ro
door rosanne3 Feb 5, 2008 om 23:02
Computers & telefonie

Plaatje op bureaublad en opeens betalen na installie

Hoihoi

Ik had weer twee computervragen:

1: er staat een afbeelding op de achtergrond van mijn bureaublad die ik er niet meer afkrijg. Als ik bij de eigenschappen de achtergrond verander, verandert die wel, maar blijft de afbeelding er nog steeds staan. Wie o wie weet hoe ik deze afbeelding, die niet de hele achtergrond van het bureaublad vult, er weer af krijg?

2. Er stond zo´n geel blokje met een uitroepteken onderaan de rechterkant van mijn beeldscherm. Meestal zijn dit nieuwe updates enzo. Dus ik ging installeren, het bleek om een nieuwere versie van internet explorer te gaan, 7. Deze was ik aan het installeren, hij is halverwege afgebroken (ik weet niet of dat de oorzaak is) en nu zegt ie dat ik een valse versie heb, wil ik deze wel valideren, dan moet ik hier voor betalen, dat klopt toch niet? Hoe kan ik dat oplossen?

Alvast bedankt,

Rosanne

253 3 Rapporteer

kiran
door kiran - Feb 5, 2008 om 23:24
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Rosanne

1) Start - Config. - Vormgeving/thema's - Achtergrond wijzigen. Kies een nieuwe achtergrond. Dan: aanpassen + OK

2) Stond er geen driehoek? (waarschuwing?) Nee, daar hoef je niet voor te betalen. Kijk bij Software of hij er wel op staat. Kan bij afbreken ook zijn dat ie niet heeft installeerd. Zo wel, dan verwijderen.

ro
door rosanne3 - Feb 5, 2008 om 23:59
18 Antwoorden / 20 Vragen

Het eerste werkt niet, het plaatje blijft gewoon staan, als ik het goed doe, want ik zit op een spaanstalige computer. de achtergrond verandert achter het plaatje.

ik heb explorer 7 verwijderd die hij had geinstalleerd, maar hij blijft zeggen dat ik hem moet autoriseren, nog andere mogelijkheden?

qp
door qpc - Feb 8, 2008 om 12:06
203 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk aan 2 oorzaken:

De eerste is dat je spyware op de pc hebt staan en dat het niet de originele Internet Explorer 7 aan het downloaden bent/was, maar een stuk spyware.

Ten tweede, je hebt inderdaad een niet legitieme versie van Windows op de pc staan......

Dat achtergrondje waar je het over hebt, is dat een achtergrond van jezelf of is dat een voor jou onbekende achtergrond? Hoe ziet het er uit?