menno0
door menno0 Apr 13, 2007 om 22:34
Auto & vervoer

OV chipkaart

Metro Rotterdam en NS-lijn Hoek van Holland- Rotterdam heeft OV chipkaarten functioneel. Mogelijk zijn er meer gebieden. Op een wel heel ongelegen moment 's avonds laat na autopech kreeg ik de kaart niet opgeladen in Schiedam Nieuwland.


Het geld hoorde ik vallen, o.k. leverde niets op, bonnen kreeg ik niet en zo raakte ik € 10 + € 5 armer, terwijl de toegangspoorten gesloten bleven. De trein voor mijn ogen weg.


Klantenservice RET verwees naar NS, die een site publiceert na ontvagst email met de strekking dat er zo veel klachten zijn dat zij het voor gezien houden.


Zonder bonnen kom ik nergens en daarnaast kan ik nergens aankloppen. Dit is een grote teleursteling. Ik wil ook zo'n apparaat bij de voordeur met GELD HIER.


Herkent iemand uit de regio deze klacht?

389 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

bassethound
door bassethound - Apr 13, 2007 om 23:36
14 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja het probleem is bekend. RET heeft automaten aangepast met waarschuwing dat de pinpas pas verwijderd mag worden nadat het geluidssignaal stopt en het ook op het display wordt weergegeven. Dit hebben ze natuurlijk niet gedaan omdat iedereen het goed begrijpt. Persoonlijk erger ik mij groen en geel aan de vele niet werkende automaten (op Kralingsezoom doen ze het soms geen van allen) en aan de promotieteams die niet eens antwoord kunnen geven op de meest simpele vragen.


heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 14, 2007 om 09:54
16950 Antwoorden / 202 Vragen
0

hallo Menno@ als het kennelijk veel voorkomt als de andere expert meldt, overweeg dan toch maar om, ook al is het een klein bedrag waar het omgaat om aangifte te doen wegens poging tot oplichting. het probleem is immers bekend.


Wat ook zinnig kan zijn is een bericht/ingezonden brief aan dagblad en RTV Rijnmond.i

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Be
Benni - Sep 17, 2024 om 13:25
Huishouden & energie

Moet een winkel je ook helpen als de garantie verlopen is

Hallo,

Wij hebben een plisségordijn gekocht bij Kwantum. Die hield ons lang aan het lijntje wat betreft reparatie. Toen kwam de aap uit de mouw: de garantie was verlopen (met 3 maanden). Maar dat was nog niet alles. Toen we vroegen of er een (uiteraard betaalde) monteur kon komen, werd dit geweigerd. De monteur repareert "immers" enkel binnen de garantietermijn?

Wij vinden d ... Lees meer

S.
S.Lander - Aug 5, 2024 om 15:09
Winkels & webshops
Berkenbosch Mode

Berkenbosch Mode

Goedendag,

Ik heb bij een webshop winkel 3 jurkjes besteld. De jurkjes heb ik ontvangen. 2 van de 3 jurkjes wijken sterk af qua kleur en 1 jurkje is echt totaal een andere kleur. Namelijk zwart i.p.v. salie groen. Nu wil ik de jurkjes retourneren. Via de mail krijg ik antwoord dat ze de jurkjes niet terug willen nemen, want afgeprijsde artikelen nemen ze niet terug. Wel krijg een 25% ko ... Lees meer

Ed
Edith vL - Sep 17, 2024 om 10:26
Vrije tijd & tuin

Electrische fiets gewonnen; 11 maanden later nog niet in huis

Mijn man heeft medio oktober 2023 met een winactie van Esso een elektrische fiets van Bayck gewonnen. We zouden binnen 2 weken gebeld worden voor het maken van een afspraak om de fiets te leveren. Dit gebeurde niet. 
Nadien is meer dan eens contact geweest met Bayck en Esso. Er zijn zelfs 2 data geweest waarop ze de fiets zouden bezorgen, maar die afspraken zijn op het laatste moment afgezeg ... Lees meer