ar
door arend03 Jan 18, 2009 om 21:58
Auto & vervoer

Thalys

ik zocht op de site van de Thalys een retourtje Parijs

zgn. kun je dus voor 25 euro al naar Parijs, 50 euro retour zou dat zijn

nou ik daag iedereen uit om dit voor elkaar te krijgen, heb me

rot gezocht op data etc. Nieuw is ook dat je soms op Brussel moet
overstappen, we reisden altijd voor het goedkope tarief van 70 euro per
persoon retour (vroeg boeken) nou dat kun je vergeten. Goedkoper als

100 euro lukt niet en dan moet je nog overstappen. Waardeloos.

730 10 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jan 18, 2009 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Is wel mogelijk, maar op één tijdstip na niet meer in februari. In maart zijn nog wel genoeg mogelijkheden.

Let op dat je alleen de tijden met enkel het Thalys logo kiest. De tijden waar ook het NS logo bij staat is tot Brusel met de Benelux trein. Dan moet je extra betalen voor deze extra trein, én ook nog eens overstappen in Brussel.

ve
door verwijderd - Jan 18, 2009 om 23:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Rijd dan die Ventemiglia-express dan niet meer?
Die rijd ook rechtstreeks.
Weliswaar wat langzamer maar kost dan ook minder.
(tot Parijs gaat het met die Thalys niet veel harder)

De Vrije Vogel

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 13:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb afgelopen vrijdag geboekt via NS hispeed.
retourtje Amsterdam-Parijs voor 2 personen. Heen op 11-04 en terug op 15-04
Totale kosten: 122 euro (voor 2 personen retour)
Het was wel even puzzelen. Als we bv op 15-04 3 uur eerder met de thalys terug zouden gaan, zouden we ca. 80 euro duurder zijn uitgeweest.
De keuze voor goedkope tickets zijn dus wel beperkt en je moet er snel bijzijn!!

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 15:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is een drama.... wij willen ook nog een weekendje naar parijs,

100e voor 2 personen, is best te doen. Maar als je dan op de planner van NS-hispeed gaat zoeken wordt het heel erg lastig.

Het is mij alleen gelukt op de allerlaatste mogelijkheid in de planner.

heen -> 16-04  16:26  20:35  Amsterdam Centraal -> Paris Nord   9354    Smoove (BX) Comfort 2
terug <- 19-04  09:25  13:36  Paris Nord -> Amsterdam Centraal   9319    Smoove (BX) Comfort 2

 1  Volwassene
  € 50,00

Het is dus wel mogelijk, maar van alle +/- 1000 opties is er 1 goedkoop.

Die optie van minder snelle treinen is interessant, helaas kan ik niks over die optie vinden... :(

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 17:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Thlys parijs.

Op dewebside kreeg ik het ook niet voorelkaar om in 1dag van amsterdam naar parijs en terug te gaan. De eerste trein heen en die van 18.45 terug., voor 25 euro e.r.

Ben toen  de 11e november 08 naar Het Centraal station gegaan en daar hebben ze  een datum voor me gezocht.

Ik wilde de eerste week van januari en dat ging goed ben de 6e jan. geweest, dinsdag is altijd een stillere reis dag.

Alles ging prima en we hebben een fijn edag geahad en hadden prima plaatsen in de trein

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 17:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Boek via de Treinreiswinkel.nl
NS-highspeed is de meest gebruiksonvriendelijke site om aanbiedingen te reserveren.

ve
door verwijderd - Jan 19, 2009 om 20:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

hmm op die treinreiswinkel site vind ik nog minder, om eerlijk te zijn.

Helaas, ook over de Ventemiglia-express, vind ik niets :(

ve
door verwijderd - Jan 21, 2009 om 13:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Via Thalys.com is het heel simpel. Mij is het binnen een kwartiertje gelukt om voor maart te boeken en kon direct betalen. Je moet goed de instructie volgen. En opletten dat je niet de trein met overstappen neemt. Met de Thalys kun je niet in januari al boeken voor maart, dus opletten tot welke dag je kunt boeken en zo uitrekenen wanneer je op z'n vroegst,  voor in mijn geval 3 maart,kunt boeken. Ik maak van iedere aktie gebruik en het is nog nooit fout gegaan. Kwestie van wennen en goed lezen.

ve
door verwijderd - Mar 24, 2009 om 11:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

ik heb vorig jaar problemen gehad met het boeken van een goedkoop kaartje naar Berlijn. Daarop heb ik een klacht naar de reclame code commissie gestuurd. En die stelde mij in het gelijk:

dossier: 07.0669

volgens artikel IV sub 1 van de reclamecode reisaanbiedingen mogen reisaanbieders geen diensten aanbieden als er een gegrond vermoeden bestaat dat zij de diensten niet tegen de in de reclame genoemde prijs kunnen verrichten etc.

De beslissing van de commisie was dat de adverteerder op deze wijze geen reclame meer mag maken.

Kennelijk heeft NS Hispeed hier niets van geleerd. Misschien moet u ook een klacht indienen en verwijzen naar dit dossier.

grt Tim

ve
door verwijderd - Mar 24, 2009 om 13:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

heb inmiddels kaartjes gekocht naar Parijs bij Eurolines Rotterdam,

promo tickets 44,euro met z'n tweeen retour (wel vroeg boeken)