aj
door ajgvdongen Dec 7, 2016 om 20:39
Elektronica & tv

Ziggo actveerd geensmartcards meer

                                                                                                                                             Lemiers 07-12-2016


 


Ziggo activeert  géén smartcards meer.


Ik ben Ziggo klant met een standaard tv. Abonnement.


Van de Goed Sint kreeg ik een nieuwe hd televisie


Op mijn abonnement staan 3 cards actief voor hd ontvangst.


Vandaag  7 dec. 2016, wil ik voor mijn nieuwe aanwinst een 4e card activeren.


Ik heb ingelogd bij “mijn ziggo” en heb geprobeerd de 4e card te activeren.


Dit lukte helaas niet, en ben toen gaan bellen met de klantenservice van Ziggo.


Na 20 min in de wacht gezeten te hebben, heb ik mijn probleem uitgelegd.


Ik werd vervolgens naar 3 verschillende afdelingen door verbonden.


Het uiteindelijke antwoord was dat Ziggo per 6 dec.2016 gestopt is met het activeren van smartcards.


Nieuwe smartcards zijn wel nog via Ziggo te krijgen, als je een nieuw (duurder) abonnement neemt.


Hiervoor heb ik 47 min. aan de telefoon gezeten.


Ik ben dus uiteraard niet van plan om een duurder abonnement te nemen omdat hun dat zo beslissen.


Ik stel hierbij dat Ziggo in gebreke blijft met geleverde diensten.


Op de website staat vermeld dat je 5 cards kunt activeren,


Hebben jullie hier meer klachten over gekregen>

1483 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

simon55
door simon55 - Dec 7, 2016 om 20:52
1556 Antwoorden / 5 Vragen
0

Nee !!!!!!!!!!!!!!!!!

Cookies
door Cookies - Dec 7, 2016 om 21:07
13336 Antwoorden / 36 Vragen
1

Begrijp ik dan goed dat je 4 t.v.'s in huis hebt? Probeer het eens bij https://community.ziggo.nl/

ja
door janf43 - Dec 7, 2016 om 23:55
733 Antwoorden / 0 Vragen
0

U wenst een uitbreiding van uw abonnement, dan zijn de extra voorwaarden van toepassing, waarin staat dat het aantal extra boxen/CI+-modules incl. de bijbehorende smartcards beperkt zijn.

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 8, 2016 om 00:04
3449 Antwoorden / 25 Vragen
1

Hoe bent u aan de 4e smartcard gekomen? 
Als u geen duurder abonnement wilt met smartcard dan blijven er 3 werkende tv's over  en staat uw aanwinst er voor niets. 
U kunt Ziggo echt niet laten buigen.  
En 5 smartcards zijn mogelijk op de voorwaarden van Ziggo 

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 8, 2016 om 12:33
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Als ZIJ dat zo beslissen, dan is dat helaas HUN beslissing maar op basis van hetgeen u aangeeft zou ik (ook) bij ziggo weggaan op basis van de genoemcde klantenservice. (Of wij daar meer klachten over hebben gehad, als een van de vrijwillliger deelnemrs aan dit forum kan ik alleen maar melden dat ik daar geen klachten over heb gezien. Als uw opmerking bedoeld is voor de Kassa redactie kunt u dat aangeven bij HEN via de contactmogelijkheid op deze site.

Yo
door Youriy - Dec 14, 2016 om 13:30
12 Antwoorden / Vragen
0

Als je een abo hebt volgens de oude structuur zou ik een klacht bij de geschillencommissie indienen (na eerst schriftelijk een klacht bij ziggo te hebben ingediend). Volgens de voorwaarden van een abo volgens nieuwe structuur ( na de overname door upc ) kon dat al niet meer , maar het scheen nog wel te gebeuren. Dat ziggo voor deze abo-houders stopt smartcards te activeren is dus volgens de voorwaarden, voor de groep oude abo-houders naar mijn mening niet.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

wi
witteke - May 16, 2024 om 12:47
Geldzaken & recht

Sns 2008 afschrift

Mijn stiefmoeder is overleden
En nu beginnen dus de problemen,ik heb een hele lieve stiefzus trouwens
Mijn vader is sinds 2008 dood
En om een heel lang verhaal kort te maken,mijn erfdeel gaat over wat er op 2008 op de rekening van mijn vader en zijn vrouw stond op het moment van overlijden,volgens hun testamenten
Dat moet nu dus verrekend worden

En we gaan er echt ge ... Lees meer

ja
janarents - May 15, 2024 om 13:23
Winkels & webshops

Schoenen niet ontvangen van zalando

wij hebben 2 paar schoenen besteld  bij zalando en er is een open zak met 1 paar bezorgd door de ptt die voor aan de deur was neergezet en voor dat de deur openging  was de postbode al weg  zonder  dat er is getekent  voor ontvangst Lees meer

da
dameshoed - May 16, 2024 om 09:59
Huishouden & energie

Aanmaning

Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123) Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was. ... Lees meer