bl
door bloem714 Mar 26, 2012 om 15:18
Elektronica & tv

Digi1 decoder

We hebben in 2009 een digi1-decoder aangeschaft icm digitale tv van ziggo. Nu kan ik geen bbc zenders en geen duitsland 2 meer ontvangen omdat ziggo voor deze decoders geen goede upgrade kan versturen. De monteur van ziggo is zojuist ter plekke geweest en zijn bevindingen zijn dat er een hele hoop mensen met een digi1-decoder op hetzelfde probleem stuiten. Toch blijft ziggo, en dat heb ik per mail binnen gekregen volhopuden dat ze het jammer vinden dat onze decoder stuk is, en dat we maar een nieuwe aan moeten schaffen. wat kunnen we hier nu nog aan doen?. heb van de monteur begrepen dat we niet de enige zijn.

1683 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lu
door luminard - Mar 26, 2012 om 16:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wellicht is er op de site van de producent iets van een upgrate mogelijk. Anders dan bij UPC is Ziggo niet de eigenaar van de box. Beide varianten hebben zo z'n voor en nadelen. Bij UPC heeft de klant de box in bruikleen en krijgt indien de box defect is een andere box. Wat voor soort en/of merk is niet aan de klant. Bij Ziggo koopt u de box, maar is er iets mee aan de hand dan bent u zelf verantwoordelijk. Als er echt zoveel mensen zijn met dit probleem dan kunt u misschien collectief iets aanpassen. Kijk eens op het gebruikers forum http://ziggo-gebruikers.nl

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2012 om 17:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wat je hier aan kunt doen? Een nieuwe decoder kopen. Ziggo is niet verplicht firmware upgrades uit te voeren op een verouderde decoder. En ook zijn ze niet verplicht gratis een vervangende decoder te leveren.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 10, 2012 om 16:04
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo bloem714,

Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

bl
door bloem714 - Apr 10, 2012 om 18:39
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=ziggowebteam schreef op dinsdag 10 apr 2012, 16:04]hallo bloem714,

Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

De problemen zijn begonnen toen ziggo een aantal zenders is gaan bundelen nl de BBC zenders en duitsland 2. vervolgens 2 keer aan de telefoon gehangen met de servicedienst van ziggo. Van de eerste kreeg ik te horen dat ik de decoder handmatig zou moeten resetten, en kreeg van dhr Klaas dan ook een mailtje met de handleiding (prima toch).
Toen diot niet werkte kreeg ik een mevrouw van ziggo aan de lijn, en die vertelde mij "digi 1 decoder, bestaan die noch, ja daar komen geen updates meer voor, sorry maar ik stuur een monteur. toen deze kwam was ik schijnbaar op die dag al de zoveelste, en ze waren al de digi 1 decodergebruikers aan het inventariseren, en ze zouden ziggo dit aanbieden, waarop ik vroeg of ik dan misscjien gebruik zou kunnen maken van de aanbieding die ze de nieuwe leden doen. Dit was niet mogenlijk, dus als je al een hele tijd bij ziggo bent met tv, internet en telefonie, en nooit dit aanbod hebt gehad, ben je eigenlijk niet meer van belang. letterlijk "niet zeuren, koop maar een nieuwe decoder.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 11, 2012 om 15:25
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo bloem714,

Zou je mij een mail willen sturen met daarin je klantnummer.
je mag dit mailen naar:

ziggowebteam@ziggo.nl

Onder vermelding van : Webcare: Kassa || digi1 decoder ||

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

je
jelloowmelloow - Jun 26, 2024 om 06:02
Geldzaken & recht

Overstap voor aansluiting glasvezel, oplegging boete gerechtigd?

In juni 2022 sloot ik via de glasvezelaanbieder/aanlegger in mijn regio bij provider 1 een abonnement af voor afname internet en tv via glasvezel. Mijn huidige aansluiting is via VDSL, dus ik dacht erop vooruit te gaan. Over mijn VDSL-provider, provider 2, ben ik al jarenlang heel tevreden. Scherpe prijzen en goede service. Een abonnement afsluiten tijdens de aanleg bespaart aanlegkosten, reden wa ... Lees meer

M
M Bourgondien - Jun 21, 2024 om 11:57
Auto & vervoer

Scootmobiel ellende

21-06-2024   Goede morgen   Wij mijn man en ik rijden beide een scootmobiel vanuit de gemeente Heiloo WMO op zich zijn wij er blij mee dat die mogelijkheid bestaat .   Ik rijd al 26 jaar en mijn man 11 jaar   in het verleden bij Hulpmiddelencentrum ook het een en ander meegemaakt 3x een wiel verloren onder het rijden (3 wieler) en dat de scootmobiel of bij het sturen naar links of naa ... Lees meer

Ro
Rohamo - Jun 25, 2024 om 09:29
Garantie & verzekeringen

Apotheek declareert hoger bedrag dan toegestaan

In de opstelling van mijn zorgverzekeraar, wordt bij de declaratie medicijnen telkens een klein bedrag als niet betaald gemeld. Een voorbeeld: Medicijn X Notabedrag € 41,16 Niet vergoed € 1,42 Vergoed € 39,74 Het ‘Niet vergoed’ bedrag wordt vervolgens niet in rekening gebracht. Dit probleem is al enkele jaren aan de gang en opgeteld gaat het best om een behoorlijke bedrag. Navraa ... Lees meer