Wie heeft ervaring met de service van Kijkshop en hun mobiel Kazam
Beste lezers,
Van de week een Kazam gekocht bij de Kijkshop.
Het bleek dat de simkaarten er moeilijk ingingen , dus er maar weer uitgehaald omdat ik ook geen aansluiting kreeg.
Bij het eruit halen zijn waarschijnlijk enkele contactpunten verbogen.
Na 1.5 dag weer terug naar de winkel waar bleek dat men mobiele telefoons niet ruilden en ik eigenlijk binnen 24 uur had moeten terugkomen.
Lokaal werd de mobiel nagekeken en men constateerde inderdaad beschadigde en verbogen contacten.
Het toestel wordt opgestuurd maar men vertelde mij al dat reparatie waarschijnlijk meer geld kost dan vernieuwing.
Vraag 1. Heeft iemand dit meer meegemaakt bij Kijkshop.
Vraag 2: Hoe zijn de ervaring met de produkten van Kazam.
Graag een reactie.
ducth1
@Tijger, service belabberd? Je bent te goed voor deze wereld. Zwaar K met 2 of 4 puntjes erachter is realistischer.
Diewilik
van de week, een kazam gekocht.
na 15 dagen terug naar de winkel ????
Heb je met een pincet aan die sim zitten zeuren om deze eruit te friemelen ?
kijkshop heeft geen reparatie post
kijkshop stuurt naar de fabriek
kijkshop is niet bepaald deskundig, dan moet je naar de ;echte telefoonwinkel.
KAZAM geeft 3 jaar garantie
heb je de sim wel goed geplaatst , naar het afgekniptte hoekje gekeken,pincet gebruikt ?
was de simkaart té dik?zat je de verkeerde erin te priegelen ?
kazam zit ook op facebook, probeer daar eens te vissen met prive klik hier voor kazam fb berichten dus niet gelijk openbaar gillen
Ik heb geen ervaringen met producten van Kazam, dat is ook een vrij nieuw merk dacht ik. Ik zou eerder een merk en type gekozen hebben dat zich al bewezen heeft. Als u merk en type op Google intikt kunt u misschien enige reviews vinden over het door u gekochte toestel.
Als u iets over garantie wilt lezen kijk dan eens hier: https://www.consuwijzer.nl/thema/garantie
Bij een eerdere vraag van u over een espresso apparaat dat u bij de Kijkshop gekocht had staat bij een reactie ook nog een link vermeld over garantie e.d.
U kunt ook nog voor meer informatie op de website van de Kijkshop onderaan aanklikken: alle veelgestelde vragen.
Uw eerdere vragen kunt u vinden door in te loggen en op uw profiel te klikken en vervolgens klikken op: Mijn vragen
Beste reageerders,
Dank voor de op- en aanmerkingen en de adviezen.
Ik zal e.e.a. eens doorlezen. Voornaamste voor mij is hoe het recht op garantie wordt uitgelegd, ook gezien vanuit juridisch oogpunt.
Vraag blijft echter wel dat de wet zegt dat produkten binnen 7 dagen kunnen worden geretourneerd, ook als ze niet werken. En dan wordt het een ja-nee spel.
Als je een beetje moeilijk de simkaart met het hoekje op de juiste manier wilt plaatsen en je denkt het gaat wat moeilijk, maar het zal wel de nieuwigheid zijn, dan ben je dus het haastje.
Wat betreft de 3 jaar garantie is het wederom de vraag wat stelt de garantie in werkelijkheid voor. Het kapotte gedeelte is naar de fabriek terug gestuurd.
Nogmaals dank voor de adviezen.
Dutch
Volgens welke wet kunt u binnen 7 dagen in een stenen winkel het product terug brengen?
Het artikel is door uw toedoen beschadigd.
Dat is dus geen reden om terug te nemen of garantie
Als het gebrek is ontstaan doordat u de sim kaart op onjuiste wijze hebt geplaatst dan vervalt de garantie.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoe kan ik On that ass bereiken?
Ik heb begin dit jaar fotoboeken besteld bij Albelli samen met een collega, daarbij konden we 3 producten gratis bestellen uit een lijst van verschillende leveranciers. Mijn collega ging voor een onderbox van "On that ass". Ik heb 2 eurocent betaald en zijn adres opgegeven. Nadat hij zijn "gratis" onderbox had ontvangen, kreeg hij elke maand een ander onderbox. Hij had mij na de 1e zending gebeld ... Lees meer
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Populair in Computers & Telefonie
Hallo, wie weet waar ik de Evergreen top 1000 kan downloaden? Bv hartelijk dank.
In het korte verleden deed ik dat via de Pirate Bay maar die is jammer genoeg niet meer te ontvangen. Lees meer
blokkade toetsenbord
Ik heb per ongeluk mijn toetsenbord geblokkeerd zodat ik geen tekst meer kan typen. Ik werk met die comp. met windows XP. Hoe kan ik die blokkade opheffen? De overige functies werken normaal. Bedankt. Lees meer
CD-R of DVD-R
Ik wil filmpjes en foto's vanaf de laptop opslaan op een schijf. Welke kan ik het beste nemen een CD-R of DVD-R? Of maakt het niet uit. Lees meer