ma
door margave Nov 8, 2010 om 13:03
Computers & telefonie

Geen of zéér slecht bereik T-Mobilenetwerk

Sinds enkele weken hebben wij slecht of helemaal geen bereik meer in ons huis.
Al jaren hebben wij een mobiel abonnement en nog nooit eerder klachten of problemen gehad.
Ook zijn wij niet verhuisd of zijn er andere wijzigingen hier in huis.
Zijn er meer mensen die sinds kort geen of slecht bereik hebben van het netwerk van T-Mobile?

1082 10 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:10
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



Probeer het anders even met de mobiel van iemand anders.

Als het dan nog zo is, zou ik contact opnemen met T-mobile.

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:17
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Hallo Elenay,

Wij hebben beiden 2 verschillende toestellen en momenteel is mijn nieuwste gsm in reparatie en gebruik ik een van mijn oude gsms.
Bij alle 3 de gsms hebben we geen of zéér slecht bereik.
We zijn al bij de T-Mobileshop in Uden geweest en daar zeggen ze: probleem bekend!
We hebben telefoon gehad van de helpdesk en zij geven aan dat we 3 voorbeelden moeten melden op de site van geen of slecht bereik, nou dan kunnen we elke dag bijna alle uren opgeven!

Waar het ons ook om gaat, is dat wij het zo vreemd vinden dat het bereik ineens zo slecht is geworden, daar moet toch een verklaring voor zijn lijkt ons!

pavoordf
door pavoordf - Nov 8, 2010 om 13:25
519 Antwoorden / 73 Vragen
0

Helpdesk bellen en zeggen dat je Youp van 't Hek inschakelt ;-)

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:28
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Ja, zou zeker een oplossing zijn........ als ze er dan ook nog iets aan zouden doen......, maar wel een leuk oplossing!
Bedankt!

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:34
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0



Het enige dat ik u kan melden is dat ik dat heb gehad met een ander toestel dan Nokia en dat ik het met mijn Nokia niet heb.

Maar goed dat was ook een kwestie van uitproberen.

Vandaar mijn eerste reactie.

Maar als het blijvend is, wat heeft u dan nog aan uw abonnement?

Dus zou u dat vanwege het niet ontvangen van signaal kunnen opzeggen lijkt mij.

Wat staat hierover in de voorwaarden?

Anders overgaan op Lebara, heb ik ook gedaan, veel goedkoper.

Ik was eerst ook bij T-mobile.

Bij Lebare belt u voor 0,24 eurocent een half uur naar een andere Lebara.

Dus ik denk dat u keuzes moet gaan maken.

Wat u ook nog zou kunnen doen is om mensen die een geheel andere provider hebben te vragen of ze eens bij u willen bellen. Eens kijken of ze bij hun provider bij u ook die slechte ontvangst hebben.

Anders wordt het echt naar Youp van 't Hek haha...

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 13:41
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Het abonnement van mijn man verloopt binnenkort, dus die stapt sowieso over op een andere provider.
Ik zit er helaas nog 1 1/2 jaar aan vast!
Mijn zoon zit bij Vodafone, mijn schoondochter heeft een Hi en beiden hebben bij ons binnen geen problemen, dus het ligt echt aan het T-Mobilenetwerk.
Als wij werken en dus buiten zijn of ergens anders binnen is er ook geen probleem.
Toch "op naar Yoep" ??? ;)

elenay
door elenay - Nov 8, 2010 om 13:58
1031 Antwoorden / 142 Vragen
0

Ik zou zeggen van, nodig ze uit op de koffie kunnen ze het zelf uitproberren en schrijf ze aangetekend met ontvangstbewijs een brief waarin u schrijft dat u niet wenst te betalen voor een abonnement dat niet voldoet aan de algemene voorwaarden. Ze leveren u namelijk niet waarvoor u betaald.

Ze leveren u dus een ondeugdelijk product. Maar wel eerst even de voorwaarden lezen.

ma
door margave - Nov 8, 2010 om 14:01
6 Antwoorden / 2 Vragen
0

Goed plan!

tdehond
door tdehond - Nov 8, 2010 om 14:42
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Stuur ze eerst een aangetekende brief waarin u dit bedrijf in gebreke stelt en geeft hen een termijn ( b.v. 10 werkdagen) om hen in de gelegenheid te stellen voor een goed werkende verbinding te zorgen.

Nodig hen daarna uit als u dan nog geen waar voor uw geld krijgt. :)

mi
door mijvaha - Nov 29, 2010 om 14:33
2 Antwoorden / 0 Vragen
0

Heb ook het hele traject gevolgd van t-mobile en na 2 maanden was ik nog steeds bezig ! ik had er geen geduld meer voor en heb 2 weken terug gezocht naar een alternatief.

Ik kwam erachter dat het mogelijk is om een aparaatje te instaleren die het signaal versterkt ! Het werkt echt perfect ! geen problemen meer in huis en kan eindelijk weer normaal bellen. ik heb hem besteld op 18 november en een week later stond de TNT bezorger voor de deur. ik ben er erg positief over !

Ik heb hem besteld op www.binnen-bereik.nl welke in mijn opzicht het goedkoopst was.

Ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

mvg,

Miles van Hattem

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer