Ziggo actveerd geensmartcards meer
Lemiers 07-12-2016
Ziggo activeert géén smartcards meer.
Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.
Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie
Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.
Vandaag 7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.
Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.
Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.
Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.
Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.
Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.
Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.
Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.
Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.
Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.
Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,
Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>
Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/
U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.
Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen?
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over en staat uw aanwinst er voor niets.
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo
Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.
Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Sns 2008 afschrift
Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden
En we gaan er echt ge
...
Lees meer
Schoenen niet ontvangen van zalando
wij hebben 2 paar schoenen besteld bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging was de postbode al weg zonder dat er is getekent voor ontvangst Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer