bl
door bloem714 Mar 26, 2012 om 15:18
Elektronica & tv

Digi1 decoder

We hebben in 2009 een digi1-decoder aangeschaft icm digitale tv van ziggo. Nu kan ik geen bbc zenders en geen duitsland 2 meer ontvangen omdat ziggo voor deze decoders geen goede upgrade kan versturen. De monteur van ziggo is zojuist ter plekke geweest en zijn bevindingen zijn dat er een hele hoop mensen met een digi1-decoder op hetzelfde probleem stuiten. Toch blijft ziggo, en dat heb ik per mail binnen gekregen volhopuden dat ze het jammer vinden dat onze decoder stuk is, en dat we maar een nieuwe aan moeten schaffen. wat kunnen we hier nu nog aan doen?. heb van de monteur begrepen dat we niet de enige zijn.

1681 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

lu
door luminard - Mar 26, 2012 om 16:08
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Wellicht is er op de site van de producent iets van een upgrate mogelijk. Anders dan bij UPC is Ziggo niet de eigenaar van de box. Beide varianten hebben zo z'n voor en nadelen. Bij UPC heeft de klant de box in bruikleen en krijgt indien de box defect is een andere box. Wat voor soort en/of merk is niet aan de klant. Bij Ziggo koopt u de box, maar is er iets mee aan de hand dan bent u zelf verantwoordelijk. Als er echt zoveel mensen zijn met dit probleem dan kunt u misschien collectief iets aanpassen. Kijk eens op het gebruikers forum http://ziggo-gebruikers.nl

Cookies
door Cookies - Mar 26, 2012 om 17:22
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wat je hier aan kunt doen? Een nieuwe decoder kopen. Ziggo is niet verplicht firmware upgrades uit te voeren op een verouderde decoder. En ook zijn ze niet verplicht gratis een vervangende decoder te leveren.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 10, 2012 om 16:04
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

hallo bloem714,

Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

bl
door bloem714 - Apr 10, 2012 om 18:39
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=ziggowebteam schreef op dinsdag 10 apr 2012, 16:04]hallo bloem714,

Kan je ook aangeven wanneer de problemen bij de decoder zijn begonnen?

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

De problemen zijn begonnen toen ziggo een aantal zenders is gaan bundelen nl de BBC zenders en duitsland 2. vervolgens 2 keer aan de telefoon gehangen met de servicedienst van ziggo. Van de eerste kreeg ik te horen dat ik de decoder handmatig zou moeten resetten, en kreeg van dhr Klaas dan ook een mailtje met de handleiding (prima toch).
Toen diot niet werkte kreeg ik een mevrouw van ziggo aan de lijn, en die vertelde mij "digi 1 decoder, bestaan die noch, ja daar komen geen updates meer voor, sorry maar ik stuur een monteur. toen deze kwam was ik schijnbaar op die dag al de zoveelste, en ze waren al de digi 1 decodergebruikers aan het inventariseren, en ze zouden ziggo dit aanbieden, waarop ik vroeg of ik dan misscjien gebruik zou kunnen maken van de aanbieding die ze de nieuwe leden doen. Dit was niet mogenlijk, dus als je al een hele tijd bij ziggo bent met tv, internet en telefonie, en nooit dit aanbod hebt gehad, ben je eigenlijk niet meer van belang. letterlijk "niet zeuren, koop maar een nieuwe decoder.

Ziggo Webcare
door Ziggo Webcare - Apr 11, 2012 om 15:25
78 Antwoorden / 0 Vragen
0

Hallo bloem714,

Zou je mij een mail willen sturen met daarin je klantnummer.
je mag dit mailen naar:

ziggowebteam@ziggo.nl

Onder vermelding van : Webcare: Kassa || digi1 decoder ||

Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ni
nicmol - Jun 17, 2024 om 13:39
Vrije tijd & tuin

Hoeveel % hout mag ik aan houtopslag in mijn tuin leggeneggen

Ik  heb eenderde van in de  tuin hout liggen voor mijn houtkachel neergelecht
Het is een huurwoning
De woningbouw 
Ze zeiden dit

Goedemiddag, Ik liep vanmiddag achter uw huis voor een iets anders. Maar ik schrok mij rot wat ik in uw tuin zag. Zou u zo vriendelijk willen zijn om dit op te ruimen. Los van de uitstraling, wil ik er niet aandenken dat hier brand ontsta ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer