mjklugt
door mjklugt Mar 12, 2012 om 17:20
Computers & telefonie

Storings melding

Hallo mensen,
Ik heb een vraag over website's en wel, soms als ik een website wil openen bv nldoet dan krijg ik een fout melding van explorer ie9 kan de website niet openen. Zo heb ik tot nu toe twee of drie van die site's. Wat zou dat kunnen zijn? Op de meeste site's heb ik hier geen last van en bij een storing kan ik gewoon dat tabblad sluiten en weer terug gaan naar een vorige site.

624 4 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2012 om 17:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo mjklugt,

Probeer IE eens te resetten.

Internet Explorer-instellingen terugzetten

1. Sluit alle geopende vensters van Internet Explorer en Windows Verkenner.
2. Open Internet Explorer door te klikken op de knop Start. Typ Internet Explorer in het vak Zoeken en klik vervolgens in de lijst met resultaten op Internet Explorer.
3. Klik op de knop Extra en klik vervolgens op Internetopties.
4. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook de browsegeschiedenis, zoekmachines, accelerators, startpagina's, Traceerbeveiliging en ActiveX-filtergegevens wilt verwijderen.
5. Klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
6. Nadat de standaardinstellingen zijn teruggezet door Internet Explorer, klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
7. Sluit Internet Explorer.

De wijzigingen worden van kracht nadat u Internet Explorer opnieuw hebt geopend.

Of probeer eens een andere browser, bv. Firefox.
Kun je hier downloaden. (Je hoeft IE niet te verwijderen!)

Suc6

gsm
door gsm - Mar 12, 2012 om 19:11
5940 Antwoorden / 47 Vragen

IE9 heeft in de werkbalk een knopje voor compatibiliteitsmode. Probeer dat eens.
Zie ook het menu Extra van IE9, waar je voor bepaalde websites compatibiliteitsmode kunt instellen.

mjklugt
door mjklugt - Mar 13, 2012 om 13:36
15 Antwoorden / 5 Vragen

Hallo edrick3,

Bedankt voor deze oplossing, ik heb het meteen geprobeerd en het werkt prima.

edrick3
door edrick3 - Mar 13, 2012 om 13:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@mjklugt,

Mooi zo.
Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.