Cadeautje van Philips!
Beste,
Recent was ik jarig. Op mijn verjaardag ontving ik een mail met een cadeautje van Philips. 25% korting op een product uit de Philips Webshop. Nu willen wij onze buitenlamp vervangen door een uitbreiding op ons Hue-systeem, dit leek een mooie gelegenheid. Via de mail naar de Philips webshop, verder via “verlichting” naar Philips Hue, een buitenlamp uitgezocht en besteld. De kortingscode ingevuld, en die werd geweigerd.
Telefonisch contact leerde dat Philips Hue een aparte afdeling is binnen Philips met een eigen webwinkel en dat daarom de kortingscode niet werkt. En niks aan te doen.
Dat is toch gek. Ik doe keurig volgens de instructies een bestelling, blijf op de site, en omdat Philips iets apart is binnen Philips….. werkt de korting niet.
Op een bestelling van een product waar met koeieletters de naam PHILIPS op staat.
Zo kan ik mijn cadeautje nóg niet uitpakken…..
Kunnen jullie helpen?
Vriendelijke groet
John en Edwina Bierings
Met wat u hier beschrijft kom je inderdaad op een andere webshop uit. U bent dan niet meer op de webshop van Philips zelf, maar op die van Hue. En de korting geldt alleen op de webshop van Philips.
Beademingsmachines van Philips staat ook groot Philips op, maar komen ook niet in aanmerking voor uw korting.
Goh en ik wilde net een MRI apparaat kopen, dan loont zich de korting tenminste.
Zojuist ontving ik via Facebook van Philips Hue de volgende reactie
Op zich waardeer ik de reactie zeer, ik blijf het raar vinden. PHILIPS is dus Signify. Dat ze dat dan op de producten zetten...
Het zij zo, of Kassa gaat er nog mee aan de slag.
Waar zou Kassa mee aan de slag moeten? Kassa is een televisieprogramma, geen helpdesk.
De verlichting met de merknaam Philips op het doosje, is niet meer afkomstig van het Philips concern. De verlichtingstak is enige tijd terug door Philips afgestoten en heet nu inderdaad Signify.
Signify mag nog wel een aantal jaren de merknaam "Phillips" gebruiken, maar de lampen zijn dus niet van Phillips. En zijn daarom ook niet in de webshop van Philips zelf, waar u een kortingscode voor heeft, terug te vinden. Uw kortingscode werkt kennelijk alléén in de webshop van Philips zelf, en niet in die van de afgestoten en verkochte tak Signify.
John en Edwina Bierings omdat filips allang geen Philips meer is bestel uw lamp bij de chinees u weet wel Alie-nogwat komen die van filips ook vandaan ,uit china dan, is goedkoper en je zit elde dag in spanning tot de lamp er is ,fijne verjaardag alsnog !
Hoi, ben ik weer.
Inmiddels heeft Philips Hue heel adequaat en netjes gereageerd. Wat mij betreft: Top!
Afgerond dus.
U had al die reactie geplaatst, of is er een nieuwe reactie gekomen?
Gratis een nieuwe lamp gekregen? Of mag je dag niet zeggen. Maar nu blijkt wel weer. Klagen werkt.
Kent u het gezegde : Klagers geen nood ,pochers geen brood?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer