bi
door bietus Mar 25, 2009 om 09:58
Computers & telefonie

Telfort+Telefonie Totaal, gek wordt je ervan!!!

Vanaf 28-11-2008 probeer ik mijn Tiscali abonnement inclusief vast bellen om te zetten in een Telfort zónder vast bellen:


 



Op 5-12 kreeg ik een antwoord dat het vast bellen nog niet was opgezegd, dit zou in behandeling worden genomen.


6-01 kreeg ik een bericht dat het vast bellen al per 05-11 was opgezegd maar dat ik hier nog wel facturen voor kreeg, de teveel betaalde kosten zou ik gecrediteerd krijgen.


13-01 kreeg ik, nadat ik weer een mail had gestuurd, wederom een mail met excuses en dat het z.s.m. opgelost zou worden.


 15-01 kan ik nog steeds gewoon bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoonaansluiting en kreeg ik op de vraag of mijn teveel betaalde kosten gecrediteerd een mail waarin staat dat mijn vraag is doorgespeeld naar een afdeling die een onderzoek in zal stellen.


10-02 Weer een mail gestuurd n.a.v. een brief die ik thuis gestuurd kreeg waarin staat dat Vast Bellen wordt beëindigd wordt. Er stond niet bij per wanneer. Ook stond er niks in over creditatie van mijn teveel betaalde kosten. Dezelfde dag werd er wederom een bedrag van mijn rekening geschreven inclusief Vast Bellen!


11-02 Reactie: Vast Bellen is per 03-02 beëindigd. Ik kan een brief schrijven om te proberen mijn teveel betaalde kosten terug te krijgen!


11-02 Ik vraag of ze gek zijn geworden! Ik ga nu toch geen brief schrijven omdat zij maar fouten blijven maken?? Ik eis dat het binnen 2 weken is opgelost.


17-02 Reactie: uw Vast Bellen is beëindigd, de desbetreffende afdeling is bezig met de creditatie van eventuele kosten. Klachten mogen ze niet per email in behandeling nemen, ook hiervoor moet ik een brief schrijven, lekker klantvriendelijk weer!


25-03, nog steeds wordt het Vast Bellen van mijn rekening geschreven, er is ook nog steeds niks gecrediteerd. Weer een mail gestuurd met de vraag of Telfort het inmiddels zelf ook niet een tikje lachwekkend begint te vinden. Ook vraag ik hierin om een mailadres zodat ik niet steeds dat $%^&#%webformulier hoef in te vullen!!

171 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2009 om 10:18
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Dag bietus,


Het telfort-drama32,


Het gaat niet zozeer om de medewerkers van Telfort, maar meer om het beleid van deze naar mijn mening ontzettend slechte provider. De provider stelt de werknemers aan en als die nog geen giraf van een olifant kunnen onderscheiden, dan is de klant daarvan natuurlijk rechtstreeks de dupe. Bovendien mag zo'n medewerker ook niks kosten en medewerkers die niks kosten zijn over het algemeen jong, onervaren, onwetend, brutaal en soms zelfs onbeschoft. Zo'n organisatie met zulk soort medewerkers, roept dan natuurlijk erg veel problemen op, die vervolgens bij voorkeur niet worden opgelost. Je vecht derhalve met gebakken lucht en de uitslag staat aan het begin al vast. Het is de klant die de klos is en dat gevecht uiteraard verliest. De enige manier om er onderuit te komen is, zoek een andere provider die wél professioneel en klantvriendelijk werkt (maar die zijn er bijna niet in dit kikkerland).


Sukses en vriendelijke groet, ReadAC.

ve
door verwijderd - Mar 25, 2009 om 10:34
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hahahaha, Giraf van een olifant, die is goed!!


Ik kan je de gehele mailwisseling toesturen, als je dat allemaal leest dan ga je je inderdaad afvragen of je nou zelf gek bent of dat het nou écht allemaal zo moeilijk is, volgens mij hoeft het helemaal niet moeilijk te zijn en als dat wel zo zou zijn dan wil ik graag dat een medewerker van Telfort me dit uitlegt. Misschien heb ik er dan meer begrip voor.


Ik werk zelf voor de overheid, ook daar gebeuren natuurlijk dingen doordat het een logge organisatie is soms maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, wat een oerslecht bedrijf zeg! Een beetje klantvriendelijk bedrijf had me op alle mogelijk manieren gaan helpen dit z.s.m. op te lossen. Volgens mij heb ik met minstens 10 verschillende medewerkers contact gehad, zowel via de mail als telefoon, maar er is er niet één bij die dit écht probeert op te lossen!


Groeten


 

ve
door verwijderd - Mar 26, 2009 om 00:36
0 Antwoorden / 0 Vragen
0

Misschien ben je beter af door hulp in te roepen op het Tiscali forum, omdat daar ook (technische) medewerkers van Telfort beantwoorder zijn, zij kunnen wel eens dingen uitzoeken en kortsluiten.


Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer