Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:24
Elektronica & tv

Vouchervandaag

Een zwarte soundbar besteld en betaald aan vouchervandaag en er kwam een zilverkleurige soundbar binnen.
Retour aangevraagd en alles netjes retour gestuurd via DHL. 
Zoals bij vele kan hij de tracé en tracé code niet vinden. 
Bij vouchervandaag moet je 10 volle werkdagen wachten voordat er iets gebeurt, daarvoor doen ze niks.
Na 10 werkdagen een bericht gestuurd en ze schrijven dat ze een geldige code nodig hebben, haha wat zijn ze grappig.. heb daarvoor al een paar keer geschreven dat de code niet werkt, en heb dhl een bericht gestuurd en ze schrijven dat vouchervandaag een onderzoek moet gaan verrichten. 
Het probleem begon al bij vouchervandaag dat ik zwart bestel en ik een zilverkleurige gekregen heb. 
Dat is niet wat ik besteld heb en wil een zwarte. 
Vouchervandaag heeft daarna niks meer geschreven, maar daar laat ik het natuurlijk niet bij. 
Ik zal nog andere websites schrijven, totdat ze eens eindelijk in beweging komen.

DE OPLOSSING


Dat ze het pakje opsporen waar het is en me een zwarte soundbar sturen.

6749 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - Nov 16, 2018 om 11:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
1

Dat zou inderdaad een mooie oplossing zijn van het probleem.:-))

tenormin
door tenormin - Nov 16, 2018 om 11:35
16872 Antwoorden / 108 Vragen
1

Het lijkt mij net dat u denkt op een klachtensite zoals Kieskeurig enz. te zitten. Vooral uw laatste regel versterkt me in dat vermoeden. de oplossing: Dat ze het pakje opsporen enz. Succes met het plaatsen van uw bericht bij andere websites.
Kassa Vraag & Beantwoord kan niet veel voor u betekenen.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:45
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik schrijf zoveel mogelijke aan inderdaad bv klachtenkompas, kassa en ga dat bij andere ook nog doen.

ne
door neodutchio - Nov 16, 2018 om 11:45
5186 Antwoorden / 12 Vragen
0

U bedoeld dat de grijze soundbar geen geldige track en trace heeft en ook niet is aangekomen bij de verkoper? Wie heeft dhl de opdracht gegeven, u of de verkoper? De verzender is namelijk verantwoordelijk en kan een klacht indienen. Als u de opdracht bij DHL heeft neergelegd is het, kort gezegd, uw probleem. Andersom, als de verzender bij DHL de opdracht heeft neergelegd, dan ligt het risico bij hem.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 11:47
1 Antwoorden / 2 Vragen

Zoals ik geschreven heb, een zwarte soundbar besteld en een zilverkleurige soundbar is binnengekomen.

tenormin
door tenormin Nov 16, 2018 om 11:57
16872 Antwoorden / 108 Vragen

Bij het terugsturen heeft u, als het goed is, dus een track&trace code gekregen? U stuurde het terug, dus bij u ligt de verantwoordelijkheid. Al kunnen ze het 'zoals gewoonlijk' niet vinden, als het goed is heeft u die code toch?

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 12:03
1 Antwoorden / 2 Vragen

Die heb ik ook gekregen, maar kan op internet niks vinden. 
Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

simon55
door simon55 Nov 16, 2018 om 12:26
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Als t niks oplevert , krijgt u n zwarte soundbar opgestuurd. Nou dan is t probleem toch opgelost

ne
door neodutchio Nov 16, 2018 om 13:37
5186 Antwoorden / 12 Vragen

Maurice, heeft u DHL de opdracht gegeven, of heeft de verkoper een afhaalopdracht gemaakt?

Ge
door Genee - Nov 16, 2018 om 11:53
1509 Antwoorden / 1 Vragen
0

Zegt DHL dat het pakket afgeleverd is, kunt u van DHL daar geen details van krijgen, dag en tijdstip van aflevering?
Lijkt me dat DHL dat moet kunnen geven.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 12:00
1 Antwoorden / 2 Vragen

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

Ma
door Maurice40 - Nov 16, 2018 om 12:01
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

Topantwoord

marita5
door marita5 - Nov 16, 2018 om 12:18
11560 Antwoorden / 15 Vragen
11

Hallo Maurice40 , 

Komt er geen oplossing / of wordt niet geleverd wat u besteld heeft ,  Vouchervandaag is aangesloten bij Qshops , klik op de rode regels . 

https://www.qshops.org/webshop/view/vouchervandaag-nl 

https://www.qshops.org/pages/klacht_melden 

Lees ook onder behandeling van geschillen , 

https://www.qshops.org/keurmerk

Lees hier de voorwaarden art 7 , 

https://www.vouchervandaag.nl/algemenevoorwaarden 


Ma
DOOR MAURICE40 - 16 NOV. 2018 OM 12:01 
1 ANTWOORDEN / 2 VRAGEN
0

Vouchervandaag heeft me gebeld en ze gaan erachter aan, maken eerst kontakt met dhl en als dat niks oplevert krijg ik een zwarte soundbar opgestuurd.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 16, 2018 om 14:59
16888 Antwoorden / 202 Vragen
0

Heeft u het bewijs van terugzending? Als u dat heeft heeft u helemaal geen code nodig. Als u de code wel heeft is dat feitelijk al een bewijs en is het echt aan de verkoper o0m te handelen volgens de wetgeving. Dat is op zijn minst na tijdige retourzending uw aankoopbederag terug betalen omdat in beginsel met de terugzending de koop is ontbonden. Dat u een zwarte wil is in hun voordeel, dan verdienen ze nog iets aan u. 

Het opsporen van het door u teruggezondene is hun probleem.

Merkwaardig, ik zie nu na verzenden van de regels hiervoor al staan dat het probleem zou zijn opgelost en u een andere soundbar krijgt.

Ma
door Maurice40 Nov 16, 2018 om 15:05
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik wacht het nu af, ze nemen kontakt op met dhl.. als het spoorloos zou zijn, krijg ik een nieuwe.. maar, eerst zien en dan eerst geloven.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

si
simon1969 - Jun 17, 2024 om 16:00
Winkels & webshops
Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Bij een onlinewinkel naalden besteld en betaald maar bedrijf leverd niet

Ik heb op 19 mei 2024 100 stuks injectienaalden besteld en betaald bij Safe Products.nl. Krijg netjes na betaling een mailtje van de betaalde order en dat deze binnen 2- 5 werkdagen geleverd zou gaan worden. Tot op heden is er niets geleverd en ik had ze juist snel nodig voor mijn medicijnen iname. Mijn apotheek kan deze maat naalden niet leveren en ben dus aangewezen op een online winkel. Ik heb ... Lees meer

Be
Ben van de Klok - Jun 18, 2024 om 12:13
Vakantie & reizen

Behandelen jullie nog klachten mbt Ryan air?

onterechte fee gevraagd bij incheck balie eindhoven, door fout in systeem van Ryan air.
Om in te checken moet je land van uitgifte van je paspoort opgeven .
Onze paspoorten zijn uitgegeven in Curacao, maar het systeem van Ryan air geeft die optie niet.
Dus konden we niet online inchecken

Nadat we onze bagage hadden afgegeven bij de drop off balie, zijn we naar andere bali ... Lees meer