2020 om 15:35
562 Antwoorden / 19 Vragen

Wat heeft de taal van de filmpjes op Youtube te maken met het probleem?

sc
door schijf01 - Nov 20, 2020 om 17:27
15 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb dit ook gehad, heb Mydrive van de computer verwijderd en weer opnieuw geinstalleerd, daarna werke alles weer

Be
door Berend1na - Nov 20, 2020 om 22:31
5 Antwoorden / 2 Vragen

Niet iedereen is het Engels in deze snelheid gesproken machtig, meneer koekeloer!
ik heb al vanalles geprobeerd, opnieuw downloaden en installeren maar thuis, op eigen huiselijke internet connect alles.  Kom ik buiten dat heb ik nog wel de connectie met mijn IPhone maar ik krijg geen "drive" of dergelijke werkend.  Gelukkig geeft hij wel de weg aan maar de extra zaken als verkeersdrukte en oponthoud geeft hij dus niet aan.