me
door meringuerose Apr 5, 2009 om 18:39
Computers & telefonie

Ziggo Z1 van analoog naar digitaal

Vandaag las ik de brief van Ziggo waarin staat dat een aantal analoge zenders gaan verdwijnen, die echter via de digitale manier nog wel te bekijken zijn. Eén van die zenders (tv5 france monde) wil  ik niet missen. Elders op deze site las ik dat mocht ik overstappen naar digitaal, ik niet meer mijn vertrouwde videorecorder kan gebruiken en deze gebruik ik nog met regelmaat, omdat nog lang niet alles terug te kijken is op internet. Behalve telefonie heb ik alles al bij Ziggo. Met een alles in 1 abonnement zou ik dus met (gratis)ontvanger wel naar mijn zender kunnen kijken, maar mijn video moeten missen. En... wat is jullie ervaringing met Ziggo telefonie? Wat moet ik doen? Wie kan me helpen? Ik wil geen beslissingen maken en spijt krijgen achteraf. Het is al zo'n gedoe met overstappen en slechte ontvangsten... Groeten, Meringue

1090 30 Rapporteer

kroonmeester
door kroonmeester - Apr 5, 2009 om 19:27
457 Antwoorden / 45 Vragen

Ja, allen zijn onderstaande zenders zijn vanaf 10 april 2009 alleen nog maar in het digitale televisie Z1 pakket, voor analoge kijkers wordt het wrang dat deze zenders niet analoog meer worden doorgegeven.

Uit analoog televisie Z1 pakket: TV5 Monde, WDR, Etalagekanaal en ShopZo-Suus.

kroonmeester
door kroonmeester - Apr 5, 2009 om 19:37
457 Antwoorden / 45 Vragen

Je kunt ook kiezen voor een combinatie van (HD)digitale ontvanger en (HD)harddiskrecorder ineen, zodat de digitale kanalen worden opgeslagen op de harddiskrecorder, daar gaat ook de smartcard in, en je TV5 Monde is zonder probleem op te nemen. Met aanpassing zelfs de zenders ARD, ZDF, RTL en SAT1 zelfs dolby digitaal 2.0 (standaard) of 5.1 te ontvangen en de rest in digitaal stereo.

aurora1
door aurora1 - Apr 5, 2009 om 19:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dag merengueroos, bij mij worden ook 4 analoge zenders uit het pakket verwijderd, maar ik ga niets veranderen. Ik heb geen ervaring met telefonie van Ziggo. Echter voordat u besluit te veranderen kunt u mogelijk ook nog even de postcodecheck doen om te zien welke zenders u op uw postcode digitaal kunt ontvangen, want daar zitten niet alle oude analoge zenders in. W.b. verdwijnen van analoge zenders verschilt per gebied welke zenders het betreft. Ik neem aan dat ook het digitale pakket per gebied verschilt.

U zou uw vraag nog op het form kunnen plaatsen (groter bereik), zie daarvoor de linkerkolom.

vr.gr.

grindweg
door grindweg - Apr 5, 2009 om 19:49
2308 Antwoorden / 28 Vragen

er veranderd voorlopig maar heel weinig zoals u kunt lezen vallen er 2 zenders af. maar alle normale zenders blijven gehandhhafd. wij hebben ook een brief gekregen en doen niets . dan blijft het bij het oude . al die veranderingen zijn nog geen verbeteringen er zijn veel mensen met problemen met overstappen dus voorlopig niet doen. er is op dit medium al meer over geschreven. dit blijft zeker nog een jaar of 7  het analoge dus .

kenwel2
door kenwel2 - Apr 5, 2009 om 20:21
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@grindweg: Geheel mee eens!! (ga dit item niet nog eens uitvoerig uitleggen overigens, maar als je goed opgelet hebt, dan weet je het wel) :-)

Gr. Henri

kiran
door kiran - Apr 5, 2009 om 20:44
2791 Antwoorden / 0 Vragen

@merinquerose

Als je die zender echt niet wil missen, kan je gerust overgaan op digitaal. Je videorecorder kan je gewoon blijven gebruiken. [met scart in video naar tv]

Zit ook bij Ziggo [dig] en gebruik gewoon m'n video en dvdrecorder ook nog.

Geen ervaring met tel. van Ziggo.

OpTijdNaarBed
door OpTijdNaarBed - Apr 5, 2009 om 21:24
1163 Antwoorden / 60 Vragen

3 dagen geleden had iemand een vergelijkbare vraag mbt de videorecorders:

Consumenten Vraag / Vara Kassa-online

soepkiep
door soepkiep - Apr 25, 2009 om 16:52
529 Antwoorden / 75 Vragen

ik kom er nu pas achter dat we ook div zenders niet kunnen zien
ze verplichten ons dus gewoon digitaal te pakken of wat?
of ik ga er gewoon bij weg ik heb alles bij ziggo
welke is nu nog goed ? tele 2? ik weet het niet meer
ze maken je gewoon gek met alles

kenwel2
door kenwel2 - Apr 25, 2009 om 17:15
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@soepkiep: Ja, die kabelboeren zijn flink bezig zo! Ze willen uiteindelijk alle abonnees aan het digitaal kijken zetten, ook willen ze (blijkbaar) op korte termijn over meer bandbreedte beschikken, om de duurdere paketten aan te kunnen gaan bieden...poen dus!

Het begint er echt op te lijken nu: het vroegere Casema (nu Ziggo) zet er vaart achter, klaarblijkelijk!

Als je echt op een fatsoenlijke, en (nog steeds) de beste manier wilt kijken, dan kijk je via de schotel, mits je natuurlijk de mogelijkheid hebt om uberhaupt een schotel te kunnen/mogen plaatsen.

In ieder geval moet je er al van uit gaan, dat een schotel ten alle tijden op het zuiden moet kunnen 'kijken'.....

Ik wens alle kabelabonnees erg veel sterkte toe, want de kabelaars hebben nu eenmaal een enorme machtspositie, da's zeker...

Langzaam maar zekr komt er een einde aan het analoge kijken, voor eenieder...helaas, het rf kijken zal dan verleden tijd zijn op termijn dan, weliswaar.....

Succes, Gr. Henri(kijk al zo'n 12jr. via schotel,de coax kabel mogen ze van mij buiten zo uit de grond trekken van me, heb ook al 12jr. lang  geen kabelabonnement  meer)

birdies
door birdies - Apr 25, 2009 om 17:42
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......Ik wens alle kabelabonnees erg veel sterkte toe,.......

Hoeft niet, hoor. De meesten zijn wel blij met de overstap naar digitaal (ik ook). Het zijn vaak de ouderen die met deze veranderingen moeite hebben en graag alles bij het oude willen houden. En dat gaat nu eenmaal niet.

En wat schotels betreft: ik vind het afschuwelijk om die dingen in bepaalde wijken overal te zien hangen.

Caiway wil probeert zelfs volgend jaar al te stoppen met analoge doorgifte. Doet Ziggo het nog rustig aan.

@soepkiep: als je een alles-in-1-pakket hebt, krijg je volgens mij de decoder met smartcard gratis. Zenders in het standaardpakket betaal je niets extra's voor.

kenwel2
door kenwel2 - Apr 25, 2009 om 18:08
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@birdies, het analoge signaal wat zo dadelijk weg is, is voor velen niet meer te vergelijken met een digitaal aanbod. In dit tijdperk ontkom je nu eenmaal niet langer meer aan digitaal kijken, een mooi plat scherm, met alles er op en er aan, werkt nu eenmaal niet met een rottig rf signaaltje. Ook dat is zeker. En ja, voor wat betreft de ouderen: Die hebben in de meeste gevallen nog een crt tv, waarop een anallog singnaal dan wel goed genoeg is.

Zolang er bij ons nog geen glasvezel beschikbaar is, blijf ik bij de schotel, en ja, schotels kunnen lelijk zijn, maar zelf ben ik (gelukkig) in een situatie, dat onze schotel nog niet eens zichtbaar staat opgesteld, helemaal achter in de tuin, met er langs een grote struik...onzichtbaar ook voor de buren...

Heb zelf een vooraanstaande job gehad, bij een van de grootste kabelaars van Nederland, en op dit moment moet ik zeggen: Het aanbod en de digitale ontvangers die ze bieden, zijn helemaal top.

Zelfs op interactief gebied, is het een van de koplopers, je hoeft werkelijk ook niets meer te missen, dankzij de vele mogelijkheden.

En internet: Snelheid van 120mb download en 10 mb upload, via de coax! Ook top! Maar: duur!! Dat wel...(houdt wel kontakt met mijn ex-collega's overigens, vandaar)

Ik houd het wel bij m'n adsl, en schotel....werkt prima, ook full hd nu prima! (echt full hd dan)

Gr. Henri

soepkiep
door soepkiep - Apr 25, 2009 om 18:54
529 Antwoorden / 75 Vragen

Birdies ik heb alles in een pakket tv, internet en telefoon maar voor digitale moet je extra betalen.
ik las in de concumenten gids  dat xs4all boven aan staat
ze moesten eigenlijk allemaal bij ziggo opzeggen eens kijken wat ze dan deden.
ik vind het een schande dat ze zomaar een paar zenders er uit gooien
ik heb er geen bericht van gehad.
maar de prijs blijf het zelfde dan moeten ze die ook omlaag doen vind ik
waar moet dit toch allemaal na toe ze nemen ons vanalles af en alles wordt maar duurder

edwardus
door edwardus - Apr 25, 2009 om 19:12
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Door zo'n zelfde soort geintje (Caiway) ben ik bij de kabel weggegaan. Schotel-ontvangst is ook digitaal (mooi beeld) en een stuk voordeliger (ná de terugverdientijd voor de schotelset, dat wel).

Uiteindelijk zal alle analoge tv op deze aardbol worden vervangen door digitaal, het is gewoon een kwestie van wanneer.

Wat ik wel jammer vind is dat je dan in Nederland alleen al zo'n 10 miljoen energie-verbruikende kastjes extra nodig hebt, variërend van ca. 10W tot wel 60W. Die van UPC bijvoorbeeld gebruiken zowel aan als uit 50W(!?!!) En dan hoor je op hetzelfde moment de politiek jammeren dat we toch vooral zuinig aan moeten doen met energie en iedereen aan de spaarlamp. Dat gaat toch nergens over...

Sorry hoor, dat moest er even uit.

soepkiep
door soepkiep - Apr 25, 2009 om 19:19
529 Antwoorden / 75 Vragen

je hebt gelijk
ik ga eens kijken op internet of er een andere goed koper is

kenwel2
door kenwel2 - Apr 25, 2009 om 20:57
1574 Antwoorden / 13 Vragen

TIP: @soepkiep, Canaldigitaal heeft op dit moment acties opgestart, waarbij je een schotel+ontvanger en complete installatie, door erkende installateur, 'gratis' krijgt aangeboden. Nadeel is echter, dat je voor 24 maanden er aan vast zit, aanrader? Weet het niet zo zeker, Canaldigitaal kampt op dit moment met een enorm geld tekort, waardoor ze simpelweg geen miljoenen kunnen investeren, om bijv. nieuwe transponders te huren. Canaldigitaal heeft op dit moment zo'n 400.000 abonnees,vandaar die actie, om de drempel wat te verlagen, zodat mensen vlugger overstap maken naar schotel.(Woorden van canaldigitaal)  terwijl Ziggo, UPC alsook KPN, makkelijk miljoenen kunnen investeren, en daarmee dan ook hun zenderaanbod kunnen verhogen, vandaar dan ook de stap van ze, om vlug van die analoge zenders zien af te komen, om meer bandbreedte vrij te kunnen gaan maken, en dus een kwalitatief en hoger zenderaanbod aan te kunnen gaan bieden, vooral de hd zenders....denk eerlijk gezegd, dat de kabelaar hier in het voordeel is, voor wat de schotel aangaat...meer hd zenders dus via de kabelaar, dan op de schotel, vrees ik eerlijk gezegd...

Canaldigitaal bied nu zo'n 10 hd zenders aan, en zegt, dat ze de komende maanden nog eens 2 hd zenders aan het hd-pakket willen toevoegen. (surf eens naar: www.canaldigitaal.nl) daar staan de aanbiedingen op hun site, zelfs een Philips HD ontvanger met een pvr, met een opslagruimte van 160gb....in bruikleen, gratis.maar... 2 jaar aan vast, en da's wel weer lang, zeker als je nog nooit schotelervaring hebt opgedaan, valt het je dan tegen, dan is 2 jaar wel erg, heel erg lang.....ze hadden daar een geheel andere periode aan vast moeten plakken, bijvoorbeeld uiterlijk 3 maanden, als 'probeertijd' ........

Ben blij dat ik het e.e.a destijds allemaal zelf geinstalleerd heb, incl. 4 lnb's voor ontvangst van Astra 1,2,3, en Hotbird.

Wij hebben zoveel zenders, dat we ooit zeggen: Wat moet je er toch allemaal mee.....maar ja, het zit nu eenmaal vrij in de lucht (veel duitse zenders, italiaanse, alsook de engelse) En radiozenders? Duizenden, echt waar!

Ik betaal nu 23,95 per maand, incl de hd zenders. (UPC basis kabelabonnementje (analoog) met zo'n 25 zendertjes kost zo'n 16 euro, maar die kosten hebben wij dus niet, al zo'n 12 jr. niet)

Soepkiep: Als je aan de schotel gaat,zelf installeren, zelf een goede ontvanger uitzoeken (Inverto scena 5 hd ontvanger heb ik nu, kost nu zo'n 200 euri, een goede cam kost je zo'n 80 euri (aston), schotel 88 cm triax kost zo'n 60 euri, 4x lnb (inverto) kost je ongeveer 80 euro, coaxkabel (Hirschman) ongeveer 1 euro per meter, en dan je smartcard van Canaldigitaal, die kost je zo'n 79 euro, toaalkosten ongeveer: 550 euro, plus eventueel wat ophangmateriaal, en een stuk dikwandige gegalvaniseerde pijp (40mm) voor montage schotel.

Kijk voor de ontvanger anders eens even op de website van Fa. Bombeeck: www.bombeeck.nl (Deze is tevens de importeur van deze ontvanger)

Succes, Gr. Henri

birdies
door birdies - Apr 26, 2009 om 06:08
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......maar voor digitale moet je extra betalen...... Nee, voor digitale doorgifte van het standaardpakket, betaal je niets extra!

edwardus
door edwardus - Apr 26, 2009 om 10:47
6844 Antwoorden / 14 Vragen

Nee? Bij Caiway en UPC wel. Bij Caiway lijkt het niet zo te zijn, maar je kúnt daar niet anders meer dan digitaal bestellen (dat is incl. 24 analoge zenders) en dat pakket is ca. €2 duurder dan voorheen (ik vergelijk het nu met wat ik kwijt was).

Die 24 analoge zenders is trouwens opgelegd, ze mogen niet minder leveren. Voordat de rest dus ook uit het analoge pakket wordt geschrapt moet wel eerst de politiek een knoop doorhakken.

birdies
door birdies - Apr 26, 2009 om 10:50
6104 Antwoorden / 31 Vragen

...Nee?.... Inderdaad: nee.

soepkiep
door soepkiep - Apr 26, 2009 om 10:53
529 Antwoorden / 75 Vragen

wij moeten er wel extra voor betalen.
ik had eerst televisie van home, daarna internet en nu pas telefoon .
ik belde er voor op nee zeiden hun had je in een keer moeten pakken dit parket . maar nu staat er op internet dat je het er nu wel bij krijgt  het is een actie telt ook als je al klant bent zo staat het er.
heb brief geschreven nu na ziggo
want via internet lukt het me niet
ze zijn slecht bereikbaar vind ik. ja per telefoon maar dan kost het je ook wel wat.
toch moest dit niet mogen

soepkiep
door soepkiep - Apr 26, 2009 om 10:54
529 Antwoorden / 75 Vragen

wij moeten er wel extra voor betalen.
ik had eerst televisie van home, daarna internet en nu pas telefoon .
ik
belde er voor op nee zeiden hun had je in een keer moeten pakken dit
parket . maar nu staat er op internet dat je het er nu wel bij krijgt
het is een actie telt ook als je al klant bent zo staat het er.
heb brief geschreven nu na ziggo
want via internet lukt het me niet
ze zijn slecht bereikbaar vind ik. ja per telefoon maar dan kost het je ook wel wat.
toch moest dit niet mogen

birdies
door birdies - Apr 26, 2009 om 11:04
6104 Antwoorden / 31 Vragen

Soepkiep: als je toch al 3 losse pakketten hebt bij Ziggo (internet, telefonie en t.v.) kijk dan eens of een alles-in-1-pakket niet goedkoper voor je is.

http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/

Nieuwe klanten krijgen dan gratis een digitale decoder; of dat ook voor oude klanten telt die overstappen naar een alles-in-1 moet je dan even checken.

soepkiep
door soepkiep - Apr 26, 2009 om 11:33
529 Antwoorden / 75 Vragen

dat vraag ik ook na heb brief al klaar staan om te versturen
toevallig was net op radio L1 op het nieuws over ziggo dat ze een paar zenders er uit hebben gehaald en dat ze de mensen verplichten nu digitaal te nemen

soepkiep
door soepkiep - Apr 26, 2009 om 15:06
529 Antwoorden / 75 Vragen

misschien een stomme vraag: ik heb nu een brief weg gedaan naar ziggo, maar je kunt het ook via internet doen maar daar vragen ze jou smart card nummer.
deze heb ik niet heb alles al afgezocht.
of krijg je die alleen als je digitaal tv er bij hebt?
ik weet nog niet eens hoe het er uit moet zien.
dus als je geen smart card nummer hebt kun je ook geen e-mail sturen naar ziggo.
alleen duur bellen of heb ik het verkeerd?

birdies
door birdies - Apr 26, 2009 om 15:21
6104 Antwoorden / 31 Vragen

@soepkiep: dan doe je iets verkeerd / verkeerde scherm, want een smartcardnr. heb je alleen als je al digi t.v. hebt.

En bellen is niet duur, want is gewoon lokaal tarief:
Telefoon: 0900 - 1884 (lokaal tarief)

soepkiep
door soepkiep - Apr 26, 2009 om 15:33
529 Antwoorden / 75 Vragen

: dan doe je iets verkeerd / verkeerde scherm, want een smartcardnr. heb je alleen als je al digi t.v. hebt.

geen wonder dat ik het niet kon vinden dus zo'n kaart heb je alleen in je bezit al je digitaal tv hebt

hoezo verkeerde scherm als je een mail wilt sturen dan vragen ze jou klanten nummer en het smart card nummer om dat ik dit niet had kon ik het niet versturen. dus kun je bellen of per brief
ik heb de brief gepost ben benieuwd of ik er wat van te horen krijg
wat bellen betreft ik meen dat het 10ct per min kost als je niet direct geholpen wordt kost het je toch veel geld

birdies
door birdies - Apr 26, 2009 om 15:38
6104 Antwoorden / 31 Vragen

......wat bellen betreft ik meen dat het 10ct per min kost als je niet direct geholpen wordt kost het je toch veel geld......

Nee, is al maanden (sinds de fusie) geen 10ct, maar lokaal tarief!

Als je meteen na 8 uur 's morgens belt, is het meestal rustig.

Abonnement kan je ook gewoon via de website wijzigen, hoef je geen mail voor te sturen. Wel eerst inloggen en opletten dat je geen fouten maakt.

sc
door schotel - Apr 26, 2009 om 16:56
35 Antwoorden / 2 Vragen

via canal-digitaal kijken globaal 800.000 kijkers digitaal naar het digitale TV/Radio ontvangst.En via div. satellieten FTA(FREE TO AIR) naar de duizenden TV/Radio kanalen.Via het set-top-pakket van 60 euro op jaar basis van canal-digitaal.Schotelverbod is niet toegestaan,al heb je er voor getekend in een huur/koop-contract heeft geen enkele rechtsgeldigheid.zie via www.satellietplatform.nl rubriek "schotel mag blijven hangen" En voor de appartements huur en eigenaars is via GSO één mooie oplossing voor satelliet/internet ontvangst. zie via www.pdj.nl de techniek.Ook de Rijdende Rechter heeft in 2002 één uitspraak gedaan in het voordeel van sat. ontvangst. zie via www.astron.nu/sat/index.htm de uitspraak.Ik bezit al 10 jaar het voordeel van het digitale TV/Radio ontvangst via de sat.zie ook via www.arobantennebouw.nl de diversteit in de ongekenden satelliet mogelijkheden.Ook vele kennissen van mij,die rijden op de vracht-wagens kijken in heel europa naar de vooral regionale omroepen.Geen gezeur via satelliet-ontvangst van zenders die via het analoge kabel-signaal verdwijnen,en de programmaraden die in het analoge-kabel-pakket de diens uitmaken.Ook geen gezeur als van UPC naar het gebied van ZIGGO verhuisd,en weer een andere receiver moet hebben.Via de sat.receivers overal in Europa sat. ontvangst. zie via mijn colege Feedhunter de Footprins van de vele satellieten www.feedhunter.com en via www.digitv.de klik op frequentie's en ziet de vele sat. die in Europa te ontvangen zijn.

kenwel2
door kenwel2 - Apr 27, 2009 om 10:59
1574 Antwoorden / 13 Vragen

@schotel, ben het op sommige punten wel met uw visie eens, echter, hier bij ons in de wijk is het plaatsen van een schotel aan de voorzijde van een huur/koophuis absoluut verboden! Je krijgt als huurder direct de wbv op je nek, als je een schotel aan de voorkant van de gevel monteerd, als je hem dan zelf niet verwijderd, dan doet de verhuurder dit, en de gemaakte kosten van verwijdering zijn voor de huurder, dit staat duidelijk zwart op wit op papier.Schotel plaatsen aan de achterzijde is geen probleem, maar ook hier geldt weer: Als je je maar aan de voorschriften houdt. (Die voorschriften zijn er nu eenmaal, en is ook zeer begrijpelijk, anders werd het een zootje) Als koper van een huis bij ons in de wijk krijg je direct te maken met de gemeente, en de schoonheidscomissie, als je als koper een schotel plaatst aan de voorgevel!...schotel plaatsen kan in veel gevallen dan ook niet...ook al willen de mensen het dan nog zo graag.

Voor wat betreft het aantal abonnees van canaldigitaal: Klopt, had eerder gemeld, dat cd zo'n 400.000 abonnees zou hebben, maar ze willen er 400.000 bij hebben, en er zijn er op dit moment zo'n 800.000 inderdaad, cd heeft net een nieuwe commerciele directeur, Dhr. Rene Tensen, Andrei Noppe is de nieuwe algemene directeur en Kees Farber, de oude algemene directeur die tot eind 2008 deze functie bekleedde, zit nu in het management van de holding die CanalDigitaal beheert.

CanalDigitaal mag wat betreft abonneecijfers, zich op EEN na grootste digitale televisieaanbieder van Nederland noemen, maar, van de grootste spelers in deze markt is het 't kleinste bedrijf. Doel is voor de komende jaren, om 10 tot 15% van de overstappers van analoge naar digitale televisie binnen te halen. Op dit moment heeft Nederland nog zo'n 4 miljoen analoge kjkers, waarvan CanalDigitaal er dus minimaal 400.000 van wil bijschrijven.....

Verder heeft CanaDigitaal het voordeel, dat het niet vlug tegen technische beperkingen aanloopt, terwijl anderen juist te maken krijgen met bandbreedteprroblemen...echter,CD kan niet op tegen KPN, UPC, Ziggo die onbeperkt miljoenen kunnen investeren.

Het onbeperkt huren van nieuwe transponders zit er de komende tijd niet in. Om de afzetmarkt te vergroten, wil CD de overstap laagdrempeliger maken, door middel van o.a complete installatie's te laten doen, zonder dat de mensen daarvoor zelf moeite hoeven te doen: Vandaar de grootschalige actie's , waarbij een gehele installatie inclusief plaatsing en afstelling schotel alsook een receiver, incl. twintuner en pvr worden aangeboden(in bruikleen), minpunt hierbij is dan wel weer, dat het kontrakten betreft van 24 maanden....

Zelf kijk ik nu al weer zo'n 12jr digitaal, vanaf het merk pace....1997, tot nu toe heb ik zo'n 5 receivers 'versleten' , de aanschafprijs van een goede receiver valt reuze mee, ze zijn in de loop der jaren sterk verbeterd, alsook de mogelijkheden. Zelfs de updates van firmware gaat geheel automatisch via de schotel, probleemloos.

Commercieel directeur van CD, Rene Tensen,heeft 2 weken geleden bekendgemaakt, dat in de komende maanden 2 nieuwe HD zenders aan het  hd pakket zullen worden toegevoegd....

Tot zover de laatste info update, betreffende digitaal/analoog tv kijken, en radio luisteren..

Gr. Henri

al
door albertk - Apr 27, 2009 om 11:28
14 Antwoorden / 1 Vragen

Misschien staat er in de rij antwoorden ook al dit antwoord, maar voor de zekerheid even kort:

1. Ook met digitaal kunt u een videorecorder gewoon blijven gebruiken. Doe ik zelf ook.

2. Het digitaal basispakket van Ziggo kost u geen extra abonnementskosten.

Kijk anders even op de forumpagina van Ziggo, daar staat al heel veel over dit onderwerp.

soepkiep
door soepkiep - May 8, 2009 om 20:54
529 Antwoorden / 75 Vragen

26 april brief op gestuurd na ziggo
en nog steeds geen antwoord gekregen.
via email gaat niet
en bellen sta je uren in de wacht
wat een serves heeft ziggo
ik ben er hard aan het denken om bij ziggo weg te gaan met internet en telefoon
tv zou ik ook wel willen opzeggen maar je zit daar bij ziggo jammer genoeg aan vast