HC
door HC4000 Jun 27, 2016 om 14:07
Computers & telefonie

Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?

Ik ben 25 april telefonisch benaderd door vodafone om prepaid om te zetten naar abonnement Start -M met nummer behoud.. Daar heb ik accoord op gegeven, 4 mei werd nieuw SIM kaart afgeleverd en 9 mei zou abonnement actief worden gemaakt. De prepaid kaart is wel gedeactiveerd maar nieuwe abonnement is nu (27-6-2016) nog steeds niet actief. Vele malen is mij nieuwe hoop gegeven en vanalles beloofd, zelfs een bloemetje (wow, alleen die moet ook nog steeds komen) telkens moest ik even geduld hebben. Ik heb nu ruim een week geleden alles laten annuleren maar dit lukt zelfs niet. Ik heb nog steeds geen bevestiging gehad. Als ik bel zeggen ze doodleuk dat ze het doorgezet hebben naar de back office (code woord om klanten van zich af te houden) hebben doorgezet en dat die het in behandeling hebben. Zelf annuleren lukt hen dus niet. Zolang ik geen bevestiging heb durf ik geen ander abonnement (niet bij vodafone) te nemen, omdat ik het nare gevoel heb dat vodafone over een half jaar zegt we hebben je abonnement geactiveerd en zit er ook nog eens 2 jaar aan vast. Hoe kom ik van het abonnement af?

1974 7 Rapporteer

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 14:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U zult schriftelijk moeten eisen dat uw abonnement actief wordt, zeg binnen 14 dagen, en stel ze nu voor alsdan reeds in gebreke zodanig dat als dat niet gebeurd, u het abonnement als niet ingegaan beschouwd.

Maar er zal zich hier een webcare medewerker melden, die het voor u gaat "oplossen".

HC
door HC4000 Jun 27, 2016 om 14:24
1 Antwoorden / 1 Vragen

Weet u naar welke afdeling ik moet schrijven of mailen?

HC
door HC4000 - Jun 27, 2016 om 14:21
1 Antwoorden / 1 Vragen

sorry ...

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 27, 2016 om 14:41
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Topantwoord

tijger1
door tijger1 - Jun 27, 2016 om 14:43
42060 Antwoorden / 21 Vragen
akkerdistel
door akkerdistel Jun 28, 2016 om 00:09
1790 Antwoorden / 3 Vragen

Aangetekende brief via PostNL is zinloos, echter kom je daar pas achter wanneer het te laat is, en veel te duur. Met een beetje geluk krijg je via bovenstaande link 'n bevestiging, helemaal gratis.

HC
door HC4000 Jun 29, 2016 om 09:09
1 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom is het zinloo"s? Wat is uw ervaring hiermee?
ik heb het ook niet gedaan via PostNL, maar eerst via de link. Ik heb daar trouwens ook geen reactie meer op gekregen.
Ik wilde het daarna wel via een aangetekende brief doen idd.

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jun 28, 2016 om 08:40
779 Antwoorden / 0 Vragen

Beste HC4000,

Wat vervelend om te horen dat je nog geen gebruik kunt maken van je Vodafone abonnement. Ik kan begrijpen dat je graag een oplossing wenst.
Ik wil graag nakijken wat ik hierin voor je kan betekenen. Wil je je klacht en onderstaande gegevens e-mailen naar webcare.nl@vodafone.com met als onderwerp: "kassa | accountnaam | datum waarop het bericht is geplaatst | onderwerp bericht"?

Gegevens:
- naam
- mobiele nummer
- klantnummer
- adres, postcode en woonplaats
- geboortedatum
- de laatste 4-cijfers van je bankrekeningnummer

- ordernummer

Met vriendelijke groet,

Linda
Vodafone 24/7 Web Crew

HC
door HC4000 Jun 29, 2016 om 09:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Beste Linda,

Ik weet niet of ik dit nog wel wil. Ik ben al twee maanden aan het lijntje gehouden. Kijk dat er fouten gemaakt worden kan ik mee leven, maar hoe er mee wordt om gegaan, daar wordt ik echt ziek van, hoe Vodafone mij al twee maanden aan het lijntje houd en telkens nieuwe hoop geeft. Als ik nu bel zeggen ze nog doodleuk u moet nog even geduld hebben, ik snap werkelijk niet hoe ze dit uit hun strot krijgen. Back office is het toverwoord, dat lijkt op soort dekmantel. Ik denk zelf dat die office niet eens bestaat. Want als ik vraag om doorgescahekeld te worden dan kan dat niet, want zij zijn alleen via mail te benaderen. Wel raar voor een phone company. Ze kunnen niet eens een bloemetje laten bezorgen die ons beloofd is. En dat bedoel ik, het gaat me niet om het bloemetje, maar om de vervulling van de belofte.
Beloftes:
1) Er wordt telkens een datum genoemd, dat ik bericht krijg. Antwoord: nog steeds niets, nooit een enkel bericht ontvangen. Moet er telkens zalf weer achteraan.
2) U wordt voor 17:00 uur terug gebeld. Antwoord: ik bel zelf om 17:00 en dan krijg ik te horen dat ze er mee bezig zijn, u moet nog even geduld hebben.
3) We bezorgen een Bloemetje. Antwoord: die staat denk ik bij hun zelf op kantoor, ik moet er nog steeds één krijgen.
4) Ik wil bandopname van contract. Antwoord duurt 10 werkdagen. Zijn inmiddels al 40 werkdagen en uiteindelijke reactie is dat vodafone dat eigenlijk helemaal niet doet. Wel vreemd als een vodafone medewerker via chat dat zelf heeft aangekaart bij mij. Ik heb chat bewaart als bewijs.
5) Ik heb geannuleerd, binnen 48 uur ontvangt u bevestiging. Antwoord: we zijn nu 1,5 week verder en weer wordt de bekende smoes gebruikt het ligt bij Back Office, u moet nog even geduld hebben.

Dat kunnen ze bij Vodafone kennelijk niet. Mijn dochter zit nu twee maanden zonder telefoon en ze is haar telefoonnummer nu ook kwijt, ik heb het wel gehad met Vodafone. Ik ga eerst stappen nemen om de boel op te zeggen.

grt,
HC4000

HC
door HC4000 Jun 29, 2016 om 09:36
1 Antwoorden / 1 Vragen

Kijk Linda, dit bedoel ik.
Wat kan hier nu uit opmaken? Isie nu wel of niet gaccepteerd en vervolgens wordt je weer naar allerlei kastjes gestuur.
Ik mijn nr in de mail gezet, als jullie mij niet bellen is het over en uit.

grt,
HC400

Beste e-mailer,

Bedankt voor je e-mail aan de Vodafone 24/7 Web Crew.

Indien je ons een e-mail stuurt op uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We hebben je vraag/klacht in behandeling en je krijgt zo snel mogelijk een inhoudelijk antwoord.

Stuur je de e-mail zonder uitnodiging van de Vodafone 24/7 Web Crew: We nemen je e-mail niet in behandeling. Het Vodafone 24/7 Web Crew e-mailadres is geen reguliere klantenservice. Vodafone is via diverse kanalen bereikbaar. Kijk voor meer informatie op http://www.vodafone.nl/klantenservice/contact of log in op My Vodafone en stel je vraag via een contactformulier.

Ik adviseer je om voor een snelle afhandeling zelf contact op te nemen met de klantenservice via 1200 of 06-54500100, of voor contact met de afdeling betalingen te bellen met 043-3514525 van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.30 uur.

Met vriendelijke groet,

Vodafone 24/7 Web Crew

Copyright © Vodafone 2013

HC
door HC4000 Jun 29, 2016 om 12:26
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nog maar weer een bewijs van slechte service: wordt weer naar allerlei nummers en adressen verwezen:

 Antwoord op uw e-mail

kassa | hc4000 | 27 juni 2016| Vodafone abonnement wordt niet geactiveerd, annuleren duurt ook al meer dan een week. Hoe kom ik er vanaf?

29-06-2016 Ons antwoord

Goedemorgen Harry,

Wij hebben geen telefonisch contact.
Als dit jouw voorkeur heeft dan kun je met de klantenservice contact opnemen.
Indien wij je kunnen helpen dan hebben we eerst de gegevens nodig waar we naar hebben gevraagd.

Met vriendelijke groet,

Rowie
Vodafone 24/7 Web Crew

29-06-2016 Uw vraag( harry@)

Beste Linda,
  Als je echt wilt helpen neem dan contact op met 06xxxxxxx.
   Ik onderneem verder geen actie.
   Mvgrt,
   Harry

HC
door HC4000 Jun 30, 2016 om 08:45
1 Antwoorden / 1 Vragen

Nog maar een voorbeeld hoes snel ze zijn bij vodafone:

Ontvangstbevestiging
Beste heer, mevrouw,

Met dit bericht informeren wij je over de status van jouw e-mail.
Het lukt ons niet om jouw vraag binnen 5 werkdagen te beantwoorden.

Wij vragen je nog even geduld te hebben. Je ontvangt zo snel mogelijk een reactie van ons.
Bedankt voor je begrip.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice

27-06-2016 Reactie.
Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor je feedback!

We hebben je verzoek in behandeling genomen en zullen je binnen 2 werkdagen van antwoord voorzien.

Let op! Deze e-mail conversatie kun je niet terug zien in My Vodafone.

Met vriendelijke groet,
Vodafone Klantenservice
27-06-2016 Uw vraag
Betreft : klacht
Categorie : abonnement
Channel : Web Consumer
Aanhef : M

Topantwoord

marita5
door marita5 - Jun 30, 2016 om 10:00
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@HC4000 ,

Neem eens contact op met consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/contact

HC
door HC4000 Jul 1, 2016 om 11:52
1 Antwoorden / 1 Vragen

heb ik inmiddels gedaan ;-)

vodafonewebcare
door vodafonewebcare - Jul 7, 2016 om 10:14
779 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo HC4000,
We hebben op 28-6 gevraagd om aanvullende gegevens naar ons toe te sturen. Wellicht is dit aan je aandacht ontschoten maar we hebben tot op heden nog niets mogen ontvangen. Kun je kort aangeven of het issue inmiddels is opgelost?

Vriendelijke groet, Per

Vodafone 24/7 Webcare

costnix
door costnix Jul 8, 2016 om 00:31
2874 Antwoorden / 1 Vragen

HC4000 wil van zijn/haar contract af vanwege wanprestatie vam Vodafone!!!!!!!!!