joostw
door joostw Aug 12, 2005 om 20:00
Computers & telefonie

De mazzel!!!

Na beraadslagingen met mezelf heb ik besloten om hierbij mijn afscheid als vaste bezoeker van deze site aan te kondigen.

Zolang zo'n druiloor als FR hier een vrijbrief om te kløten krijgt van de webredactie wil ik hier niet meer komen.

Ik wens de normale vaste bezoekers en respondenten van deze site veel sterkte met het toegelaten ontoelaatbare gedrag van FR ( in welke hoedanigheid dan ook) en met het inconsequente handelen van de Kassa webredactie.

@ FR, ik hoop dat je hier een lekker gevoel van krijgt, ranzige randdebi...

@ Webredactie, beterschap.

Gegroet Joostw.

341 9 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 20:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Volgens mij is het beter om dit in het
Forum-gedeelte te plaatsen. Dit is eerder
een opmerking dan een vraag die hunkert
naar een degelijk antwoord.

Jammer om te horen dat jij van mening
bent dan één persoon schuldig is aan dit besluit.
Het lijkt mij meer een samenspel tussen FR en
de reacties van anderen die hierop volgden.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Correctie:

Volgens mij is het beter om dit in het
Forum-gedeelte te plaatsen. Dit is eerder
een opmerking dan een vraag die hunkert
naar een degelijk antwoord.

Jammer om te horen dat jij van mening
bent dat één persoon schuldig is aan dit besluit.
Het lijkt mij meer een samenspel tussen FR en
de reacties van anderen die hierop volgden.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Triest besluit, maar ik kan het wel begrijpen. Aan de kant van de kassa redactie is het oorverdovend stil en de ervaring heeft geleerd dat dit niet zal veranderen. Je bent ambtenaar of je bent het niet hé?

Mafkezen heb je tegenwoordig over het hele internet, het is zaak dat een moderator de boel in de gaten houdt. Da gebeurt overigens wel op www.consumentenbond.nl Hier zou niemand de kans krijgen de boel te verstieren. Je zou hier eens kunnen kijken.

Het is overigens wel opmerkelijk dat vele vaste gebruikers over elkaar heen rollen om te reageren op provocerende reacties. Niet verstandig naar mijn mening, een geintje mag, maar neem het vooral niet serieus.

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 20:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer joost

ik vind het ook niet normaal wat er allemaal gezegd is!!!

Jammer jammer jammer

groetjes Dave

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 20:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Toen ik de vastloop-reactie verzond, was de redactie ineens volop actief, maar nu is het weer 100 maal niets

ve
door verwijderd - Aug 12, 2005 om 23:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

De wijze sluit zijn hart af, doet zijn deuren dicht en blijft stil.

ve
door verwijderd - Aug 13, 2005 om 09:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik ben hier nog niet zo lang maar ik vind dit jammer dat iemand op deze wijze weggaat afz annaknoop

ve
door verwijderd - Aug 14, 2005 om 03:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iedereen die zijn/haar gal wil spuwen op
mij of over de gang van zaken rondom
mijn vermeende accounts en gedrag kan
mailen naar kassa-expert@hotmail.com
of voeg je toe aan deze MSN account om
live te discusseren over dit onderwerp.

Op deze manier verlossen wij de redactie
en onschuldige bezoekers van dit kwaad.

Met vriendelijke groet,
Stroopwafel
Kassa Expert

ve
door verwijderd - Aug 16, 2005 om 16:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als JoostW een aanwijzing geeft waar dit allemaal over gaat (linke naar een thread o.i.d.) dan snappen we het mischien allemaal!

Anderzijds, jammer dat je je laat wegjagen! De aanhouder wint!