ma
door mariannevdp May 3, 2016 om 15:23
Computers & telefonie

Simkaart van telfort is niet te activeren wegens technische problemen

Tijdje geleden prepaid simkaart bij telfort gekocht maar zij kunnen hem niet activeren omdat ze technische problemen daar hebben. Dit is volgens de telefoniste van telfort al twee weken aan de gang en ze zijn er nog steeds mee bezig en weten niet wanneer het verholpen is. Ze kunnen het niet telefonisch activeren! slechte zaak. Zijn er meer mensen die hier last van hebben (gehad)? En zo ja wat hebben jullie eraan gedaan?

1772 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 3, 2016 om 15:38
11513 Antwoorden / 15 Vragen
10

Hallo Mariannevdp , 

Er zijn meer mensen met hetzelfde probleem , de oplossing was om naar een telfort winkel te gaan , de simkaart werd in de winkel geactiveerd .
Lees hier klik op de rode regel .

https://forum.telfort.nl/gebruiken-instellen-307/prepaid-simkaart-activeren-lukt-niet-56736






simon55
door simon55 - May 3, 2016 om 15:39
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Telfort -Tele 2-Vodafone allemaal bende weg ermee zeggen lekker goedkoop maar goedkoop is duurkoop  ik zou t zo in de prullenbak mikken

holstein
door holstein May 11, 2016 om 08:17
922 Antwoorden / 16 Vragen

Wat is dat nu weer voor onzin, we gebruiken hier drie abo's van Telfort en heb er helemaal niks over te klagen, jij denkt zeker dat wanneer je meer voor een provider betaald dat het dan beter is.......

aurora1
door aurora1 - May 3, 2016 om 15:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Lukt het niet met 1244 bellen en het stappenplan volgen? Heeft u de juiste simkaart voor uw toestel?
U zegt "een tijdje geleden" is dan wel op tijd geprobeerd om de kaart te activeren, meestal moet dat binnen een bepaalde termijn.
Zelf heb ik nooit last van zoiets gehad, en als ik dat zou hebben zou ik stappen ondernemen om mijn geld terug te krijgen.

Ik lees net de link van @marita5, dus naar de Telfortwinkel gaan.

telfortwbcr
door telfortwbcr - May 10, 2016 om 13:34
124 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo Marianne,

Helaas ervaren wij inderdaad wat technische problemen. Wij doen er alles aan om deze zo spoedig mogelijk op te lossen. Om de simkaart te activeren raden wij iedereen aan om hiervoor naar de Telfort winkel te gaan zoals Marita heeft aangekaart. Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Telfort Forum Team

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Do
Doerak_games - Apr 27, 2024 om 01:33
Elektronica & tv

Alternate weigert terugbetaling of Een niew Moederbord stomme oplichters

nou ik heb eens een pc besteld alternate leek wel de goedkoopste ( is ook zo ) maar ja alles werkt behalve het moederbord denk nou dat komt wel goed veel 5 sterren op de website maar ja ik stuur dus een mailtje van hey ik heb een moederbord ontvangen maar dees is defect geleverd nou alternate test het zegt vervolgens dit is gebruikers schade dus  je garantie vervalt oke dus garantie heb je geen r ... Lees meer

Al
Alwin Stuit - Apr 26, 2024 om 09:37
Winkels & webshops

Charlie Temple komt afspraken niet na en laat niets van zich horen, ben niet dei

CharleyTemple nog actief? Komen hun verplichtingen niet na. Hoe zit dit vragen velen met mij zich af Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer