fr
door frrewgooh Mar 26, 2011 om 19:34
Computers & telefonie

Paypal uitzending 26 maart

ik heb net met stijgende verbazing naar de uitzending over Paypal zitten kijken. Een ongehoord staaltje van eenzijdige journalistiek, de Vara onwaardig.

Toen we 20 jaar geleden pasjes met pincodes kregen moesten mensen er ook aan wennen dat je je pincode niet aan wildvreemden via de telefoon moet geven. Vele voorlichtingscampagnes zijn hiervoor nodig geweest.
Paypal is een prima veilig systeem , maar zoals ze in de IT wereld zeggen: R.T.F.M (read the fucking manual) wat de meeste mensen niet doen. Gelukkig ben ik een vrouw en doe ik dat wel.

3241 32 Rapporteer

mc
door mcvogel - Mar 26, 2011 om 19:46
1 Antwoorden / 1 Vragen

Helemaal mee eens! !!

lu
door luiesmid - Mar 26, 2011 om 19:46
2 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Ik ben het met frrewgooh eens ( behalve die vrouwenopmerking :) )
Heel slechte discussie.
Iedereen met gezond verstand weet dat je niets opstuurt voordat je je geld op de rekening hebt. Daar hoef je niet voor te moeten waarschuwen. dat is gezond verstand.
Zodra je een mail in het Engels krijgt, nooit serieus nemen! Ook al staat daar een bepaald logo op.
Als ik iets naar India zal versturen ( wat ik dus nooit zou doen ), dan zorg ik toch echt wel voor een verzendbewijs. En dan zegt de presentatrice dat de ontvanger een oplichter is........ heel slecht!!

Altijd graag naar Kassa gekeken, maar nu hebben jullie toch een deuk opgelopen.
Al het echte materiaal op ?

maccer
door maccer - Mar 26, 2011 om 19:47
27 Antwoorden / 1 Vragen

Door al dat geïnterrumpeer van die ongeduldige presentatrice ben ik de naam kwijt van dat programma'tje wat je via PayPal kan installeren om te kijken of alles wel veilig gebeurt. Wie heeft dat wel onthouden en wil die naam even hier achterlaten?

Overigens: als het internetadres begint met https (let op de toevoeging s) is het een beveiligde verbinding en zou het dus goed moeten zijn....

lu
door luiesmid - Mar 26, 2011 om 19:49
2 Antwoorden / 0 Vragen

ICONIX

rg
door rgommans - Mar 26, 2011 om 19:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vond inderdaad ook dat de presentatrice de discussie heel erg in 1 bepaalde richting duwde en geen enkel luisterend oor had voor wat de Marketing meneer van Pay Pal te vertellen had. Daarbij verdraaide ze een heleboel uitspraken waardoor alles veel erger lijkt dan dat het is.

Eens kijken of diezelfde critici geen commentaar hebben als Pay Pal een beveiliging ingebouwd heeft die heel veilig is maar zo moeilijk in het gebruik is dat het onhandelbaar is..... Kritiek leveren is makkelijk, mogelijke oplossingen leveren is moeilijker.....

maccer
door maccer - Mar 26, 2011 om 19:56
27 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt luiesmid.

vladja
door vladja - Mar 26, 2011 om 20:03
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Net die Joost Eerdman van WNL in Uitgesproken. Die tettert ook na drie woorden door zijn gasten heen met z'n eigen antwoord op zijn vraag. Nou iedere gast, behalve dan die ene.

Vladja

ri
door rieb - Mar 26, 2011 om 20:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal eens met alle vorige reacties; wat een hyper nerveus doorgedram onder t motto: IK HEB TOCH GELIJK!! Kan Felix M met spoed terug komen dan is t wellicht weer nuttig en plezierig om naar dit programma te kijken;!

ze
door zeno1031 - Mar 26, 2011 om 20:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het zappen ben ik toevallig bij Kassa beland en blijven kijken aangezien mijn Paypal account slechts 1 jaar oud is.

Ik ben geschrokken van de subjectiviteit van de presentatrice en haar gebrek aan elementaire beleefdheid door haar praatgast niet te laten uitspreken op het moment dat zijn antwoord haar niet bevalt. Weinig professioneel.

Zelf ben ik super-tevreden met Paypal en heb tot groot genoegen al vele koopjes gedaan (vooral eBay). Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder een Paypal account heb geopend.

Natuurlijk zijn er risico's maar die heb je voor het grootste gedeelte zelf in de hand : een goede computerbeveiliging, goed informeren en een gezonde dosis boerenverstand. Bovendien heeft Paypal heel wat procedures die je helpen wanneer het scheef loopt. Een pakje verzenden naar bvb India zonder T&Trace is niet bepaald slim. Dan is ook Paypal machteloos.

Nog succes met het programma.
Groetjes uit Belgie.

dd
door ddonkers - Mar 26, 2011 om 20:30
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik sluit me bij jullie aan!

Wat is nou het idee van dit programma, na mijn inzien scherpe vragen stellen aan bedrijven om duidelijkheid te verschaffen aan consumenten. Scherpe vragen waar een gesprek uit voort komt... Na een hele uitzending kassa weten we nog niets?! Alleen omdat een presentatrice graag haar eigen stem wil laten horen???? Wellicht heeft ze toch het verkeerde programma gekozen!

Inderdaad laat de vorige presentator maar terugkomen.
wat een afgang voor Vara! en kassa....

rb
door rbennl - Mar 26, 2011 om 20:32
1 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad, wat een eenzijdige journalistiek, de Vara onwaardig.

Paypal is een prima veilig systeem , Ik heb het al vele malen gebruikt.
Hoe kun je in godsnaam Paypal verantwoordelijk stellen voor nigeriaanse fraude.
Zo'n dom mens dat iets opstuurt voordat ze d'r geld heeft ontvangen. En niet eens aangetekend verstuurd!. Net als die ander domkop in het publeik, stuurt iets onaangetekend naar India. Nou vraag ik je! Een kind snapt dat.
Ze laat die meneer van Paypal niet uitspreken. Hij stond zich zichtbaar in te houden bij zoveel vooringenomenheid.

ju
door jutter64 - Mar 26, 2011 om 20:35
1 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=maccer schreef op zaterdag 26 mrt 2011, 19:47]Door al dat geïnterrumpeer van die ongeduldige presentatrice ben ik de naam kwijt van dat programma'tje wat je via PayPal kan installeren om te kijken of alles wel veilig gebeurt. Wie heeft dat wel onthouden en wil die naam even hier achterlaten?

Overigens: als het internetadres begint met https (let op de toevoeging s) is het een beveiligde verbinding en zou het dus goed moeten zijn....

Kijk gewoon even op paypal.nl (en kom ook tot de conclusie dat die site veilig is en WEL DEGELIJK allerlei info geeft over veilig gebruik)

rb
door rb3 - Mar 26, 2011 om 20:37
1 Antwoorden / 0 Vragen

Wat een schandalige uitzending..
Dit kan echt niet.. Excuses zijn hier wel op zijn plaats naar Paypal.

En dan zeggen van ja er zijn 9000 fraudegevallen per jaar..
JA.. Over de gehele wereld waar Paypal wordt gebruikt ja..
En dat zijn dus minder fraudegevallen dan bijvoorbeeld bij de ABN!!

Wat een eenzijdige journalistiek of nouja journalistiek... Rodellistiek wil het eerder noemen.. bah Ben echt helemaal klaar met kassa.. 20 jaar naar tevredenheid naar gekeken, maar dit is echt veruit, veruit de slechtste uitzending die ooit gezien heb,,

En dan heb ik het nog niet over de interview die gehouden werd.. Pfff. wat ontzettend onbeschoft..

Als ze een beetje respect terug willen verdienen, dan zullen de volgende uitzending echt zijn excuses moeten aanbieden en een rectificatie...

Anders zou ik als ik paypal was de belbus op kassa afsturen ;)..

ge
door george57 - Mar 26, 2011 om 21:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog nooit zo´n eenzijdige discussie gezien!!Net als de vorige komentaren ben ik het helemaal eens dat de presentratrice niet eens luistert naar wat de man van Paypal zegt, ze heeft al een uitgesproken vooroordeel.
Ik ben al 5jaar bij paypal en heb al ongeveer 200 transakties gedaan, betaald en ontvangen en nog nooit problemen gehad.
Ook wel eens een mail gehad met een veel te hoog bod daar reageer ik niet eens op en ook in het engels geschreven mails zijn meestal nep.
En als je bij ebay kijkt kan je dat ook lezen.
Ook ik heb wel eens wat besteld en niet gekregen dan krijg je je geld terug, HEEL goed systeem, ben heel tevreden met paypal.

meelaansyl
door meelaansyl - Mar 26, 2011 om 21:30
29 Antwoorden / 26 Vragen

Een systeem is zo veilig als de zwakste schakel, en dat zijn wijzelf.
Paypal is heel veilig, mits je het goed gebruikt.
Net als bij de bank goed de handleiding lezen.
Overal wordt je gewaarschuwd voorzichtig te zijn met transacties op internet.

Ik vond kassa wel wat unfair tegen PayPal.
Zij kunnen er niets aan doen dat men hen misbruikt.

Gewoon zelf goed opletten en je gezonde verstand gebruiken.
Als een bod op een advertentie te mooi lijkt om waar te zijn, dan is het ook te mooi om waar te zijn.
Niet intrappen.

klokwise
door klokwise - Mar 26, 2011 om 22:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb net de uitzending van vanavond gezien over PayPal.
Ik vond het een staalje slechte journalistiek.
Als tevreden gebruiker van PayPal snap ik ook niet goed waarom zij aangevallen worden op de naïviteit van mensen die de regels duidelijk niet hebben nagelezen/nageleeft t.a.v. de verzending en betaling via PayPal

pi
door pietjeduc - Mar 26, 2011 om 22:43
1 Antwoorden / 0 Vragen

Inderdaad zeer ongenuanceerde vraagstellingen aan de PayPal-vertegenwoordiger.
Ronduit zeer onfatsoenlijk op die manier te discuteren. En ook nog met kreten ik heb het zelf geprobeerd met het aanmaken van een account. En dus ook niet even verder gelezen t.a.v. fake-mailtjes en hoe die te herkennen. M.a.w. naar de Paypal-vertegenwoordiger, "u snapt er geen Bal van". Wie................??

Het zou de Vara sieren de irritante presentatrice zelf haar excuses aan PayPal en aan de misleide kijkers te laten maken!
Tja daar heeft ze zeer waarschijnlijk niet de ballen voor, wêt ie waij mot daon, bak oe maoer een ei!

pleerol
door pleerol - Mar 26, 2011 om 23:32
30 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=zeno1031 schreef op zaterdag 26 mrt 2011, 20:26]Bij het zappen ben ik toevallig bij Kassa beland en blijven kijken aangezien mijn Paypal account slechts 1 jaar oud is.

Ik ben geschrokken van de subjectiviteit van de presentatrice en haar gebrek aan elementaire beleefdheid door haar praatgast niet te laten uitspreken op het moment dat zijn antwoord haar niet bevalt. Weinig professioneel.

Zelf ben ik super-tevreden met Paypal en heb tot groot genoegen al vele koopjes gedaan (vooral eBay). Het enige waar ik spijt van heb is dat ik niet eerder een Paypal account heb geopend.

Natuurlijk zijn er risico's maar die heb je voor het grootste gedeelte zelf in de hand : een goede computerbeveiliging, goed informeren en een gezonde dosis boerenverstand. Bovendien heeft Paypal heel wat procedures die je helpen wanneer het scheef loopt. Een pakje verzenden naar bvb India zonder T&Trace is niet bepaald slim. Dan is ook Paypal machteloos.

Nog succes met het programma.
Groetjes uit Belgie.

Inderdaad weinig professioneel. Maar het hele onderwerp had eigenlijk niet veel met PayPal (Hoe spreek je dat uit trouwens? PayPal of PayPel? Het lijkt me Pel, want het is Engels). Die nepmails van Nigerianen heb ik ook gekregen. Dat is juist de truc van hen, ze laten iemand een account aanmaken en dan weet je niet hoe de "normale" PayPal-mails eruit zien. Bovendien is het erg dom om iets te versturen, dat nog niet betaald is.
Ik heb zelf al jaren een PayPal-account en bewust niet gekoppeld aan mijn bankrekening, maar wel aan een Visa-card met een beperkt saldo.
Als je dergelijke Nigerianen meldt bij Marktplaats, dan worden ze geblokkeerd. Maar die maken dan weer een ander email-account aan en gaan vrolijk verder.....

tdehond
door tdehond - Mar 27, 2011 om 09:03
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Paypal is geen veilig systeem als u transacties doet via Paypal met iemand uit het buitenland.
Bron: ervaringsdeskundige ( incident gebeurde een paar jaar geledenJ) .

de
door dejeeper - Mar 27, 2011 om 10:13
54 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
Al jaren kijken wij naar de uitzendingen van Kassa en ook de nieuwsbrief wordt met groot plezier ontvangen en gelezen.

Maar de enorme irritatie die ontstaan is na de uitzending van de afgelopen zaterdag zet alle voorgaande uitzendingen in een twijfelachtig daglicht.
De vraag doet zich dan ook voor of Kassa wel zo objectief is als ik altijd gedacht heb.
Ik heb speciaal een dag gewacht voor ik deze mail naar jullie stuurde. Ik heb die tijd gebruikt om af toe koelen van de vreselijke ergernis die door het gedrag van uw presentatrice van zaterdag avond over de uitzending van Paypal was ontstaan. Buiten de enorme vooringenomenheid van haar, kreeg ik sterk de indruk dat deze uitzending tot stand gekomen was met sponsoring van Nederlandse banken. Vooral de eind conclusie dat betalen via een Nederlandse bank veiliger was is het stomste dat ik ooit gehoord heb. Dus uw presentatrice is van mening dat als ik iets koop in b.v. Hongkong en ik de betaling via de ING ga regelen dat beter is dan via Paypal. Foei, foei en nogmaals foei.
Als 65 jarige maak ik al jaren gebruik van Paypal en als men zich houd aan de regels die door Paypal zijn opgesteld en die ook te vinden zijn op de home page van Paypal dan is er niets aan de hand. Dat uw presentatrice deze informatie niet kon vinden zegt meer over het IQ van haar dan van het slechte presteren van Paypal.
Zij kan dit alleen nog goed maken door in de volgende uitzending van Paypal deze meneer van Paypal terug te laten komen en de man spreektijd te geven zodat hij zijn verhaal kan vertellen zonder dat uw presentatrice er door heen raaskalt.

Vriendelijke groet,
Cor

de
door dejeeper - Mar 27, 2011 om 11:13
54 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=tdehond schreef op zondag 27 mrt 2011, 09:03]Paypal is geen veilig systeem als u transacties doet via Paypal met iemand uit het buitenland.
Bron: ervaringsdeskundige ( incident gebeurde een paar jaar geledenJ) .

Jammer dat u niet omschrijft wat er gebeurde en waarom. Door alleen te schrijven "ervarings deskundige" krijgt men de indruk dat u vele transacties gedaan hebt die verkeerd afliepen. Misschien dat u dit ons nog even wil vertellen zodat wij niet dezelfde problemen gaan ervaren.
Vriendelijke groet,
Cor

birdies
door birdies - Mar 27, 2011 om 12:08
6104 Antwoorden / 31 Vragen

..........Door alleen te schrijven "ervarings deskundige" krijgt men de indruk dat u vele transacties gedaan hebt die verkeerd afliepen...........

dehond schrijft over 'incident' dus blijkbaar eenmalig. Ervaringsdeskundige is trouwens heel wat anders dan deskundige.

tdehond
door tdehond - Mar 27, 2011 om 12:10
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=dejeeper schreef op zondag 27 mrt 2011, 11:13][quote=tdehond schreef op zondag 27 mrt 2011, 09:03]Paypal is geen veilig systeem als u transacties doet via Paypal met iemand uit het buitenland.
Bron: ervaringsdeskundige ( incident gebeurde een paar jaar geledenJ) .

Jammer dat u niet omschrijft wat er gebeurde en waarom. Door alleen te schrijven "ervarings deskundige" krijgt men de indruk dat u vele transacties gedaan hebt die verkeerd afliepen. Misschien dat u dit ons nog even wil vertellen zodat wij niet dezelfde problemen gaan ervaren.
Vriendelijke groet,
Cor

Een wijkbewoner vertelde dat bij een transactie met iemand uit het buitenland vlak na levering van de aankoop het geld terug gehaald kon worden via Pay Pal. Dit was meerdere malen gelukt.

Mijn conclusie is dat ik liever niet als verkoper van Pay pal gebruik maakt als de koper in het buitenland woont.

mo
door mondriaan_1 - Mar 27, 2011 om 13:16
1 Antwoorden / 0 Vragen

Kassa was Kassa niet gisteravond. Wat een slecht topic! Niet alleen was de interviewster hoogst onbehoorlijk tegenover de vertegenwoordiger van PayPal, ook het topic was niet doordacht.
Hoe kan men nu willen dat PayPal verantwoordelijk wordt gesteld voor de stommiteit van een gebruiker en het misbruik van hun logo door oplichters.
Ik heb me verschrikkelijk zitten ergeren!

vladja
door vladja - Mar 27, 2011 om 14:18
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Iedereen valt nu over DEZE ENE uitzending, en terecht, die was SLECHT. Maar heeft iedereen ook al de eerdere uitzendingen van haar gezien en beoordeeld? En wat is het oordeel over die 10 à 11 uitzendingen? Geen heftige discussie hierover hier gezien!

Daarin liet zij de mensen volledig uitpraten en - naar mijn mening - teveel uitpraten en bood te weinig tegenstand. Bij de LIVE-uitzending, die ik enige weken geleden zelf bijwoonde, dacht ik op een gegeven moment: meid, kom op deel eens een "dreun" uit.

Op de te softe aanpak is wat commentaar op gekomen. Ze moest het harder aanpakken.

Nou, dat heeft ze gedaan en is daarbij doorgeschoten. Omdat het een LIVE-uitzending is, kan je het niet nog eens overdoen en gaat dat zo de ether in.

Volgende keer beter.

Vladja

gn
door gnoorlander - Mar 27, 2011 om 16:31
1 Antwoorden / 0 Vragen

Helemaal mee eens, deze uitzending laat alleen maar zien dat ze bij Kassa totaal niet begrepen hebben wat nu werkelijk het probleem is.

- mevrouw kent het hele systeem niet, dus is het niet zo gek dat ze mails verwacht van PayPal na registratie.
Dus wanneer er dan mails komen met een PayPal logo, dan kan PayPal daar niets aan doen.
Die mevrouw heeft zelf de plicht om ervoor te zorgen dat ze zekerheid heeft over dat een eventuele betaling op haar rekening binnen is en dat doe je door in te loggen. Als ik weet dat iemand net een PayPal rekening aangemaakt heeft, kan ik ook allerlei mails gaan sturen met plaatjes van logo's erin en claimen dat het overgemaakt is. Maar net zoals spammers, kan iedereen gewoon elke mogelijke afzender bij emails sturen, dus ook alsof het van PayPal afkomstig is. Dus de enige manier om zeker te weten of het op je rekening staat, is inloggen op de site.

Dan kun je PayPal niet verwijten dat anderen een mail versturen met jouw logo erin en dat dat wel heel erg professioneel lijkt. Dat is natuurlijk een verwijt wat echt helemaal nergens op slaat.

We hebben nu al zo'n 16 jaar massaal email, dus dan zou je toch wel kunnen verwachten dat mensen inmiddels weten dat niet alles is wat het lijkt en dat je kritisch moet kijken naar mail die je binnen krijgt.

Het enige wat tegen het systeem van PayPal spreekt is dat je vrij simpel een rekening kunt koppelen, zonder dat de gebruiker ervan weet.
Bijvoorbeeld ik open een PayPal account op naam van iemand met een Postbank rekening (enige online bankier systeem wat ik ken waarbij je betalingen kunt inzien met alleen een wachtwoord en usernaam), waarna PayPal 2 bedragen overmaakt die ik dan invul op de site van PayPal. Die bedragen zijn bij Postbank rekeningen in te zien als je inlognaam + wachtwoord hebt.
Zodoende kun je dus die rekening dan leegtrekken met een login naam + wachtwoord VAN DE BANK, niet van PayPal.

Dit is zijdelings aangestipt door Kassa, maar totaal op een verkeerde manier. Dat is namelijk de enige manier (tot dusver bekend) waarbij de gebruiker echt ongemerkt zijn geld kan zien verdwijnen. Bij alle andere manieren moet je toch echt zelf al eens een betaling gedaan hebben en zelf je rekening gekoppeld hebben, dus dan heb je al enige ervaring met PayPal.

Kassa heeft in deze uitzending goed laten zien er echt helemaal niets, maar dan ook echt niets van te hebben begrepen.
Het zou ze sieren als ze publiekelijk excuses zouden maken aan PayPal, want ze hebben een bedrijf op deze manier compleet zwart gemaakt, compleet ten onrechte.
En verder was het echt een irritante manier van communiceren richting die man van PayPal, door 'm allerlei volstrekt onredelijke dingen in de schoenen te schuiven waarop je gewoon niet kunt reageren met een simpel ja of nee, omdat duidelijk was dat Kassa het echt niet snapte waar ze het over hadden.

Kortom, Kassa biedt je excuses aan aan PayPal en wel als eerste item van de volgende uitzending, nog voor de BelBus, of maak er desnoods een BelBus item van.

pleerol
door pleerol - Mar 27, 2011 om 17:00
30 Antwoorden / 2 Vragen

[quote=gnoorlander schreef op zondag 27 mrt 2011, 16:31]Helemaal mee eens, deze uitzending laat alleen maar zien dat ze bij Kassa totaal niet begrepen hebben wat nu werkelijk het probleem is.

Kortom, Kassa biedt je excuses aan aan PayPal en wel als eerste item van de volgende uitzending, nog voor de BelBus, of maak er desnoods een BelBus item van.

Helemaal mee eens! PayPal wordt neergezet als één of ander flutbankje, terwijl het een hele grote organisatie is, hetgeen de "meneer van PayPal", zoals hij werd genoemd, omdat ze even de naam kwijt was (zeer slordig) heeft proberen uit te leggen. Maar dat drong niet echt door.

En die oplichtersmails zijn eigenlijk best wel te herkennen als je een beetje kunt lezen en ervaring hebt met PayPal. Maar de oplichters laten iemand een account aanmaken, zodat deze nieuwelingen, onervaren als ze zijn er met open ogen intrappen.....

birdies
door birdies - Mar 27, 2011 om 17:10
6104 Antwoorden / 31 Vragen

........Kassa heeft in deze uitzending goed laten zien er echt helemaal niets, maar dan ook echt niets van te hebben begrepen..........

Helemaal mee eens! Komt omdat ze zich er blijkbaar nauwelijks in verdiept hebben.

peter
door peter - Mar 27, 2011 om 17:44
33 Antwoorden / 0 Vragen

Het zit er dik in dat er weinig mensen zijn dit dit soort riooljournalistiek nog serieus nemen .een stel domme mensen die gedupeerd zijn en presentatrice die er niks van begrijpt .Ik heb zelf 2 x iets aangeboden op marktplaats en er werd erg veel boven de gevraagde prijs geboden .Zou een cadeau voor zijn zoon zijn en of ik het even naar Nigeria wilde sturen en dan zou na ontvangst verzendbewijs geld worden overgemaakt .Nou ik ben 78 maar voor mij was dit duidelijk al bedrog .Als je hierin trapt ben je wel erg naïef Bij Kassa lukt dit kennelijk wel

conny2
door conny2 - Mar 27, 2011 om 18:33
256 Antwoorden / 4 Vragen

Een verzendbewijs zegt helemaal niks, je kan wel een paar oude kranten opsturen i.p.v. een camera. Wat het grootste probleem is is dat mensen een heel groot vertrouwen hebben in alles dat op internet staat.
Verder is het goed als Kassa nog eens aandacht gaat besteden aan Pay Pal en aan de voorwaarden die ze hanteren. Zulke bedrijven hebben veel macht, een website (Kiva.org) dwong gebruikers na een donatie van Pay Pal om paypal te gebruiken. Zonder een Pay Pal account kon je je geld niet meer terugkrijgen.

pleerol
door pleerol - Mar 27, 2011 om 19:51
30 Antwoorden / 2 Vragen

Deze uitzending gaat de kranten wel halen, vermoed ik zo. Zelfs op GS is het reeds doorgedrongen. http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2011/03/kassa_vara_paypal_is_evil.html

ja
door jackie_4824658 - Mar 27, 2011 om 22:09
1 Antwoorden / 0 Vragen

Check voor meer lol over de opmerkelijk slechte uitzending van kassa;

http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/fragment/paypal-lang-niet-zo-veilig/speel/1/?vHash=c749c73j

Scroll naar beneden en lees pagina's vol verbazing.