door 9665 Jun 1, 2015 om 21:27
Auto & vervoer

Navmii instellingen

Wie weet waar de instellingen van Navmii (GPS navigator) verstopt zitten en hoe je daar komt.

10092 6 Rapporteer

laaglander
door laaglander - Jun 1, 2015 om 23:29
473 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

wanneer het goed is dan staat er een pijltje onder in je scherm.

https://www.youtube.com/watch?v=u8khU9h_Jc0

edrick3
door edrick3 - Jun 2, 2015 om 10:24
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo9665,

Kijk eens bij deze info.

Suc6

door 9665 - Jun 2, 2015 om 13:27
35 Antwoorden / 32 Vragen

Hallo laaglander, jou link werkt niet voor Navmii

Hallo edrick3, jouw link is voor Navfree, wat ik zoek is voor Navmii

edrick3
door edrick3 - Jun 2, 2015 om 17:31
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@9665,

.....Hallo edrick3, jouw link is voor Navfree, wat ik zoek is voor Navmii .....
Sorry, mijn fout: niet goed gelezen.

Vanuit de kaart kun je naar een menu gaan door op het pijltje rechtsonder te klikken. Je krijgt dan een uitgebreid menuscherm.
(bron)

....[iHallo laaglander, jou link werkt niet voor Navmii......
????
Volgens mij wel: de link: https://www.youtube.com/watch?v=u8khU9h_Jc0

Suc6

door 9665 - Jun 2, 2015 om 18:56
35 Antwoorden / 32 Vragen

Inderdaad laaglander je hebt gelijk daar staat inderdaad een filmptje, maar ook dit is voor Nafvree. Wat ik dus zoek is een handleiding voor Navmii versie 3.2.12 dit is de nieuwste uitgave. Ondertussen ben ik aan het experimenteren geweest en ben er achter gekomen dat vanuit de kaart je het menu open kunt schuiven vanaf de rechterkant, om het menu helemaal te kunnen zien dien je het opengeschoven menu aan de bovenzijde naar boven open te trekken.

ei
door eigenwijsheid - Jul 28, 2015 om 09:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in mijn blog net de navfree instructie vervangen met een instructie voor Navmii. Here Maps is ook een optie (wellicht makkelijker in gebruik). Succes!