ruiterj
door ruiterj May 6, 2009 om 16:14
Computers & telefonie

Openen van nieuwsbrieven

Ik heb een  vraag aan u als ik mijn nieuwsbrieven wil openen zoals van kassa luk mijn dat sinds kort niet meer klik ik op hier openen reageerd deze niet of op artikelen die ik wil lezen in de nieuws brieven ., Hopelijk weet iemand van u hoe ik dat kan oplossen ? ,ik heb niet zoveel verstand ervan

Met vriendelijke groet Joop de Ruiter

374 5 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - May 6, 2009 om 19:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Vraag =   <<dubbelpost>>

driemaaldrie
door driemaaldrie - May 6, 2009 om 20:52
229 Antwoorden / 15 Vragen

Beste Joop,
Te weinig informatie, welk besturingssysteem, welke e-mailprogramma?

We horen het nog wel.

ruiterj
door ruiterj - May 6, 2009 om 20:58
8 Antwoorden / 13 Vragen

Goede Avond

Ik gebruik Windows XP  als mail programma heb ik Outlookexpres

het rare is als ik het doorstuur naar mijn hotmail adres daar krijg ik het wel open ik heb wel twee andere adressen aan gemaakt omdat er meerdere op de pc willen ik weet niet of dat er mee te maken heeft

Groet van Joop de Ruiter

ruiterj
door ruiterj - May 6, 2009 om 20:59
8 Antwoorden / 13 Vragen

Goede Avond

Ik heb ook geen dubbelpost

Groet Joop de Ruiter

aurora1
door aurora1 - May 7, 2009 om 00:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@Joop bij de andere "draad" van uw vraag wordt van vista uitgegaan, het iis dus xp met oe.

Probeer eens rechtsboven bij extra - internetopties: webinstellingen herstellen.

Of controleer in OE of dit wel als standaard staat ingesteld: in oe - extra - opties - algemeen.