Tele2 mobiel: meteen al ellende
Overstappers van mobiele telecomabonnementen zijn alvast gewaarschuwd: je krijgt spijt als je naar Tele2 overstapt! Ik ben overgestapt van Vodafone naar SIm Only van Tele2 en daar heb ik nu al spijt van!
Ik heb mijn eerste factuur binnen en Tele2 blijkt al meteen gelogen te hebben met de maandprijs: 11,36 in plaats van 11 euro, terwijl ik niets buiten mijn bel- en internetbundel heb verbruikt.
Verder zijn ze zo slim geweest om de ingangsdatum van mijn abonnement op de datum te zetten waarop ik mij heb aangemeld, terwijl ik duidelijk heb aangegeven over te willen stappen op het moment dat mijn Vodafone-abonnement eindigt. Ze hebben mijn abonnement dus DRIE weken te vroeg in laten gaan terwijl ik toen nog gewoon met Vodafone belde!
Zielig is ook dat ik dit al gevraagd had aan de klantenservice en die hield stellig vol dat dat geen probleem kan zijn.
Al met al kan ik stellen dat ik ben opgelicht door Tele2.
Ik wil af van Tele2. Zijn er meer mensen met deze ervaring en wat heb je hieraan kunnen doen?
Dit topic lijkt mij meer bij vraag en beantwoord thuis horen.
Kunt u aantonen op welke datum u de overeenkomst wilde laten ingaan? Dan kunt u de factuur betwisten omdat u een overeenkomst wilde laten ingaan op ..... U had dus tussen .... en .... geen overeenkomst afgesloten met tele 2 en dus geen betalingsverplichting.
Ik heb indertijd inderdaad een brief ontvangen van Tele2 waarin bevestigd wordt dat ik per X datum overstap van Vodafone naar Tele2. Bij de aanmelding via hun website heb ik dit ook vermeld.
Deels is het ook mijn eigen schuld, want op meerdere fora worden mensen gewaarschuwd voor de schandalen bij Tele2. Maar goed, nu ik het ervaren heb kan ik begrijpen waarom veel mensen klagen over Tele2.
natuurlijk is het niet uw schuld. Deze ligt m.i. geheel bij tele2 die zich niet gehouden heeft aan de afgesproken datum.
=consument456 schreef op maandag 14 mei 2012, 08:47: Ik heb indertijd inderdaad een brief ontvangen van Tele2 waarin bevestigd wordt dat ik per X datum overstap van Vodafone naar Tele2. Bij de aanmelding via hun website heb ik dit ook vermeld.
Deels is het ook mijn eigen schuld, want op meerdere fora worden mensen gewaarschuwd voor de schandalen bij Tele2. Maar goed, nu ik het ervaren heb kan ik begrijpen waarom veel mensen klagen over Tele2.
Bij Consuwijzer schijnen er meer klachten hierover bekend te zijn, ik zal hen ook eens benaderen, wie weet helpt dat denk ik.
Beste consument456,
Vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over je factuur en de ingangsdatum van je contract. Ik wil dit graag voor je uitzoeken en bekijken of ik iets voor je kan doen hierin. Wil je je postcode, huisnummer en klantnummer mailen naar danielle@tele2.com o.v.v. consument456 / Kassa Vara?
Met vriendelijke groet,
Danielle van Tele2
Ik ken het probleem, heb zelf ook al sinds het begin van mijn 2 jarig abonnement problemen bij tele-2. Deze is nu inmiddels bij verlopen en 3x raden? Ik heb nog steeds problemen!
Typisch tele2? vraag ik mij af.
=irene1986 schreef op zaterdag 19 mei 2012, 09:40: Ik ken het probleem, heb zelf ook al sinds het begin van mijn 2 jarig abonnement problemen bij tele-2. Deze is nu inmiddels bij verlopen en 3x raden? Ik heb nog steeds problemen!
Ik ben ook een maand of 2 abonnee en lig nu al overhoop met ze ivm aansluitkosten die niet berekend zouden worden maar wat ze wel gedaan hebben.
Ik heb die kosten gestorneerd uiteraard en kreeg gister een aanmaning. Ik wacht met spanning een brief van intrum Justitia af.
Ik heb zo`n spijt van mijn overgang naar tele2.
Een chatgesprek met Tele2 .......
Ilona zegt:Dank u. Waarmee kan ik u helpen?
U zegt:ik heb een mail getsuurd naar betalingsbewijs@tele2 en zou binnen 24 uur antwoord krijgen maar heb nog niets gehoord
Ilona zegt:Een betalingsbewijs wordt behandeld. Hierop worden klanten niet gebeld.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:mail misschien ???
Ilona zegt:Nee.
U zegt:dus die 24 uur slaat nergens op
Ilona zegt:Een betalingsbewijs welke verzonden wordt wordt in behandeling genomen, maar er volgt geen klantcontact.
Ilona zegt:Het is binnen 24 uur verwerkt.
U zegt:wat is dat voor een onzin ?
Ilona zegt:Tele2 heeft een telefonische klantenservice, een chatservice en een postadres. Geen e-mailadres waar vragen naartoe verzonden worden.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:als ik iets opstuur is het toch het minste dat er een antwoord op kan volgen
Ilona zegt:Dat is in het geval van een brief wel zo.
Ilona zegt:Niet op een betalingsbewijs.
Ilona zegt:Heeft u nog andere vragen?
U zegt:Ja
U zegt:hoe weet ik dan wat jullie respons op mijn bewijs is.
Ilona zegt:Er is een betaling van 9.73 euro ontvangen, dus het bewijs zal gearchiveerd worden.
U zegt:uw service staat echt op een ongekend niveau .
[quote=ultraglide1998 schreef op zaterdag 19 mei 2012, 12:58]Ik ben ook een maand of 2 abonnee en lig nu al overhoop met ze ivm aansluitkosten die niet berekend zouden worden maar wat ze wel gedaan hebben.
Ik heb die kosten gestorneerd uiteraard en kreeg gister een aanmaning. Ik wacht met spanning een brief van intrum Justitia af.
Ik heb zo`n spijt van mijn overgang naar tele2.
Ultraglide, gebruik gewoon het email adres van die van tele2 in dit forum.
danielle@tele2.com
Je hebt niets te verliezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag corendon dit zomaar doen?
Goedemiddag,
Op 30 april boekten wij een last minute bij Corendon. We kozen een rondreis Spanje, last minute, met vertrekdatum 11 mei. Op 10 en 11 mei was de prijs van deze reis goedkoper: 446 euro pp maar vlucht vanaf Eindhoven. Geen vreemde prijs voor een last minute met 3* hotel (Logies) over 10 dagen, dachten wij. Met de koffers en alle andere extra kosten erbij kwamen we op een bed
...
Lees meer
2 stoelen niet goed winkel doet niets wat kan ik nog doen
6 stoelen gekocht bij 2 is de vulling gezakt zouden omgeruild worden maar wordt niet gedaan
na veel gepraat konden we 6 nieuwe uitzoeken alles op papier gezet
nu blijkt dat dat ook niet gedaan wordt
wat kunnen we doen reageren doen ze niet aangetekende brief gedaan
maar geen antwoord
Lees meer
Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen
Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer