aj
door ajgvdongen Dec 7, 2016 om 20:39
Elektronica & tv

Ziggo actveerd geensmartcards meer

                                                                                                                                             Lemiers 07-12-2016

Ziggo activeert  géén smartcards meer.

Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.

Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie

Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.

Vandaag  7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.

Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.

Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.

Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.

Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.

Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.

Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.

Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.

Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.

Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.

Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,

Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>

1483 6 Rapporteer

simon55
door simon55 - Dec 7, 2016 om 20:52
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Nee !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cookies
door Cookies - Dec 7, 2016 om 21:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/

ja
door janf43 - Dec 7, 2016 om 23:55
733 Antwoorden / 0 Vragen

U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 8, 2016 om 00:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen?
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over  en staat uw aanwinst er voor niets.
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 8, 2016 om 12:33
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.

Yo
door Youriy - Dec 14, 2016 om 13:30
12 Antwoorden / Vragen

Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.