Vodafone gaat zo doen?gewoon naar n ander
beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond,een mooie gelegenheid voor de andere providers nieuwe klanten te werven,ik zit al erg lang tevree bij tele 2,en t mobile,stel dat zij dat ook zouden doen,geloof me maar,dan ben ik zo weg! al zou ik er al jaren zitten,dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!en toen die tijd dat ik bij vodafone heb gezeten ,had ik altijd problemen,ben erg tevreden bij de providers waar ik nu zit groet dave
Ik ben al jaren trouwe klant bij vodafoon met zowel mobiel als vast+internet en het werkt altijd goed enz.
Ook ben ik altijd vol lof over het bedrijf want de klantenservice is goed en vriendelijk.
Ik heb pas mijn abbonement verlengt voor 2 jaar maar als ze dit niet terug draaien ben ik na de 2 jaar weg.
Dit bedrijf is zo hard achteruit aan het gaan en zijn dus als ik het allemaal goed gelezen heb gewoon bezig met oplichtings praktijken en stelen van klanten.
Ik heb inmiddels ook al een klacht naar hun klantenservice gedaan en hoop echt dat ze dit heel snel terug gaan draaien want het is zo zonden om een goed bedrijf te gaan veranderen naar een bedrijf die steelt van klanten..
Greetings Lapto
[quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06],ik zit al erg lang tevree bij tele 2,en t mobile,stel dat zij dat ook zouden doen,geloof me maar,dan ben ik zo weg!
--De binnenlandse gesprekken worden afgerond naar hele minuten-- Tele2
---Het zal misschien maar weinig mensen zijn opgevallen, maar het bellen met de mobiel is voor een aantal klanten van KPN, T-Mobile en Vodafone duurder geworden. Men rekent namelijk bij enkele abonnementen niet meer per seconde, maar per minuut.--Artikel maart 2010
[quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06]beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond [...] dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!
Ja, het is schandalig. Om die reden heb ik een petitie gemaakt, want ik zie dit ook als diefstal.
Maar als je je auto wilt parkeren betalen we toch ook altijd al te veel.
Of je nu van te voren een kaartje koopt of in een parkeer garage moet betalen, het is en blijft ook daar diefstal. Soms betaal je per half uur, soms per uur, maar in sommige garages houden zelfs een tijd van 48 minuten aan. KASSA doe daar ens wat aan!
[quote=eadehollander schreef op zondag 5 sep 2010, 23:00][quote=davert schreef op zondag 5 sep 2010, 20:06]beste mensen ,ik zag gisteren bij kassa dat vofafone en kpn vanaf maandag hun klanten flink meer gaan laten betalen,omdat,telefoongesprekken niet meer per seconde, maar per minuut worden afgerond [...] dit is PURE DIEFSTAL VAN JE BELMINUTEN!!!
Ja, het is schandalig. Om die reden heb ik een petitie gemaakt, want ik zie dit ook als diefstal.
De beste reactie is overstappen naar BEN.
Stel Vodafone gaat door de knieën na deze petitie, wil je er dan klant blijven?
Overstappen naar een andere provider is niet altijd een optie, punt één (héél belangrijk) moet er wel dekking zijn in het gebied waar je woont/verblijft. Van T-Mobile is ondertussen duidelijk genoeg dat die dekking er niet is.
Maar wat ik rondduit onbeschoft vond is dat toen ik vodafone vroeg naar het bellen per minuut ipv per seconde, ze zeiden dat bij de supermarkt er toch ook afgerond werd met de euro's??? Jaaaa dat klopt maar dat geld voor 1 of 2 eurocent en kan ook naar beneden afgerond worden. Ik zie vodafone nog niet zomaar als u 25 seconden gebeld heeft naar beneden afronden ipv naar een minuut!!!
Met vriendelijke groet,
Silver5
Beste davert,
Zojuist in de uitzending van Kassa werd over dit onderwerp gesproken en er werd een advies gegeven.
Teken de petitie op de site van http://www.bel-belazerd.nl
De VVD wil deze praktijken een halt toeroepen, dus hoe meer mensen deze petitie ondertekenen des te groter is de kans dat er weer per seconde betaal moet worden.
M.vr.gr.,
Ineke L
bedankt ineke dat ga ik gelijk doen,maar t is toch eigenlijk zo dat ze hun eigen graf graven?want wie wil er zo nog naar vodafone gaan?groet dave
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer