Ziggo actveerd geensmartcards meer
Lemiers 07-12-2016
Ziggo activeert géén smartcards meer.
Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.
Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie
Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.
Vandaag 7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.
Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.
Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.
Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.
Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.
Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.
Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.
Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.
Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.
Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.
Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,
Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>
Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/
U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.
Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen?
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over en staat uw aanwinst er voor niets.
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo
Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.
Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer