ma
door martienn1959 Apr 8, 2017 om 19:13
Computers & telefonie

Omzetten mobiel abolement

Mag T-Mobiel zomaar je abonement overzetten.Ik heb nu vanaf 2009 100bel+25sms dit abolement is nu opeens verouderd en word over gezet naar 300+50 maar word ook gelijk duurder betaal nu 7.50 en ga dan 9.00 betalen.En het word overzichtelijk en een voudiger maar niet voor mijn ik heb genoeg aan het eerst.Dus mag dit zomaar.

1184 9 Rapporteer

da
door daehanminguk - Apr 8, 2017 om 19:21
10 Antwoorden / 6 Vragen

Liep je contract af? Als het contract afloopt dan wordt als het goed is aangeboden het contract te beeindigen of te verlengen (maar dan in de nieuwe vorm).

ma
door martienn1959 Apr 8, 2017 om 19:46
1 Antwoorden / 1 Vragen

Mijn contract loopt niet af dat loopt al jaren door.En ik heb genoeg aan dit contract.

diumenge
door diumenge - Apr 8, 2017 om 19:25
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niets is voor eeuwig, dus ook een abonnement niet. Maar je mag ook naar andere provider overstappen. Voor vijf euro krijg je bij Simpel bijvoorbeeld 100 belminuten en onbeperkt SMS.

ma
door martienn1959 Apr 8, 2017 om 20:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft gelijk niets is eeuwig maar dit is nog geen eeuw oud en werkt nog steeds goed.Het is alleen voor T-mobiel dat ze dit gaan aanpassen.

We bestaan al sinds 1999 en in die 18 jaar zijn er wel 200 verschillende soorten abonnementen ontstaan. Het bijhouden van al die verschillende abonnementen zorgt voor veel extra werk en onnodige kosten. Die tijd en kosten besteden we liever aan het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten.

Wat gaat er gebeuren?
Wij zijn bezig om alles een stuk overzichtelijker en eenvoudiger te maken. Voor iedereen. Daarom zetten we jou en andere klanten met dit abonnement over naar ons nieuwe abonnement: Basis Sim met 300 minuten en 100 sms-jes. Jij krijgt dus ook dit abonnement. Het enige wat jij hoeft te doen, is eenvoudig je voorkeur doorgeven over hoe en wanneer dit gebeurt.

Hier een stuk van hun toelichting wat ik heb word niet meer verkocht vind dit een raar antwoord auto's van 20 jaar oud die worden ook niet meer verkocht maar rijden ook nog rond.

fa
door familyman - Apr 8, 2017 om 19:27
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat mag door de provider op einde contract niet verlengd worden. U mag toch ook besluiten einde contract naar een andere provider te gaan. Waarom zou de provider dit niet mogen? Kijk goed rond en kijk wat u doet met sim only.

diumenge
door diumenge - Apr 8, 2017 om 19:53
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dan is het contract jaren geleden al overgegaan in een contract van onbepaalde tijd en dus opzegbaar door beide partijen.

DOOR MARTIENN1959 8 APR. 2017 OM 19:46
ANTWOORDEN / VRAGEN

Mijn contract loopt niet af dat loopt al jaren door.En ik heb genoeg aan dit contract.

tijger1
door tijger1 - Apr 8, 2017 om 20:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan heeft u een contract voor onbepaalde tijd, dat door beide kanten met een maand kan worden opgezegd.

diumenge
door diumenge - Apr 8, 2017 om 20:29
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Natuurlijk is deze aanpassing ten gunste van T-mobile. U bent kennelijk in de veronderstelling dat T-mobile voor u bestaat? De vergelijking met een auto gaat mank, die auto is namelijk een zelfstandig functionerend product. Telefonie is een dienst.

DOOR MARTIENN1959 8 APR. 2017 OM 20:24
ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

U heeft gelijk niets is eeuwig maar dit is nog geen eeuw oud en werkt nog steeds goed.Het is alleen voor T-mobiel dat ze dit gaan aanpassen.

We bestaan al sinds 1999 en in die 18 jaar zijn er wel 200 verschillende soorten abonnementen ontstaan. Het bijhouden van al die verschillende abonnementen zorgt voor veel extra werk en onnodige kosten. Die tijd en kosten besteden we liever aan het zo goed mogelijk helpen van al onze klanten.

Wat gaat er gebeuren?
Wij zijn bezig om alles een stuk overzichtelijker en eenvoudiger te maken. Voor iedereen. Daarom zetten we jou en andere klanten met dit abonnement over naar ons nieuwe abonnement: Basis Sim met 300 minuten en 100 sms-jes. Jij krijgt dus ook dit abonnement. Het enige wat jij hoeft te doen, is eenvoudig je voorkeur doorgeven over hoe en wanneer dit gebeurt.

Hier een stuk van hun toelichting wat ik heb word niet meer verkocht vind dit een raar antwoord auto's van 20 jaar oud die worden ook niet meer verkocht maar rijden ook nog rond.

ha
door halex - Apr 8, 2017 om 22:07
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Als T-Mobile u tijdig en helder heeft geïnformeerd over de gevolgen voor u en uw optie, dan mag dat. Tijdig is minimaal één maand vantevoren. Vindt u dat T-Mobile u onvoldoende heeft geïnformeerd? Dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten.

Pi
door PimJoris - Apr 9, 2017 om 01:06
78 Antwoorden / Vragen

Als voorwaarden en tarieven worden gewijzigd, heeft u altijd het recht uw abonnement te beëindigen, mits binnen redelijke tijd. Overstappen naar een andere provider is gratis en een nieuwe provider regelt dit voor u. Tip: op www.bellen.com kunt u eenvoudig abonnementen vergelijken.

costnix
door costnix - Apr 9, 2017 om 10:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U krijgt driemaal zoveel belminuten en een verdubbeling van het aantal SMS-en voor maar €1,50 extra? Een koopje!