gr
door grootvader_1 Sep 12, 2012 om 17:02
Computers & telefonie

Waarom

Waarom in vredesnaam DEZE vernieuwing?
Ik kan niet eens behoorlijk de tekst meer lezen door die grijze achtergond.
Een vernieuwing? NEE, een ernstige verslechtering!!
Zodanig dat IK afhaak!!!

De Vrije (nu geknakte) Vrije Vogel

2449 180 Rapporteer

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Grootvader / vrije vogel,

Inderdaad waardeloos. Maar dit bericht zal wel snel afgesloten of helemaal verwijderd worden, want een (beetje) kritiek wordt onmiddellijk de mond gesnoerd. Daar kunnen ze absoluut niet tegen.

Benieuwd hoelang iemand hierover gedaan heeft en of er uberhaupt wel overleg met een aantal vaste gebruikers is geweest over wensen en voorstellen of proef gedraaid.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Werkelijk verschrikkelijk. Kleuren veel te fel en heel onoverzichtelijk. Ook onhandig dat de pagina nummering van een topic nu onderaan staat zodat je eerst moet scrollen voor je een pagina verder kan.

Ook de woorden die je in het zoekvenster intypt kun je bijna niet lezen, en dan heb ik toch echt goede ogen!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor mij ook een verrassing. Veranderingen wekken altijd reactie of weerstand.
Het is natuurlijk even wennen. De letters zijn standaard wat aan de kleine kant, maar dat los je snel op met Ctrl en de muisdraaiknop. Vet vind ik hier iets te vet en de gewone letters iets te dun, maar vooral te grijs.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zat er wel aan te komen met de nieuwe huisstijl die al op zaterdag te zien is. Vind het ook niet echt een verbetering, maar misschien is het vooral even wennen... Als je concrete dingen hebt te melden, kun je ze trouwens doorgeven zoals op de voorpagina vermeldt staat.

Maar ehm.. grootvader: het is en blijft een vernieuwing hoor ;-), dat kun je gewoon niet ontkennen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo grootvader,

Probeer net in te loggen - na de hele midaag de mededeling dat er aan de site wordt gewerkt - en zie tot mijn stomme verbazing deze 'vernieuwing'.
Eerste indruk: niet bepaald een verbetering.
Zoals je al aangeeft: onduidelijker te lezen.
Inlogprobleem is nog steeds niet opgelost.
Heb nog niet gekeken of de andere 'fouten' die er na de laatste vernieuwing nog in zaten nu verbeterd zijn.
Ben er wel benieuwd naar.
De knop 'Reageer' had bv. beter gewoon 'Verzenden' kunnen blijven.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo grootvader,

Probeer net in te loggen - na de hele middag de mededeling dat er aan de site wordt gewerkt - en zie tot mijn stomme verbazing deze 'vernieuwing'.
Eerste indruk: niet bepaald een verbetering.
Zoals je al aangeeft: onduidelijker te lezen.
Inlogprobleem is nog steeds niet opgelost.
Heb nog niet gekeken of de andere 'fouten' die er na de laatste vernieuwing nog in zaten nu verbeterd zijn.
Ben er wel benieuwd naar.
De knop 'Reageer' had bv. beter gewoon 'Verzenden' kunnen blijven.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat veel erger is, is dat ze het probleem van het ingelogd blijven helemal niet opgelost hebben. Ze hebben alleen de site een likje verf gegeven.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

De letters zijn te licht van kleur om makkelijk te lezen. Ook aan de kleine kant.

Is het puntensysteem al opgedoekt :-)

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

War een drama!
teksten onleesbaar, navigatie/indeling is helemaal waardeloos,lettertype onleesbaar,
niet over nagedacht en uitgevoerd door een amateur!

Werkelijk verschrikkelijk!
Denk dat ik ook maar afhaak!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voorschot op de Windows 8 stijl?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach het is even wennen maar goed te doen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor mensen die er echt last van hebben.

Je kan zelf in je browser lettergrootte en de kleur van achtergrond en tekst bepalen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Nou, dan toch maar meteen een paar opmerkingen:
Als je kijkt bij 'Hoe werkt dit' (vwb de puntentelling) dan zie ik dat er opeens weer duimpjes in de lijst staan. Topantwoord is 10 punten geworden (?). Bedankjes zijn niet meer aanklikbaar? Dus kunnen niet meer gegeven worden?
Topantwoorden zijn in de antwoorden verdwenen.
Overzichtslijst 'Expert van de maand' klopt nog steeds niet.
Enz., enz. We gaan nog even verder kijken.
Het lijkt weer eens haastwerk zonder dat er gebruik gemaakt is van de in het verleden gemaakte opmerkingen van de gebruikers.
Je zou toch verwachten dat er misschien eerst eens contact geweest was met de frequente gebruikers van dit forum.
Maar nee hoor, donderslag bij heldere hemel.
WAARDELOOS!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog steeds moeilijk inloggen en nog steeds zo traag als poep bergopwaarts.
Kortom; jammer. Uiterlijk heb ik geen moeite mee, wel met de snelheid en het inloggen

Mastag

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:32: Voor mensen die er echt last van hebben.

Je kan zelf in je browser lettergrootte en de kleur van achtergrond en tekst bepalen.

Geldt die instelling dan automatisch niet voor elke website?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nieuw logo, nieuwe homepage. Ziet u onverhoopt problemen? Meld ze ons!

Maar hoe dan?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 17:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tijd voor een waarheid als een koe: niet elke verandering is een verbetering.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wow, wat is dit nou? Hier moet ik nou echt aan wennen!!!!!!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Windows 8 komt op hetzelfde neer. Wen er dus maar vast aan.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar is 'Mijn pagina' gebleven?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waardeloos. Die kleine grijze lettertjes. En de letters in het zoekvenster zijn onleesbaar. Nergens een contactknop, of mis ik iets? En dan is er ook nog een nieuwe variant bij de vragen. Populair!! Allemaal oude vragen waar veel mensen eens naar hebben gekeken of op hebben gereageerd. Wordt die oude meuk natuurlijk weer door verschillende nieuwe forumleden opgediept en van een antwoord voorzien. Slecht over nagedacht.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

.Mijn pagina' gevonden.

Staat nu onder 'Score-overzicht' als je op 'Meer experts' klikt.

Jammer dat de weergave letters niet even groot is als in dit veld!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Knap hoor om deze site met iedere verandering steeds slechter en minder toegankelijk te maken.
En worden jullie trouwens gesponsord door (hallo) Jumbo of zo?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haha Zwaardvis, dat was ook mijn eerste gedachte, dat ik per ongeluk op de Jumbo site terecht was gekomen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Klik eens links (linkerkolom) op 'Onderwerpen'.
Loopt de boel dan bij jullie ook vast?
Ik krijg een witte pagina.

.....Jammer dat de weergave letters niet even groot is als in dit veld!
Daar bedoel ik dus de lettergrootte in het antwoordveld mee. Die is wel leesbaar!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

En wat is dat voor een onleesbaar lettertype dat zwart/vet. Wordt op mijn PC zodanig weergegeven dat ik geen enkele naam van een reaguurder kan lezen. Net als die Jumbo-menu's aan de linker kant.
En ik wil minstens 10 recente vragen ipv 5 zoals nu. Dat was moor mij de belangrijkste ingang.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goeiedag zeg..... wat een drama is dit.....
Als dit zo blijft zal ik definitief afhaken......

Het lijkt wel of de website er bij elke aanpassing alleen maar slechter op wordt. Om maar een paar punten te noemen:

- Teksten zijn véél te klein. En als je dan inzoomt, wordt de tekst wel groter, maar verdwijnt vervolgens uit het betreffende kader, omdat die een vaste grootte heeft. Kortom, er valt een stuk van de tekst weg. Zelfs in het tekstvak, waar je de reactie intypt, valt er tekst weg als je teveel inzoomt.....

- Op de overzichtspagina van V&B stond rechtsboven een lijstje met een stuk of 10 'recente' topics waarin is gepost. Nu staat het links en een heel stuk naar beneden. Kun je eerst een stuk scrollen en dan zie je nog maar een stuk of 4 topics.... Wil je méér zien dan kun je net als voorheen naar 'recente vragen', maar zie je dan ook meteen de hele vraag en scroll je je een ongeluk....

- En waarom zoveel witruimte tussen de verschillende topics in die lijst? Het lijkt wel of er steeds 1 regel tekst is en dan 2 blanco regels....

- En de 'ruime' opzet van de webpagina zorgt er ook voor dat wanneer je een stuk inzoomt om de boel leesbaar te krijgen, de helft van de webpagina buiten beeld schuift. En horizontaal scrollen helpt dan ook niet omdat de teksten buiten de kaders vallen. Je moet dus weer uitzoomen om alle teksten te zien en dan is het allemaal weer zo klein......zucht......
Voorheen was dit toch veel beter geregeld.

En zoals anderen al opmerkten, de 'vette' letters van de nieuwe huisstijl zijn gewoon niet prettig leesbaar. En om in een topic te bladeren moet je eerst naar beneden scrollen.....

Nee, voorlopig hou ik het even voor gezien en als er geen verandering in komt zal ik helaas definitief afscheid moeten nemen.....

Freya

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

@zoekster,

.....En dan is er ook nog een nieuwe variant bij de vragen. Populair!! Allemaal oude vragen waar veel mensen eens naar hebben gekeken .....

Ja, en nog wel 7788 pagina's (op dit moment) ;-)
't Is maar wat je populair noemt.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

En dan dat woord quote in het knalroze!!??

Iemand die kleurenblind is de nieuwe lay out ontworpen??
Lijkt nu net een pubersite met die kleuren.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zullen we massaal solliciteren om deze site te verbeteren?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Link invoeren werkt niet meer.
Deze had ik in gedachten, bij de bouwers:
http://www.buyways.nl/vacatures/webdeveloper/

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oh je moet nu zelf uitzoeken waar je de link tekst plaats enzonder deze tekst komt er geen link meer in beeld.....

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mag ik in een absolute deuk liggen? Hebben "we" juist de nieuwe Tros-Radar site gehad, waar ontelbare pagina's klachten rondvliegen (vlogen) achter de rug, krijgen we dit. Nou, eerst Pearl maar eens een bezoekje brengen want een witte achtergrond is niks. Haha, terwijl ik op de Tros site schreef hoe fijn de gele achtergrond van KASSA was. Moet wel toegeven dat ik op een nieuwsbrief nu wel kan inloggen, voor mij is dat nieuw. Ik heb geen idee of de redacties van Tros en Kassa "bevriend" zijn, maar daar kun je zelf de lettergrootte bepalen, wat buitengewoon plezierig is. Quoten is ook weg, perfect. Algemene indruk: Niet mooi, weinig contrast, moeilijker leesbaar.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, rechts onderin had ik dat paars/bordeaux kleurige vignet nog niet, dus wel quote.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 18:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:44: Oh je moet nu zelf uitzoeken waar je de link tekst plaats enzonder deze tekst komt er geen link meer in beeld.....

Even een test link naar de discussie over Windows 8 proberen.

Getest: Werkt perfect.
Echter het link invoervenster komt weer terug en je moet het zelf sluiten.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:06: Waar is 'Mijn pagina' gebleven?

Wat vind je van "Mijn profiel" in de zwarte balk, links bovenaan, naast Kassa en Uitloggen?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:51:
zwaardvis schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:44: Oh je moet nu zelf uitzoeken waar je de link tekst plaats enzonder deze tekst komt er geen link meer in beeld.....

Even een test link naar de discussie over Windows 8 proberen.

Getest: Werkt perfect.
Echter het link invoervenster komt weer terug en je moet het zelf sluiten.

Nee werkt niet meer zoals vroeger. Geprobeerd met diverse browsers. Vroeger werd na het invoeren van een URL in het popupvenster een regel blauw geselecteerd in het reageervenster waar je direct een KLIK HIER tekst kon invullen. Nu moet je zelf deze plek opzoeken, en een leek weet deze niet te vinden.
En zonder klik hier-tekst verschijnt er geen link meer. Vandaar mijn mislukte pogingen hierboven.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Vind je deze website te moeilijk?
Vraag dan hulp bij de Helpdesk, of denk zelf even na.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:00:
edrick3 schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:06: Waar is 'Mijn pagina' gebleven?

Wat vind je van "Mijn profiel" in de zwarte balk, links bovenaan, naast Kassa en Uitloggen?

Bedankt. Ik vroeg me ook af waar mijn pagina gebleven was. "Mijn profiel" is erg moeilijk te lezen door de zwarte achtergrond.

Je moet geen probleem hebben met je gezichtsvermogen, want dan lijkt het mij lastig lezen hier.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even wennen maar ik zie ook diverse dingen die beter zijn.

En dat trage, ja na enkele uren offline sta je in een file, net als met je auto want ook de digitale snelweg heeft dit probleem.
Van andere forums herken ik diverse dingen en ik vind het beter geworden, alleen even zoeken waar wat nu staat maar over een weekje, prima gedaan....

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:12: Je moet geen probleem hebben met je gezichtsvermogen, want dan lijkt het mij lastig lezen hier.

Ik ben nog niet toe aan een bril maar voor deze site zal ik er een moet laten aanmeten geloof, kan ik die declareren ?
Want tijd en energie heb ik hier altijd zonder probleem aan gespendeerd maar als ik ook nog geld moet gaan investeren om me hier met moeite doorheen te gaan scrollen en worstelen overal dan is de lol er wel snel af, de was er met de vorige `verbetering` al aardig af maar dacht dat het niet erger zou kunnen dan ze eerder al gepresteerd hadden...fout gedacht .... ;-(

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:37: En dan dat woord quote in het knalroze!!??

Iemand die kleurenblind is de nieuwe lay out ontworpen??
Lijkt nu net een pubersite met die kleuren.

Het zal verschillen bij diverse computers: ik heb meer donker lila/bordeaux rood.
Maar ik denk dat een opererende oogarts, dus met zijn loup op, de lettergrootte heeft "ontworpen" of, en dat is ook een mogelijkheid, ze slechtzienden van de site willen, c.q. ouderen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach de webdesigner dacht in elk geval wel aan zijn KASSA!!!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu ik vind dit getuige van smaak, dat er na die fouten die eerder voorgegaan zijn, is er daar niet veel van geleerd. Voor oude ogen die gauw moe worden is het niet leuk meer om je hier blind op te staren. IK hoop dat het een voorlopig resultaat is maar no gveel aan te verbeteren is.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

tdehond schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:12: Je moet geen probleem hebben met je gezichtsvermogen, want dan lijkt het mij lastig lezen hier.

Ik ken inderdaad zat mensen die veel van de tekst hier op de site absoluut niet zullen kunnen lezen, zelfs niet met een extra bril.
Gelukkig kun je nog wel snel even uitvergroten met Ctrl en +
of met Ctrl en muiswiel draaien.
Met Ctrl en 0 (nul dus) kun je de "normale" grootte weer terugzetten.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou de lui die deze verslechtering hebben bedacht moeten ze er gelijk uitflikkeren!
Het lijkt wel een reclamefolder van zo'n koopjesknaller, vreselijk!
En i.p.v. dat ze nu eens dat inloggen verbeteren, want dat werk nu nog steeds niet, sukkels!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:36: Gelukkig kun je nog wel snel even uitvergroten met Ctrl en +
of met Ctrl en muiswiel draaien.
Met Ctrl en 0 (nul dus) kun je de "normale" grootte weer terugzetten.

Het probleem is Niet alleen de grote maar ook nog het vaal grijs.......

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:36:
tdehond schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:12: Je moet geen probleem hebben met je gezichtsvermogen, want dan lijkt het mij lastig lezen hier.

Ik ken inderdaad zat mensen die veel van de tekst hier op de site absoluut niet zullen kunnen lezen, zelfs niet met een extra bril.
Gelukkig kun je nog wel snel even uitvergroten met Ctrl en +
of met Ctrl en muiswiel draaien.
Met Ctrl en 0 (nul dus) kun je de "normale" grootte weer terugzetten.
Heb je het zelf wel geprobeerd? werkt in ieder geval niet op alle PC's cq alle browsers. Als ik dat doe wordt e.e.a. wel vergroot maar valt de helft van de tekst buiten het witte achtergrondkader en is daardoor verdwenen en dus onzichtbaar.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

VaraKassa is een consumentenrubriek. Altijd wel wat op te merken over de leveranciers / verkopers etc. dat die zo slecht naar hun klanten luisteren en maar wat doen.

Maar ze zijn elf geen haar beter. Hier zijn nooit regelmatige langjarige deelnemers aan deze rubriek over gehoord of mee proef gedraaid.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb de browser ingesteld op zoomnivo 125% dan is het leesbaar en een bril heb k al. Maar krijg koppijn door het teveel aan wit , kan mn beelscherm instellen op night tekst dan is het iets beter, maar al met al nee vind het geen goede verbetering.
Trouwens de knop met populair was er ook al op het oud forum style. k Gebruik m alleen nooit.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kunnen jullie inloggen met Safari? Het lukt mij niet zowel op de ipad als op de PC. Als ik ingelogd ben, zegt hij dat ik niet ingelogd ben, en probeer ik dan (opnieuw) in te loggen zegt hij dat ik uit moet loggen. Ik ben dus wel ingelogd, alleen ziet hij dat niet op sommige pagina's.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis, op F5 drukken. Dit is een probleem dat de vorige site ook al had en nog steeds niet opgelost is.

Vladja

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 19:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:54: Kunnen jullie inloggen met Safari? Het lukt mij niet zowel op de ipad als op de PC. Als ik ingelogd ben, zegt hij dat ik niet ingelogd ben, en probeer ik dan (opnieuw) in te loggen zegt hij dat ik uit moet loggen. Ik ben dus wel ingelogd, alleen ziet hij dat niet op sommige pagina's.

Klopt, maar ook inloggen met IE en Firefox werkt niet goed!
Het zijn een stel sukkels bij de IT van de Vara!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ze willen hier natuurlijk helemaal niet zoveel discussie, daarom hebben ze het zo aangepast, zodat het iedereen afschrikt!
Overzicht is ook weg en bij de berichten moet je steeds helemaal naar beneden scrollen en dan op het laatste nummer tikken om het laatste bericht te lezen, hoe dom kun je zijn!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

zwaardvis schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:42: Link invoeren werkt niet meer.
Deze had ik in gedachten, bij de bouwers:
http://www.buyways.nl/vacatures/webdeveloper/

klik

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

----Stagiair(e) webdesign VARA Nieuwe Media (per 1/7)
Vanaf: 1-7-2012
Duur: 3 tot 6 maanden of zelfs langer
Uren per week: 36....................--Link

Ze hebben zeker de periode verkort tot 2 maanden, ff spoedje
Stagair ( puber ? gezien de flitsende kleurtjes en schreeuwerige labels ) is wat mij betreft geZakt.........

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:32: Voor mensen die er echt last van hebben.

Je kan zelf in je browser lettergrootte en de kleur van achtergrond en tekst bepalen.

Of Ctrl+scroll, werkt simpel en prima.

Voor het overige kan ik nog geen oordeel geven, zit er net op.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

klik op hier

Ik krijg zo'n last van mijn ogen dat ik de tekst in het paars bijna niet meer zie.

Maar de link maken lukt ( tussen de url sluiten teken] en [url] de gewenste tekst zetten. Ik doe dat nadat ik op preview gedrukt heb.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het probleem is dat er een webdesigner bezig is geweest die totaal geen gebruik maakt van de site en het forum.
Toen het forum wat ik beheerde nog onder Omroep Gelderland viel, had ik ook grote ruzie met de redactie/webdesigner, omdat die gasten de boel bekijken vanuit het oogpunt van de designer en niet vanuit het oogpunt van de website gebruiker/forumgebruiker.

Ik ben nog steeds met webdesign bezig en ik bekijk altijd alles vanuit het oogpunt van de gebruiker. Dan krijg je niet van dergelijke oerlelijke design.
Het design is behoorlijk abstract. Het doet gewoon pijn aan de ogen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Spannend, weer eens wat nieuws. Wel een beetje vaag. Het zal net als alles wel weer wennen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als dit een vooruitgang moet betekenen, sorry vara, jullie zijn er vakkundig in geslaagd tot een echte verslechtering ..........................

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 20:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

mastag schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:28: Ach de webdesigner dacht in elk geval wel aan zijn KASSA!!!

Nee, dit kan onmogelijk een betaalde web designer zijn geweest. Duidelijk een vrijwilliger die zijn hobby mocht uitoefenen. Natuurlijk ga je er aan wennen, maar of je hier nog met plezier komt, 'k weet het niet.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als dit een betaalde desiner is geweest, mag hij/zij wat mij betreft terug naar de schoolbanken .........

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben het met de rest eens de oude site was mooier als je inlogt lukt het nog steeds niet zonder iedere keer op F5 te drukken om op een onderwerp te reageren.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op woensdag 12 sep 2012, 20:59:

Nee, dit kan onmogelijk een betaalde web designer zijn geweest. Duidelijk een vrijwilliger die zijn hobby mocht uitoefenen. Natuurlijk ga je er aan wennen, maar of je hier nog met plezier komt, 'k weet het niet.

Gewoon een MBO-2 nivo stagiair à 100,- euries p.m. stagevergoeding.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook de Namen van de leden zijn onleesbaar en hierdoor zeer onduidelijk het lijkt wel alsof er iemand met een viltstift heeft geschreven.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Gelukkig heb ik nog een printscreen van de oude situatie .

Vraag me wel af waarom kassa of de vara niet reageerd om tekst en uitleg te geven , lijkt me wel zo netjes .

En waarom wordt de kennis en de suggesties van de ervaren forumleden niet meegenomen in een site vernieuwing .

Moet ik nu bij mijn eigen reactie op " WAARSCHUW REDACTIE " klikken om dit bij kassa onder de aandacht te brengen ?

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

De site is ook niet volledig. Scrol maar naar beneden en kijk naar het telefoonnummer vd Vara:
De rest van het nummer mag je gokken.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 21:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op woensdag 12 sep 2012, 21:26:
tenormin schreef op woensdag 12 sep 2012, 20:59:

Nee, dit kan onmogelijk een betaalde web designer zijn geweest. Duidelijk een vrijwilliger die zijn hobby mocht uitoefenen. Natuurlijk ga je er aan wennen, maar of je hier nog met plezier komt, 'k weet het niet.

Gewoon een MBO-2 nivo stagiair à 100,- euries p.m. stagevergoeding.

Haha, hadden ze beter mijn zoon kunnen nemen, dat is zijn beroep, alleen: voor die centen doet ie het niet. Heb hem juist ff laten zien de vooruitgang hier, was bijna in shock. Nee, ik ga weer lekker naar de concurrent, daar zijn zoveel meer mogenlijkheden, plus bespaart me een bril kopen (voorlopig) ;-)

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 22:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:52:
winterman schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:32: Voor mensen die er echt last van hebben.

Je kan zelf in je browser lettergrootte en de kleur van achtergrond en tekst bepalen.

Geldt die instelling dan automatisch niet voor elke website?

Ja, maar het is beter dan niets en je kan kiezen voor neutrale kleuren. Je moet het ook alleen doen als je er echt last van hebt.

Als je je minimum font size zet op 17 en websites zelf laat kiezen komt je lettergrootte hier ook beter uit.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 22:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Iemand heeft bij Vraag & Beantwoord eigenlijk een vraag bestemd voor de redactie. Normaal verwijst men dan naar "onderaan de pagina is de contact knop". Heeft iemand enig idee waar ik, of uiteraard anderen het contact met de redactie kan vinden. Ik geef toe dat ik kippig ben maar ik zie het niet. Alvast bedankt.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 22:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Er is gewoon een prutser bezig geweest.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

Pffff....hier word ik niet vrolijk van. Er zijn op dit forum genoeg experts actief die ook nog eens gebruiker zijn. Hierdoor zouden zij heel goed de requirements voor een verbeterd forum vast kunnen stellen.
Nee, dan krijg je dit!!!!
Ik vond de nieuwe lay-out van het Radarforum erg, maar dit slaat alles.
Goed bezig Kassa!

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 22:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

snah schreef op woensdag 12 sep 2012, 21:35:
En waarom wordt de kennis en de suggesties van de ervaren forumleden niet meegenomen in een site vernieuwing .

Moet ik nu bij mijn eigen reactie op " WAARSCHUW REDACTIE " klikken om dit bij kassa onder de aandacht te brengen ?

Ik denk dat de forum redactie zelf ook niet zoveel invloed op dit ontwerp had. Ze zijn ook maar een onderdeel van het grotere omroepgebeuren.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 23:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

melomaan schreef op woensdag 12 sep 2012, 22:48: Pffff....hier word ik niet vrolijk van. Er zijn op dit forum genoeg experts actief die ook nog eens gebruiker zijn. Hierdoor zouden zij heel goed de requirements voor een verbeterd forum vast kunnen stellen.
Nee, dan krijg je dit!!!!
Ik vond de nieuwe lay-out van het Radarforum erg, maar dit slaat alles.
Goed bezig Kassa!

Ik heb exact hetzelfde meegemaakt bij een andere voormalige consumentenprogramma. Daar was ook een webdesigner bezig geweest. Ik heb met de redactie behoorlijke ruzie gehad. Simpelweg omdat ik het verdomde om de nieuwe "huisstijl" door te voeren.

Veel ontwerpers hebben totaal geen benul wat een gebruiker ervaart. En kraak niet hun werk af, want dat nemen zij behoorlijk persoonlijk op!

Ik heb zelf veel te maken met webdesign e.d. En deze verslechtering slaat werkelijk nergens op.
Het gaat er niet om wat men mooi vindt of niet, het gaat erom dat de gebruiker op een prettige en rustige manier gebruik van de site kan maken.

En zoals de ontwerper deze site gemaakt heeft is gewoon not-done.

De kleuren zijn veel te fel, de gebruikte lettertypes zijn totaal ongeschikt, het kleurgebruik doet pijn aan de ogen, de letters zijn te klein en ook nog van de verkeerde kleur.
De knoppen om te reageren e.d. zijn van het type: tablet en smartphone. Is ook not-done.

Weer geen aparte quote knop, geen smilies enz. enz.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had ook last van de kleur van de letters. Heel vermoeiend. Ik heb het opgelost door het
beeldscherm een stuk naar achteren te zetten. Hierdoor zijn de letters weer zwart i.p.v. lichtgrijs.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 23:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik nu niet begrijp is waarom bij de antwoorden aan de linkerkant bijna de 1/3 van het scherm niet wordt gebruikt. Daar zou men goed gebrui van kunnen maken daar een groter een grotlettertype van te maken

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 23:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het moeilijkst leesbaar vind ik de vette letters van de gebruikersnamen.

ve
door verwijderd - Sep 12, 2012 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op woensdag 12 sep 2012, 23:41: Wat ik nu niet begrijp is waarom bij de antwoorden aan de linkerkant bijna de 1/3 van het scherm niet wordt gebruikt. Daar zou men goed gebrui van kunnen maken daar een groter een grotlettertype van te maken

Dan moet je het eens bekijken op een oud scherm 4:3 , dan is bijna de helft van het scherm grijs .

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 00:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik begrijp echt niet waarom alles zo nodig in een nieuw jasje moet. Ze hadden beter de oude versie naar herhaaldelijke wensen aan kunnen passen.

WANT WAAR IS NU EINDELIJK DIE KNOP "BEWERKEN"????
Daar wordt toch al jaren om gevraagd.

Slechte poging om mee te gaan met zogenoemde vernieuwing.
Een uitleg en reactie van de Kassa redactie over het waarom hiervan zou wel zo netjes zijn geweest en van respect hebben getuigd naar hun vaste kern van schrijvers .

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 00:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

tonjakassa schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:48: W A A R D E LO O S ! ! ! ! !W A A R D E LO O S ! ! ! ! W A A R D E LO O S ! ! ! !W A A R D E LO O S ! ! ! ! W A A R D E LO O S ! ! ! ! opzettelijk in kapitalen en vet dat vinden ZE schreeuwerig...wel DAT IS OOK DE BEDOELING om aan te geven hoe WAARDELOOS HET IS
ik vind het niet alleen waardeloos HET IS WAARDELOOS misschien kan er een link aangemaakt worden waarin wij aan kunnen geven HOE WAARDELOOS WIJ HET VINDEN
In één woord samengevat: WAARDELOOS. ;)

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 03:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ben ik dan de enige die het een goede vooruitgang vind ? Ik proef hier ook een beetje het kuddegedrag en vooral van mensen die je hier bijna nooit ziet. Een beetje angst voor diegene die hier al een tijdje de zaak vergallen ? Kom op zeg elkaar een beetje napraten zegt al genoeg over je IQ. Als je op een PC werkt uit het jaar honderd dan moet je niet zeuren en ligt het aan je apperatuur. Op een tablet kun je swipe met twee vingers en zo ook met de nieuwste muizen dus te kleine letters is voor mij geen probleem. We willen allemaal aan de PC maar met de tijd meegaan ho maar. Maar je kunt tenminste tegen iedereen zeggen dat je een computer hebt moet niet vragen wat voor een.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 07:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

macwouter schreef op donderdag 13 sep 2012, 03:56: Ben ik dan de enige die het een goede vooruitgang vind ?

Soms is het toch wel fijn dat na een vernieuwing - als ik de letters groter maak, een deel van de tekst niet meer kan lezen.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 07:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

macwouter schreef op donderdag 13 sep 2012, 03:56: Ben ik dan de enige die het een goede vooruitgang vind ? Ik proef hier ook een beetje het kuddegedrag en vooral van mensen die je hier bijna nooit ziet. Een beetje angst voor diegene die hier al een tijdje de zaak vergallen ? Kom op zeg elkaar een beetje napraten zegt al genoeg over je IQ.

Er is meer dan alleen simpel op internet surfen, social media, whats-up enz.

macwouter schreef op donderdag 13 sep 2012, 03:56:
Als je op een PC werkt uit het jaar honderd dan moet je niet zeuren en ligt het aan je apperatuur.

Mijn PC is best wel bij de tijd en ik werk hier met twee beeldschermen.
Ik krijg alleen koppijn van de kleuren.
Alles is foeilelijk.

macwouter schreef op donderdag 13 sep 2012, 03:56: Op een tablet kun je swipe met twee vingers en zo ook met de nieuwste muizen dus te kleine letters is voor mij geen probleem.

Dus alles moet maar aangepast worden voor de tablet en ook nog foeilelijk?
Nee, dank je.

macwouter schreef op donderdag 13 sep 2012, 03:56:
We willen allemaal aan de PC maar met de tijd meegaan ho maar.

Ik vind het verschuiven van de PC naar de tablet geen vooruitgang en zeker niet met de tijd meegaan.

Laat ik het anders stellen: dat alles maar aangepast moet worden aan de tablet met zijn beperkte schermresolutie met een besturing van dikke vingers, hoeft de PC gebruiker daar niet onder te lijden.

@macwouter:
Laat er aub geen misverstanden over bestaan: ik val je niet aan hoor. ;-)

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 08:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het ook verschrikkelijk. Alleen die felle kleuren al laat staat de lay-out is niet mee te werken. Omdat ik het niet altijd goed kan zien neem ik weleens de 150% weergave. Nou dan valt de helft van de tekst eraf en valt de inhoud al niet te lezen omdat het in een frame staat.

! woord ........bagger

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 08:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

brui0929 schreef op woensdag 12 sep 2012, 21:29: Ook de Namen van de leden zijn onleesbaar en hierdoor zeer onduidelijk het lijkt wel alsof er iemand met een viltstift heeft geschreven.

Hopelijk worden de kleuren van het vak preview en reageer veranderd want ook bij het begin v.e. nieuwe dag is het slecht leesbaar. Het lettertype van de dik gedrukte letters mag wat mij betreft ook veranderd worden om rustig te kunnen lezen.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 09:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het er lekker fris uitzien met het vrolijke geel, zakelijk grijs en het nieuwe logo. Een hele verbetering!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 09:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen lettertype iets zwarter.
Voor de rest ziet het er goed uit.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 09:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

jobiejoba schreef op donderdag 13 sep 2012, 09:01: Ik vind het er lekker fris uitzien met het vrolijke geel, zakelijk grijs en het nieuwe logo. Een hele verbetering!

Ik heb de oplossing gevonden om de geïrriteerde ogen rust te geven: een zonnebril op. Het maakt de vakjes eronder helemaal niet meer leesbaar, maar als de cursor erop gezet wordt verandert de kleur in geel wat zo wie zo beter leesbaar is.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 09:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is naar mijn mening logisch dat de filmpjes meer aandacht krijgen. Dan is er meer aandacht voor het programma ipv de zure reacties op het forum. Het kan natuutlijk altijd beter maar ik vind het een vooruitgang, vrolijk en zakelijk en meer op de toekomst gericht.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 10:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Bij de vetgedrukte letters in de koppen zijn vooral de a en de e hinderlijk, omdat ze vrijwel volgelopen zijn.
Zou het drukwerk zijn, zou het afgekeurd worden.....

Ex-Haagsche Harrie

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 10:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Denk dat er onderscheid gemaakt moet worden tussen het uiterlijk en de inhoud.
Over de Jumbo-achtige lay-out kun je van mening verschillen. Kwestie van smaak. (Al vind ik het niets), maar erger(lijk) vind ik dat er nog steeds fouten zijn!
Zie: lijstje puntentelling (duimen), klik hiernaast op Onderwerpen en de zaak loopt vast, inlogprobleem, etc.
Benieuwd of dat nog verholpen wordt.

Gek eigenlijk: dit is geen consumentenvraag en dan verwijdert de Redactie zo'n item.
In dit geval zitten ze zeker met rode oortjes te lezen?!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 10:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op woensdag 12 sep 2012, 19:00:
edrick3 schreef op woensdag 12 sep 2012, 18:06: Waar is 'Mijn pagina' gebleven?

Wat vind je van "Mijn profiel" in de zwarte balk, links bovenaan, naast Kassa en Uitloggen?

Gevonden!
Had ik dus over het hoofd 'gezien'. ;-)
Staat er toch zeer duidelijk. ;-)

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Na even te zijn gewend, vind ik de site voortreffelijk op een paar kleine dingen na, zoals bijvoorbeeld de leesbaarheid en de overzichtelijkheid. Vooral in het Zoekterm vak zijn de letters die je typt bijna zoek;).
Het weglaten van Vorige en Volgende bovenaan de pagina, bij meer dan een pagina met reacties, vind ik wat minder handig.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 11:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op donderdag 13 sep 2012, 11:12:
Het weglaten van Vorige en Volgende bovenaan de pagina, bij meer dan een pagina met reacties, vind ik wat minder handig.

Kijk je bij "Mijn Antwoorden", dan vindt je het daar weer wel terug.

Het lijkt er sterk op dat alle oude bugs gewoon nog steeds bestaan en dat er door de halfslachtige manier van vervangen een aantal nieuwe bij zijn gekomen.

Over kleur en smaak kan je twisten, maar er had natuurlijk wel gedacht mogen worden aan de leesbaarheid. Een antwoord met meerdere citaten komt ook niet echt tot zijn recht.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 11:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ook de i en de l in de gebruikersnamen zijn alleen te onderscheiden na vergroting van het lettertype.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 11:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Puinzooi deze site. Ongelooflijk. Ik krijg dus in mijn mailbox een bericht dat er hier reacties zijn. Prima. Moet ik opnieuw inloggen, omdat ik die meldingen niet meer wil. Prima. Ik log me in. Vervolgens zie ik onderaan een scherm dat ik moet inloggen om te reageren. Huh? Had ik toch al gedaan?

Afijn, toch maar op die knop gedrukt, en dan verschijnt er een scherm of ik zeker weet dat ik me uit wil loggen.

En hoe ik die nonsens alsnog uit mijn mailbox moet houden is me nog niet duidelijk. Vooralsnog lijkt dat alleen mogelijk te zijn doordat je een bericht schrijft, en dan het vinkje weghaalt bij "stel mij op de hoogte blabla".

Pffff, mij zul je hier niet meer terug zien.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 12:01
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 12:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had dus dat vinkje weg gehaald, en ik krijg alsnog een melding in de mailbox.

Het is makkelijker om van spam af te komen dan van Vara. En dan vindt Vara het nodig om andere bedrijven aan te pakken? Laat die hypocrieten eerst eens naar zichzelf kijken.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 12:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waardeloos! Waardeloos! Waardeloos! Waardeloos! [edit redactie]
opzettelijk in kapitalen en vet dat vinden ze schreeuwerig...wel dat is ook de bedoeling om aan te geven hoe waardeloos het is
ik vind het niet alleen waardeloos het is waardeloos misschien kan er een link aangemaakt worden waarin wij aan kunnen geven hoe waardeloos wij het vinden.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Lang niet ingelogd geweest, maar de nieuwe site vraagt om een reactie.

Of eigenlijk, SCHREEUWT om een reactie

Wat een rommelige lay-out
Slecht leesbare letters, in kleur en type
en migraine veroorzakende kleuren

Niet iedere vernieuwing hoeft een verbetering te zijn!!!

Jammer...

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 12:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Aaarghhhhhh
Ghee What the hell is this ?

Hoe verzinnen ze het toch elke keer weer...........

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 13:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als k op ctrl + druk dan krijg ik wel grotere letters enz tez ien, maar dan is een gedeelte van de tekst
verdwenen en niet meer te vinden. Ook niet met de schuifbalk.Is daar een oplossing voor?

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 13:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:40: @@@,

Nou, dan toch maar meteen een paar opmerkingen:
Als je kijkt bij 'Hoe werkt dit' (vwb de puntentelling) dan zie ik dat er opeens weer duimpjes in de lijst staan. Topantwoord is 10 punten geworden (?). Bedankjes zijn niet meer aanklikbaar? Dus kunnen niet meer gegeven worden?
Topantwoorden zijn in de antwoorden verdwenen.
Overzichtslijst 'Expert van de maand' klopt nog steeds niet.
Enz., enz. We gaan nog even verder kijken.
Het lijkt weer eens haastwerk zonder dat er gebruik gemaakt is van de in het verleden gemaakte opmerkingen van de gebruikers.
Je zou toch verwachten dat er misschien eerst eens contact geweest was met de frequente gebruikers van dit forum.
Maar nee hoor, donderslag bij heldere hemel.
WAARDELOOS!

Hallo edrick3,
Het topantwoord wordt nog steeds met 30 punten beloond.
De groen/rode duimpjes blijven weg.

Expert van de week

Inloggen (per dag)

Gekozen tot Topantwoord
was 10 = 30

Groene/rode duimpjes geschrapt.
Vr.gr. sjoppie

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Jammer dat de Vara/Kassa redactie het alleen om het popiejopie maken van het buitenkantje, terwijl er 'onder de motorkap' nog tig verbeteringen noodzakelijk zijn! Maar ja, zelfde telt tegenwoordig voor de Kassa uitzendingen, mag niks meer kosten, hoeft niet te kloppen als het maar veel kijkers trekt!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

carola.83 schreef op donderdag 13 sep 2012, 13:31: Maar ja, zelfde telt tegenwoordig voor de Kassa uitzendingen, mag niks meer kosten, hoeft niet te kloppen als het maar veel kijkers trekt!

Troost je, bij Radar is dat al jaren het geval.

Bij de Consumentenbond is ook iets dergelijks aan de hand, om maar leden te kunnen werven.
Het gaat niet om de waarheid, maar om wat mensen graag willen horen/lezen.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 13:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

elzasser schreef op donderdag 13 sep 2012, 11:56: Puinzooi deze site. Ongelooflijk. Ik krijg dus in mijn mailbox een bericht dat er hier reacties zijn. Prima. Moet ik opnieuw inloggen, omdat ik die meldingen niet meer wil. Prima. Ik log me in. Vervolgens zie ik onderaan een scherm dat ik moet inloggen om te reageren. Huh? Had ik toch al gedaan?

Afijn, toch maar op die knop gedrukt, en dan verschijnt er een scherm of ik zeker weet dat ik me uit wil loggen.

En hoe ik die nonsens alsnog uit mijn mailbox moet houden is me nog niet duidelijk. Vooralsnog lijkt dat alleen mogelijk te zijn doordat je een bericht schrijft, en dan het vinkje weghaalt bij "stel mij op de hoogte blabla".

Pffff, mij zul je hier niet meer terug zien.

Met Chrome of Comodo dragon en andere afgeleiden van Chrome heb je het inlog probleem niet.
De Kassa site informeert de browser niet op de juiste manier, dat de pagina ververst dient te worden.
Daarom moet je dat met de meeste browsers, na het inloggen, even zelf doen met de F5 toets.

Ik begrijp de opwinding hierover niet echt, maar een al langer bestaand foutje is het natuurlijk wel.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 14:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

sjoppie schreef op donderdag 13 sep 2012, 13:27:
edrick3 schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:40: @@@,

Nou, dan toch maar meteen een paar opmerkingen:
Als je kijkt bij 'Hoe werkt dit' (vwb de puntentelling) dan zie ik dat er opeens weer duimpjes in de lijst staan. Topantwoord is 10 punten geworden (?). Bedankjes zijn niet meer aanklikbaar? Dus kunnen niet meer gegeven worden?
Topantwoorden zijn in de antwoorden verdwenen.
Overzichtslijst 'Expert van de maand' klopt nog steeds niet.
Enz., enz. We gaan nog even verder kijken.
Het lijkt weer eens haastwerk zonder dat er gebruik gemaakt is van de in het verleden gemaakte opmerkingen van de gebruikers.
Je zou toch verwachten dat er misschien eerst eens contact geweest was met de frequente gebruikers van dit forum.
Maar nee hoor, donderslag bij heldere hemel.
WAARDELOOS!

Hallo edrick3,
Het topantwoord wordt nog steeds met 30 punten beloond.
De groen/rode duimpjes blijven weg.

Expert van de week

C
Gekozen tot Topantwoord
was 10 = 30

Groene/rode duimpjes geschrapt.
Vr.gr. sjoppie

Inloggen (per dag)1
Dat is al zeker een jaar niet meer heb ik eens berekend, tenminste bij mij ik ben altijd even even in en ik zie dus dat dir niet meer in gebruik is

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 14:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

sjoppie schreef op donderdag 13 sep 2012, 13:27:

Hallo edrick3,
Het topantwoord wordt nog steeds met 30 punten beloond.
De groen/rode duimpjes blijven weg.

Expert van de week

Inloggen (per dag)

Gekozen tot Topantwoord
was 10 = 30

Groene/rode duimpjes geschrapt.
Vr.gr. sjoppie

OK. Heb net gezien dat het nu (opeens) onder 'Hoe werkt dit' weer aangepast is.
Blijkbaar hebben ze dit snel kunnen 'repareren'.

Blijft het feit dat je bij een antwoord niet meer kunt zien of dit tot 'Topantwoord' gekozen is.
Kan niet zien of deze mogelijkheid er nu nog wel is, want dan moet je eerst een vraag stellen.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb op de kleur stelling na geen enkel probleem met deze site qua uiterlijk.
We vind ik het heel jammer dat er nog puntjes kunnen worden vergeven.
Het is effe wenen aan de vernieuwing maar dat is toch altijd zo oudjes ,HHH

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 13 sep 2012, 14:39:

Blijft het feit dat je bij een antwoord niet meer kunt zien of dit tot 'Topantwoord' gekozen is.
Kan niet zien of deze mogelijkheid er nu nog wel is, want dan moet je eerst een vraag stellen.

Met vr.gr.

Ik heb net een vraag gesteld.
Ik heb op topantwoord geklikt. Het scherm dat dan geopend wordt kan ik niet groter maken.
Hierdoor kan ik niet op verzenden klikken. En dat zal dan de reden zijn waarom je niet kunt zien dat het antwoord tot topantwoord is gekozen.

D

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

toolboy schreef op donderdag 13 sep 2012, 16:06: Ik heb op de kleur stelling na geen enkel probleem met deze site qua uiterlijk.
We vind ik het heel jammer dat er nog puntjes kunnen worden vergeven.
Het is effe wenen aan de vernieuwing maar dat is toch altijd zo oudjes ,HHH

Voor mij mogen punten, topantwoorden, expert van....allemaal weg. Dan wordt "de wedstrijd" minder, wel zo prettig. Heb dit al tig keer aangekaart bij redactie; is nooit op ingegaan. Heeft iemand de contact knop al kunnen vinden? Ik zie hem (nog steeds) niet.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

@Tenormin,

Onder aan de pagina, links zie je een roze woord staan: Algemeen.
Daaronder vindt je de contact knop.

Heb vandaag geloof ik al 25x in moeten loggen grrrrrrrrrrr. Elke keer als ik de site wegklik en weer terugkom. ZEER IRRITANT!!!!!!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op donderdag 13 sep 2012, 16:28: Heeft iemand de contact knop al kunnen vinden? Ik zie hem (nog steeds) niet.

TIP

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op donderdag 13 sep 2012, 16:36:

Onder aan de pagina, links zie je een roze woord staan: Algemeen.
Daaronder vindt je de contact knop.

Ah, ze zijn dus langzaam bezig alles te corrigeren. Stond daar net nog niet.

Ik denk dat je steeds opnieuw moet inloggen omdat je gebruikersnaam niet onthouden wordt.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 16:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op donderdag 13 sep 2012, 16:36: @Tenormin,

Onder aan de pagina, links zie je een roze woord staan: Algemeen.
Daaronder vindt je de contact knop.

Heb vandaag geloof ik al 25x in moeten loggen grrrrrrrrrrr. Elke keer als ik de site wegklik en weer terugkom. ZEER IRRITANT!!!!!!

bedankt, tot nu toe had ik links onderaan helemaal niets, nada. Nu dus wel. Wat inloggen betreft:
w a a r d e l o o s. Maar jullie allemaal en Kassa in het bijzonder: zijn bijna van me af, nog ff afkicken en winterman kan een ander slachtoffer zoeken.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Samenvattend kun je wel stellen, dat een aantal prominente gebruikers/respondenten op dit Kassaforum vooral de (technische) leesbaarheid en de gebruikersvriendelijkheid van de vernieuwde site (nog) ver onder de maat vinden en (wat erger is) er grote twijfel bestaat, dat de redactie werkelijk met de verbeteringsvoorstellen, en -suggesties en kritiekpunten aan de slag gaat (gezien de ervaringen van hen in het verleden op deze punten). Kortom: dit forum verdient een beter lot en dient nog in ruime mate te worden geoptimaliseerd.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Waar blijft de uitleg van de redactie over het hoe en waarom ?

Heeft ook iets met fatsoen te maken naar de forumleden die hier belangeloos veel tijd insteken !

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb maar zelf op "waarschuw redactie " geklikt , hopelijk gaat er dan iets veranderen .

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ze toch bezig zijn krijgen we misschien toch nog de vaak gevraagde 'edit'/bewerken' knop?!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

snah schreef op donderdag 13 sep 2012, 18:30: Ik heb maar zelf op "waarschuw redactie " geklikt , hopelijk gaat er dan iets veranderen .

Optimist!
De redactie weet donders goed dat dit topic hier staat.
Zoals ik al eerder aangaf: normaal wordt een 'niet-consumenten-topic - verwijderd.
Nu hebben ze volstaan met het editten van de vetgedrukte en kapitaal geschreven WAARDELOOS in een eerder gegeven antwoord.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 18:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik had het ook over fatsoen

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:01
0 Antwoorden / 0 Vragen

Omdat er hier puntenscoorders actief zijn (egotrippers) is deze site niet meer ok.
Achh kom op zeg dit is een redelijk forum, edoch de punten zijn consumentenverlakkerij.
Ik lees veel antwoorden die met punten worden beloond die totale onzin zijn ,maar kuddevolk ziet als eerste de puntenscoorders en verder niks nada niks

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:28
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als eerst die lettergrootte verbeterd wordt dan hoef ik niet meer af te haken vanwege zere ogen - als ik tenminste de hele tekst in het kader wil kunnen lezen.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

gallito schreef op donderdag 13 sep 2012, 18:38: Als ze toch bezig zijn krijgen we misschien toch nog de vaak gevraagde 'edit'/bewerken' knop?!

Dat zou op zich niet zo'n gek idee zijn, als mensen de editknop zouden gebruiken om een schrijfcorrectie mee aan te brengen. Maar ik heb op het Radar forum gezien dat forumleden hun hele tekst veranderen, omdat ze liever niet meer met hun eigen aannames worden geconfronteerd, die later niet juist bleken te zijn. Even een vlekje wegwerken.

Mijn wens is dat de letters weer groter worden en zwarter. Vooral qoates zijn wel erg mini. En dat dat inlogprobleem wordt opgelost. Die lay out went wel weer, al zou een minder helwitte achtergrond mijn voorkeur hebben.

(ja ik weet dat je zelf de letters kunt vergroten, maar begrijp niet waarom dat niet door Kassa zelf wordt geregeld. Er is nog ruimte zat op de pagina. Rechts allemaal onbenutte ruimte.)

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:42
0 Antwoorden / 0 Vragen

gallito schreef op donderdag 13 sep 2012, 18:38: Als ze toch bezig zijn krijgen we misschien toch nog de vaak gevraagde 'edit'/bewerken' knop?!

Die gaat er niet komen, nu niet en nooit niet.
Ik heb hierover al lang contact gehad met de redactie en ze vinden dat niet nodig.
De quoteknop vinden ze ook niet nodig en smilies ook niet.

Goed bezig redactie! NOT! Grrr.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ikbenik, wat bedoel je toch met de quoteknop? Niet die paarse quoteknoppen, begrijp ik.

Die domme smilies, alsjeblieft niet!!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

zoekster schreef op donderdag 13 sep 2012, 19:54: @ikbenik, wat bedoel je toch met de quoteknop? Niet die paarse quoteknoppen, begrijp ik.

Klopt.
Ik doel op een knop naast de B I en ketting knoppen.
Een quote knop is een knop als de tekst selecteert dat die in een quote kunt zetten.
Nu moet ik steeds handmatig [ q u o t e ] [ / q u o t e ] zetten

zoekster schreef op donderdag 13 sep 2012, 19:54: Die domme smilies, alsjeblieft niet!!

Juist wel!

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 20:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik er toch al weinig aan, aan deze site. Ik ben er van door.
Voor degene die blijven, veel plezier.

De Groeten Ingrid

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 20:27
0 Antwoorden / 0 Vragen

Freunde und Freundinnen,

Inderdaad zijn door de vormgever van het Kassa forum de grondregels voor ontwerpen van een leesbaar medium met voeten getreden. Contrastarme kleurencombinaties als donkergrijze letters op een lichtgrijze achtergrond of zwarte letters op donkerrode achtergrond zijn toch wel essentiële kunstfouten. Met name ouderen zullen het gebruik en de toegang hierdoor worden ontzegd. Men zou toch inmiddels beter moeten weten. Ik zelf zit dit nu te typen met 1 oog waarmee ik nog een klein stukje zie van de tekst. De letters zijn inderdaad ook te klein.

Gesundheit!
HerrDoktorOetker

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 21:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

herrdroetker schreef op donderdag 13 sep 2012, 20:27:
Inderdaad zijn door de vormgever van het Kassa forum de grondregels voor ontwerpen van een leesbaar medium met voeten getreden. Contrastarme kleurencombinaties als donkergrijze letters op een lichtgrijze achtergrond of zwarte letters op donkerrode achtergrond zijn toch wel essentiële kunstfouten.

Precies de reden waarom dat ik negatief reageer.

Ik heb ook te maken met het ontwerpen en ontwikkelen van templates voor websites en fora.
Dus ik dacht wel dat ik recht van spreken heb.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 21:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

toolboy schreef op donderdag 13 sep 2012, 19:01: Omdat er hier puntenscoorders actief zijn (egotrippers) is deze site niet meer ok.
Achh kom op zeg dit is een redelijk forum, edoch de punten zijn consumentenverlakkerij.
Ik lees veel antwoorden die met punten worden beloond die totale onzin zijn ,maar kuddevolk ziet als eerste de puntenscoorders en verder niks nada niks

De puntentelling, de sterren en de toekenning van andere onderscheidingen (expert van de ...) op deze site vind ik zo af en toe ook behoorlijk irritant, meer nog dan een hier en daar wat zwakkere vormgeving. Teveel beloond geroep en getoeter en te weinig wol is hier in meer of mindere mate het gevolg van, vermoed ik.
Ondanks het hier gehanteerde puntensysteem vind ik dit wel een geweldig nuttig forum, waar veel mensen baat bij (kunnen) hebben, door de combinatie van vraag en antwoord. Op een goed onderbouwde vraag is er meestal vrij snel ook wel een serieus en goed antwoord.
Volgens mij is dit een van de beste en snelste sites in zijn soort, ook al duurt het mede hierdoor soms wel een paar seconden voordat de site i.v.m. de drukte kan reageren op een muisklik.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 21:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm dit forum is O.K.
Behalve de punten toekenning
Dat is toch absurd.
De mening van een leek/ondeskundige/ krijgt maar zo een status alhier.
Edoch ik heb het vermoeden dat er alhier meerde vertoeven die zich zelf van punten voorzien.
Maar als je boven de maai grens komt ga je er aan.
Daar zorgen de puntjes scoorders wel voor
Achh t zal mij een worst zijn ik kopieer niet en geef mijn eerlijke opgedane ervaring door.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een voordeel met deze wijziging, veel slechter kan het hierna niet meer worden.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben bezig om de melding voor de reactie ui te schakelen. Elke druk bij de email dat die uit gezet moet worden, maar ze blijven binnenstromen van deze topic.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 22:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op donderdag 13 sep 2012, 14:39:
sjoppie schreef op donderdag 13 sep 2012, 13:27:

Hallo edrick3,
Het topantwoord wordt nog steeds met 30 punten beloond.
De groen/rode duimpjes blijven weg.

Expert van de week

Inloggen (per dag)

Gekozen tot Topantwoord
was 10 = 30

Groene/rode duimpjes geschrapt.
Vr.gr. sjoppie

OK. Heb net gezien dat het nu (opeens) onder 'Hoe werkt dit' weer aangepast is.
Blijkbaar hebben ze dit snel kunnen 'repareren'.

Blijft het feit dat je bij een antwoord niet meer kunt zien of dit tot 'Topantwoord' gekozen is.
Kan niet zien of deze mogelijkheid er nu nog wel is, want dan moet je eerst een vraag stellen.

Met vr.gr.

Bovenstaande is nu precies wat mij op deze site soms ergert. Het gaat te vaak om de punten en niet om de inhoud. De hele puntentelling is wat mij betreft oninteressant en onrealistisch.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 23:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

valerius-2 schreef op donderdag 13 sep 2012, 22:30: Ik ben bezig om de melding voor de reactie ui te schakelen. Elke druk bij de email dat die uit gezet moet worden, maar ze blijven binnenstromen van deze topic.

In elk e-mailbericht zou een werkende link moeten staan om geen notificatie meer te ontvangen.
Maar blijkbaar werkt dat niet meer.

Staat bij jou het hokje aangevinkt, boven Reageren bijna onderaan de pagina, bij notificaties?
Zo ja, vinkje uitzetten en verzend klikken.

Ik vink zelf trouwens nooit het hokje aan, want ik krijg zonder dat al meer dan genoeg e-mailberichten.
Ik loop in plaats daarvan gewoon zo nu en dan de nieuwe antwoorden na.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 23:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

toolboy schreef op donderdag 13 sep 2012, 21:41: ... ik heb het vermoeden dat er alhier meerde vertoeven die zich zelf van punten voorzien....

Daar lijkt het soms inderdaad wel heel erg op, maar ik kan me de lol ervan eigenlijk niet goed voorstellen.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 23:32
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op donderdag 13 sep 2012, 22:44:
edrick3 schreef op donderdag 13 sep 2012, 14:39:
sjoppie schreef op donderdag 13 sep 2012, 13:27:

Hallo edrick3,
Het topantwoord wordt nog steeds met 30 punten beloond.
De groen/rode duimpjes blijven weg.

Expert van de week

Inloggen (per dag)

Gekozen tot Topantwoord
was 10 = 30

Groene/rode duimpjes geschrapt.
Vr.gr. sjoppie

OK. Heb net gezien dat het nu (opeens) onder 'Hoe werkt dit' weer aangepast is.
Blijkbaar hebben ze dit snel kunnen 'repareren'.

Blijft het feit dat je bij een antwoord niet meer kunt zien of dit tot 'Topantwoord' gekozen is.
Kan niet zien of deze mogelijkheid er nu nog wel is, want dan moet je eerst een vraag stellen.

Met vr.gr.

Bovenstaande is nu precies wat mij op deze site soms ergert. Het gaat te vaak om de punten en niet om de inhoud. De hele puntentelling is wat mij betreft oninteressant en onrealistisch.

Maar het gaat de heer edrick3 immers om de punten en topantwoorden. Ben echt niet de enige die het opvallend vind dat er vaak minimaal 3 keer een antwoord achter elkaar word gegeven. Meer sterretjes kunnen er niet gehaald worden en zoals ik al eerder aangaf, die hele reutemeteut van topantwoord, expert en allerlei andere flauwekul mag, ook wat mij betreft, weg. Heb dit lang voor verandering site gevraagd, maar nada.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 23:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op donderdag 13 sep 2012, 22:44:
Bovenstaande is nu precies wat mij op deze site soms ergert. Het gaat te vaak om de punten en niet om de inhoud. De hele puntentelling is wat mij betreft oninteressant en onrealistisch.

Het is maar hoe je het bekijkt. Jij reageert nu 3 keer achter elkaar op een ander. In principe had je dat ook in 1 post kunnen doen. Maakt dat jou dan een puntenjager, of kies je gewoon voor een makkelijke manier om te reageren.

Goed, er zijn anderen die er wel opvallende maniertjes op na houden. Daar is het wel duidelijk wat het doel is, maar ik denk dat de meesten er echt niet op letten. Je moet het gewoon met een korreltje zout nemen. Top Antwoorden slaan de meeste tijd ook helemaal nergens op. Het hele systeem zou beter afgeschaft kunnen worden, maar het is nu ook weer niet iets om je druk over te maken.

ve
door verwijderd - Sep 13, 2012 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als ik hier een vraag stel en hij is goed en ik ben er mee geholpen ben ik daar blij en dankbaar voor.
Dit wil ik ook graag laten zien. Door de mogelijk die ik dan heb, om van dat antwoord een topantwoord te maken, kan dat.
En de kans te krijgen om een persoonlijk bedankje te schrijven, vind ik goed.
Dus NEE, laten ze dat maar NIET veranderen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 00:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is de bedoeling dat als er een vraag gesteld wordt, dat je daar een goed antwoord op geeft.
Ik denk dat dat de opzet achter het puntensysteem is.

Als je off topic bent, in discussie gaat of gewoon een beetje zit te ouwehoeren, dat komt denk ik, omdat we gewoon maar mensen zijn die dat nu eenmaal doen.
Dat je daar dan ook nog punten voor krijgt, staan de meeste denk ik helemaal niet bij stil.

Ik denk dat het het beste is, om er niet zo over te zeuren en het te laten voor wat het is.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 00:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray, dus jij vind het normaal dat, als ik ergens een reactie geeft, jij me aanmaant om in een ander topic iemands vraag te beantwoorden, over meubelen? Of schrijft: je Engels is zo goed, wil je dit voor me vertalen? Terwijl jouw Engels net zo goed is. 't Lijkt mij dat ik dat toch zelf mag beslissen?

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 00:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het nadeel van de top-antwoorden dat degene die precies zeggen wat mensen graag horen willen, juist vaker het predicaat top-antwoord krijgen dan degene die zo'n eerlijk mogelijk antwoord geven.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 06:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat vind ik hier van.

Normaal kwam ik hier elke dag wel langs op kassa site. Maar sinds de veranderingen kom ik al veel minder hier waarom is dat.
De witte achtergrond is zo fel dat ik met me pc de kuip verlicht doet gewoon pijn aan je ogen. En op een tablet is het net of je een zaklamp vast houd.
Verder het letter type is ook niet dat je zegt wouw.
Maar oke er zijn ook voor delen.
Omdat er nu minder mensen op de site komen ook ik zal het wat sneller gaan met alles.
Dus in kort grandioos dit mij zien ze niet veel meer hier.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 08:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zie al vast 1 verbetering. De letters zijn nu wit i.p.v. zwart en dus goed leesbaar. Nu de grootte van de letters in de leesvelden nog groter.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 10:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Tdehond, de letters zijn nu wit i.p.v.zwart. Is dat een grap, een fout, een raadsel of is dit echt??

tenormin schreef op vrijdag 14 sep 2012, 00:19: trend spray, dus jij vind het normaal dat, als ik ergens een reactie geeft, jij me aanmaant om in een ander topic iemands vraag te beantwoorden, over meubelen? Of schrijft: je Engels is zo goed, wil je dit voor me vertalen? Terwijl jouw Engels net zo goed is. 't Lijkt mij dat ik dat toch zelf mag beslissen?

Tenormin, ik was bezig w vragen te beantwoorden maar de (21 letter van het alfabet) is er net mee gestopt, doet het niet meer. D s komt later.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 10:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op donderdag 13 sep 2012, 23:49: Als ik hier een vraag stel en hij is goed en ik ben er mee geholpen ben ik daar blij en dankbaar voor.
Dit wil ik ook graag laten zien. Door de mogelijk die ik dan heb, om van dat antwoord een topantwoord te maken, kan dat.
En de kans te krijgen om een persoonlijk bedankje te schrijven, vind ik goed.
Dus NEE, laten ze dat maar NIET veranderen.

Het gaat er om dat de puntentelling op deze site een vertekend beeld geeft.
Persoonlijk bedankjes stel ik ook wel op prijs, mits je bij de vraag ook eventueel in een reactie aangeeft hoe je het precies op hebt kunnen lossen, voorzover dat niet helemaal duidelijk mocht zijn.
Het belangrijkste is dat iedere bezoeker hier bij elke vraag kan lezen wat precies de oplossing van het probleem is.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 10:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op vrijdag 14 sep 2012, 10:35: Tdehond, de letters zijn nu wit i.p.v.zwart. Is dat een grap, een fout, een raadsel of is dit echt??

Hij bedoelt de letters in de blokjes "Quote" "Reageer" "preview"

Beetje bizar trouwens dat hier trouwens geen lijn in zit. QUOTE in hoofdletters, Reageer met 1 hoofdletter en preview in alleen kleine letters. Alsof een 13 jarige wat heeft zitten uitproberen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het fenomeen 'topantwoord' vind ik ook nergens op slaan omdat het inderdaad regelmatig het antwoord is dat de vraagsteller graag wil horen, ongeacht of het het juiste antwoord op de vraag is.

Weg ermee dus!!

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 11:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan zelfs nog veel erger. Ik krijg Top Antwoorden omdat mijn antwoord juist dat is wat vraagsteller niet wil horen en hij/zij in ergernis daarover op het verkeerde knopje drukt :-)

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 11:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

De oude website was veel beter te lezen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 11:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op vrijdag 14 sep 2012, 10:40:
trend spray schreef op donderdag 13 sep 2012, 23:49: Als ik hier een vraag stel en hij is goed en ik ben er mee geholpen ben ik daar blij en dankbaar voor.
Dit wil ik ook graag laten zien. Door de mogelijk die ik dan heb, om van dat antwoord een topantwoord te maken, kan dat.
En de kans te krijgen om een persoonlijk bedankje te schrijven, vind ik goed.
Dus NEE, laten ze dat maar NIET veranderen.

Het gaat er om dat de puntentelling op deze site een vertekend beeld geeft.
Persoonlijk bedankjes stel ik ook wel op prijs, mits je bij de vraag ook eventueel in een reactie aangeeft hoe je het precies op hebt kunnen lossen, voorzover dat niet helemaal duidelijk mocht zijn.
Het belangrijkste is dat iedere bezoeker hier bij elke vraag kan lezen wat precies de oplossing van het probleem is.

Beste GSM, daar kan ik kort over zijn. Helemaal mee eens!

Maar ik ga ervan dat als er verschillende antwoorden gegeven zijn in een topic, diegenen die dat lezen zelfstandig nadenken over de gegeven antwoorden. Als ik een antwoord niet weet, ga ik af op het meest logische antwoord. Slechts in enkele gevallen heb ik blind vertrouwen in een beantwoorder.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 12:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

winterman schreef op vrijdag 14 sep 2012, 10:50:
trend spray schreef op vrijdag 14 sep 2012, 10:35: Tdehond, de letters zijn nu wit i.p.v.zwart. Is dat een grap, een fout, een raadsel of is dit echt??

Hij bedoelt de letters in de blokjes "Quote" "Reageer" "preview"

Beetje bizar trouwens dat hier trouwens geen lijn in zit. QUOTE in hoofdletters, Reageer met 1 hoofdletter en preview in alleen kleine letters. Alsof een 13 jarige wat heeft zitten uitproberen.

Was niet echt duidelijk (mijn letter 'u' doet het weer!). Ik had me er al van alles bij voorgesteld :-)
Bizar? Beetje dom. Zal wel snel veranderd worden als ze dit lezen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 12:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

@@@,

Toch nog maar even een reactie.
Vraagsteller heeft het over de veranderingen op deze site.
Waarom er nu (weer) gediscussieerd wordt over de puntentelling? Dat is een heel ander onderwerp en doet hier niet ter zake en is dus off topic.
Wellicht is de aanleiding dat ik aangegeven heb dat ook de puntentelling veranderd was (er stonden weer duimpjes vermeld). Dit is ondertussen aangepast.
Tevens heb ik aangegeven dat een gegeven Topantwoord niet (meer) zichtbaar is op de site. Dat betreft dus een VERANDERING. Wat is het nut van de mogelijkheid van het wel kunnen aanklikken van 'Dit is een Topantwoord' als dat niet zichtbaar is op de site?

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, dit past keurig in de recente manie van het 'tweede scherm".

Bezoekers zijn geen klant/consument meer, maar klikvee voor de google ranking.

En 'tweede scherm' is met hetzelfde virus besmet.

TV kijken, tablet op schoot, dus niet naar de tv kijken.

Wat er op neer komt dat het tv programma niet boeiend genoeg is of zelfs niet 'aan te gluren'.

En terug naar de website: Als de redacteuren nu allemaal lekker op een 28 inch zitten te loeren, heb ik een verrassing: Er zijn nog mensen die een normaal beeldscherm hebben.

Overigens mijn complimenten voor de grafische stagiaire. Net van school en nu al doen alsof hij/zij een volleerde graficus is.

Ik ga maar weer een bakkie troost inschenken na het zien van het uiterst beroerde beeld op mijn netvlies.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op vrijdag 14 sep 2012, 11:12: Het fenomeen 'topantwoord' vind ik ook nergens op slaan omdat het inderdaad regelmatig het antwoord is dat de vraagsteller graag wil horen, ongeacht of het het juiste antwoord op de vraag is.

Weg ermee dus!!

Precies de reden dat ik het ook aangaf.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:29
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 14 sep 2012, 12:50: @@@,

Toch nog maar even een reactie.
Vraagsteller heeft het over de veranderingen op deze site.
Waarom er nu (weer) gediscussieerd wordt over de puntentelling? Dat is een heel ander onderwerp en doet hier niet ter zake en is dus off topic.
Wellicht is de aanleiding dat ik aangegeven heb dat ook de puntentelling veranderd was (er stonden weer duimpjes vermeld). Dit is ondertussen aangepast.
Tevens heb ik aangegeven dat een gegeven Topantwoord niet (meer) zichtbaar is op de site. Dat betreft dus een VERANDERING. Wat is het nut van de mogelijkheid van het wel kunnen aanklikken van 'Dit is een Topantwoord' als dat niet zichtbaar is op de site?

Met vr.gr.

Als we zo gaan beginnen.

Vraag gesteld kan door niemand hier beantwoord worden, dus had niet gesteld hoeven worden. Verder is het slechts een opmerking om een ongenoegen te uiten.

Aangezien het geen topic is kan je ook niet off topic gaan. Als dat wel zo zou zijn ben jij de eerste die er mee begint, dus de laatste die er iets van mag zeggen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

trend spray schreef op vrijdag 14 sep 2012, 10:35: Tdehond, de letters zijn nu wit i.p.v.zwart. Is dat een grap, een fout, een raadsel of is dit echt??

Het had handig geweest als ik erbij gezet had in de roze vlakken onder het reageerveld. De zwarte kleur v.d. letters in het roze vlak was vrijwel niet te lezen. Foutje dus.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Naar mijn mening zijn er nog enkele kleine verbeteringspunten:

1. de lettertint in de rubrieken VR&B en Discussies zou niet grijsachtig donker moeten zijn, maar gewoon zwart (zoals dat wél het geval is in het schrijfvlak als je reageert);

2. de fel witte achtergrond in beide rubrieken is stuitent en uiterst vermoeiend. Oplossing: maak die achtergrond een tikje crême-achtig (of anders gezegd: duidelijk minder fel wit);

3. De "Jumbo"-achtige letters boven de vragen en onderwerpen en de namen van de beantwoorders en de deelnemers zijn belachelijk groot en vet. Oplossing: kies een kleinere letter en maak die minder vet (voordeel: dat komt de leesbaarheid ten goede en komt minder schreeuwerig over);

4. De lettergrootte in de velden van de rubrieken VR&B en Discussies almede in het reageer-schrijfvlak zou 1 tot 2 maatjes groter moeten worden.

5. Aanbeveling: de ontwerpers moeten er meer rekening mee houden dat de bezoekers en respondenten van jong tot oud zijn (met in het laatste geval vaak zekere zichtbeperkingen). Een goede site heeft dan vaak een keuzemogelijkheid wat grootte van de letters betreft of als dat niet het geval, is een standaard grotere lettergrootte in zwart.

6. Ik ben zo vrij geweest om uit te rekenen hoeveel tijd het de ontwerpers kost om de bovenstaande verbeteringspunten in te voeren. In mijn berekeningen kom ik uit op hooguit 5 minuten (het zijn immers geen programma-veranderingen maar kleine instellingsveranderingen.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 13:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 14 sep 2012, 12:50: @@@,

Toch nog maar even een reactie.
Vraagsteller heeft het over de veranderingen op deze site.
Waarom er nu (weer) gediscussieerd wordt over de puntentelling? Dat is een heel ander onderwerp en doet hier niet ter zake en is dus off topic.

Jij was anders die eerste die het Zelf even onder de loep nam zodra de site vernieuwd was en die er ook Zelf over begon.................
--{quote=edrick3 woensdag 12 sep 2012, 17:40] Als je kijkt bij 'Hoe werkt dit' (vwb de puntentelling) dan zie ik dat er opeens weer duimpjes in de lijst staan. Topantwoord is 10 punten geworden (?).
--

Maar verdere reageerders moeten er verder hun waffel nu maar over houden .....??
Doe ff gewoon zeg.

Dit hele topic is off topic, laat iedereen hier maar lekker spuwen wat hij kwijt wil zolang het topic er staat, redactie wipt het wel als ze het zat zijn.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 14:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste mensen, ik heb nu 11 pagina's reacties gelezen. Met veel kritiekpunten over de nieuwe opzet ben ik het eens, maar het ergste is dat ik nu een beetje draaierig en een beetje misselijk ben, mijn hoofd voelt raar aan, de letters (hoewel flink uitvergroot) dansen voor mijn ogen. Die felle witheid is echt verschrikkelijk. Ik ga mijn ogen rustgeven en deze site dus rap verlaten. Ik hoop dat de redactie onze kritiek serieus neemt.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 14:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

@stacey,

.....Maar verdere reageerders moeten er verder hun waffel nu maar over houden .....??
Doe ff gewoon zeg.
.....

Denk toch dat er sprake is van 'spraakverwarring'.
Ik gaf geconstateerde veranderingen op de site aan (inderdaad betreffende de puntentelling). Hetgeen inderdaad een fout bleek te zijn; is ondertussen aangepast.
Door sommigen hier werd er gereageerd met opmerkingen over het nut van de puntentelling.
Dát is volgens mij een heel ander onderwerp.

Met vr.gr.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

dearagain schreef op vrijdag 14 sep 2012, 13:40: Ik ben zo vrij geweest om uit te rekenen hoeveel tijd het de ontwerpers kost om de bovenstaande verbeteringspunten in te voeren. In mijn berekeningen kom ik uit op hooguit 5 minuten (het zijn immers geen programma-veranderingen maar kleine instellingsveranderingen.

Je kunt net zo goed aan Barnett Newman vragen om zijn "Who's afraid of red, yellow en blue" groen te schilderen. Dat zal nog eerder gebeuren.....

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 14:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

edrick3 schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:24: @stacey,

.....Maar verdere reageerders moeten er verder hun waffel nu maar over houden .....??
Doe ff gewoon zeg.
.....

Denk toch dat er sprake is van 'spraakverwarring'.
Ik gaf geconstateerde veranderingen op de site aan (inderdaad betreffende de puntentelling). Hetgeen inderdaad een fout bleek te zijn; is ondertussen aangepast.
Door sommigen hier werd er gereageerd met opmerkingen over het nut van de puntentelling.
Dát is volgens mij een heel ander onderwerp.

Met vr.gr.

Je begon zelf over de verandering die je dacht te zien bij De puntentelling........
voor jouw misschien dan wel belangrijk genoeg om dat gelijk mede te delen,
voor mij ( en anderen wellicht ook) al heel ander en onbelangrijk onzin onderwerp ..........
Andere die de punten niets vinden melden dat nu ook even en dat is prima..................

En al waren die punten wel of niet veranderd, dat is niet het probleem van deze vernieuwing,
het feit dat het voor hoop mensen, zeker ouderen en mensen met een visuele beperking slecht of totaal onleesbaar is geworden was volgens mij het onderwerp..........waar jij dan zelf in het begin al ook van afweek.......

En dat er daarna meerder en andere dingen over die onzin punten worden gezegd, so be it........
Lijkt me niet aan jou hierover te klagen, dit hele topic is zoals gezegd off topic en iedereen spuit nu z`n ongenoegen over het hele gebeuren hier en dus Ook over het puntengebeuren........
Laat iedereen maar ff lekker al z`n frustraties hier neer leggen dan is dat alvast maar uit de weg.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 14:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Willen jullie nu eens kappen met die kritiek. Onze 13-jarige zoon Philip-Stijn die deze site vorig weekend voor Kassa heeft aangepast wordt er helemaal depressief van. En hij heeft het nog gratis gedaan ook, nou ja een boekenbon van 20 euro dan. Hij is er heel trots op en ik ook.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

trotsevader schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:59: Willen jullie nu eens kappen met die kritiek. Onze 13-jarige zoon Philip-Stijn die deze site vorig weekend voor Kassa heeft aangepast wordt er helemaal depressief van. En hij heeft het nog gratis gedaan ook, nou ja een boekenbon van 20 euro dan. Hij is er heel trots op en ik ook.

Haha, en gij geleuft het zelf? Met andere woorden: mensen, het is nu wel welletjes, u heeft zich ingeschreven om dat even te vertellen? Groot gelijk, het is meer dan genoeg. Maar ja, we blijven Nederlanders, hé, vandaar dat er geen punt achter gezet word.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

trotsevader schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:59: Willen jullie nu eens kappen met die kritiek. Onze 13-jarige zoon Philip-Stijn die deze site vorig weekend voor Kassa heeft aangepast wordt er helemaal depressief van. En hij heeft het nog gratis gedaan ook, nou ja een boekenbon van 20 euro dan. Hij is er heel trots op en ik ook.

We willen allemaal wel geld inzamelen en extra bieden in Cash om hem die zooi hier weer terug te laten zetten in wat het eerder was, al was dat ook niet jevanhet van die 16 jarige destijds ;-)
Kinderen van 13 moeten eerst hun school maar eens af maken voor ze met serieuze zaken gaan zitten spelen..........
Dan lopen ze in elk geval ook niet het risico op depressies als volwassen hun kinderwerk niet op prijs stellen, bovendien ben jij zelf degene die je kind aan zulke dingen bloot stelt lijkt me!

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Stacey, 14.48 En het zou toch plezierig zijn als de redactie zich ook maar iets aantrok van de kritiek en het een en andere toch gaat verbeteren, want hoe je het ook wend of keert, ik krijg hier geen strak voorhoofd van, van de "verbeteringen". Alleen, ik ben bang dat het zo blijft.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

trotsevader schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:59: Onze 13-jarige zoon Philip-Stijn die deze site vorig weekend voor Kassa heeft aangepast wordt er helemaal depressief van

Dat dit het werk van een 13-jarige is, was voor diverse mensen al duidelijk. Bovendien: sinds wanneer houdt Kassa zich bezig met kinderarbeid? Dacht dat dit alleen in de lage lonen landen gebeurde.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op vrijdag 14 sep 2012, 15:22: Stacey, 14.48 En het zou toch plezierig zijn als de redactie zich ook maar iets aantrok van de kritiek en het een en andere toch gaat verbeteren,.

Dat mogen we hopen want aantal mensen gaf al aan ( al dan niet noodgedwongen) af te haken als er niet op z`n minst iets aan de leesbaarheid hier veranderd.......
Ik doe hier verder voorlopig ook niets meer, ik volg nu enkel nog even dit topic, hopend op een nog zinnige reactie van redacte, Ja ik weet het......dream on..... zal dat wel zijn,
maar het volgen van dit topic kost me een hoop getuur en een steeds al snel opkomende hoofdpijn als ik het te lang bekijk en op die manier ga ik dus niet nog ff gezellig pogingen doen vragen te lezen of antwoorden te geven natuurlijk........

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 15:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Heb exact hetzelfde probleem met dat getuur op het scherm, Stacey. En ik ben pas 72, hoe moeten de "echte oudjes" dit gaan oplossen. Geintje. Toch, en dat meen ik oprecht, zou hier een verklaring van de redactie moeten komen over het hoe en waarom en ons niet laten zweven. Want we kunnen wel blijven klagen, laten ze "als arts dan duidelijk hun diagnose geven". Weten we waar we aan toe zijn en is dit topic (nou ja, topic) over en uit.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 16:08
0 Antwoorden / 0 Vragen

tenormin schreef op vrijdag 14 sep 2012, 15:43: Heb exact hetzelfde probleem met dat getuur op het scherm, Stacey. En ik ben pas 72, hoe moeten de "echte oudjes" dit gaan oplossen..

Dat het voor oudjes een probleem mag zijn lijkt me duidelijk, maar ik ben zo oud nog laaaaang niet en ik heb er met goed stel ogen ook probleem mee dus ligt zeker niet aan de leefijd ( komt met gebreken ;-)
Volgens mij is het overgrote deel van de (vaste) forum gebruikers hier overigens ook de jongste niet meer dus vind het erg asociaal van kassa hun eigen ( vaste) forumleden zo te benadelen in een poging jeugdig(er) publiek aan te trekken, want daar lijkt het beetje op nu.
Maar als de doelgroep hier 13 jarigen wordt wat redactie betreft heb ik hier ook niets meer te zoeken want die tijd had ik al laaang geleden toch al wel gehad ;-)

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 16:11
0 Antwoorden / 0 Vragen

trotsevader schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:59: Willen jullie nu eens kappen met die kritiek. Onze 13-jarige zoon Philip-Stijn die deze site vorig weekend voor Kassa heeft aangepast wordt er helemaal depressief van. En hij heeft het nog gratis gedaan ook, nou ja een boekenbon van 20 euro dan. Hij is er heel trots op en ik ook.

Voor een kind van 13 jaar is het een leuke prestatie, maar nog niet geschikt om overal aan te denken. Maar ik heb altijd geleerd van je fouten moet je leren en daar ben je nooit te oud(jong) voor.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

gsm schreef op donderdag 13 sep 2012, 23:12:
valerius-2 schreef op donderdag 13 sep 2012, 22:30: Ik ben bezig om de melding voor de reactie ui te schakelen. Elke druk bij de email dat die uit gezet moet worden, maar ze blijven binnenstromen van deze topic.

In elk e-mailbericht zou een werkende link moeten staan om geen notificatie meer te ontvangen.
Maar blijkbaar werkt dat niet meer.

Staat bij jou het hokje aangevinkt, boven Reageren bijna onderaan de pagina, bij notificaties?
Zo ja, vinkje uitzetten en verzend klikken
.

Ik vink zelf trouwens nooit het hokje aan, want ik krijg zonder dat al meer dan genoeg e-mailberichten.
Ik loop in plaats daarvan gewoon zo nu en dan de nieuwe antwoorden na.

Ja dat was in het verleden zo. Maar het is intussen opgelost.Na op alle reacrie's, het uit te zetten komen ze nu niet meer terug

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 16:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Kan Kassa ook het inloggen eens ECHT in orde maken? Na inloggen naar onderwerp waar ik weer zou moeten inloggen om te kunnen reageren, ga dan naar weer naar het inlogscherm waar gevraagd wordt of ik uit wil loggen. Je wordt zo weer lekker onnodig bezig gehouden.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 16:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

jans2 schreef op vrijdag 14 sep 2012, 14:05: Beste mensen, ik heb nu 11 pagina's reacties gelezen. Met veel kritiekpunten over de nieuwe opzet ben ik het eens, maar het ergste is dat ik nu een beetje draaierig en een beetje misselijk ben, mijn hoofd voelt raar aan, de letters (hoewel flink uitvergroot) dansen voor mijn ogen. Die felle witheid is echt verschrikkelijk. Ik ga mijn ogen rustgeven en deze site dus rap verlaten. Ik hoop dat de redactie onze kritiek serieus neemt.

Ik druppel mijn ogen na een bezoek aan deze site. Dat neemt het geïrriteerde gevoel weg als ik vergeten ben mijn zonnebril eerst op te zetten.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

kooikers schreef op vrijdag 14 sep 2012, 16:37: Kan Kassa ook het inloggen eens ECHT in orde maken? Na inloggen naar onderwerp waar ik weer zou moeten inloggen om te kunnen reageren, ga dan naar weer naar het inlogscherm waar gevraagd wordt of ik uit wil loggen. Je wordt zo weer lekker onnodig bezig gehouden.

Dit oude probleem hebben ze niets aan gedaan; met de nieuwsbrief kan ik nog steeds niet inloggen. Waar het precies aan ligt weet ik niet, want er staan al gegeven antwoorden en op geen enkele manier die ik heb geprobeerd in het verleden of vandaag (de F5 of Ctrl F5) bij mij werkt het niet. En waren het nu alle nieuwe vragen in de nieuwsbrief, nee, meestal "pakt" 1 vraag wél mijn log in gegevens. Ik, nogmaals, snap er helemaal niets van.

ve
door verwijderd - Sep 14, 2012 om 19:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een beetje 'don't fix if it aint broke' eigenlijk..

Ik hoopte eigenlijk dat ik na het inloggen niet eerst nog een refresh hoefde te doen van de pagina om de site ervan op de hoogte te stellen dat ik al ingelogd had.. (wil ik reageren dan moet ik inloggen, na het inloggen kan ik nog steeds niet reageren, druk ik op 'inloggen' dan kom ik op een pagina waar gevraagd wordt of ik wil uitloggen.. Ik moet dus echt refreshen anders werkt het niet!).

ve
door verwijderd - Oct 2, 2012 om 09:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

sonjaatje schreef op woensdag 12 sep 2012, 17:16: Ook onhandig dat de pagina nummering van een topic nu onderaan staat zodat je eerst moet scrollen voor je een pagina verder kan.

Ik weet niet of je nog aan het scrollen bent om bij de paginanummering te komen.

Maar als je klikt op "vraag beantwoorden" (bij V&A) en "reageer"(bij discussie) kom je meteen onderaan de pagina.