fr
door frajo Apr 19, 2010 om 12:38
Computers & telefonie

Bij gmail terug naar vorig account

Ik heb per ongeluk bij gmail een ander account aangemaakt en wil graag terug naar mijn vorige account.
Kan iemand mij vertellen of dat mogelijk is? Met vr.gr.

2634 18 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2010 om 13:11
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo frajo,

Kun je niet gewoon inloggen met de gegevens van dat andere account?
Of had je dat verwijderd? Voor je gelezen op het gmail-forum:

Als een Gmail-account ooit is verwijderd kan dat nooit meer worden aangemaakt. Onderstaande melding krijgt men als men een Gmail-account wil verwijderen:
Lees de onderstaande tekst aandachtig door
U probeert Gmail te verwijderen uit uw Google-account.

Als u Gmail uit uw Google-account wilt verwijderen, kunt u geen e-mails meer openen, verzenden of ontvangen via Gmail. U kunt ook uw gebruikersnaam van Gmail niet opnieuw gebruiken.

Binnen twee werkdagen na uw verzoek wordt uw mailbox (xxxxxxx@gmail.com) gesloten en wordt alle bijbehorende inhoud permanent verwijderd.
Weet u zeker dat u xxxxxxx@gmail.com wilt verwijderen?

Met vr.gr.

fr
door frajo - Apr 19, 2010 om 13:54
15 Antwoorden / 5 Vragen

Bedankt voor uw reactie.
Het vervelende is dat ik nu aan iedereen mijn nieuwe account moet laten weten
met vr.gr.

fr
door frajo - Apr 19, 2010 om 14:09
15 Antwoorden / 5 Vragen

edrick3

Kun je mij misschien ook vertellen hoe ik mijn kontaktenlijst kan importeren naar mijn nieuwe account.
Fijn dat we van hulp gebruik kunnen maken, want wij zijn niet van die kenners.
Gr. Frajo

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2010 om 14:21
27632 Antwoorden / 85 Vragen

hallo frajo,

Kijk hier eens.

Suc6

lu
door luit0049 - Apr 19, 2010 om 19:17
6 Antwoorden / 1 Vragen

Er is een handleiding aanwezig hoe het programma te verwijderen,moet je ff snuffelen bij email uitleg ff de tijd nemen moet er staan.

jo
door jono2 - Apr 19, 2010 om 20:02
52 Antwoorden / 10 Vragen

Ik heb het nog niet gevonden maar ik ga verder met snuffelen.
Wel heb ik inmiddels begrepen dat indien herstel mogelijk is dit wel binnen 2 dagen moet gebeuren.
Bedankt voor de tip

jo
door jono2 - Apr 19, 2010 om 20:05
52 Antwoorden / 10 Vragen

Nee ik wil juist terug naar mijn oude email adres, zou het misschien kunnen lukken als ik het nieuwe account verwijder als dat tenminste mogelijk is

=edrick3 schreef op maandag 19 apr 2010, 13:11: Hallo frajo,

Kun je niet gewoon inloggen met de gegevens van dat andere account?
Of had je dat verwijderd? Voor je gelezen op het gmail-forum:

Als een Gmail-account ooit is verwijderd kan dat nooit meer worden aangemaakt. Onderstaande melding krijgt men als men een Gmail-account wil verwijderen:
Lees de onderstaande tekst aandachtig door
U probeert Gmail te verwijderen uit uw Google-account.

Als u Gmail uit uw Google-account wilt verwijderen, kunt u geen e-mails meer openen, verzenden of ontvangen via Gmail. U kunt ook uw gebruikersnaam van Gmail niet opnieuw gebruiken.

Binnen twee werkdagen na uw verzoek wordt uw mailbox (xxxxxxx@gmail.com) gesloten en wordt alle bijbehorende inhoud permanent verwijderd.
Weet u zeker dat u xxxxxxx@gmail.com wilt verwijderen?

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2010 om 20:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

frajo? jono2?

Is dat om het duidelijker te maken?
Je mag op deze site maar één account hebben.
Lees de 'spelregels' even door.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2010 om 20:15
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Of is jono2 iemand anders met hetzelfde probleem?
Dan is het handiger om zelf een vraag te stellen om misverstanden te voorkomen.

jo
door jono2 - Apr 19, 2010 om 20:22
52 Antwoorden / 10 Vragen

Het is een beetje verwarrend maar jono2 is inderdaad dezelfde als frajo/
Sorry, maar ik geef toe dat wij knoeiers zijn, vandaar ook die problemen met gmail.

edrick3
door edrick3 - Apr 19, 2010 om 20:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

......Kun je niet gewoon inloggen met de gegevens van dat andere = eerste account?
Of had je dat verwijderd?.....

Als jet het 1e account verwijderd hebt kun je daar niet naar terug. Ook niet als je het 2e = nieuwe account verwijderd.

Met vr.gr.

jo
door jono2 - Apr 19, 2010 om 20:34
52 Antwoorden / 10 Vragen

Ja, ik kan gewoon inloggen naar mijn eerste account maar ik ben bang dat dat na 2 dagen niet meer kan.
Ik ben blij dat je zoveel moeite wilt doen om mij te helpen.
Heel erg bedankt daarvoor

=edrick3 schreef op maandag 19 apr 2010, 20:30: ......Kun je niet gewoon inloggen met de gegevens van dat andere = eerste account?
Of had je dat verwijderd?.....

Als jet het 1e account verwijderd hebt kun je daar niet naar terug. Ook niet als je het 2e = nieuwe account verwijderd.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2010 om 15:48
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo jono2,

Wat verlaat, maar ja... Nu maar hopen dat je je 1e account kunt blijven gebruiken (denk het niet als je zelf de opdracht tot verwijderen gegeven hebt).
Zou voor de zekerheid de gegevens die je wilt bewaren (adresboek, mappen?) ergens anders opslaan in een tijdelijke map of zo of op USB-stick, of ...
Dan kun je die later - indien nodig - weer importeren in je nieuwe account.

Suc6

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2010 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hier kun je allerlei info over g-mail vinden.

edrick3
door edrick3 - Apr 20, 2010 om 15:57
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Als je geluk hebt: lees hier even over accountherstel.

Suc6

jo
door jono2 - Apr 20, 2010 om 16:42
52 Antwoorden / 10 Vragen

edric3
Ik kan nog steeds inloggen met mijn eerste account.
Bij de informatie staat nog steeds aangegeven dat dit mijn primaire account is.
Dus nu maar hopen dat het morgen niet verwijderd is.
Ik denk ook niet dat ik het verwijderd heb en nu na alle informatie gelezen te hebben, denk ik dat ik er alleen een nieuwe account heb bij gemaakt.
Heel erg bedankt voor alle genomen moeite en morgen laat ik je weten wat de uitslag is.
Jono

=edrick3 schreef op dinsdag 20 apr 2010, 15:57: Als je geluk hebt: lees hier even over accountherstel.

Suc6

fr
door frajo - Apr 22, 2010 om 10:11
15 Antwoorden / 5 Vragen

Beste Edrick3

Tot mijn vreugde wil ik je laten weten dat ik inderdaad nog steeds kan inloggen met mijn eerste account. Dus moet ik er nu toch wel van uit gaan dat het niet meer verwijderd wordt.
Sorry dat ik je zoveel last heb bezorgd en heel erg bedankt voor alle moeite
groetjes.

edrick3
door edrick3 - Apr 22, 2010 om 10:23
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo frajo,

Mooi zo! Dat is prettig om te horen.
Graag gedaan.
Wie weet tot een volgende keer.
Met vr.gr. edrick3