Be
door Beyos Feb 8, 2021 om 13:26
Computers & telefonie

Inloggen bij Kassa nodeloos ingewikkeld gemaakt

ik had een vraag opgesteld en kon hem pas plaatsen nadat ik ivm cookies na veel gepuzzel en met hulp van mijn zoon via (ik weet het niet meer), enz kon inloggen.
Waarom niet, zoals andere sites ook doen, bovenin op de site het vakje "inloggen"geplaatst ? Zodat men voor de vraag te stellen als kan zijn ingelogd.
Zoals het nu moet is niet klantvriendelijk. En ik weet niet of inloggen mij, zonder hulp van mijn zoon, een tweede nog wel lukt.

nog een vraag: kan ik bericht krijgen van Kassa als er op mijn vraag wordt gereageerd ? Zo ja, hoe moet ik dat dan instellen ?
En hoe kan ik mijn vorige vragen terugvinden?

1874 12 Rapporteer

mahadma
door mahadma - Feb 8, 2021 om 13:27
11541 Antwoorden / 51 Vragen

Mogelijk iets met veiligheid?

tijger1
door tijger1 - Feb 8, 2021 om 14:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het inloggen is al een hele tijd een puinhoop. Zal ook wel niets aan veranderen.

Als u op uw gebruikersnaam in uw bericht tikt, ziet u uw vorige vragen.

Kan ook even niet meer vinden hoe je kan instellen dat je bericht ontvangt. Kon voorheen bij profiel.

Donuts
door Donuts - Feb 8, 2021 om 14:11
1203 Antwoorden / 2 Vragen

kan ik bericht krijgen van Kassa als er op mijn vraag wordt gereageerd ? Zo ja, hoe moet ik dat dan instellen?

Ook even gekeken, via profiel gaat het niet en ook via accountinstellingen kan dat niet. Wat een drama zooitje, en dan heb ik het zeker niet alleen over inloggen.

Edit: Zojuist geprobeerd of er een vinkje over 'ontvangen email' gezet kan worden als je een vraag wilt stellen, OOK niet mogelijk.

I.p.v. deze vraag en/of mijn kritiek verwijderen, kan de redactie misschien een antwoord op de vraag geven.

tenormin
door tenormin Feb 8, 2021 om 14:53
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Als de redactie je reactie leest, moet je het wel eerst melden. Misschien krijg je antwoord hoe het met deze "niet loopt".

marita5
door marita5 Feb 9, 2021 om 15:16
11513 Antwoorden / 15 Vragen

@sprietje , vreemd , bij mij lukt dit wel , maar dan op de laptop .

rj
door rjw - Feb 8, 2021 om 14:14
3262 Antwoorden / 5 Vragen

Consumentenorganisaties en -sites/-programma's zijn altijd heel goed om andere er op te wijzen wat er allemaal niet deugt. Maar een onlinebedrijf dat een site met de (technische) kwaliteit als deze zou maken zou failliet gaan omdat klanten weg blijven.

HBCE
door HBCE - Feb 8, 2021 om 14:21
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik sluit me bij u aan, ik vind het ook heel ingewikkeld

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 8, 2021 om 14:31
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Vraag het even aan de redactie.
contact: https://www.bnnvara.nl/kassa/over

nyhyji80
door nyhyji80 - Feb 8, 2021 om 14:45
235 Antwoorden / 57 Vragen

Inderdaad wat een onvriendelijke site, een verkeerd tikje en alles is weer weg Maar opnieuw beginnen
Nodigt in ieder geval niet uit .

Joke-Sk
door Joke-Sk - Feb 8, 2021 om 15:15
16 Antwoorden / 1 Vragen

Ik moest ook aardig puzzelen hoe het nu zat. Bovenaan links een inlogknop en bovenaan kunnen zie of je nu wel of niet ingelogd ben zou ook prettig zijn.

gerbera
door gerbera Feb 8, 2021 om 16:22
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Of u ingelogd bent kunt u rechts boven aan het envelopje zien, geen envelop bent u dus niet ingelogd.

gallito
door gallito - Feb 8, 2021 om 16:42
479 Antwoorden / 66 Vragen

Ik sluit me helemaal aan bij deze klacht. Inloggen lukt niet via mijn pc, echter weer wel via mijn mobiel. En elke keer opnieuw de cookies vraag. Het is voor mij vaak de reden niet meer te reageren.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 8, 2021 om 18:56
7188 Antwoorden / 3 Vragen

Als inloggen op de computer niet lukt kan het zijn dat u een ad blocker gebruikt die dat tegen houdt.

gerbera
door gerbera Feb 8, 2021 om 21:57
7364 Antwoorden / 14 Vragen

En de vraag om cookies is slechts een maal invullen tenzij u heeft ingesteld dat deze verwijderd moet worden bij afsluiten.

marita5
door marita5 - Feb 9, 2021 om 15:14
11513 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Beyos ,

Ik heb de extensie I don`t care about cookies geïnstalleerd in mijn browser , zie deze link .

https://www.i-dont-care-about-cookies.eu/

U kunt na dat u bent ingelogd , klikkken op Profiel ( bovenaan naast Categorieën , ) Klik dan op bewerk profiel > scroll naar beneden en vink alles aan onder emailnotificaties > klik op opslaan

Donuts
door Donuts - Feb 9, 2021 om 15:20
1203 Antwoorden / 2 Vragen

@Marita5,  ik krijg dit scherm te zien na klikken op mijn profiel. Bewerk profiel is nergens te bekennen.

gerbera
door gerbera Feb 9, 2021 om 15:35
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Klik op uw profielnaam bij een vraag die u heeft beantwoordt, klik dan op bewerk profiel en dan naar onder scrollen. Daar kunt u de vinkjes plaatsen. U heeft nu op het logo naast "sluit u aan"geklikt en dan komt inderdaad dat scherm

sjjoppy
door sjjoppy Feb 9, 2021 om 15:38
7188 Antwoorden / 3 Vragen

@sprietje,
om bewerk profiel te zien moet er na inloggen op gebruikers geklikt worden en daarna op  uw profielfoto.

Redacteur
door Redacteur - Feb 9, 2021 om 15:37
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Naar aanleiding van de vraag een korte uitleg: Op de binnenkomstpagina van Vraag & Beantwoord staat kort uitgelegd hoe het forum werkt. Bekijk Hoe werkt dit?

Voor gebruik van het forum zijn cookies vereist. Omdat mensen ervoor kunnen kiezen om in te loggen met een social-login, bijvoorbeeld een Facebook-account, moeten de cookies worden geaccepteerd. Door het zo aan te bieden voldoen we aan de wettelijke eisen.

Voorts zie je rechtsboven een poppetje, dat symbool staat voor een login-optie. Daar kun je alvast inloggen voordat je een vraag plaatst. Of je kunt tijdens het stellen van een vraag ook nog inloggen. Voorts kun je onder elke vraag klikken op Login om deze vraag te beantwoorden, waarna je kunt inloggen en deelnemen.

Ervaar je problemen met inloggen of heb je er vragen over? Je kunt ons altijd contacteren via een mail naar kassa-online@bnnvara.nl.