mo
door mouseye Jun 21, 2014 om 08:05
Computers & telefonie

Opnemen van You-tube

Lukt mij niet om muziekfilmpjes te downloaden van You-tube.
Weet iemand hoe ik dat moet doen.
Hoor graag de oplossing

7347 27 Rapporteer

f.weele
door f.weele - Jun 21, 2014 om 08:47
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Als je FireFox gebruikt als browser, dan kun je ook "NetVideoHunter" toevoegen als Add-Onn (extensie).
klik hier

m.vr.gr.

forever-nl
door forever-nl - Jun 21, 2014 om 08:56
400 Antwoorden / 11 Vragen

En nog een optie, ik denk de eenvoudigste. Via een website waar je enkel de URL naar het filmpje hoeft in te voeren: http://www.clipconverter.cc/nl/.

mo
door mouseye - Jun 21, 2014 om 09:09
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerboe schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:18]Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.

ge
door gerboe - Jun 21, 2014 om 09:09
806 Antwoorden / 0 Vragen

Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.

edrick3
door edrick3 - Jun 21, 2014 om 10:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mouseye,

Kijk ook even hier.

PS:
Als je een reactie wilt geven kun je in het vak hieronder (onder REAGEREN) je reactie typen en op Reageer klikken.

Of: na een quote: zorg dat de cursor aan het eind van de quote staat, geef Enter en typ je reactie. Klik op Reageer.

edrick3
door edrick3 - Jun 21, 2014 om 10:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=forever-nl schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:56]En nog een optie, ik denk de eenvoudigste. Via een website waar je enkel de URL naar het filmpje hoeft in te voeren: http://www.clipconverter.cc/nl/.

Ik krijg een RODE waarschuwing voor deze site van McAfee site advisor.
Vind dit wel een beetje vreemd, want Computer Idee verwijst hier ook naar.

Met vr.gr.

jo
door joentje1978 - Jun 21, 2014 om 11:34
367 Antwoorden / 6 Vragen

Kijk hier eens

lekkerisdat
door lekkerisdat - Jun 21, 2014 om 13:01
4299 Antwoorden / 5 Vragen

Voordat je dit doet, vergeet niet eerst de voorwaarden van YouTube te lezen. Aangezien dit niet toegestaan is en mogelijkerwijs nadelige gevolgen kan hebben.

Extensie FlashGot werkt erg goed. Tevens te gebruiken op vele andere websites, vaak is daar (niet YT dus) 'n blik in de bron (control + u) ook voldoende. Met Adblock plus gaat ook goed (control + schift + v) zie je vaak ook meteen de directe link.

gompy2
door gompy2 - Jun 21, 2014 om 13:41
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=gerboe schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:18]Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.
Om het nog makkelijker te maken zijn er voor diverse browsers een plug-in speciaal voor GemistDownloader, werkt perfect.

Quote:
Wat kun je met de GemistDownloader-plugin?

Door GemistDownloader-plugin te installeren voor je browser kun je makkelijker gebruik maken van GemistDownloader. Op pagina's die een video bevat die GemistDownloader kan downloaden, zal rechtsonderin het GemistDownloader-logo verschijnen. Door hierop te klikken, wordt GemistDownloader geopend met de url.

Klik hier-> Download hier de GemistDownloader-browserplugin.

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 10:10]
Ik krijg een RODE waarschuwing voor deze site van McAfee site advisor.
Vind dit wel een beetje vreemd, want Computer Idee verwijst hier ook naar.
Met vr.gr.
Die site advisor van McAfee mist wel eens vaker Edrick.
Misschien zou je WOT eens moeten uitproberen, dat is een add-on voor praktisch alle browsers, werkt perfect.

Klik->Web of Trust (WOT) – Crowdsourced web safety

holstein
door holstein - Jun 21, 2014 om 20:35
922 Antwoorden / 16 Vragen

Programma DVD video soft Free studio

vr1944
door vr1944 - Jun 23, 2014 om 12:17
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Ook Norton adviseerd niet installeren dmv een rood kruis en het inderdaad inclusief een hoop malware.

=edrick3 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 10:10:
Ik krijg een RODE waarschuwing voor deze site van McAfee site advisor.
Vind dit wel een beetje vreemd, want Computer Idee verwijst hier ook naar.
Met vr.gr.

Die site advisor van McAfee mist wel eens vaker Edrick.
Misschien zou je WOT eens moeten uitproberen, dat is een add-on voor praktisch alle browsers, werkt perfect.

Klik->Web of Trust (WOT) – Crowdsourced web safety

danath
door danath - Jun 23, 2014 om 17:07
88 Antwoorden / 1 Vragen

Freemake videoconverter is er erg geschikt voor, gewoon de url ingeven en u kunt kiezen welk soort bestand het moet worden, het is wel ff uitproberen maar het wijst zich vanzelf.

Wilt u een clip splitsen naar alleen maar mp3 dan is er een progje die je niet hoeft te installeren, gewoon online, de muziek mag niet langer duren dan 20 min. anders werkt het niet.

Eerst converteren en dan downloaden, zo gepiept; http://www.youtube-mp3.org/nl

gompy2
door gompy2 - Jun 23, 2014 om 19:06
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vr1944 schreef op maandag 23 jun 2014, 12:17] Ook Norton adviseerd niet installeren dmv een rood kruis en het inderdaad inclusief een hoop malware.

Dan kun je vast wel aangeven welke malware of niet?
Ik neem tenminste aan de je die tool zelf ook geïnstalleerd hebt?
Ik dus wel.
Als het zo gevaarlijk zou zijn denk ik niet dat ze 566.753 likes hebben op Facebook.
Maar goed, het is ook geen moeten, het is alleen dat McAfee, evenals Symantec, amerikaanse bedrijven zijn die nog wel eens overgevoelig zijn richting bepaalde activiteiten.
Quote:
Is ClipConverter Desktop free?

Yes! The download contains the Free Edition of ClipConverter Desktop. There is also a Premium Edition available, which offers some optional extra features.

Is it safe to install ClipConverter Desktop?

Yes! Our software is completely free of any Ad- or Spyware and does not install any Toolbars, Search Providers or other annoying stuff! We hate such stuff just the same as you do ;-)

Mac OS X tells me the app is not from the Mac App Store / is not signed?

Up to now our app is not signed by Apple. We are planing to change this in near future. To start ClipConverter Desktop you need to disable Gatekeeper: Go to System Preferences -> Security & Privacy -> click the Lock icon in the lower left -> "Allow applications downloaded from" select "Anywhere"

mo
door mouseye - Jun 23, 2014 om 19:22
3 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerboe schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:18]Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.

Bedankt voor uw antwoord, werkt perfect

vr1944
door vr1944 - Jun 23, 2014 om 20:12
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Geloof je ook in sprookjes. Droom lekker verder ,welterusten.

=gompy2 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 13:41:
=gerboe schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:18: Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.

Om het nog makkelijker te maken zijn er voor diverse browsers een plug-in speciaal voor GemistDownloader, werkt perfect.

Quote:
Wat kun je met de GemistDownloader-plugin?

Door GemistDownloader-plugin te installeren voor je browser kun je makkelijker gebruik maken van GemistDownloader. Op pagina's die een video bevat die GemistDownloader kan downloaden, zal rechtsonderin het GemistDownloader-logo verschijnen. Door hierop te klikken, wordt GemistDownloader geopend met de url.

Klik hier-> Download hier de GemistDownloader-browserplugin.
=edrick3 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 10:10:
Ik krijg een RODE waarschuwing voor deze site van McAfee site advisor.
Vind dit wel een beetje vreemd, want Computer Idee verwijst hier ook naar.
Met vr.gr.

Die site advisor van McAfee mist wel eens vaker Edrick.
Misschien zou je WOT eens moeten uitproberen, dat is een add-on voor praktisch alle browsers, werkt perfect.

Klik->Web of Trust (WOT) – Crowdsourced web safety

vr1944
door vr1944 - Jun 23, 2014 om 20:22
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Klopt ,je installeert tevens een Trojan Horse . Vandaar de waarschuwing

=edrick3 schreef op zaterdag 21 jun 2014, 10:10:
=forever-nl schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:56: En nog een optie, ik denk de eenvoudigste. Via een website waar je enkel de URL naar het filmpje hoeft in te voeren: http://www.clipconverter.cc/nl/.

Ik krijg een RODE waarschuwing voor deze site van McAfee site advisor.
Vind dit wel een beetje vreemd, want Computer Idee verwijst hier ook naar.

Met vr.gr.

pi
door pieterwolters - Jun 23, 2014 om 20:51
3610 Antwoorden / 0 Vragen

[off-topic] Waarom zou je zelf de youtube filmpjes willen opslaan als Youtube dat al voor je doet? Ik zie de use case niet zo.

gompy2
door gompy2 - Jun 23, 2014 om 20:55
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=mouseye schreef op maandag 23 jun 2014, 19:22][quote=gerboe schreef op zaterdag 21 jun 2014, 08:18]Dat kan o.a. met het programma 'Gemist Downloader' dat hier te krijgen is.

Bedankt voor uw antwoord, werkt perfect
Is ook de beste, en in combinatie met een browser-plugin ideaal..
Gebruik hem al jaren.
Als je iets niet begrijpt of vragen hebt kun je daar op het forum terecht.
Klik hier-> Forum.

gompy2
door gompy2 - Jun 23, 2014 om 21:09
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vr1944 schreef op maandag 23 jun 2014, 20:22]Klopt ,je installeert tevens een Trojan Horse . Vandaar de waarschuwing.
Dan kun je vast wel aangeven welke Trojan of niet?
Anders roep je zo maar wat, toch?
Ik heb al aangeven dat ik het tooltje zelf ook gebruik.
Heb het met alle malware-busters die er zijn het gehele syteem hier gecontroleerd en uiteraard niets gevonden anders ben ik niet zo zeker van mijn zaak.

Maar jij bent ook zeker dat ClipConverter Trojans bevat, anders kom je dat hier niet melden, dus geef maar aan welke Trojan, en geef ook maar aan hoe gevonden.
Kun je dat niet, lekker gaan vissen, je zet onwetenden op het verkeerde been namelijk...

macwouter
door macwouter - Jun 23, 2014 om 22:03
825 Antwoorden / 9 Vragen

http://www.downloadhelper.net Deze doet het ook hoor.

vr1944
door vr1944 - Jun 23, 2014 om 22:32
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Zowel McAfee en Norton geven aan dat de download onveilig is.Norton geeft zelfs aan dat je een trojan horse mee installeert . Dus ik bedenk dat niet. Net zo goed dat ik nergens meld dat er een Trojan Horse in ClipConverter zit. Dat jij door gebrek kennis zo zeker van je zaak bent ,wil niet zeggen dat ik TS geen tip mag geven om op te passen met die zogenaamde gratis progjes ,Dat gaat jou geen moer aan.De keuze is aan TS.

=gompy2 schreef op maandag 23 jun 2014, 21:09:
=vr1944 schreef op maandag 23 jun 2014, 20:22: Klopt ,je installeert tevens een Trojan Horse . Vandaar de waarschuwing.

Dan kun je vast wel aangeven welke Trojan of niet?
Anders roep je zo maar wat, toch?
Ik heb al aangeven dat ik het tooltje zelf ook gebruik.
Heb het met alle malware-busters die er zijn het gehele syteem hier gecontroleerd en uiteraard niets gevonden anders ben ik niet zo zeker van mijn zaak.

Maar jij bent ook zeker dat ClipConverter Trojans bevat, anders kom je dat hier niet melden, dus geef maar aan welke Trojan, en geef ook maar aan hoe gevonden.
Kun je dat niet, lekker gaan vissen, je zet onwetenden op het verkeerde been namelijk...

gompy2
door gompy2 - Jun 23, 2014 om 23:13
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=vr1944 schreef op maandag 23 jun 2014, 22:32]Zowel McAfee en Norton geven aan dat de download onveilig is.Norton geeft zelfs aan dat je een trojan horse mee installeert . Dus ik bedenk dat niet. Net zo goed dat ik nergens meld dat er een Trojan Horse in ClipConverter zit. Dat jij door gebrek kennis zo zeker van je zaak bent ,wil niet zeggen dat ik TS geen tip mag geven om op te passen met die zogenaamde gratis progjes ,Dat gaat jou geen moer aan.De keuze is aan TS
Laatste keer met jou...

Quote:
NortonTM Safe Web

Safe Web-rapport voor:

clipconverter.cc Locatie van website: Frankrijk
icoSafe
VEILIG

Norton Safe Web analyseerde clipconverter.cc op veiligheids- en beveiligingsproblemen.
Overzicht
Norton Safe Web heeft geen problemen op deze site gevonden.

Computerbedreigingen: 0
Identiteitsbedreigingen: 0
Ergernisfactoren: 0

Totaalaantal bedreigingen op deze site: 0
De Norton-classificatie is het resultaat van het geautomatiseerde analysesysteem van Symantec. Meer informatie.

Bron, klik-> Norton Safe Web

Vind het zo wel genoeg met jou.

vr1944
door vr1944 - Jun 24, 2014 om 02:06
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Wat moet ik met die onzin . Ga vissen joh en val me niet lastig met die flauwekul

=gompy2 schreef op maandag 23 jun 2014, 19:06:
=vr1944 schreef op maandag 23 jun 2014, 12:17: Ook Norton adviseerd niet installeren dmv een rood kruis en het inderdaad inclusief een hoop malware.

Dan kun je vast wel aangeven welke malware of niet?
Ik neem tenminste aan de je die tool zelf ook geïnstalleerd hebt?
Ik dus wel.
Als het zo gevaarlijk zou zijn denk ik niet dat ze 566.753 likes hebben op Facebook.
Maar goed, het is ook geen moeten, het is alleen dat McAfee, evenals Symantec, amerikaanse bedrijven zijn die nog wel eens overgevoelig zijn richting bepaalde activiteiten.
Quote:
Is ClipConverter Desktop free?

Yes! The download contains the Free Edition of ClipConverter Desktop. There is also a Premium Edition available, which offers some optional extra features.

Is it safe to install ClipConverter Desktop?

Yes! Our software is completely free of any Ad- or Spyware and does not install any Toolbars, Search Providers or other annoying stuff! We hate such stuff just the same as you do ;-)

Mac OS X tells me the app is not from the Mac App Store / is not signed?

Up to now our app is not signed by Apple. We are planing to change this in near future. To start ClipConverter Desktop you need to disable Gatekeeper: Go to System Preferences -> Security & Privacy -> click the Lock icon in the lower left -> "Allow applications downloaded from" select "Anywhere"

forever-nl
door forever-nl - Jun 24, 2014 om 03:55
400 Antwoorden / 11 Vragen

Gezien ik de link naar deze website heb geplaatst en uiteraard niet verantwoordelijk wil zijn voor schade aan andersmans computer, ook niet indirect, ben ik nog even op onderzoek uitgegaan om te kijken hoe het zit.

De siteadvisor plugin van McAfee komt ook bij mij met een melding, ik weet niet meer precies welke. Momenteel lijkt siteadvisor niet goed te werken maar de melding die ik gisteren zag was niet erg veelzeggend. Ook viel mij op dat het hoofd domein volgens siteadvisor gewoon veilig is en enkel de /nl/ map een melding geeft.

Ik heb de website ook zelf nog even door Norton Safe Web gehaald, die aangeeft dat het veilig is. De Web of Trust plugin voor Firefox heeft enkel positieve reviews over het domein. En Google Safe Browsing geeft ook aan dat het allemaal veilig is.

Tot slot ben ik nog even een flimpje gaan downloaden via de clip converter en ik krijg gewoon het filmpje aangeboden per download zonder dat mijn virus scanner gaat rinkelen.

Mocht er in de toekomst iets aan de hand zijn en het is min of meer concreet dan zou ik het even melden bij de redactie via de 'waarschuw redactie' knop boven het bericht. Een berichtje om te waarschuwen kan ook goed zijn, omdat de redactie uiteraard niet 24/7 actief is. Maar zoals het nu gaat vind ik jammer van de goede sfeer die hier over het algemeen heerst.

En voor vr1944, ik snap niet wat er mis gaat bij jou. Uiteraard lastig te beoordelen via een ander scherm maar het zou niet kunnen zijn dat je al besmet was voor het bezoek aan deze website?

jo
door joan - Jun 24, 2014 om 19:28
26 Antwoorden / 4 Vragen

Als ik iets van you tube wil overnemen, pak ik mijn foto camera, zet deze op film opnemen, en dan krijg ik het heel goed op mijn camera. Daarna sluit ik deze aan op de pc en heb ik het nummer.
Het is misschien niet helemaal zo mooi als dat je het kunt downloaden, maar ik heb het wel.
Succes

viejo
door viejo - Jun 25, 2014 om 12:11
63 Antwoorden / 4 Vragen

Voorheen vulde je 'ss' in in de url (www.ssyoutube.~) en gaf enter voor een download van het gekozen filmpje.
Nu moet je eerst de URL kopieren om dat na 'ss' + 'enter' er een scherm komt waar je die URL in moet plakken. Vervolgens klik je op download, waarbij er mogelijk nog een keuze te maken is uit filmkwaliteiten. (720p bijv.)

gompy2
door gompy2 - Jun 25, 2014 om 15:22
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=viejo schreef op woensdag 25 jun 2014, 12:11]Voorheen vulde je 'ss' in in de url (www.ssyoutube.~) en gaf enter voor een download van het gekozen filmpje.
Nu moet je eerst de URL kopieren om dat na 'ss' + 'enter' er een scherm komt waar je die URL in moet plakken. Vervolgens klik je op download, waarbij er mogelijk nog een keuze te maken is uit filmkwaliteiten. (720p bijv.)
Met het gebruik van GemistDownloader in combinatie met een browser-plugin is al dat omslachtige gedoe niet meer nodig.
Je stelt bij het programma GemistDownloader van te voren al in dat het programma alle video's in de hoogst mogelijke kwaliteit (HD-Videokwaliteit 1080p) probeert te downloaden.
Lukt dat niet dan wordt er gewoon gedownload wat er aangeboden wordt.

Door het gebruik van de browser-plugin wordt er door middel van een grote oranje D rechtsonderin het venster aangeven dat GemistDownloader het video-formaat herkent.
Op het moment dat je op die grote oranje D klikt, strat GemistDownloader van zelf op en staat de naam van de video al van te voren ingevuld.
Je hoeft dan alleen nog maar op "Start downloaden" te klikken in GemistDownloader.

Zet je ook nog een vinkje bij:
Selecteer het H.264-videotype als het zonder converteren beschikbaar is (sneller)
of
Selecteer het FLV-videotype als het zonder converteren beschikbaar is (sneller)
Dan heb je een video vele vele malen sneller binnen als dat je het eerst af laat spelen.
Dit geldt voor:
Uitzendingen van Gemist.nl downloaden.
Uitzendingen van RTL-XL.nl downloaden.
Uitzendingen van Nickelodeon.nl/Video's downloaden.
Video's van Youtube.com downloaden.
Je kunt ook nog een lijst van diverse uitzendingen of video's samenstellen die je wilt gaan downloaden.

Over het versneld binnenhalen.
Een uitzending van bijvoorbeeld Voetbal Internationaal, die normaal ongeveer een 78 minuten duurt, heeft men met een 6 a 7 minuten binnen in dezelfde kwaliteit als bij "RTL-gemist weergegeven wordt, als men een vinkje zet bij:
"Selecteer het FLV-videotype als het zonder converteren beschikbaar is". (afhankelijk van de downloadsnelheid die men heeft)
Voor de andere "Gemist" sites geldt het zelfde, de video's die gedownload worden zijn van dezelfde kwaliteit als dat men een uitzending online gaat bekijken.

In het programma nog wel even aangeven waar de video's opgeslagen moeten worden.