kl
door klaartje.1 Aug 28, 2012 om 05:19
Auto & vervoer

Wie kent lippia snow pearl (nieuwe vervanger van gras)

wordt verkocht als gezonbedekker maar staat op internet dat dit onkruid is dat onverwoestbaat is. In australie overwoekert het hele akkers en weilanden en stoot giftige gassen af. Het wordt verkocht door Baldur-nederland te vinden op www.baldur-nederland.nl onder art nr 2050. Kent iemand dit en zou het hetzelfde zijn als wat op internet staat onder google lippia North West Weeds. Als je leest wat daar staat schrik je je rot en zou het alles wat er in je tuin staat overwoekeren en kapot maken. De wortels gaan ook verschrikkelijk diep. In Australie krijgen ze het niet kapot.
Wie heeft hier van gehoord of kent dit produkt. Ik heb het al besteld.
wat moet ik doen?

1437 5 Rapporteer

chris74
door chris74 - Aug 28, 2012 om 07:43
564 Antwoorden / 44 Vragen

En was je van plan om dat in je auto te zaaien. Aangezien het onder auto en vervoer staat. Je kan het beter onder huis en tuin plaatsen. Lijkt er meer op.

tdehond
door tdehond - Aug 28, 2012 om 08:39
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het lijkt er erg op.

Als u het via internet besteld heeft kunt u de aankoop annuleren en retourneren volgens de wet koop op afstand.

Wat moet ik doen als ik een product wil terugsturen?
Wilt u een product terugsturen? Laat dit dan binnen de zeven werkdagen aan het bedrijf weten, voordat u het terugstuurt.

koop op afstand: klik

abarth
door abarth - Aug 28, 2012 om 08:45
845 Antwoorden / 19 Vragen

Onkruid zijn bloemen en planten die op een verkeerde plaats groeien,

nz
door nzhippo - Aug 28, 2012 om 08:57
27 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens de beschrijving groeit het 10 keer zo snel als gras en is het onverwoestbaar. Dat lijkt me iets dat je niet in je tuin wilt hebben, want je kunt een plant niet uitleggen: dáár wel, en híer niet. Dus of planten met een goeie wortelbegrenzer, en hopen dat het niet uitzaait, of (wat me slimmer lijkt) na ontvangst direct terugsturen.
Zie de site: "U kunt de ontvangen goederen zonder opgaaf van redenen binnen 2 weken terugsturen. Indien de klant een bedrag betaald heeft, zal BALDUR dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen."

zwemmer
door zwemmer - Aug 28, 2012 om 08:57
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Heb je voor het eerst iets online besteld? Het is toch nog niet gezaaid?
Gewoon annuleren. Ga de voorwaarden daaromtrent na.