careltje
door careltje Sep 22, 2011 om 14:52
Auto & vervoer

Sleutel bijbestellen toyota avensis

Mijn dochter woont in Spanje en heeft slechts 1 secundaire autosleutel, waarop de Toyota Avensis 2008 wel geopend kan worden en wel start, maar de afstandbediening niet werkt. De sleutel, waarbij beide functies wel werkten is verdwenen. Ze heeft geen code en ook kan de garage daar niet achter komen via hun boekhoudsysteem. Is er een slimme manier om codes te kunnen achterhalen, zodat ze slot/motor en afstandbediening wel kan gebruiken.
Ik ben benieuwd of een clevere Nederlander een oplossing kan verzinnen.

4799 4 Rapporteer

mastag
door mastag - Sep 22, 2011 om 15:13
955 Antwoorden / 19 Vragen

Deze sleutels met zender erin zijn via het VIN nummer voor een Toyota dealer te achterhalen.
Reken wel op honderden euro's voor zo'n sleutel.

Mastag

tenormin
door tenormin - Sep 22, 2011 om 16:11
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mastag schreef op donderdag 22 sep 2011, 15:13]Deze sleutels met zender erin zijn via het VIN nummer voor een Toyota dealer te achterhalen.
Reken wel op honderden euro's voor zo'n sleutel.

Mastag

U bent goed op de hoogte; mijn sleutel zou me bijna €400,00 gaan kosten. Doe het maar weer "zoals vroeger". Werkt ook, gelukkig.

careltje
door careltje - Sep 23, 2011 om 12:58
18 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=mastag schreef op donderdag 22 sep 2011, 15:13]Deze sleutels met zender erin zijn via het VIN nummer voor een Toyota dealer te achterhalen.
Reken wel op honderden euro's voor zo'n sleutel.

Mastag

Sorry, ik hoorde van mijn dochter dat ze wel over die (VIN-??)code beschikt, maar dat de garage niet voor een afstemming van afstandbediening en startsleutel kan zorgen. Dat schijnt dan een lastiger oplosbaar probleem te zijn, tenminste: in Spanje.

tenormin
door tenormin - Sep 23, 2011 om 13:58
16847 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=mastag schreef op donderdag 22 sep 2011, 15:13]Deze sleutels met zender erin zijn via het VIN nummer voor een Toyota dealer te achterhalen.
Reken wel op honderden euro's voor zo'n sleutel.

Mastag

Ik heb u verkeerd gequoted. Mijn Toyota RAV4 daarvan kostte de nieuwe
SLEUTELS €400,00, ik had verzuimd te zeggen dat dit per 2 het bedrag was. Sorry voor de mis-informatie.