in
door ingridl_1 Sep 30, 2009 om 08:03
Computers & telefonie

Sinds tele 2 is overgestapt op een andere provider

Hallo wie heeft ook problemen met mobiel bellen tele 2 sinds ze zijn  overgestapt zijn op t mobile ben ik vaak niet te bereiken.had daar vroeger geen last van.alvast bedankt voor reactie

1780 14 Rapporteer

kiran
door kiran - Sep 30, 2009 om 14:58
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ingridl

Mobiele dekking/bereik

Helaas, je bent niet de enige. Het regent klachten over Tele2/T-Mobile. Lees de link even door.

Je kan ook eerst nog proberen een mailtje met klacht te sturen naar:

webservice@tele2.nl (zou bovenin de mail vermelden: klacht geplaatst op VaraKassa V&B 30/9/09-ingridl) Misschien dat je hier dan ook antwoord krijgt.

in
door ingridl_1 - Sep 30, 2009 om 22:41
20 Antwoorden / 14 Vragen

ik ga zeker een mail sturen maar heb wel gebeld gisteren met de klantenservice konden er niets aan doen was het antwoord.Ik bel al 5 jaar met tele 2 dit is nog nooit gebeurd.Kijken wat ze antwoorden.bedankt voor je tip.

wi
door wicode - Oct 2, 2009 om 21:14
2 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb het zelfde probleem sinds TELE 2 overgestapt is naar           T-Mobile. daar ik tijdens mijn vakantie een gebroken enkel heb en dan ook nog het probleem T-mobile was het soms onmogelijk om in nederland contact te krijgen. Ik heb zelf een tijd met een lekkeband van mijn rolstoel en kon derhalve ook mijn vrouw op de camping te bereiken.

Ik heb contact opgenomen met de helpdesk van TELE 2 en werd zeer onbeschoft behandeld door een zekere Hans, en terwijl ik om zijn superviser vroeg kreeg ik geen respons en later beweerde hij dat hij het was.

in
door ingridl_1 - Oct 2, 2009 om 23:09
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ik kreek net een mail van tele2. Volgens onze meting zou het bereik bij u voldoende moeten zijn.Echter is er vlak bij u in de buurt wel een gat waar het bereik waarschijnlijk helemaal weg valt.Helaas kunnen wij dit niet op korte termijn verhelpen.exuses voor het ongemak.dat is het antwoord van tele2.INGRIDL

kiran
door kiran - Oct 2, 2009 om 23:51
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@ingridl

Excuus voor het ongemak? ... lekker makkelijk he? Je kan niet bellen/bent niet te bereiken, moet wel betalen ... schrijf de brief en stel Tele2 ingebreke ... of zeg op. Na de eerste contractsperiode kan je per maand opzeggen.

Of ga voorlopig elke dag een paar uur op een kruk naast dat GAT zitten voor het geval iemand je belt?? (ja, flauw!  :))

Bedankt voor de terugmelding. Het beste ermee!

pe
door peter1974 - Oct 10, 2009 om 20:17
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Ik heb hetzelfde ondervonden en heb Tele2 al een mail gestuurd en uitgelegd wat het probleem is. Het zelfde geldt voor mijn vrouw die heeft ook Tele2.

Nu hebben ze mij een mailt terug gestuurd waarin ze zeggen dat ze mij binnenkort willen bellen en kijken wat ze voor mij kunnen doen.

Nu vraag ik mij toch echt af : Hoe willen ze mij nu bellen als ik ik in huis totaal geen bereik heb.

Ik krijg sms jes van vrieden of wie dan ook soms gewoon een dag later binnen op mijn mobiel.

Ben wel benieuw of ze hier iets aan willen en kunnen doen.

Groeten P.Smit  uit Hoogezand

in
door ingridl_1 - Oct 10, 2009 om 23:05
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ja dit is echt erg gelukkig heb ik GEEN abonnement als mijn prepaid op is ga ik een andere provider zoeken.Buiten heb ik wel meestal berijk maar binnen heel slecht.Ik zit volgens hun in een gat wat dat ook mogen zijn.Nou veel sukses bedankt voor je antwoord.INGRIDL

re
door renee1137 - Oct 20, 2009 om 20:19
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb (helaas) een 2-jarig abonnement bij Tele2, en sinds 1 september kunnen mensen die een abonnement hebben bij T-mobile (ik weet ook niet waarom) mij niet tot nauwelijks meer bellen.

Sms-en komen wel aan, maar als ze bellen krijgen ze alleen te horen "alle lijnen zijn bezet".

Ik mailde dus de Tele2-klantenservice. Ik zou wel willen bellen maar op de een of andere manier herkent hun automatische systeem mijn klantnummer én mijn telefoonnummer permanent nooit, waardoor je niemand aan de lijn kunt krijgen.

Enfin, de reactie van Tele2 was simpelweg: Dat ligt aan T-mobile, neem maar contact op met hun klantenservice.

Er is overigens heel veel mis bij Tele2, bij het afsluiten van mijn abonnement heb ik maar liefst 5 afzonderlijk administratieve fouten kunnen tellen. Ik kreeg mijn telefoon 3 weken te laat, ze hadden het model dat ik wilde niet meer, etc. etc.

do
door douwma - Oct 21, 2009 om 19:29
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi ook ik ben niet meer bereikbaar sinds tele2 is overgestapt naar het netwerk van T-mobile,

We hebben een klacht ingedient bij tele2 klachten, en zijn inderdaad binnen een paar dagen terug gebeld,

Zij gaan er van uit dat je je mobiel enkel in eigen huis gebruikt, hun stelregel is dat als je thuis geen bereik hebt, heb je recht van spreken,

Maar ik heb een mobiele telefoon, welke ik bijv. op mijn werk bij me heb om hier bereikbaar te zijn!. hier is geen dekking van t-mobile.

nu zit ik met een abonnement waar ik inmiddels niets meer aan heb.

Tele 2 wil hier niets aan doen..

Wat moet ik nu verder ondernemen?

in
door ingridl_1 - Oct 21, 2009 om 22:05
20 Antwoorden / 14 Vragen

Ik heb gelukkig GEEN abonnement dus als mijn prepaid op is ga ik een andere provider nemen.Het is erg als je een abonnement hebt.Ik heb thuis meestal ook bereik maar onderweg of ergens binnen niet.Sukses iedereen die dit probleem heeft.INGRIDL

wi
door wicode - Oct 21, 2009 om 22:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

Na het verlies aan verbindingen heb ik een boze mail gestuurd en er op gewezen dat zij een wanprestatie leveren en op die grond mijn abonnementen  heb opgezegd.

Als andwoord kreeg ik een mail dat ik mijn abonnementen kon beeindigen per direct.

ye
door yeahitsme - Oct 26, 2009 om 11:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ben ik ook al een jaar of 3 klant bij tele2. Betaal netjes elke maand mijn rekening. In ons gezin hebben wij in het totaal 5 abbonenementen bij tele2. Vorige maand bij de overgang van het KPN naar het T-mobile netwerk begon het gedonder. Niet bereikbaar, verbinding die om technische redenen verbroken wordt.

Op den duur toch maar eens bellen met de klantenservice. Toen viel ik echt van verbazing van mijn stoel. Het volgende werd mij gevraagd: "meneer uw contract staat op het adres X in Kampen. Daar garanderen wij een goede dekking." Op dat moment wilde ik ergens in het noorden van Nederland bellen maar dat lukte dus niet voor de zoveelste keer.. Wat is nu de bedoeling van een mobiele telefoon zei ik tegen die vrouw van de klantenservice.. Daar kun je toch mee van Limburg naar Groningen rijden. En dan mag je toch verwachten dat je provider een LANDELIJKE dekking geeft zonder storingen.. "Nee helaas meneer dat staat in uw voorwaarden." Er wordt gewoon een script voorgelezen bij de klantenservice en geholpen wordt je er niet. Mijn zwager heeft een bedrijf en die is nu niet bereikbaar door tele2. Kijken wat dat kost. Werd ik gebeld door de "dekkingsdienst" die met het de zelfde standaard zinnetjes komt als de klantenservice. Terwijl ik ophang belt mijn zwager met de zelfde klachten naar de klantenservice. Wordt er gezegd. "Nee meneer de dekkingsdienst is er vandaag niet." Hoezo die hadden mij net 10 seconden geleden gebeld.

Al met al schiet ik er tot dusver weinig mee op. Mijn contract loopt tot nov. 2010!! Ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk vanaf want zo wil je als klant toch niet behandeld worden.

Als iemand nog goede tips heeft hoor ik het graag!

Groeten Roy

se
door serouan - Oct 27, 2009 om 12:48
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook sinds 01/09/2009 (de datum waarop  tele2 overgestapt is op T-mobile) onbereikbaar voor iedereen met een T-mobile mobile nummer. Sindsdien heb ik -/+ 30 keer  met tele2 daarover gebeld. In het begin krijg je te horen, "je moet je GSM instellingen aanpassen" een andere keertje vragen ze jou om meer geduld en dat zij bezig daarmee zijn ........ bla bla. Maar het beste was vonochtend.Ik ging weer bellen over het probleem , krijg ik een medewerker aan de lijn die zegt: Ik moet zelf de mensen die mij niet kunnen bereiken vragen om een klacht lin te dienen tegen T-mobile want(aldus tele2) het is een probleem van t-mobile en niet van tele2. Ik heb er genoeg van, ben bijna 2 maanden onbereikbaar voor t-mobile nummers(inclusief mijn vriendin) en het CHEAP Tele2 doet er niets aan . Ik heb mijn advocaat gevraagd om het contract te ontbinden en tele2 aan te klachen voor de gevolgen.

k hoop dat kassa iets hiermee doet.

Groetjes

h

H

in
door ingridl_1 - Oct 30, 2009 om 21:08
20 Antwoorden / 14 Vragen

ik ben de langste tijd klant van tele 2 geweest.Heb gelukkig GEEN abonnement .
Ben zo vaak niet te bereiken met kinderen in het buitenland is dat heel vervelend.Verder iedereen sterkte .Groet INGRIDL