ic
door icekool Oct 30, 2003 om 17:32
Computers & telefonie

Sony Ericsson T68i en T-Mobile omruilactie

Dit is in de uitzending geweest:Opnieuw veel klachten over de Sony Ericsson telefoon. In een gezamenlijke brief van Sony Ericsson en T-Mobile aan Kassa erkennen de bedrijven:“...dat het probleem dus niet in alle gevallen afdoende verholpen was. Indien bij herhaling dit probleem nog mocht voorkomen, dan zijn wij bereid dit toestel om te ruilen voor een nieuw toestel: een Sony Ericson T610. “T-Mobile bezweert dat ze de klagers nu nog beter van dienst zullen zijn Dus ik heb ook maar met T-mobile gebeld…. Maar ze kunnen niks voor mij betekenen qua omruilactie. Dit komt omdat ik de telefoon niet via T-mobile in mijn bezit heb. T-mobile zegt alleen een nieuwe simkaart te kunnen opsturen en dat ik het verder moet regelen bij de winkel waar ik de T68i heb ‘gekocht’. Met deze verwijzing ben ik vervolgens naar T-for-Telecom gegaan waar ze me natuurlijk alleen maar een reparatie aan kunnen bieden die 4 tot 6 weken in beslag gaat nemen. Deze reparatie lost niks op, daarvoor heb ik al van teveel mensen vernomen dat dit niet helpt. Dus begint voor mij nu ‘van het kastje naar de muur’ gestuur verhaal!! Wie heeft al betere resultaten met een T68i die niet verkregen is via T-mobile? Groet,RamonPS. Ik heb mijn telefoon nog nooit laten repareren omdat zelfs het servicecentrum in Den Haag het onnodig vond, omdat dat toch niet hielp.

830 5 Rapporteer

mrcableguy
door mrcableguy - Apr 16, 2004 om 11:50
5 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb T-Mobile en gebruik eveneens een T68i die niet verkregen is via T-Mobile. Ik woon in Hoorn en verplaats mij regelmatig richting Zaandam/Almere. In geen van die regio's heb ik tot dusver hinder ondervonden mbt het ontvangst (zowaar).

pl
door pluis_1 - Apr 16, 2004 om 11:50
4 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi!
Helaas blijkt inderdaad dat t-mobile je hierbij niet kan helpen. Het toestel in aangeleverd door de winkel, en de SIMkaart van T-Mobile. Door het subsidiebedrag wat t-mobile aan de winkelier geeft, hebben ze u een SE T68i erbij kunnen "geven". Dit onder de garantiebepalingen van de winkel, Helaas blijkt uit jouw verhaal dat de winkel niet echt fijne garantiebepalingen heeft. Reparatie 4 tot 6 weken?? niet kunnen omruilen?? Helaas, nogmaals, kan t-mobile u niet helpen. Misschien een brief schrijven naar het hoofdkantoor van uw winkelier? succes!

be
door beau_1 - Apr 16, 2004 om 11:50
1 Antwoorden / 2 Vragen

Sinds ik in het bezit ben van een T68i, heb ik al problemen met het toestel icm een t-mobile abonnement. Ik heb het toestel wel verkregen via een contractsverlenging en heb na de uitzending t-mobile gebeld voor meer informatie over deze actie. Aangezien mijn toestel al een keer ter reperatie naar t-mobile was opgestuurd, en de klachten er nog steeds waren, was ik tevreden te horen dat ik een nieuwe T610 zou krijgen. Een week na het opsturen krijg ik ipv een nieuw toestel weer mn oude toestel opgetuurd, met het bericht dat tijdens het onderzoek waterschade is aangetroffen bij de joystick en dat alle garantie vervalt, en dus ook een nieuw toetstel. volgens het reparatieformulier zal mijn telefoon het nog even doen, maar zeer snel het begeven. Deze waterschade is ontstaan door bijvoorbeeld regen. Aangezien ik na een jaar deze telefoon in mn bezit te hebben gehad nog steeds geen fatsoenlijk gesprek ermee gevoerd heb, heb ik T-mobile opgebeld voor verdere uitleg. Volgens T-Mobile heb ik nu nergens recht meer op, ondanks dat ik na de eerste reparatie geen waterschade had en al tig keer heb gebeld met mn klachten. Dit is volgens mij wel een heel makkelijke manier van T-mobile om alsnog van hun verplichtingen af te komen. Dus zelfs als je wel een telefoon via T-Molbile hebt verkregen (waar ik 3 maanden op heb moeten wachten wegens tekort aan telefoons) wordt je alsnog niet geholpen met deze actie

ka
door kaatje2 - Apr 16, 2004 om 11:50
6 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom zou T-mobile moeten opdraaien voor een telefoon die zij niet hebben geleverd? Je gaat toch ook niet meer een TV van de It's terug naar Megapool?!

ro
door robert_1 - Apr 16, 2004 om 11:50
2 Antwoorden / 2 Vragen

er zijn diverse Sony Ericsson service points, die zijn meestal gesitueerd in een telefoonwinkel, je kan het zien aan het label op het raam in Amsterdam zijn er zeker een paar probeer het daar eens, succes