door willem318 Feb 23, 2018 om 13:40
Auto & vervoer

Problemen met totom

tomtom zegt dat er geen update,s meer mogelijk zijn
en zodoend kan ik niet meer updaten    ze zeggen dat het geheugen vol is  met andere woorden  pech gehad  koop maar een nieuwe
maar ik heb ook een aparte sd kaartje in   daar is nog voldoende ruimte op

1664 6 Rapporteer

jo
door jorisw - Feb 23, 2018 om 13:56
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Het probleem is dat oudere TomTom's niet om kunnen gaan met grotere SD kaartjes en dat ze niet voldoende rekencapaciteit hebben om de grotere hoeveelheid data te verwerken.

aurora1
door aurora1 - Feb 23, 2018 om 16:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zet anders tot dit mogelijk opgelost is op uw smartphone een gratis navigatie zoals bijv. MapFactor.

sw
door swat1500 - Feb 24, 2018 om 00:01
3795 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is de vraag?

ne
door neodutchio - Feb 24, 2018 om 09:04
5165 Antwoorden / 12 Vragen

Schijnbaar heeft u al een oude navigatie. Een nagivatie gaat gemiddeld 5 jaar mee en ik meen dat Tom Tom tot 7 jaar (na het uitkomen van een toestel) updates aan biedt.
U kunt de software van Tom Tom niet uit elkaar halen. Dus niet een beetje op het toestel en een beetje op ee simkaart.
U hebt nu meerdere opties. Doorrijden met iets verouderde kaarten, dat doen er zo vele. Of inderdaad een nieuwe kopen, of via de smartphone gaan rijden.

reina281
door reina281 - Feb 24, 2018 om 09:16
1 Antwoorden / Vragen

sosm is wat opruimen op de kaart opties. bijvoorbeeld als je wereld kaart of zo er in hebt. die je toch nooit gebruikt. geeft weer ruimte. vaak is nederland belgie en soms duitsland al voldoende.

Ge
door Genee - Feb 24, 2018 om 09:48
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Zegt tomtom dat er geen updates meer zijn en het geheugen vol is of dat er geen updates mogelijk zijn omdat het geheugen vol is?
Je zou verwachten als uw tomtom te oud is er een bericht komt dat er geen updates meer zijn voor uw toestel en niet dat het geheugen vol is.
U zegt dat op de sd kaart voldoende ruimte is, hoeveel ruimte is er vrij en hoe groot is de kaartupdate?
En hoe oud is uw toestel?