ni
door nieves Jan 29, 2011 om 15:15
Garantie & verzekeringen

Inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering

Ik ben al een jaar of 15 verzekerd bij Interpolis en ik wil overstappen omdat ik de premie te hoog ga vinden ( 16.37 Euro per maand). Welke verzekeringsmaatschappij kunnen jullie mij aanbevelen.? Verzekeruzelf.nl en Florius zijn het goedkoopst zag ik toen ik ze vergeleek. Wie heeft hier ervaring mee?

785 3 Rapporteer

vladja
door vladja - Jan 29, 2011 om 15:24
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Zijn het exact dezelfde dekkingen? Daar kan een behoorlijk verschil inzitten bij een inboedelverzekering. Wat vergoeden ze: nieuwwaarde, dagwaarde, is inductieschade (bijvoorbeeld blikseminslag vlakbij) gedekt etc.

Bij de Aansprakelijkheidsverzekering voor Particulieren zijn er in de basis niet zoveel verschillen, let bijv. op "vriendendienst" etc. als bijkomende dekking.

Vladja

m@rky
door m@rky - Jan 31, 2011 om 14:25
3 Antwoorden / 0 Vragen

nieves,

De inboedelverzekering van Verzekeruzelf.nl vergoed de nieuwwaarde.
De Aansprakelijkheidsverzekering voor Particulieren is i.d.d overal hetzelfde.

De online voorwaarden van Verzekeruzelf.nl:
https://verzekeruzelf.nl/DIVPublic/InsContract.asp?InsuranceID=101643&Title=wonen-inboedel-verzekering

m@rky

ni
door nieves - Feb 3, 2011 om 20:49
38 Antwoorden / 12 Vragen

Bedankt voor jullie reacties. Ik ben overgestapt naar verzekeruzelf en dat scheelt me heel erg veel aan premie!