fr
door frenkie52 Dec 11, 2014 om 14:15
Auto & vervoer

Pakket spoorloos

Afgelopen 9 november heb ik een pakketje terug gestuurd naar een bedrijf in Arnhem (thermosmart) waarmee ik was overeen gekomen dat ik mijn geld terug zou krijgen, dit ging over een thermostaat die naar achteraf bleek niet functioneel was icm mijn huidige CV ketel, heb dit pakketje verstuurd via post.nl en via de Barcode kon ik terug zien dat het op 11 november bezorgd was, echter het bedrijf geeft aan geen pakketje ontvangen danwel gezien te hebben.
(achteraf had ik dit misschien beter aangetekend kunnen doen maar dat is achteraf)
Heb met beide contact gehad maar niemand neemt de verantwoording hierin, post.nl zegt het bezorgd te hebben en voelt zich verder dan nergens meer verantwoordelijk voor, het betreffende bedrijf zegt niets ontvangen te hebben dus boekt mijn geld niet terug, dus uiteindelijk ligt het weer bij mij, wie kan mij advies geven hoe verder te handelen?

807 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

mahadma
door mahadma - Dec 11, 2014 om 14:28
11569 Antwoorden / 51 Vragen
0

heb dit pakketje verstuurd via post.nl en via de Barcode kon ik terug zien dat het op 11 november bezorgd was,

Maak een print screen ter bewijs en stuur dit naar de leverancier. (en bewaar het zelf).

zoekster
door zoekster - Dec 11, 2014 om 15:15
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Daar bent u mooi klaar mee. Die gaan nooit meer toegeven dat ze het hebben ontvangen. Dat is de ellende met koop op afstand, als een bedrijf claimt dat ze het niet hebben ontvangen dan zit je met de ellende.

Het enige wat u nu nog kunt doen is wat druk zetten via twitter, facebook, klacht.nl en klachtenkompas.nl En dan maar hopen dat ze zwichten.

jo
door joentje1978 - Dec 11, 2014 om 18:02
367 Antwoorden / 6 Vragen
0

Vind het nog steeds een raar dat er bij PostNL niet getekend hoeft te worden voor ontvangst.
Dus een grijpgrage bezorger kan het pakketje afvinken en bij hem onder de kerstboom leggen.

lekkerisdat
door lekkerisdat - Dec 11, 2014 om 20:08
4299 Antwoorden / 5 Vragen
0

Aangetekend had en heeft ook geen enkele zin, wanneer de ontvanger blijft zeggen niets te ontvangen hebben, vrij aannemelijk overigens in het geval van PostNL.

Ook verzekerd versturen is niet geheel zinvol, PostNL zegt dan ook gewoon "wij hebben het afgeleverd, basta!".

Wat ik nu zou doen is 'n factuur opmaken en richting het bedrijf versturen, na de herinnering verhoog je het bedrag met 40 euro, betalen ze dan nog niet schakel je 'n incassobureau in.

lo
door longgirl - Feb 28, 2015 om 19:54
11 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook mijn pakket is spoorloos geraakt bij PostNL......vergoeding 3,40 per kg. Het pakket woog nog geen 2 kg. de verzendkosten á 13,25 worden NIET vergoed.....
Leuk en makkelijk voor grijpgrage postbezorgers....

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer