19
door 1953 Oct 28, 2015 om 02:36
Elektronica & tv

Bent u ook nog zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?

Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?

Neen, ik niet meer!

Vannacht vond onderhoudswerken plaats (Capelle aan den IJssel) tussen 01:00 ~ 06:00 uur.

Tot nu toe hebben die onderhoudswerken - volgens ZIGGO ter verbetering en m.n. de telefonie - meer schades dan verbeteringen opgeleverd. Meer zenders dan eerder hebben meer blokkerig en hakkelig audio opgeleverd. M.a.w. ZIGGO heeft meer verziekt dan het voorheen was.

Mag mij verheugen dat op 3 november a.s. de stekker door ZIGGO eruit wordt gehaald.

2750 57 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Topantwoord

ge
door gerboe - Oct 28, 2015 om 09:06
806 Antwoorden / 0 Vragen
10

Ja, ik ben zeer tevreden over Ziggo. Vrijwel probleemloos en als er al problemen waren werden die snel opgelost.
Soms zat een storing ook bij mijzelf trouwens. Een slechte tv ontvangst bleek te liggen aan een ondeugdelijke coax kabel. Dit schijnt heel veel voor te komen.
Daar zou u ook eens naar kunnen kijken.

Topantwoord

ma
door marnix1 - Oct 28, 2015 om 10:22
256 Antwoorden / 22 Vragen
10

Ook ik ben redelijk tevree over ziggo, goede ontvangst en eigenlijk bijna nooit storingen, Het enige wat wel eens gebeurd is dat op de horizonbox weleens de tv gids even niet werkt.
Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Oct 28, 2015 om 10:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen
10

.....Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?......
verheugd op?
Nee; gebruik geen Ziggo .

@marnix1,

.....Trekt ziggo de stekker eruit? Wat bedoelt u daarmee?...
TS stapt dan over naar KPN. ;-)

Cookies
door Cookies - Oct 28, 2015 om 10:53
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wel, we lezen ongetwijfeld je problemen met KPN straks hier. En nee, ik heb geen problemen met de kwaliteit van Ziggo producten, maar ja, ik heb ook goede kabels/stekkers.

tijger1
door tijger1 - Oct 28, 2015 om 11:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Verheugd OP.?

Nee, ik heb geen Ziggo, maar KPN, en ben daar al jaren heel tevreden over.:-)

me
door mein33 - Oct 28, 2015 om 12:58
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36]

Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?

Neen, ik niet meer!

@1953,

Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo.
Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam.
Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting.
Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit.

pi
door pieterwolters - Oct 28, 2015 om 13:01
3610 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ach, alle providers zijn even goed. Als een provider echt heel slecht zou zijn zou die uiteraard geen klanten meer hebben.

valerius-2
door valerius-2 - Oct 28, 2015 om 13:56
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Ben al vanaf 2000 bij Ziggo, en als er iets was dan ben ik altijd uitstekend behandeld. Als ik zo alle klachten ziet die andere providers betreffen komen zij er toch echt goed vanaf. Maar u vergeet 1 ding fouten zijn menselijk en blijven dus voorkomen, om daar nu op elke slak zout te leggen kom je niet meer toe aan andere zaken, die veel belangrijker zijn.

to
door tondh - Oct 28, 2015 om 15:50
9 Antwoorden / 0 Vragen
0

Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.

19
door 1953 - Oct 28, 2015 om 18:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=mein33 schreef op woensdag 28 okt 2015, 12:58][quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 02:36]

Bent u ook zo verheugd op de kwaliteit van ZIGGO?

Neen, ik niet meer!

@1953,

Bent u ook zo, net als wij waren, "onteverden" over de kwaliteit van Ziggo.
Wij zijn reeds in een vroeg stadium na het samengaan van Ziggo en UPC overgestapt naar een "Alles in één" glasvezelpakket van KPN aangezien de kwaliteit die geboden werd door Ziggo zienderogen en in snel tempo afnam.
Voor ons was dit werkelijk een verademing, goed draadloos internet, goede (bijna) draadloze TV aansluitingen hetgeen uitstekend werkt en een prima kwaliteit van de telefoonaansluiting.
Alleen teletekst werkt niet zo handig als bij Ziggo maar dat is een futiliteit.


Dat doet mij deugd om dit te lezen.

19
door 1953 - Oct 28, 2015 om 18:56
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op woensdag 28 okt 2015, 11:07]Verheugd OP.?

Nee, ik heb geen Ziggo, maar KPN, en ben daar al jaren heel tevreden over.:-)

Dat doet mij deugd om dit te lezen.

19
door 1953 - Oct 28, 2015 om 18:58
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tondh schreef op woensdag 28 okt 2015, 15:50]Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.

Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.

sl
door slobberbone - Oct 29, 2015 om 08:48
508 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58][quote=tondh schreef op woensdag 28 okt 2015, 15:50]Ook al een aantal jaren Ziggo hier. Ik gebruik wel intensief het internet en heb haast nooit uitval. Over de televisie kan ik niet veel zeggen. Af en toe maak ik gebruik ervan, maar werkt gewoon goed.

Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.


Heel vreemd sneller dan voorgeschreven. En draadloos ?

Nee, ben allang weg bij die club toen heette het nog geen Ziggo.

diumenge
door diumenge - Oct 29, 2015 om 14:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

[quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58]
Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.Fijn voor je.

mahadma
door mahadma - Oct 29, 2015 om 15:03
11548 Antwoorden / 51 Vragen
0

Met Ziggo in mijn omgeving zie ik alleen maar problem, problems en problems. En ja, ik ben blij met tele2.

edrick3
door edrick3 - Oct 29, 2015 om 15:55
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

[quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58]

Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.

En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.

19
door 1953 - Oct 29, 2015 om 18:47
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=edrick3 schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:55][quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58]

Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.

En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.

60 Mbps is effectief 48 Mbps! Doch van minder belang.

ma
door maarten heest - Oct 30, 2015 om 08:31
463 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing??
Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen.
Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.

sl
door slobberbone - Oct 30, 2015 om 10:18
508 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=1953 schreef op donderdag 29 okt 2015, 18:47][quote=edrick3 schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:55][quote=1953 schreef op woensdag 28 okt 2015, 18:58]

Qua internet van ZIGGO geen probleem, haalde vannacht 205,91 Mbps download en 20,51 Mbps upload bedraad.

En nu maar afwachten of je dat bij KPN ook haalt.

60 Mbps is effectief 48 Mbps! Doch van minder belang.

Ik neem aan glasvezel, anders vergeet die snelheid maar.

me
door mein33 - Oct 30, 2015 om 11:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 08:31]Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing??
Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen.
Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.

@maarten heest,

Zou u i.p.v. het concern (Ziggo) dan een individuele medewerker van dit concern ter discussie willen stellen. Zo ja, dan ontstaat er echter een volgende discussie nl. welke medewerker moet er dan ter discussie worden gesteld.
Als u spreekt over welgeteld één storing, dan heeft u het e.e.a. in de media gemist en even Googelen zal uw blik wat dit onderwerp betreft groots verruimen ;-))
Mijn problemen met voormalig UPC waren reeds dusdanig irritant en de oplossing werd op geen enkele manier geboden, zodat er reeds twijfel bestond over al dan niet blijven bij UPC.
Volgens de monteur lag het probleem niet bij ons maar ergens tussen de centrale van UPC en onze huisaansluiting.
Na de fusie met Ziggo werd het er allemaal niet beter op maar ging het eerder (nog) slechter, vandaar ons besluit om Ziggo vaarwel te zeggen.
Hopelijk is het e.e.a. u nu wel duidelijk, naar ik mag hopen.

ma
door maarten heest - Oct 30, 2015 om 14:55
463 Antwoorden / 0 Vragen
0

Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

tijger1
door tijger1 - Oct 30, 2015 om 15:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@maarten heest


Misschien moet u eens wat vragen, discussies, tips en of reacties lezen van @1953, dan gaat er een wereld van benauwenis voor u open.:-)

me
door mein33 - Oct 30, 2015 om 15:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55]Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

@maarten heest,

Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen.
Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open.
Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval.
Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.

Cookies
door Cookies - Oct 30, 2015 om 16:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55][quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55]Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

@maarten heest,

Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen.
Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open.
Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval.
Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.

@1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken.

Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.

me
door mein33 - Oct 30, 2015 om 17:43
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 16:37][quote=mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55][quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55]Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

@maarten heest,

Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen.
Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open.
Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval.
Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.

@1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken.

Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.


@carola83,

U bent wel tevreden over de kwaliteit van de Ziggo producten behalve dan over die "vervelende" Horizon mediabox. Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar als er geen alternatief is moet je het er als klant maar mee doen.
Toen wij ruim 12 jaar geleden verhuisden was op dit drp(je) UPC de enige kabelprovider.
Vanaf het eerste moment alleen maar gedoe. Dan ging het weer een tijdje goed en dan was het weer rottigheid. Bij iedere wijziging of nieuwe mogelijkheid begon het hele circus weer opnieuw.
Wij waren, en alle dorpsbewoners met ons, zeer verbaasd dat hier glasvezel werd aangelegd. Begin dit jaar was dat klaar en wij zijn redelijk snel daarna overgestapt van Ziggo naar KPN, zoals het merendeel van de inwoners.
Een hele openbaring mag ik zeggen, vanaf begin mei tot heden nog geen enkele storing of wat dan ook voor ellende gehad, (wel even afkloppen) .
Kwaliteit kan dus wel en het is mij een raadsel waarom dat bij Ziggo niet kan.

19
door 1953 - Oct 30, 2015 om 17:52
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 08:31]Hier wordt een heel concern ter discussie gesteld terwijl er sprake is van welgeteld één storing??
Waarvan niet eens duidelijk is of dat concern de kans heeft gehad om het probleem op te lossen.
Laar staan of het probleem nu bij de gebruiker of bij dat concern ligt.

Het probleem heerst al 2½ jaar en ZIGGO heeft geen passende oplossing daarvoor.

19
door 1953 - Oct 30, 2015 om 17:54
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 16:37][quote=mein33 schreef op vrijdag 30 okt 2015, 15:55][quote=maarten heest schreef op vrijdag 30 okt 2015, 14:55]Nou mein33, als 1953 één probleem dan moet hij of zij het concern bellen om het op te lossen.
Als het dan allemaal faliekant mislukt dan pas is het tijd om in de mopperstand te schieten.
Vooral niet gelijk de hele firma aan de schandpaal nagelen.
Hopelijk heb ik uw blik een beetje weten te vernauwen over waar het hier nu eigenlijk om gaat ;)

@maarten heest,

Als u zich beperkt tot dit ene topic, dan heeft u zeer vernauwde blik over dit onderwerp, maar daardoor ook weer volkomen gelijk, alleen het gaat hier niet over één klacht, het gaat over een reeks van alsmaar voortdurende en onopgeloste klachten door de jaren heen.
Als in in het zoekvak (rechts bovenin) UPC of ZIGGO invoert gaat er misschien toch nog een hele belevingswereld over dit "concern" of "firma" voor u open.
Mag de betalende klant Ziggo en (voormalig) UPC aan de schandpaal nagelen vanwege de niet aflatende hoeveelheid (onopgeloste) klachten of is Ziggo nu ineens het zielige onderwerp in deze discussie. Nou dit laatste lijkt mij zeker niet het geval.
Maar mogelijk bent u één van de zeer weinigen die wel tevreden is over de geleverde diensten van Ziggo en mag u zich een gelukkig prijzen.

@1953 heeft blokkerig beeld, zoals hij schrijft in de OP. Dit heeft in 95% met slechte kabels/aansluitingen te maken.

Over de kwaliteit van de Ziggo producten ben ik wel tevreden. Over de klantenservice niet en ook niet over het pushen van nieuwe abonnementen en die vervelende Horizon mediabox.

Zoals ik al eerder aangaf: het lag niet aan mijn binnenbekabeling, ook niet de coaxkabel, het probleem heerst in de wijkkast.

van leyden
door van leyden - Oct 30, 2015 om 18:14
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=mahadma schreef op donderdag 29 okt 2015, 15:03]Met Ziggo in mijn omgeving zie ik alleen maar problem, problems en problems. En ja, ik ben blij met tele2.

Lijkt me een lokaal probleem.
Jammer dat ziggo een beetje een monopoliepositie krijgt, maar heb nooit klachten. (tv en internet)

aurora1
door aurora1 - Oct 31, 2015 om 07:00
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

Ook ik ben "verheugd op Ziggo" en was dat al toen de naam nog Casema was. Ik ben evenzo "verheugd op" de KPN.
Verheugt u maar.... "dat de stekker wordt uitgehaald".
Ik verheug me niet op de aanstaande meldingen over de overstap en de al dan niet bestaande problemen.

Cookies
door Cookies - Oct 31, 2015 om 10:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

.......U bent wel tevreden over de kwaliteit van de Ziggo producten behalve dan over die "vervelende" Horizon mediabox. Klinkt een beetje tegenstrijdig.......

@mein33: klinkt misschien tegenstrijdig, maar is zeker niet tegenstrijdig. De kwaliteit van mijn huidige producten, ben ik tevreden over en heb zelden of nooit storingen (laatst storing was bij de ddos aanval).

Wat ik vervelend via aan die Horizonbox is dat je reclame blokken bij de commerciële zenders niet kan skippen. Maar ken genoeg mensen die dat geen enkel probleem vinden, dus is erg individueel.

19
door 1953 - Nov 1, 2015 om 16:27
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

En weet u wat mij heeft verbaasd, dat de Webcare van Ziggo volledig afzijdig houdt en mogelijk wel keken doch niet willen reageren. Ook bij 'Vraag & beantwoord' houdt men zich afzijdig met enig reactie; 'Hè wat vervelend nou ...'.

Bestaat die Webcare van Ziggo nog wel?

Het gemak hoe eenzijdig het abonnement werd opgezegd per 3 november a.s., terwijl niet eens wilde opzeggen, stelde een ultimatum tot juli 2016 om te verbeteren, zij kozen voor het beëindigen. Ze waren blijkbaar mijn gezever na 2½ jaar zo beu en ook blijkbaar schijterig omdat ik dit soort media mijn gal wilde spuien over Ziggo,

KPN heeft de apparatuur geleverd, staat al opgesteld en aangesloten, alleen nog de stroom opzetten. Heb nog geen 2x sms ontvangen om te starten.

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2015 om 21:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

En dan wachten op twee keer een sms om te starten? Komisch.

19
door 1953 - Nov 1, 2015 om 21:35
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:31]En dan wachten op twee keer een sms om te starten? Komisch.

Activatiecode en de pincode!

tijger1
door tijger1 - Nov 1, 2015 om 21:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Uw pincode staat in uw contract en die activatiecode hebt u ook niet nodig.

19
door 1953 - Nov 2, 2015 om 00:38
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op zondag 1 nov 2015, 21:47]Uw pincode staat in uw contract en die activatiecode hebt u ook niet nodig.

Onjuist! Gaat tegenwoordig anders bij KPN. Heb de papieren van KPN vijfvoudig minutieus doorgelezen. Vanwaar die 2x sms die nog moet volgen op uiterlijk 5 november 2015.

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2015 om 15:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@van leyden

Als u de radactie wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken. :-))

van leyden
door van leyden - Nov 3, 2015 om 15:53
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:42]@van leyden

Als u de radactie wilt bereiken, moet u links onderaan op contact met Kassa klikken. :-))

Ow, ok, zal eraan denken de volgende keer.

Er zitten hier een paar figuren die niets anders doen dan off topic zijn en beledigen.
Dat moet maar eens afgelopen zijn.

Diumenge, costnix en nog een paar andere trollen.
Trollen? Zekers, elke discussie in de kiem smoren is trollen.
Minstens.

van leyden
door van leyden - Nov 3, 2015 om 15:55
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Tijger.

Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2015 om 16:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:55]Tijger.

Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?

Op I-pad draadloos 22.18 down, 5.46 up.

van leyden
door van leyden - Nov 3, 2015 om 16:25
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op dinsdag 3 nov 2015, 16:14][quote=van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 15:55]Tijger.

Jij bent toch een ervaren internetgebruiker, wat zijn jouw resultaten na een speedtest?

Op I-pad draadloos 22.18 down, 5.46 up.

Aha. dank je voor de moeite
Up is dus dik boven de vier.
Neem aan dat you tube het goed doet bij jou.

Weet helaas nog steeds niet of die lage uploadsnelheid (3.71) de oorzaak is van een slecht werkende you tube.

Mijn immer aanwezige achterdochtigheid doet me denken dat ziggo de boel stiekem afknijpt om klanten naar een hoger segment te lokken.
Maar dat is maar een vermoeden, vreemd is het wel. heb nooit klachten gehad met ziggo, het is echt iets van de laatste dagen.

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2015 om 16:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0


@van leyden

Zo ervaren ben ik niet. En ik zit bij KPN gewoon via de telefoonlijn, dus niet bij Ziggo.

Kijk zelden naar You tube, maar daar zijn geen problemen mee.

van leyden
door van leyden - Nov 3, 2015 om 16:35
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Ik heb internet ooit genomen vanwege you tube.
De rest interesseert me eigenlijk geen bal.

Niet te negatief, zonder email kan ik mijn werk niet doen, maar zonder you tube is internet voor mij waardeloos.

van leyden
door van leyden - Nov 3, 2015 om 16:41
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Tijger.

Nou had ik ergens gelezen dat een bellijn het traagst is (bellijn, kabel, glasvezel)
Toch heb jij een veel beter signaal.

Ik ga ziggo nog maar eens bellen, het was altijd goed, jammer dat ik niet weet wat de oorspronkelijke up en downloadsnelheid was

tijger1
door tijger1 - Nov 3, 2015 om 16:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Ik kan het compleet mis hebben, zoals ik al zei, maar bij You Tube is er volgens mij geen sprake van uploaden.

me
door mein33 - Nov 4, 2015 om 12:54
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=van leyden schreef op dinsdag 3 nov 2015, 16:35]Ik heb internet ooit genomen vanwege you tube.
De rest interesseert me eigenlijk geen bal.

Niet te negatief, zonder email kan ik mijn werk niet doen, maar zonder you tube is internet voor mij waardeloos.


Als de rest van hetgeen uw Internetaansluiting u biedt volgens u waardeloos is en u eigenlijk geen bal interesseert, waarom maakt u er dan wel ruimschoots gebruik van.
U doet toch zeker geen dingen die u tegen staan, waarom zou u ?

P.S.
Misschien kunt u wel met @diumenge mee op de vakantie die u voor haar heeft aangevraagd, dan hoeft u zich tenminste even niet druk te maken over hetgeen andere panelleden schrijven en waar u het niet mee eens bent. ;-)) ;-((

van leyden
door van leyden - Nov 5, 2015 om 10:54
1289 Antwoorden / 17 Vragen
0

Als je over de duivel praat.....een paar dagen terug had ik nog geen klagen, maar nu wel.
You tube doet het soms niet, of valt stil.

Nou ben ik niet helemaal achtelijk, voordat ik ziggo belde heb ik een nieuwe kabel erop gezet. (Tuurlijk zei ziggo gelijk dat het aan de kabel lag.)

Dat hielp dus niks.
Speedtest is 20,4 en 3.7. Hoort nog wat achter (up en download of andersom)
Nou heb ik gelezen op internet dat je voor you tube minimaal 4 (upload?) nodig hebt.

De vraag is dan ook>> kan die gemeten 3.7 de oorzaak zijn van een slecht werkende you tube?
Ziggo zegt van niet, maar ze zeggen ook dat hun uploadsnelheid altijd minimaal 4 is.

Modem / router is drie jaar oud> ubee type evw3200.

Alleen antwoorden op de vraag graag.

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2015 om 00:07
15645 Antwoorden / 6 Vragen
0

@van Leyden, is uw flashplayer wel up-to-date?
Modem eventueel gereset? Een andere browser geprobeerd?
Eventueel systeemherstel doen naar een datum toen het nog wel goed was, als dat niet helpt dan kunt u dat weer ongedaan maken.
Uploaden of downloaden: klik hier.

costnix
door costnix - Nov 13, 2015 om 14:15
2874 Antwoorden / 1 Vragen
0

@van leyden
Ik maak me er met een Jantje van Leydn af:
U weet hopelijk toch wel, dat u antwoord in "Discussies"?

Gr
door Grunn1 - Nov 15, 2015 om 11:40
1427 Antwoorden / 18 Vragen
0

Heb al vanaf het begin van kabel internet en digitale tv Ziggo en ben erg tevreden en zal er niet aan denken om over te stappen. En nee ik werk er niet en heb geen aandelen van Ziggo.

Mensen willen steeds meer, meer tv zenders, sneller internet, hd tv en straks ook nog 4K tv. Deze hoger snelheden en betere beeld kwaliteit moet wel via kabels in je huiskamer komen en natuurlijk bij je tv.
Men vergeet daarbij vaak om betere kwaliteit kabels te kopen die dit aankunnen en gaan dan klagen.
Een simpele standaard coax kabel kan geen goede hd kwaliteit doorvoeren laat staan 4K en zal zorgen voor blokkerig schokkend beeld.
Wanneer je een full hd tv koopt of hebt gekocht schaf dan ook goede kabels aan want hierdoor krijg je een beter beeld. Wanneer je je oude kabels wilt blijven gebruiken koop dan een simpele goedkope tv zonder internet en hd.

19
door 1953 - Nov 17, 2015 om 00:40
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 01:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40]Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.

Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.

sc
door scontra - Nov 17, 2015 om 12:49
66 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 01:38][quote=1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40]Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.

Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.

Ga lekker mee, dat scheelt er twee ;-))

Cookies
door Cookies - Nov 17, 2015 om 13:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

[quote=scontra schreef op dinsdag 17 nov 2015, 12:49][quote=carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 01:38][quote=1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 00:40]Het zal nooit voor een ieder het perfecte abonnement opleveren bij ZIGGO, KPN of wie dan ook. Droom ook van een samenstelling van het pakket zoals SKV (Stichting Kabel Veendam) heeft. Een goed voorbeeld voor iedere Nederlandse provider, daar kunnen ze nog een punt aanzuigen.

Snel dan maar naar Veendam verhuizen. Hopelijk hebben ze daar geen internet.

Ga lekker mee, dat scheelt er twee ;-))

Als jij nou ook mee gaat, dan scheelt dat er 3! Want behalve commentaar leveren op anderen, heb ik van jou nog geen zinnig antwoord op een gestelde vraag voorbij zien komen. (En als je goed kijkt, doe ik dat in ieder geval regelmatig.)

sc
door scontra - Nov 17, 2015 om 14:29
66 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=carola.83 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 13:07][

Als jij nou ook mee gaat, dan scheelt dat er 3! Want behalve commentaar leveren op anderen, heb ik van jou nog geen zinnig antwoord op een gestelde vraag voorbij zien komen. (En als je goed kijkt, doe ik dat in ieder geval regelmatig.)

Wie weet hoe gezellig het ondanks ons meningsverschil nog zou kunnen worden, maar ik pas want de grond trilt me daar teveel !!
En nu stop ik er echt mee, beloofd is beloofd. ;-))

19
door 1953 - Nov 17, 2015 om 20:35
3725 Antwoorden / 95 Vragen
0

Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).

tijger1
door tijger1 - Nov 17, 2015 om 20:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 20:35]Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).


Hebt u dit met Google translate vertaald? :-))

me
door mein33 - Nov 18, 2015 om 10:10
5658 Antwoorden / 28 Vragen
0

[quote=1953 schreef op dinsdag 17 nov 2015, 20:35]Blijven we nog bij de leest a.u.b.! Aan de onderlinge verweten graag beëindigen (kleuters).


Om bij de door u geopperde "leest" te blijven, hoe is uw overstap naar KPN verlopen, bent u tevreden over de diensten die KPN u levert, of heeft u nu al heimwee naar Ziggo ?
(deze vragen zijn serieus)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mi
Michael Smeer - May 6, 2024 om 00:16
Huishouden & energie

Gaat de energiemij rekening houden met gehuurde zonnepannelen?

Ik heb een huurhuis van Ymere. Door hen werd mij zonnepannelen te huur aangeboden via Iederzon. Dat was de enige mogelijkheid om zonnepannelen te nemen. In het kader van de groene energie heb ik deze genomen. Dit is een wel  een contract van 30 jaar en daar betaal ik momenteel elke maand ruim 36 euro voor. Deze pannelen leveren overigens lang niet de beloofde opbrengst (Ik verwacht nog niet een ... Lees meer

Quirine van Steijn
Quirine van Steijn - Oct 4, 2023 om 13:50
Geldzaken & recht

Boete betalen bij abbostop

Ik heb per ongeluk via Abbostop.nl mijn koboplus abonnement laten stopzetten. Ik dacht dat ik rechtstreeks bij Koboplus opzegde.
Kreeg direct een mail met een betalingsverzoek van 29.95. Direct gemaild dat het een vergissing was. Viel geen discussie over te voeren. Heb de afschrijving terug laten boeken. Dag later een mail met eis dat ik binnen 7 dagen 29,95 + 12,95 boete moest betalen. Via e ... Lees meer

Gr
Grekoki - May 3, 2024 om 09:47
Computers & telefonie

Welke smartfone maakt mooie foto's?

Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer