sleutelaar
door sleutelaar Apr 28, 2009 om 15:17
Auto & vervoer

Storing start beveiliging,s display

van mijn batavus met electrische trap ondersteuning is de display nu voor de tweede keer uitgevallen, zonder dat er een storings code gemeld werd

de eerste keer was vorig jaar tijdens vacantie na een bezoek aan een winkel van te voren werkte alles nog perfect

nu enkele weken geleden weer het zelfde meegemaakt na het verlaten van een winkel

heb zelf wel een vemoeden , maar nu is mijn vraag of meerdere mensen dit al meegemaakt hebben

en eventueel willen omschrijven onder welke omstandigheden dit dan is gebeurt?

laat maar eens horen

alvast bedankt

642 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 11, 2009 om 13:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Even ter aanvulling op mijn bericht over het uitvallen van de display dit is mij 2 keer gebeurt na het bezoek in een winkel

ik heb zelf het vermoeden dat dit is gekomen door het te dichtbij passeren van de detectie poort

heeft iemand dit ook als eens meegemaakt ?

groet van de sleutelaar

ve
door verwijderd - May 11, 2009 om 13:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn vader heeft ook zo'n elektrische trapondersteuning op zijn Batavus. Maar laatst ging het onverwacht regenen en na een paar minuten viel het hele elektrische gedeelte geheel uit. Deze fietsen kosten ruim 2000 euro en ik vind dat dit soort storingen dan niet mogen voorkomen.

H.K.

ve
door verwijderd - May 12, 2009 om 00:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

hallo Gast

bedankt voor je reactie

dit probleem wat je beschrijft ken ik nog niet en heb dit ook nog niet meegemaakt

dat dit bij zo'n dure fiets niet voor

mag komen ben ik met je eens

heeft je vader dit als garantie betaald gekregen ?

laat je nog iets horen? alvast bedankt

ve
door verwijderd - Jun 28, 2009 om 16:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

als de ondersteuning stopt heb je dan nog wel iets op je display staan

als dat niet het geval is maakt je display houder gewoon geen goed contact