Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?
Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?
Neen, ik niet meer!
Vannacht vond onderhoudswerken plaats (Capelle aan den IJssel) tussen 01:00 ~ 06:00 uur.
Tot nu toe hebben die onderhoudswerken - volgens ZIGGO ter verbetering en m.n. de telefonie - meer schades dan verbeteringen opgeleverd. Meer zenders dan eerder hebben meer blokkerig en hakkelig audio opgeleverd. M.a.w. ZIGGO heeft meer verziekt dan het voorheen was.
Mag mij verheugen dat op 3 november a.s. de stekker door ZIGGO eruit wordt gehaald.
Topantwoord
Ja, ik ben zeer tevreden over Ziggo. Vrijwel probleemloos en als er al problemen waren werden die snel opgelost.
Soms zat een storing ook bij mijzelf trouwens. Een slechte tv ontvangst bleek te liggen aan een ondeugdelijke coax kabel. Dit schijnt heel veel voor te komen.
Daar zou u ook eens naar kunnen kijken.
Topantwoord
Ook ik ben redelijk tevree over ziggo, goede ontvangst en eigenlijk bijna nooit storingen, Het enige wat wel eens gebeurd is dat op de horizonbox weleens de tv gids even niet werkt.
Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?
Topantwoord
.....Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?......
verheugd op?
Nee; gebruik geen Ziggo .
@marnix1,
.....Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?...
TS stapt dan over naar KPN. ;-)
Wel, we lezen ongetwijfeld je problemen met KPN straks hier. En nee, ik heb geen problemen met de kwaliteit van Ziggo producten, maar ja, ik heb ook goede kabels/stekkers.
[quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36]
Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?
Neen, ik niet meer!
@1953,
Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo.
Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam.
Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting.
Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit.
Ach, alle providers zijn even goed. Als een provider echt heel slecht zou zijn zou die uiteraard geen klanten meer hebben.
Ben al vanaf 2000 bij Ziggo, en als er iets was dan ben ik altijd uitstekend behandeld. Als ik zo alle klachten ziet die andere providers betreffen komen zij er toch echt goed vanaf. Maar u vergeet 1 ding fouten zijn menselijk en blijven dus voorkomen, om daar nu op elke slak zout te leggen kom je niet meer toe aan andere zaken, die veel belangrijker zijn.
Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.
[quote=mein33 schreef op woensdag 28 okt 2015, 12:58][quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36]
Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?
Neen, ik niet meer!
@1953,
Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo.
Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam.
Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting.
Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit.
Dat doet mij deugd om dit te lezen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?
Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer
Boete betalen bij abbostop
Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e
...
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer