Yvons
door Yvons Jul 16, 2012 om 15:36
Computers & telefonie

Spam

Is dit weer een spam?
Dear y. steege,

This is an important message from Amazon.com

As a precaution, we've reset your Amazon.com password because you may have been subject to a "phishing" scam.

Here's how phishing works:

A scam artist sends an e-mail, which is designed to look like it came from a reputable company such as a bank, financial institution, or retailer like Amazon.com, but is in fact a forgery.  These e-mails direct you to a website that looks remarkably similar to the reputable company's website, where you are asked to provide account information such as your e-mail address and password.  Since that web site is actually controlled by the phisher, they get the information you entered.

Go to amazon.com/phish to read more about ways to protect yourself from phishing.

To regain access to your Amazon customer account:

1.   Go to Amazon.com and click the "Your Account" link at the top of our website.

2.   Click the link that says "Forgot your password?"

3.   Follow the instructions to set a new password for your account.

Please choose a new password and do not use the same password you used with us previously.

Thank you for your interest in Amazon.com

Sincerely,

Amazon.com


Please note: this e-mail was sent from an address that cannot accept incoming e-mail. To contact us about an unrelated issue, please visit the Help section of our website.

545 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2012 om 15:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo steege,

Ja! Weggooien.

tdehond
door tdehond - Jul 16, 2012 om 18:21
4744 Antwoorden / 9 Vragen
0

Amazon stelt het op prijs als phishing mail gemeld wordt.
klik

Cookies
door Cookies - Jul 16, 2012 om 18:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Dit is phishing, gewoon deleten die mail.

sw
door swat1500 - Jul 17, 2012 om 08:50
3795 Antwoorden / 0 Vragen
0

Als u een Amazon account heeft dan kunt u controleren of war in de mail staat juist is door proberen in te loggen op uw Amazon account op de NORMALE manier dus NIET via een link in het mailtje.
U merkt dan gauw genoeg of het mailtje waar is of niet.
Heeft u GEEN Amazon account nu dan weet u waar het mailtje thuis hoort.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer