mi
door michelmc007 Apr 27, 2011 om 17:12
Computers & telefonie

Sony komt met goedkopere playstation 3

Hoe komt zo dat Sony niet het succes heeft gekend als zijn voorgangers?
Had Sony maar zijn voorgaande kopers/klanten, maar beter behandeld, door de games van de playstation 1 en playstation 2 ook op de playstation 3 toe te laten???
Was denk ik een betere beslissing geweest!

Wie weet er nog meer punten?

538 3 Rapporteer

bt
door bt2303 - Jul 27, 2011 om 14:24
2 Antwoorden / 1 Vragen

De playstation 3 loopt qua verkopen relatief weinig achter op de xbox 360 en zal binnenkort misschien wel meer verkocht zijn dan de xbox 360.
De slechte punten aan de playstation 3 zijn in mijn ogen, dat de playstation 3 in het begin een veel te hoge verkoopprijs had en dat het een minder toegankelijke console is dan de wii en de xbox 360. Dit is echter geen probleem voor de gamer. Ook zat er weinig verscheidenheid in de spellen die voor de playstation 3 uitkwamen, maar dat hebben ze vrij goed opgelost door middel van de playstation store.
Ik vind echter dat Sony de klanten beter behandeld heeft dan Microsoft en Nintendo door de playstation 3 toch meer puur voor games te houden.

mi
door michelmc007 - Jul 27, 2011 om 19:31
34 Antwoorden / 17 Vragen

Ik vindt het jammer dat Sony bij de playstation 3 de spellen van de playstation 2 niet heeft toegestaan op deze console.
een reden om hem niet te kopen.

rj
door rjw - Jul 28, 2011 om 16:46
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Ik denk dat de verkopen van de PS3 in eerste instantie tegenvielen door het commerciële succes van de Wii in de tijd dat de PS3 werd geïntroduceerd. Weliswaar is een PS3 niet vergelijkbaar met een Wii, maar voor 95% van de markt voldoet de Wii prima.