si
door sietske01 Apr 26, 2013 om 11:53
Computers & telefonie

T-mobile belstatus onbetrouwbaar

Ik heb al een tijdje een t-mobile abonnement voor mijn mobiel. Om te controleren of ik niet over mijn bundel heenga, bel ik regelmatig 1202 of kijk op my t-mobile naar mijn belstatus.
Ik ben echter al een paar keer onaangenaam verrast door de faktuur. Hierop blijk ik dan toch weer (soms flink) te moeten bijbetalen.

Ik ging daarom maar eens op de my t-mobile site kijken. Daar stond in kleine letters onder de belstatus:

De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend. Het weergegeven datategoed kan 48 uur achterlopen


Kortom, zijn deze gegevens nou wel of niet representatief voor je bel- en smstegoed?
En: 48 uur achterlopen kan ook het dubbele zijn toch? Kortom, ik moet rekening houden met een week vertraging...

Hoe gunstig is het voor t-mobile om de gegevens een paar daagjes later te verwerken...Er is toch niemand die het hard kan maken (volgens de kleine regeltjes)

456 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

si
door sietske01 - Apr 26, 2013 om 11:55
4 Antwoorden / 5 Vragen
0

Overigens, er is geen enkele andere manier om je beltegoed te 'controleren', want t-mobile biedt hier ook nog eens geen service voor.

tijger1
door tijger1 - Apr 27, 2013 om 19:03
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Het staat er toch duidelijk. Het is indicatief. En twee keer 48 uur is geen week.

Zit er verschil in verbruik als u belt en dan meteen kijkt op My T-mobile?

jo
door jorisw - Apr 28, 2013 om 16:55
4340 Antwoorden / 1 Vragen
0

Dit is slechts een extra service. Je kunt zelf ook prima bijhouden hoeveel je gebruikt. Of ga jij extra bellen als blijkt dat je nog beltegoed binnen je bundel?

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer